Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ciprian01

    Alegere X3 G01

    30i consuma de rupe pe caroseria aia, 30e, te ajuta la consum sistemul hybrid si plug in. Eu am un prieten care a vandut X3 30i facelift 2022, sa isi ia 20d 2024 :)))
  3. man, ai grija la loganele, sa nu te impinga de pe sosea, ca ii incurci nu totul consta in alergatul dupa consumul mic
  4. sskkaa

    Alegere X3 G01

    Greu de gasit 30i corect, in bugetul ala. Masinile sunt f scumpe, mai ales alea cu km putini si dotate. E plin de 20d sau 30e. Scapa lumea de ele. Dar la ce ai tu nevoie, 30i ar fi intradevar alegerea cea mai ok. Reviziile la cutia transfer/diferentiale fata+spate, cam 1500lei la toate 3, iar la 80-100k km as fi bine sa fie facute. Generatia B de motoare e mai ok ca si fiabilitate, dar reviziile se recomanda a fi facute pana la max 15k km sau 1 an.
  5. Today
  6. https://www.biziday.ro/313743-2/?fbclid=IwY2xjawJGJNJleHRuA2FlbQIxMQABHZgUtFLAARUVJm5STfzfyXb8pZANOtuPFnGmYyHjjCxKNS4mIWAypjcHqw_aem_XUbj6X7tGhJFzA2W90eH4g
  7. alex230ro

    Alegere X3 G01

    As zice ca sunt multe 30e uri .
  8. throw

    Alegere X3 G01

    Deci la facelift 30i au bagat MHEV by default? Asta e noua pt mine si un semn foarte bun. Ceva sfaturi in zona de achizitie? Momentan am gasit foarte putine modele pe mobile.de iar bugetul e "restrans" si un anume 36k.
  9. Cosminbad

    Alegere X3 G01

    Salut, iti las aici cateva impresii despre X3 30i cu facelift, model 2024 (le-am adunat din diverse topic-uri unde am mai postat, sa le centralizez): Mentionez ca nu am alt termen de comparatie decat generatiile anterioare de X3 (E83 am avut 2.0d 150 cp si mai am un F25 tot 2.0d 190 cp). Inca ceva - la modele LCI pe benzina (cu facelift) au filtru de particule (nu e chiar ca la diesel facut sistemul, dar nu mai sunt asa zgomotoase tobele). Bafta cu cautarea!
  10. tzucul

    Alegere X3 G01

    Un facelift are multe din vechile probleme revizuite deci e cel putin în teorie mai fiabil ca un pre LCI.
  11. alex230ro

    Alegere X3 G01

    Reparabile ,e mai aiurea la mizeria aia de corp filtru de ulei dar fiind 4 cilindri e acces decent . actuatoarele cred ca "pica" doar daca le cauti tu motiv altfel 90% din utilizatori nu isi vor da seama. Un video dragut cu ce poate apare la sistemul de racire >PS inteleg ca la modelele mai "noi" au mai umblat pe partea de management termic si motoarele nu mai merg asa de "fierbinti" => piesele de plastic crapa mai greu, nu am studiat in amanunt asta mi-a spus un amic care are un service . Si eu caut ceva hibrid si de la BMW as lua doar masina cat mai noua cu garantie 2-3 ani ramasa.
  12. Daca infierbantarea jantei se presupune a veni de la placute/etrier, nu janta trebuie atinsa ca aceasta se incinge, de fapt se incalzeste doar 1/4 si poate nici atat din cat se poate incinge discul de frana (ajunge la 200 de grade.. am patit-o) cand pistonul din etrier nu se retrage suficient. Am patit-o cum am zis; erau si doar 2 grade afara. Se incinge incomparabil de mult discul fata de janta. Mi-a prajit degetul panarama de disc.. ca eu credeam ca e doar cald ca janta o simteam rece.. (acu' suflu si'n iaurt..)
  13. throw

    Alegere X3 G01

    Am avut 4 Forduri, as incerca altceva te rog sa ma crezi.. Kuga parca nu ma mai atrage asa mult desi e o masina foarte corectă si imi place. O are un prieten. Problemele alea mentionate mai sus sunt ceva de speriat sau reparabile?
  14. alex230ro

    Alegere X3 G01

    De ce nu iei Kuga daca ai fost multumit de Ford ? Altfel B48 ul e decent mai putin : - ceva furtun pe la sistemul de racire -modulul termic de la sistemul de racire -Carcasa filtru ulei -actuatoare vanos -ceva valva sus pe admisie. Mai mult sau mai putin astea pot apare dupa 100k km sau chiar inainte.
  15. throw

    Alegere X3 G01

    Hai ca pare ca exista pe la 36k... dar fara prea multe dotari... Da, as urmari facelift ul.
  16. throw

    Alegere X3 G01

    Cred ca e scumput faceliftul asta Eu ma uitam la 2021 dar modelul pre=facelift cu interiorul vechi. Imi place si mie mai mult interiorul nou..
  17. tzucul

    Alegere X3 G01

    În iunie 2021 a apărut faceliftul.Asa arata din spate faceliftul.Are și alt panou de clima și alt bord.
  18. throw

    Alegere X3 G01

    Cum identific un facelift? Eu urmaresc an 2021 incoace.
  19. tzucul

    Alegere X3 G01

    În primul rând caută unul facelift.
  20. throw

    Alegere X3 G01

    Din pacate nu am buget pt un un X3 cu 20 000km... Bugetul e de maxim 37k si trebuie sa gasesc balanța intre dotari - km cât mai potrivită.
  21. Intre timp, am comandat si pentru cabrio o navigatie, similara cu originala, de pe AliExpres. Android 14, 6gb + 128gb, camera fata, camera mers inapoi, card memorie, 918 lei. Bineinteles ca mini navigatia masinii o pastrez.
  22. Desi nu e exclus, este totusi foarte improbabil sa obtii aceeasi fiabilitate de la un BMW de generatie noua, cumparat la rulajul pe care il ai in vedere. Pentru a-ti imbunatati sansele in acest sens, ar fi bine sa te orientezi catre un exemplar cu un rulaj cat mai mic - tipic sub 20.000 Km, pe care sa il intretii apoi la un ritm de revizii sensibil mai frecvent decat cel recomandat de catre BMW.
  23. throw

    Alegere X3 G01

    Vă salut din nou. Sunt in cautarea unui X3 G01 Xdrive dat fiind faptul ca am mai multa nevoie de un vehicul mai util pt munte dar cu o tinuta de drum cat de cat fun to drive. Momentan sunt orientat catre 30i benzină. Cei 250 cai sunt arhisuficienti, la fel si cuplul. Nu ma prea pasioneaza diesel ul, n-am avut niciodata si masina mea sta cateodata si cu saptamanile in garaj si cu zilele prin Brasov, de aceea cred ca o benzina ar fi mai potrivită aici. Fără griji de revizii/filtre si alte nebunii care vin la pachet cu un motor diesel, motor care are nevoie sa fie plimbat la drum lung. Nu ii va placea nici drumuriile scurte la piață. De hybrid as fugi ca de dracu, nu am chef sa stau sa o incarc pt 30km autonomie mai ales ca nu fac navetă si greutatea aia incurcă mult prea mult (chiar daca motorul e mai puternic cu 50 cai) Nu stiu la ce sa ma astept de la acest motor (B48 trebuie sa fie) si de la masina in general. Nu cunosc diferitele probleme pe care le pot avea si ce inseasmna revizia la ambele diferentiale xdrive intrucat eu nu am mai avut AWD. Nu mi-e frică neaparat de costuri dar sa imi fac un calcul cam cand ar trebui sa pregatesc verzișorii si cam cat pt o revizie la un xdrive. E relativ fiabil? Motorul de 180 cai cred ca e cam mic pt masina asta deci as cauta mult B48 ul normal. La nr de km sunt orientat catre un 70-100 000km maxim. Cat de ok sunt masinile si motoarele astea in km astia? Cat am avut Ford nu am cheltuit bani decat pe consumabile si vreau acelasi lucru si de la BMW. Neaparat va avea si BMW premium selection. Tragand linie, ce trebuie sa stiu despre masinile astea?
  24. nu ma intereseaza BYD dupa cum nu ma intereseaza MG sau Tesla desi la Tesla posibil sa ma pomenesc cu asa ceva pe cap. Ideea e ca ce fac chinezii forteaza si alti producatori sa mai dezvolte una alta , interesant de ex e ca Toyota pare ca "impinga" ceva mai serios pe partea de EV .
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.