Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Limba Romana e limba materna. Limba germana e cea adoptata. Scrii foarte bine, chiar te felicit. Ii "bati" pe multi la fund aici. Apoi si ultima replica e de inteles; cel putin de catre mine. Imi pot imagina cat de simplist si adaptati normalului vietii de german subt cei de la BMW. Schimbam dupa cum dicteaza bunul simt de mecanic de reprezentanta. E si firesc..
  4. Chestia cu schimbi plăcuțele împreună cu discurile este indiferent de câți km ai la bord, ei asta recomandă în cartea tehnică și cei ce fac inspecțiile la mașină (la cererea masinii care spune când trebuie să mergi la service fie pentru inspecții fie pentru TÜV ) nu discută cu tine , se uită la bordul mașinii și dacă scrie acolo ca mai ai 4-5 mii de mers până trebuie schimbat la roțile din față sau din spate … atunci le schimbă mai ales ca el vede ca tu faci 30mii pe an și nu vii la fiecare 2-3 săptămâni sa te programezi la el. Acum scuze dacă poate în exprimare în termeni tehnici nu mai sunt chiar așa brici, sunt plecat de 32 de ani și limba română nu-i limba maternă deci nu o vorbesc tot timpul.
  5. probabil trebui sa dea si intercoolerul jos ca nu vad cum ar putea sa isi dea seama cat ulei e in el. Dar, eu cred ca @kerosen a renuntat de mult sa investigheze problema. Din 2011 sunt vreo 13 ani.. si ultima oara a fost aici acum mai bine de 11 ani. Cred ca a schimbat si marca. Dar avem topice mai noi unde cu siguranta vei primi multumiri sau raspunsuri de la membri activi. Bun venit pe forum!
  6. Mergi la un service bmw și in baza seriei de șasiu îți pot spune acest lucru.Bineînțeles,dacă nu sânt prea ocupați...
  7. alexjohn

    BMW X5 45e

    Salutare, Cu garantia pentru bateria de plugin (PHEV) cum ati procedat? Voi achizitiona un x5 45e de pe openlane, 31.000km, iar intre timp am vb la bmw romania si auto bavaria si mi-au spus ca masina nu are nicio garantie in Romania. Am insistat ca NU vorbim de garantie de producator pentru motor, cutie, etc (care a expirat, 2 ani, masina nu are niciun pachet de extra garantie achizitionat), ci despre bateria de plugin, si la fel mi-au confirmat ca nu primesc nicio garantie in Romania.
  8. Geamul se inchide doar daca ii dau in suturi , problema apare cand il inchid automat , am sa verific cablul
  9. Am schimbat filtrul epurator dar pe unde se recircula gazele imi baga ulei in turbina , ce pot face sa nu mai curga ulei
  10. Probabil cablul de pe macara s-a incâlcit,cât de curând se va rupe.Mergi la cineva să verifice ce i cu macaraua.
  11. Cand inchid geamul ( din butor sau cheie ) ramane geamul dreapta spate deschis vreo 6 cm , ce pot face in acest caz ( reinvatarea pozitiei nu merge deoarece nu se inchide complet geamul si ramane deschis )
  12. Cum aflu dacă mașina a avut schimbat egr-ul printr-o rechemare?
  13. Desfa furtunele de la intercooler si iti dai acolo seama daca e mult ulei cureti si stai o saptamana daca se strange iar e de la turbina
  14. ia la mana toate becurile si verifica-le. Apoi verifica si curata daca e necesar lamele de contact de la spatele fiecarui bec. Pune-le pe toate inapoi. VeI ca masina are un mod de protectie pentru sistemul de lumini. Daca mergi prea mult cu becuri arse, nefunctionale modulul ce le controleaza taie permanent curentul spre bec si atinci trebuie resetat modulul din tester, ISTA/INPA.
  15. Azi merg si eu la Bran. Ajung si la Cheile Gradistei.
  16. E interesanta ultima ta explicatie. ..Desigur ca in Germania se merge mult mai tare pe autostrada si desigur ca nu toti soferii folosesc franele masinii CHIBZUIT ..in mod regulat. Bine o parere personala este ca la 180-200 km/h nu te infigi in pedala de frana ca la 60-80.. ca se termina nasol! Adica de franat tot franezi, pardon de fapt incetinesti.. si grosimea discurilor daca este peste minim garantat va incetini masina, chiar si cu frane ce vibreaza; dar aici bunu-simt din nou trebuie sa primeze; nu te bagi in 180-200 cu frane care stii ca fac ca draqu.. Intelegi ideea. Asta se poate discuta pe alt topic, (sper sa nu incinga multe capete aici dispuse sa combata afirmatia mea) iar faptul ca tu stii (fiind si chibzuit pe partea cu schimbul regulat al placutelor .. 2 placute la un disc, ..a carui grosime este masurata INAINTE de a pune al doilea set de placute e de bun simt si rational!) ca discurile sunt sificient de groase, adica deasupra lui MINIM nu trebuie sa te ingrijoreze mai deloc. Slava Domnului ca nu face bmw insasi si franele la masinile lor.. ca le-ar fi facut probabil acum din plastic, in timpurile astea "moderne", sa le schimbi - ca trebe - cu totul - la fiecare revizie pe vreo 3-400 de dolari.. Dar sa nu le dam idei... Apoi mai este o varianta posibila: Masina ta cu peste 200k km facuta in 2018 s-ar putea sa aiba un algoritm instalat care supervizeaza si permite ca de la 200k km in sus, in conditiile in care reviziile se fac inca la dealer, acesta pentru motive de "siguranta" ( DE FAPT pentru a nu efectua si alte lucrari mai scumpe - la acel numar de km probabil fiind necesare - pe sistemul de franare al masinii) algoritmul astfel salveaza curu' bmw de pe plita daca ceva nasol se intampla.., iar plangerile cu vibratii in sistemul de franare din partea clientului nu pot fi pentru ca jocurile in sistemul de franare apar la un timp sau dupa un anume numar de km cand discurile fie sunt mai subtiri fie placute nu mai calca cum trebuie, ovalizari, chestii etc etc. Astfel au ales sa implementeze prin algoritm un schimb de placute si discuri de la 180k km in sus.. cu fiecare uzura spre minim, senzor atins al placutelor! Adica dureri mai putine de cap pentru ei, dealerii, care si scriu ca trebuie in cartea electronuca a masinii ca asa trebe.. Asta e "corect" si interesant, daca se intampla. Inainte, pe la 100k km cat de des schimba-i discurile, mai stii?
  17. Yesterday
  18. Da... renunț la hărți actualizate :)) un upgrade ar fi mai bine, decât să mă chinui cu DVD-uri, etc. Mersi frumos!!
  19. Vorbim de navigatia cu 3 DVD-uri Europa de est, centrala si vest. Ultima actualizare a fost in 2019 din pacate pt tine. Gasesti de descarcat pe gpszone.ro Nu stiu daca am voie sa pun link extern aici. Daca nu te descurci imi spui si-ti trimit link in mesaj. Eu insa cred ca e mai ok sa faci un upgrade la ceva cu android pt modelul tau.
  20. Service-ul l-am făcut până acuma în țara unde locuiesc (Germania) iar aici la inspecția mașinii (dictata ca moment al efectuării strict de softul mașinii) orce intervenție se face strict după formularul descărcat online de la BMW (dacă nu faci direct la reprezentanta lor ci la o firmă de reparații auto oarecare) iar acolo scrie clar… se schimbă ambele. Dacă nu le-ași fi făcut … nu mi-ar fi înregistrat inspecția (căci ce scrie pe hârtie la ei e lege). Desigur poți merge oriunde și cere doar schimbare de plăcuțe dar asta nu va fi recunoscut ca inspecția ca la carte și ca atare nu se trece în istoricul online al mașinii… se uită mulți la așa ceva când cumpără o mașină folosită… istoricul săfie perfect. Desigur pot schimba datele din electronica mașinii privind lucrările la mașină prin bimmerlink… dar nu aceasta este intenția mea. Nu am intenția să risc cu discuri la limita uzurii când merg destul de des pe autostradă și cu 180-200kmh … nu se prea merită. În forumurile germane unde am căutat se dă la BMW seria 5 o durata de viață la discuri de 45- 65mii km funcție de .. șofer și piciorul lui . Sfatul cu schimbarea softului e bun, aici în Germania am mai cerut asta și am fost refuzat pe motiv că-i actual ( deși știu sigur că-i din 2017), probabil voi merge în România la BMW să-l actualizez ( nu contează că-mi pun versiunea engleză probabil) dar înainte de a pune softul probabil trebuie să scot aparatul adițional pentru CarPlay pe care l-am integrat ulterior și care deși e pentru modelul meu… nu-i licența originală BMW. Mulțumesc pentru sfaturile voastre.
  21. Merge si pe un e90 2005? Pentru că din câte văd sunt mulți GB, pe un CD nu poți stoca așa mulți Edit: Am gresit tipul de navigatie, imi cer scuze. E un navi ccc, nu cic.
  22. Salutare! Știe cineva de unde pot lua hărțile actualizate pentru un e90 2005 cu navi ccc? Mulțumesc anticipat!
  23. Mergand cu masina ai sa-ti dai seama daca-s bine sau nu montate.
  24. Erori in bord pe lumini sunt ? Probabil ai cabluri rupte in mansoane ce se ating.
  25. Sincer le fac la un mecanic la garaj in timpul liber al acestuia … dar avand in vedere ca sunt multe piese si multi bani investitj as vrea sa fie ca la carte facute… si din acest motiv as vrea sa stiu la fiecare piesa valoarea , pacat ca nu e conectat la whatsapp grupul ca pot face o lista cu fotografie la fiecare piesa ca sa fie mai sigur asa… tot ce este mobil la masina pe fata si spate am de schimbat …. Si de aici si deranjul… sunt multe si majoritatea cu valori diferite Cutia si diferentialul si toate astea o sa le fac in tara prin ianuarie … la mecanici de incredere experti pe BMW … dar restul ce tine de trenul de rulare… sunt nevoit sa le schimb si sa le fac aici… ca e varza tot… si aunt constrans… si cand ma dic vreau sa ma duc cu lista pe fiecare piesa … sa mi le monteze la cuplul recomandat pe fiecare subansamblu in parte
  26. Gasisem pe un site ca BMW ar zice undeva intre 42-50km. Ati reusit sa obtineti range-ul asta? Eu o singura data am vazut in bord estimare 40km la 100% baterie.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.