Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

E ciudat ca acum se zice asta cu intinzatorul. Totusi, BMW a afirmat ca trebuie inlocuit arbore, ca trebuie inlocuite multe. Daca era asa, banui ca se inlocuia doar intinzatorul. Sunt masini din 2011 cu zgomot de lant si ar fi putut sa puna direct pe acelea noul intinzator.

 

El de fapt a aparut de o luna sau asa ceva.

 

Apoi, cred ca e SF partea cu 6 euro economie. La producator ala nu costa 6 euro neam. Proportiile se pastreaza in general iar pretul platit de producatorul masinii pt componenta care ajunge pe linia de fabricatie este de ordinul zecilor de ori !!! mai mic fata de cat e pe piata. La cat costa un intinzato pe piata, BMW sigur nu plateste 6 euro pe el.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca era vorba de o diferenta de 6 euro.

 

Vibrochenul trebuie schimbat doar daca masina e productie inainte de 05.2009 parca. Dupa data aceasta s-a schimbat producatorul de vibrochen si problema s-a rezolvat cica.

 

Unde scrie? Macar din punctul asta de vedere sa stau linistit. :)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca era vorba de o diferenta de 6 euro.

 

Pai tocmai. Ala nu costa cu totul 6 euro. Clar ca diferenta nu este atata.

 

6 euro este un pret enorm. Se lupta pentru centi. Deja o economie de 1 euro este minunat (inseamna milioane la cate masini se vand) insa 6 euro si dintr-un intinzator -> povesti.

 

De curiozitate: cum se poate schimba doar intinzatorul? Trebuie dat motorul jos? E greu de ajuns la el?

Link to comment
Share on other sites

nu mai sunt sigur daca intinzatorul este sau nu hiraulic (desi are o gaura pe unde ar intra uleiul) , poate un coleg care a schimbat sa ne spuna.

Nu e hidraulic, uleiul e doar pentru ungerea componentelor. Cel mic e hidraulic si nu e accesibil decat daca dai jos capacul de la distributie.

 

cum se poate schimba doar intinzatorul? Trebuie dat motorul jos? E greu de ajuns la el?

Nu.

 

Am incercuit cu rosu intinzatorul hidraulic si cu verde intinzatorul mecanic, accesibil prin partea dreapta.

 

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/2/34937272WXa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu ma refeream la o masina. O reducere de un euro este enorm indiferent ca e la motor, parte electrica sau plastice. 6 euro este imens. Mai ales la o piesa mica, simpla si ieftina.

 

Iar N47 este cel mai vandut motor, sau printre cele mai vandute motoare BMW deci din 2007 si pana acum cred ca au depasit cu mult 1 milion de masini.

 

Totusi, e un comment care pare a nu avea logica si in care se prind fluturi cand vine vorba de preturi. Nu as crede chiar tot ce e pe net...

Link to comment
Share on other sites

Din cate se vede in Statistica aceasta (multumim celui cu initiativa) doar 3 membrii au avut problema cu lantul....defapt nu o putem numi problema.

Parerea mea este ca, posesorilor de BMW (ma numar pintre ei) vor neaparat sa aiba o problema la Masina.

 

Ceea ce nu inteleg este, de ce persoane, care nu au motrorul N47, voteaza in acest sondaj doar pentru a strica Statistica. Sunt voturi de la membrii care spun ca au avut probeleme cu lantul, si ei detin defapt un E46.

 

Deci, eu unul am inca incredere in BMW!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

Parerea mea este ca, posesorilor de BMW (ma numar pintre ei) vor neaparat sa aiba o problema la Masina.

 

Ceea ce nu inteleg este, de ce persoane, care nu au motrorul N47, voteaza in acest sondaj doar pentru a strica Statistica. Sunt voturi de la membrii care spun ca au avut probeleme cu lantul, si ei detin defapt un E46.

 

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Oricum e irelevant la cat de masluiti sunt km masinilor sh .Pacatoasa treaba , dar se putea si mai rau . Acum cativa ani era tot asa mare show mare cu turbinele mitsubishi de pe m47 , inainte de asta erau clapetele de la galeria de admisie inainte de asta era pompa de injectie vp44 . Fiecare generatie de 320d a avut cusurul ei . Culmea e ca "," costul reparatiei ramane constant si trebuie acoperit de cumparator . Hmmmm.......dry.gif
Link to comment
Share on other sites

Orice ati zice voi eu sunt convins ca masinile astea si buna functionare a lor depinde mult de stilul de condus al fiecaruia dintre noi. Motorul sunt convins ca este f. ok insa ganditi-va la factorii de stres care impacteaza in principal angrenajul distributiei si anume:

 

Un ulei prost (interval de schimb f. mare, ulei slab calitativ care-si pierde repede din proprietati clar nu va mai oferi o ungere si apare uzura).

Folosirea in mod abuziv a start/stop-ului (multe cicluri pornit oprit inseamna la fel stres in plus asupra motorului).

Stil agresiv de condus (acceleratii puternice, stres mai mare asupra lanturilor, logic).

Folosirea runflat-urilor (cu cat rotile mai grele, jante pe 17-18 plus anvelope runflat fac cam 30kg per roata, stres mai mare pentru a pune in miscare aceasta masa. Roti mai mici fara runflat, greutate mai mica demaraj mai lejer, stres scazut).

 

Toate astea cumulate, in timp, duc la uzura prematura a distributiei. Cred ca putem preveni f. usor acest lucru.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu vad legatura intre run-flat si distributie... Totusi rolul distributiei e altul. Nu aduce deloc "putere" spre roti.

 

Si nu e afectat de puterea dezvoltata de motor -> sunt aici colegi care au resoftat acest motr si nu au probleme deloc cu lantul.

 

Start/stopul da, uleiul da insa asta cu run-flatul :no:

Link to comment
Share on other sites

Am citit un comment la un film care prezenta zgomotul facut de distributia unui N47. Cel care postase spunea ca lucreaza pt BMW si ca problema este data de faptul ca au folosit un intinzator ieftin (o economie de 6E/masinalaugh1.gif).

Interpretand cele spuse, cred ca lipsa de presiune in intinzatorul hidraulic este data si de uleiul care in urma reviziilor foarte lungi se subitaza. Deci daca avem in permanenta ulei bun in motor nu ar fi o problema. Masina mea are in prezent 160k km reali, nu a avut schimbat nimic la motor si nu face nici un zgomot suspect.

Parerea mea este ca acest fenomen apare la masinile cu km multi sau intretinute necorespunzator si mai cred ca fenomenul a fost inflorit artificial. Pai din cei 50 care au votat ca lantul a devenit zgomotos la un oarecare numar de km nu a postat niciunul un fimulet. Imi vine greu sa cred ca-ti permiti un N47 dar nu ai bani de un telefon cu camera.

 

Eu am in prezent 3 BMW-uri, doua achizitionate de la 0 km, eu le-am cumparat, eu le intretin si vorbesc la un telefon Nokia e50, primit cadou, nou fiind in decembrie 2006. El nu poate sa redea exact zgomotele lui N47. Generalizarile au fost si sunt periculoase, hai sa ne ferim de ele.

Asta cu distributia este o problema. Si nu este nimic inflorit artificial, vorbeste cu baietii din cladirea de sticla de pe D.N.1! Detii masina de la 0km?

Link to comment
Share on other sites

Orice ati zice voi eu sunt convins ca masinile astea si buna functionare a lor depinde mult de stilul de condus al fiecaruia dintre noi. Motorul sunt convins ca este f. ok insa ganditi-va la factorii de stres care impacteaza in principal angrenajul distributiei si anume:

 

Un ulei prost (interval de schimb f. mare, ulei slab calitativ care-si pierde repede din proprietati clar nu va mai oferi o ungere si apare uzura).

Folosirea in mod abuziv a start/stop-ului (multe cicluri pornit oprit inseamna la fel stres in plus asupra motorului).

Stil agresiv de condus (acceleratii puternice, stres mai mare asupra lanturilor, logic).

Folosirea runflat-urilor (cu cat rotile mai grele, jante pe 17-18 plus anvelope runflat fac cam 30kg per roata, stres mai mare pentru a pune in miscare aceasta masa. Roti mai mici fara runflat, greutate mai mica demaraj mai lejer, stres scazut).

 

Toate astea cumulate, in timp, duc la uzura prematura a distributiei. Cred ca putem preveni f. usor acest lucru.

 

Oameni buni, hai sa nu le mai cautam scuze. Este o consumabila si nu vor sa o recunoasca! O sa scriu aici pana ma veti "eutanasia". Acelasi ulei l-am folosit si pe M si pe N47. De la 0km le am pe amandoua. La acelasi interval l-am schimbat. Start/stop-ul nu l-am folosit decat o data / de doua ori sa vad cum functioneaza. Ambele au fost echipate cu run-flat. Stilul de condus a fost acelasi la amandoua. Spre linistit, civilizat! Ba mai mult, cu M47 a mers si sotia si apoi tata. Tata fiind cel mai "racer" dintre cei trei care au condus masina. La 128.000 pentru ca se auzea la o ureche avizata, am schimbat-o la N47, cu cei 3 arbori si tot calabalacul conform Puma de la finele lui 2012. Pe culanta BMW, care nu era aprobata daca nu era o problema; aprobata in urma unui scandal maxim bineinteles. Am 156.000 km acum, sunt la al 4-lea schimb de ulei, si se aude altfel decat la 128.000. Cand se auzea ca noua.

Citeam intr-un Haynes, aparut inainte de balamucul asta, prin 2008 parca, ca se recomanda la 200.000 km demontarea in vederea verificarii, in timp ce la motoarele anterioare lui N47 se recomanda la 300.000km. Asta, bineinteles, daca pe parcurs nu apareau zgomote suspecte.

Mi-as dori mult, daca s-ar putea, ca unul din cei vechi de aici, sa faca cate un topic, pe tip de motor, in care sa inscrie fiecare utilizator problemele aparute pe parcursul exploatarii si eventual si rezolvarile. Era unul la N47 dar nu stiu de ce, nu-l mai gasesc.

Topicul asta m-a ajutat foarte mult pe mine in balamucul cu BMW si de aia scriu aici, poate ajuta ce sriu si eu pe altcineva!

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Eu am in prezent 3 BMW-uri, doua achizitionate de la 0 km, eu le-am cumparat, eu le intretin si vorbesc la un telefon Nokia e50, primit cadou, nou fiind in decembrie 2006. El nu poate sa redea exact zgomotele lui N47. Generalizarile au fost si sunt periculoase, hai sa ne ferim de ele.

Asta cu distributia este o problema. Si nu este nimic inflorit artificial, vorbeste cu baietii din cladirea de sticla de pe D.N.1! Detii masina de la 0km?

 

 

In ciuda postului tau care mi se pare infatuat o sa-ti raspund in ordin inversa.

Am masina de la 140k km cu istoric verificat: s-au schimbat triplele spate cu leduri arse, bara fata, rulment roata dr spate (deci nu s-a intervenit asupra motorului).

Cladirea de sticla de pe D.N.1=? //Recunoste BMW in mod tacit existenta problemei?blink.gif

Insusi topicul de fata este o generalizare a faptului ca toate motoarele N47 au probleme cu distributia.

 

Telefonul cu camera l-am mentionat ca cel mai accesibil device cu care sa inregistrezi sunetul, acum.. la 3BMW-uri poate gasesti si un DSLR sau camera video pe acasa.twitch.gif

Si pt a pastra tema, pot sa spun ca pana acum am avut 8 masini in familie dintre care 4 luate de noi dintre care mai am 3 (eu, nevasta, tata). La care se mai adauga niste "utilaje agricole" pe care le folosesc in timpul liber.

P.S. Daca am inteles gresit caracterul mesajului tau te rog sa nu iei in seama ultimul paragraf.

LE: Ah.. uitasem. In Romania din pricina infrastructurii mergi preponderent in treptele 1-2-3-4, in Germania 3-4-5-6, mai ales 6. Adica, in mod empiric vorbind, reduci la jumatate rotatiile/ora_de_functionare, care in mod direct inseamna mai putina uzura a lantului cinematic al distributiei.

Edited by Cristi_S
Link to comment
Share on other sites

In ciuda postului tau care mi se pare infatuat o sa-ti raspund in ordin inversa.

Am masina de la 140k km cu istoric verificat: s-au schimbat triplele spate cu leduri arse, bara fata, rulment roata dr spate (deci nu s-a intervenit asupra motorului).

Cladirea de sticla de pe D.N.1=? //Recunoste BMW in mod tacit existenta problemei?blink.gif

Insusi topicul de fata este o generalizare a faptului ca toate motoarele N47 au probleme cu distributia.

Telefonul cu camera l-am mentionat ca cel mai accesibil device cu care sa inregistrezi sunetul, acum.. la 3BMW-uri poate gasesti si un DSLR sau camera video pe acasa.twitch.gif

Si pt a pastra tema, pot sa spun ca pana acum am avut 8 masini in familei dintre care 4 luate de noi dintre care mai am 3 (eu, nevasta, tata). La care se mai adauga niste "utilaje agricole" pe care le folosesc in timpul liber.

P.S. Daca am inteles gresit caracterul mesajului tau te rog sa nu iei in seama ultimul paragraf.

 

Nu mi se pare infatuat, imi pare rau ca asa l-ai perceput...

O detii de la 140.000km, esti 100% convins ca nu s-a umblat la motor? Nu e nici o rautate aici, incerc doar sa ma dumiresc daca exista N47 fara probleme. Istoricul unde l-ai verificat?

Si acum in gluma :), cum fac copiii :), apropo de utilaje luate noi, fz6s,gsxr1000k6, mai bag?

Glumeam, serios acum. Poti baga mana in foc ca fostul propietar nu a schimbat minim lantul de sus si ceva patine? Fara sa ajunga asta in istoric?

Si vorbeam de cladirea de sticla, tot pe bune acum, crezi ca imi acordau culanta la 128.000 km si 4,5 ani daca nu era recunoscuta problema? Tacit sau cum o fi.

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

 

LE: Ah.. uitasem. In Romania din pricina infrastructurii mergi preponderent in treptele 1-2-3-4, in Germania 3-4-5-6, mai ales 6. Adica, in mod empiric vorbind, reduci la jumatate rotatiile/ora_de_functionare, care in mod direct inseamna mai putina uzura a lantului cinematic al distributiei.

 

Aici asa e, m-am tot gandit la asta, anume la numarul de ore de functionare. In Bucuresti se poate vorbi lejer despre l/h ca la avioane. Si desi merg preponderent in afara orasului, probabil, daca iau in calcul si parcursul in oras, am inlocuit-o nu la 128.000 km, ci mai tarziu. O sa fac un calcul tot empiric cum spuneai tu, sa vad...

 

Si atunci e bine cu start/stop activat? Sau fara?

 

Ma bucura insa enorm aparitia lantului cu montare rapida. Initial am ras, dar interventia banuiesc ca va fi mai simpla.

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Topicul asta m-a ajutat foarte mult pe mine in balamucul cu BMW si de aia scriu aici, poate ajuta ce sriu si eu pe altcineva!

 

Asta e si ideea si incerc pe cat posibil sa-l tin curat si cu cat mai multe date si experiente cu N47 legate de lant.

 

P.S. Are in total peste 350 de pagini. Ma rog, avea pt ca le-am sters in totalitate cand forumul dadea erori daca se accesau linkurile din primele postari.

 

 

... pe care ar trebui sa le fac uodate dar nu am timp :(

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Din seria distributia la romani...Fac revizia la reprezentanta BMW Cluj reclamand un zgomot la motor. Imi schimba astia cureaua alternator, ulei, filtre. Dupa cateva zile observ ca se aude acelasi zgomot la pornire timp 2-3 secunde. Ma duc cu masina inapoi la BMW si imi spun baietii ca trbuie schimbata distributia...oferta de pret peste 7000 RON + ulei care trebuie schimbat din nou + lichid racire.

Intreb.... de ce nu ati spus acum 2 zile ca trebuie schimbata distributia ca nu mai facem schimbul de ulei...

Raspuns: Nu ati cerut verificarea distributiei :blink:

Deci caut mecanic care poate face o schimbare de distributie pt Seria 1 la un pret decent in Cluj. Stie cineva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.