Jump to content
  • Member Statistics

    78289
    Total Members
    1986
    Most Online
    Adelin smalbergher
    Newest Member
    Adelin smalbergher
    Joined

Articole

Articole

Articole

Atunci cand totul e cuprins intr-un singur cuvant: F U N!


d-rive

Hmm, de obicei ma lungesc.

Acum mi-am propus sa fiu scurt, la subiect, eficient.

Cred ca mai toti care suntem aici am ales masinile BMW dintr-un singur motiv. Un motiv care vine din adancul sufletului nostru si care descrie o stare emotionala. F U N!

 

F U N = distractie, bucurie, senzatii, simti ca traiesti in perfecta comuniune cu masina ta care e o prelungire a ceea ce esti tu, a gandurilor si intelegerilor tale despre o masina.

 

Dintre toate marcile BMW ofera cea mai mare cantitate de fun, de emotie.

 

Dupa o zi de lucru, stresanta, obositoare, ma urcam in masina, roteam cheia si straight six prindea viata si chiar daca e un diesel, imi starnea un zambet tamp si satisfacut pe figura. A-ntaia si dai acceleratie, a doua, viraj, acceleratie, a treia si intr-un cresscendo continuu placerea de a conduce una dintre multele “the ultimate driving machine” imi invada corpul. De fapt, asta era sentimentul cu care concluzionam intreaga zi. Un sentiment al naibii de placut care nu facea nimic altceva decat sa deschida calea catre vise frumoase.

 

Pana si un vesnic artagos la adresa BMW-urilor, Jeremy Clarkson, a ales pentru 2011 doua modele care i-au mers la suflet. Masina care o considera cea mai buna in acest moment din mai toate punctele de vedere, un 535d F11 si cireasa de pe tort, 1M care probabil inmagazineaza in ea tot ceea ce poate BMW mai bun din punct de vedere al “fun-ului”.

 

Cred ca acest film contine toata chintesenta a ceea ce simtim noi fata de BMW-urile noastre: F U N!


User Feedback

Recommended Comments



Am o experienta destul de indelungata cu masini bmw si pot aprecia ca acest FUN este extrem de costisitor...nu va luati bmw uri decit daca aveti un venit destul de mare pentru a le intretine(totul este triplu la pret decit concurenta audi,mercedes etc) si binenteles artificial mentinute tot de noi...

 

masinile bmw peste 8 ani sunt extrem de defectuoase deci din nou nici un FUN (doar detinatorii stiu asta)

 

cred ca e timpul sa demontam miturile sa coborim cu picioerele pe pamint se sa comunicam real intre noi este FUN doar pentru cei care si permit o masina noua aproape noua sau tinjesc dupa una.

 

p.s. am observat ca serviceurile deasemenea cam in fiecare judet sunt extrem de scumpe si extrem de proaste(informatii de pe forum) exista doar un fel de aura magica in jurul lor dar se dovedesc un balon de sapun

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am o experienta destul de indelungata cu masini bmw si pot aprecia ca acest FUN este extrem de costisitor...nu va luati bmw uri decit daca aveti un venit destul de mare pentru a le intretine(totul este triplu la pret decit concurenta audi,mercedes etc) si binenteles artificial mentinute tot de noi...

 

masinile bmw peste 8 ani sunt extrem de defectuoase deci din nou nici un FUN (doar detinatorii stiu asta)

 

cred ca e timpul sa demontam miturile sa coborim cu picioerele pe pamint se sa comunicam real intre noi este FUN doar pentru cei care si permit o masina noua aproape noua sau tinjesc dupa una.

 

p.s. am observat ca serviceurile deasemenea cam in fiecare judet sunt extrem de scumpe si extrem de proaste(informatii de pe forum) exista doar un fel de aura magica in jurul lor dar se dovedesc un balon de sapun

 

1. E dezamagitor ca in 2016 inca sunt persoane care folosesc â din i in interiorul cuvintelor. ("pamint")

2. Service-urile nu au nicio legatura cu marca pe care o detii, nu e vina noastra ca ai ajuns tu in service-uri proaste. Puteai sa ai Logan si sa ai la fel de multe probleme cu mecanicii si serviciile oferite.

3. Este aseamantor la costuri cu alte marci premium (Audi/Mercedes). Daca tu consideri ca piesele pentru Bmw sunt de trei ori mai costisitoare atunci este evident ca habar nu ai despre ce vorbesti. Daca te apuci sa compari seria 7 cu C classe si A4, atunci cu siguranta Bmw-ul va fi mult mai costisitor de intretinut, dar cand faci comparatii de intretinere le faci cu modelul echivalent al celeilalte marci.

4. Nu trebuie sa iti iei Bmw nou ca sa te bucuri de el, ba chiar este un dezavantaj destul de mare sa il iei cu 0km pentru ca isi pierd valoarea extrem de repede. Daca dai 40 000 euro pe un F30 in 2013 dupa exact 3 ani de-abia se vinde cu 15-20k daca are dotari serioase.

5. Daca vrei costuri decente nu te arunci la seria 5/7/X. Intretinerea unui Bmw este asa cum iti propui tu sa fie. Daca iei un seria 1/3 mai vechi de 5-6 ani intretinerea este foarte ok, comparabila cu marci mult inferioare.

 

Poti sa dai cateva exemple in care ai platit de trei ori mai mult pe piese decat ai fi facut`o la Audi/Mercedes?

Edited by All
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Al meu e un batran de 16 ani,are 150 de cai si toarce ca o pisica(e46)..Inainte de bmw,aveam doar masini cu optional si culori preferate...acum am inceput sa bag bani in ea ca deh..varsta isi spune cuvantul.. perceptia mea despre masini e total alta,pana si peisajele s.au schimbat de cand sunt la volanul unui bmw si sincer va spun..cu cat mai vechi cu atat mai bun..multi merg in concediu la mare etc,eu pur si simplu alimentez si colind Romania fara vre.o destinatie anume (doar de dragul de a conduce)cort in portbagaj si mult spirit de aventura.Viteza ?!Nu multumesc..prefer putere,demaraje si torq...prefer sa stiu..si stiu..ca daca apas pe pedala batrana isi face treaba...si mai prefer ca atunci cand un ''sofer de autoturis nou'' se agita pe langa masina mea...sa.i arat ce inseamna sa ai totusi pe maini o mica bestie...aparent batrana si demodada.E46 4 life :D....
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vine cate un lodgy, dokker kakamaka masina de serviciu si te trezesti cu flashuri de la toti neispravitii care nu au avut in viata lor nici bicicleta si se cred zmei cu o tigaie data de la munca.... cateodata le fac si eu cate un cadou o amintire frumoasa cand se taie gazul la tigaite pe la 160-170 :flowers:

Pacat ca e asa de vechi saracul dar m-a slujit cu credinta si ramane la mine pana se rupe bucati

Link to comment
Share on other sites

Ca si idee, ca am avut si doua Mercedesuri, mentenanta e oleaca mai ieftina la Mercedes decat la BMW. Spre ex la cutia 5G tronic intra doar 3.8 litri de ulei, schimbi doar filtru si garnitira, maxim 100 lei, deci cu maxim 500 lei ai facut revizia la cutie. Inca n-am auzit pe cineva sa repare tipul asta de cutie. Eu ma pregatesc de rectificare convertizor la E93...
Link to comment
Share on other sites




Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.