Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Am omis doua informații: am schimbat egr-ul , furtunul flexibil egr.
  3. Salutare tuturor! Am un 520 diesel din 2019 automat,G30 ,primul proprietar si de ceva vreme am început sa simt un miros de gaze/ceva înțepător ( gât ,nas ) am fost la reprezentanta ,au făcut testul de fum sa vadă dacă există pierderi de noxe ,nimic ,am schimbat filtru, aer,polen, nimic, am crezut ca vine din zona motorului ,nici un fel de miros la motor . AC merge bine ,nici o eroare pe bord, ceva sugestii? Mulțumesc anticipat!
  4. Mersi pentru reply, a mea e automată, e setata din fabrica si după 30 secunde se dezactivează,o prostie .
  5. Yesterday
  6. Telefon0757065950 Vând BMW X3 din anul 2013 cu motorul 2.0 care dezvoltă 184cp tracțiunea integrală (xDrive), 220.000km Mașina are ca dotări -navigație mare -keyless-go -clima în două zone -interior negru de piele -plafon panoramic electric -transmisie automata -3 moduri de condus (sport-confort-eco) -incalzire in scaunele din față -Radio/CD + USB +AUX + Bluetooth -cârlig de remorcare -senzori față - spate -auto-hold (ține mașina în rampa) -holograme logo BMW în portiere -leduri la fiecare mâner al portierei -ATENTIE- Mașina are 2 chei Are 2 proprietari în Germania Dețin raport car vertical Fără daune cu km reali Motorul se aude foarte bine fără nici o bătaie Fără scurgeri de ulei Cutia de viteze schimbă foarte bine Filtrul DPF activ Vă ofer VIN la cerere Pentru mai multe informații vă rog să nu ezitați să mă sunați sau să mi trimiteți un mesaj !
  7. Vând BMW X3 din anul 2013 cu motorul 2.0 care dezvoltă 184cp tracțiunea integrală (xDrive), 220.000km Mașina are ca dotări -navigație mare -keyless-go -clima în două zone -interior negru de piele -plafon panoramic electric -transmisie automata -3 moduri de condus (sport-confort-eco) -incalzire in scaunele din față -Radio/CD + USB +AUX + Bluetooth -cârlig de remorcare -senzori față - spate -auto-hold (ține mașina în rampa) -holograme logo BMW în portiere -leduri la fiecare mâner al portierei -ATENTIE- Mașina are 2 chei Are 2 proprietari în Germania Dețin raport car vertical Fără daune cu km reali Motorul se aude foarte bine fără nici o bătaie Fără scurgeri de ulei Cutia de viteze schimbă foarte bine Filtrul DPF activ Vă ofer VIN la cerere Pentru mai multe informații vă rog să nu ezitați să mă sunați sau să mi trimiteți un mesaj !
  8. nu am rezolvat nimic,nimeni nu pare sa stie exact care este problema.ba actualizare ilevel,ba update pe modul,ba modul atm defect salut.poti rezolva? ca fapt divers,in sudul tarii merg serviciile,in partea de nord nu.
  9. X3 e mai inalt, cu aerodinamica de dulap, si mai am si niste iepe n plus sub capota care mai cer de mancare... planje ca li foami...
  10. Salutare bmw e60 525d nfl , i am pus fete de uși de fl au și lumina ambientala am doar ledurile cu vreo câțiva cm de fir unde trebuiesc legate acestea vreau sa le fac cât mai oem , am cabluri și pini
  11. Am rezolvat , aveam problema cu farurile cu clapeta de bixenon , a fost scoasa de fostul propietar , a codat sa meargă pe halogen faza lunga
  12. @paul_e88 te-ar ajuta mai mult niste poze mai clare cu masina: gen scaun sofer, interior, etc. Just my two cents... P.S. Ti-am dat si un up cu ocazia asta.
  13. Banuiesc ca stage 1 ala a baga niste parametrii care erau facuti pt injectoarele vechi. Injectoarele noi le codezi cu valorile noi de pe ele..si atunci stage 1 nu se pupa. Nu ma pricep la tuning dar....cred ca daca readuci masina la valorile de fabrica si codezi corect injectoarele..posibil va merge ok.
  14. Salutare tuturor! Am masina de 1 an de zile, se scurge (poate se si consuma) aprox 2l de ulei/10.000km. Masina scoate gaze carter pe joja, busonul de ulei. Am vazut niste scurgeri destul de mari de ulei langa capacul filtrului epurator. Ar putea fi asta cauza? Sau e ceva mai serios sa trebuiasca segmentat motorul? Am atasat o poza cu capacul.
  15. Salutări! Am și eu următoarea problemă , pe un e90 318d, soft dpf + egr off Am observat niște pete mici de ulei sub mașină ( nu aveam scutul pus ) m am uitat pe sub să văd de unde provin și am văzut ca se preling de pe intercooler , la o a doua privire am văzut și ca turbina are niște ulei pe ea , așa ca m am uitat pe jojă și uleiul era la minim (schimbul a fost făcut acum 4000km cu ulei Motul 5w30) . Următoarea zii am mers la un service specializat pe bmw uri unde mi s a zis ca turbina nu are nici un joc , și ca nici din motor nu îmi curge ulei . Ei m au sfătuit sa completez cu ulei și să încerc alt ulei la următorul schimb , însă întrebarea mea e de ce am ulei la intercooler și turbina , țin să menționez ca mașina nu scoate fum nici în sarcină nici la liber , doar dimineața la prima cheie dă putin fum dar pare a fii mai mult abur . Niște sfaturi ?
  16. Salut daca poate sa ma lamureasca cineva Am schimbat injectoarele la 2.5 d toate 6 si acum in loc sa mearga ceas sa traga de toti caii ca are soft stage 1 in jur de 200 de cai trepideaza la relanti de tras parca cam tot pe acolo ca inainte si daca accelerez brusc pe la 1800....2200 de turati se aude un zgomot metalic ceva la motor ca si cum bat pistoanele in gol si cu injectoarele vechi nu se auzea A mai patit cineva ca m-am saturat sa bag bani in ea ca parca dupa fiecare reparatie merge mai rau
  17. Pe bujie s-a șters eroarea Cea pe nox a ramas
  18. Bav auto, bujia nu are lagatura cu senzorul nox. Recomandat este sa stergi erorile, daca se sterg si mai mergi cu ea in special la drum lung si vezi dupa daca mai apar.
  19. Nu se merita sa ti masina daca nu mergi cu ea.
  20. Bmw x3 G01 2019 diesel Tocmai ce am cumpărat masina din Belgia. Am pus ista și mi-a dat eroare pe senzorul nox și o bujie Vreau sa le schimb înainte de a circula mai mult cu masina. O recomandare de magazin cu preturi bune la piese OEM? S-a mai întâlnit cineva cu problema? Senzorul se poate curata? Are legătură una cu alta?(bujie-senzor?
  21. Eu aveam in jur de 8 la g30 530xd, 80-90% exterior. Nu stiu cum reuseai 8 la 520 xd:)). Si la audi a8 8.4 %media pe ultimii 20 de mii de km, 90% exterior.
  22. https://www.ft.com/content/b950086b-8671-47c2-9f8b-e546debd346b ❝ Brussels has promised to help Europe’s embattled car industry potentially by using pan-EU subsidies to boost demand for electric vehicles. Teresa Ribera, executive vice-president of the European Commission, told the Financial Times at the World Economic Forum in Davos that officials were still “shaping” options for an incentive programme. “It makes sense to see how we could figure out in a pan-European perspective, how to facilitate the measures instead of going through national subsidies,” Ribera said. She warned against a “race where we could be confronting one national model versus another one”. German Chancellor Olaf Scholz on Tuesday divulged that the commission was considering an EU subsidy programme that he had proposed. The German government scrapped its own scheme abruptly in 2023, leading to a plunge in EV sales. Many EU member states offer incentives for EVs, but the terms vary widely and several member states offer no purchase subsidies at all, according to the European Automobile Manufacturers’ Association. One challenge for Brussels would be designing a scheme that would conform with WTO rules while avoiding the subsidies flowing to Chinese carmakers, whose share of the market is fast growing. Ribera admitted there was a “complicated balance” to be struck between rapid electrification and “a mismatch with the capacity of the European brands to provide in terms of quantity and quality what we would like to see moving on our roads”. The commissioner, who is responsible for the EU’s “green industry” strategy, said a possible incentive scheme would be one of several measures to support a sector deemed vital for Europe’s economy. Europe’s carmakers “needed a comprehensive view on how to update their capacities and to catch up in what is already being demanded worldwide,” Ribera said. By contrast, US President Donald Trump vowed this week to end “unfair subsidies” for EVs. Ribera, a socialist and former deputy prime minister of Spain, ruled out delaying the 2035 deadline for ending new sales of internal combustion engines because the car industry wanted “predictability and clarity”. “It doesn’t make sense to open again the discussion when that provides some certainty and would punish the first movers that took it seriously without any potential advantages to those that still need to move,” she said. But she said she was open to flexibility on the annual EV sales targets and the fines carmakers face for missing them. Ribera said there was an “open conversation” with carmakers about alternative commitments they could make in terms of investment. Carmakers have complained that paying fines will only hamper their EV investment plans while buying credits from Chinese EV makers helps Chinese competitors. Ribera said it was important to “ensure that this legislation is being applied in such a way that facilitates what is the main goal” of phasing out petrol and diesel engines. She also said she was open to extending technology transfer requirements for foreign carmakers who wish to establish manufacturing facilities inside the EU. Brussels said last year it would require foreign companies that received EU grants for battery development to share some technology with local partners. There is a “good lesson to be drawn” from China, which set strict joint venture and tech-sharing requirements when European carmakers set up factories there 30 years ago. Beyond the car sector, Ribera said she was willing to broaden the available measures the commission could take to benefit European industry. Ribera said she would look at local content requirements to shield European turbine manufacturers which are facing fierce competition from Chinese companies. Shares in European wind turbine makers took a battering from Trump’s first policy announcements, including suspending new offshore project leasing. Ribera insisted the EU would stay the course on decarbonisation, despite Trump’s move to abandon the 2015 Paris agreement on emissions reductions, of which she was one of the architects. The devastating fires in Los Angeles showed that the US was already suffering the effects of climate change at great cost, she said. “The world is much larger [than the US] and there are many other partners and players that do understand why it is important to remain united,” she said. ❞
  23. @Cristi FbiAi găsit o rezolvare? Am aceiași problemă la un X1
  24. eu nu vad asa problema. solutia temporara ar fi sa cumperi curent( ceea ce si facem) . solutia pe termen lung e sa faci centrale
  25. Eu cred ca problema este timpul @FiveThreeFive, daca vrei sa faci o centrala deobicei dureaza 10-11 ani pe cand panourile se fac foarte rapid. Pe termen lung centrala castiga cu siguranta dar ai de asteptat 10-11 pe cand cu panouri poti acoperi o parte din pierdere rapid. Dezvoltarea ar trebui sa mearga in paralel, sa incepem sa facem centrale nucleare si montarea de panouri solare. Daca ai o problema acum cauti o solutie sa te rezolve temperor si apoi aplici solutia pe termen lung.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.