Jump to content

Vand E46 318d 2004 Touring


flavius.paul

Recommended Posts

Masina a fost adusa in tara anul trecut in luna 06 (iunie) la 147.000km. In prezent are 156.000km cu Carte Service la zi.

 

Optionale:

- Pachet Crom Interior + Exterior

- Senzori Ploaie si Lumini

- Volan Sport Piele,

- Tapiterie Piele + Stofa

- Climatronic

- RadioCD Buisnees

- Incalzire Scaune

- Faruri Noi Angel Eyes + Kituri xenon pe toate fazele (scurta, lunga, proiectoare) de 6.000K

- Proiectoare Ceata

- Parktronic

- Computer Bord

- DSC ( Dynamic Stability Control, ce include DTC-ul (Direct Traction Control))

- 6 Airbag-uri

- Geamuri fata + Oglinzi Electrice

- Oglinzi Heliomate

- Folie Autorizata RAR

- Jante Model LifeStyle Ed. 16''

- Set de cauciucuri iarna + vara.

 

Starea estetica o puteti deduce din poze, cea tehnica va pot spune ca se prezinta in acceasi maniera ca si cea estetica.

 

Nu a suferit avarii /accidente mai mult sau mai putin minore.

 

Masina fiind un 318d ( avand acelasi motor cu un 320d, diferenta consta in injectie si turbina) avea din fabrica 116Cp, motorul a avut parte de o resoftare personalizata la DimSport Romania, in prezent performanta motorului ajungand la 155Cp si 361Nm , verificat pe Dyno test.

 

Consumul dupa efectuarea chip-ului este mai redus cu 0.5-1.0 l in medie !

 

Pret: 7.900 €

 

Contact: sfabu_paul@yahoo.com sau 0741 407075

 

imediat revin cu poze...

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Masina a fost adusa in tara anul trecut in luna 06 (iunie) la 147.000km. In prezent are 156.000km cu Carte Service la zi.

 

Masina fiind un 318d ( avand acelasi motor cu un 320d, diferenta consta in injectie si turbina) avea din fabrica 116Cp, motorul a avut parte de o resoftare personalizata la DimSport Romania, in prezent performanta motorului ajungand la 155Cp si 361Nm , verificat pe Dyno test.

 

imediat revin cu poze...

 

 

Cand afirmi ca doua motoare sunt asemanatoare , parerea mea este sa te documentezi mai bine.... nu are nici o treaba motorul de pe 320d cu motorul de pe 318d..... chiar si cilindreea este diferita... si multe alte detalii..... dar asa de dragul comparatiei....poti spune ca sunt fabricate in aceeasi fabrica... :)

Link to comment
Share on other sites

@cristianiorga, motoarele sunt fix identice... M47N !

 

difera doar injectia electronica si presiunea in turbina ...

 

@justme13: ce an e masina?

 

Multumesc de interventie XXL ( m-am documentat si eu inainte de sa ii fac chip-ul, ca altfel nu il faceam chiar asa agresiv).

Masina este din 2004, rog un moderator daca imi poate reedita titlul in E46 318d 2004 Touring, multumesc.

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

rogu-te spune-mi si mie cam ce efecte are o asemenea resoftare a motorului asta de pe 318d

acelasi motor il am si eu pe al meu e 46 si ma cam gandeam si eu din ce in ce mai mult in

ultimul timp sa ma apuc sa il resoftez dar nu am vorbit inca cu nimeni pe tema asta

deci efecte benefice si negative asupra motorului si nu in ultimul rand la cat se ridica pretul

pentru o asemenea operatiune

mersi

Link to comment
Share on other sites

@cristianiorga, motoarele sunt fix identice... M47N !

 

difera doar injectia electronica si presiunea in turbina ...

 

Scuze de off topic... dar uite ce spun datele tehnice.... pe verificate

318d are 1951 cmc, compression ratio 19.0, stroke 88 and bore 84

320d are 1995 cmc, compression ratio 17.0, stroke 90 and bore 84

daca motoarele acestea sunt identice...... :) ......

si mai sunt daca vrei....

sistemul de racire la 318d are capacitatea de 8.4 litri si la 320d are 9.3 litri

cantitatea necesara de ulei la 318d este de 5 litri si la 320d este de 5.5 litri

Toate aceste date demonstreaza clar ca nu sunt identice. :lol:

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

Cristian, crede-ma ca motorul e acelasi , si are 1995cmc in toate taloanele, tu ai avea perfecta dreptate cu generatia 318d mai vech, cu fabricatie pana in 2003, de atunci 318d imparte accelasi motor cu injectie comon rail cu 320d-ul... (318d-ul pana in 2003 nu era "CDI")

Si la ulei se cunoaste, in noiembrie am facut revizia, am pus 5l de ulei ( ca asa stiam si eu ca trebuie la 318d), si surpriza uleiul pe joja abia atingea minimul...; am mai cumparat 1l de ulei , am completat cu 0.5l, si il aveam la 2/3 din joja....concluzia o tragi singur.

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

rogu-te spune-mi si mie cam ce efecte are o asemenea resoftare a motorului asta de pe 318d

acelasi motor il am si eu pe al meu e 46 si ma cam gandeam si eu din ce in ce mai mult in

ultimul timp sa ma apuc sa il resoftez dar nu am vorbit inca cu nimeni pe tema asta

deci efecte benefice si negative asupra motorului si nu in ultimul rand la cat se ridica pretul

pentru o asemenea operatiune

mersi

 

Ai PM cu tot ceea ce trebuie sa stii despre resoftare.

 

Personal specific ca nu as mai da actualul soft de pe masina pe softul original din N motive...

Surpplusul de +40Cp si +80Nm se simte foarte bine in orice treapta , in special primele 3. Ca idee aproximez ca 0-100 se realizeaza cu 1sec mai devreme devcat in versiunea stock, iar V max testata personal ajunge la 220km/h pe bord ( daca ar fii existat si treapta a 6-a, altfel ar fii stat treburile)

Mai jos puteti vedea rezultatul testului dyno, unde cei 150-155Cp sunt atinsi pe o plaja de turatie cuprinsa intre 3700-4200 rpm, iar cuplul maxim de 360Nm poate fii atins de la 1900rpm.

 

http://www.99poze.ro/hotlink/tn_8e10c94d1f1e62debad4225367b305a3.jpg

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

@cristianiorga, motoarele sunt fix identice... M47N !

 

difera doar injectia electronica si presiunea in turbina ...

 

Scuze de off topic... dar uite ce spun datele tehnice.... pe verificate

318d are 1951 cmc, compression ratio 19.0, stroke 88 and bore 84320d are 1995 cmc, compression ratio 17.0, stroke 90 and bore 84

daca motoarele acestea sunt identice...... :) ......

si mai sunt daca vrei....

sistemul de racire la 318d are capacitatea de 8.4 litri si la 320d are 9.3 litri

cantitatea necesara de ulei la 318d este de 5 litri si la 320d este de 5.5 litriToate aceste date demonstreaza clar ca nu sunt identice. :)

 

Ceea ce spui tu este adevarat...insa nu pentru 318d-ul in cauza :) . Eu am din 8/2004 si capacitatea motorului este de 1995cc, acelasi motor regasit si pe 320d. Numerele spuse de tine sunt adevarate pentru 318d-urile mai vechi. Uite...intra aici de exemplu. Aceleasi detalii le vei gasi si pe carfolio si pe alte siteuri cu detalii tehnice. Totul depinde de an.

 

Type: 4-S

Wet sumped

DOHC

4 valves per cylinder

Bore x stroke: 84.00 mm. Ă 90.00 mm.

Bore / stroke ratio: 0.93

Displacement: 1995 cc 121.74 cu in

Compression: 17

Fuel system: Bosch DDE 3.0

Aspiration: Turbo D.

Catalytic Converter: Y

Max. output: 114.5 PS (113 bph) (84.2 kW) @ 4000 rpm

Max. torque: 280 Nm (206.5 lbft) (28.5 kgm) @ 1750 rpm

Coolant: Water

 

Cat despre cantitatea de ulei ce intra in motor uite la imaginea de mai jos sa vezi ce spune ETK la filling quantities...5,5l, la fel ca la 320d :lol:.

 

In rest multa multa bafta la vanzare lui Justme13....masina este superba!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Mersi deasemenea bogdan pentru "luminare", speram ca putem pune capac acestui capitol.

Sa ramanem On topic asadar:)

Scuze de off...nu-mi sta in fire insa nu m-am putut abtine :) . Scuzele mele!

 

Multa multa bafta la vanzare. Cine o va cumpara va primi o masina foarte frumoasa demna de un pasionat adevarat!

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare ce este cutia aia de pe oala amortizor

 

"Balastul" / Ridicatorul de tensiune de la becul xenon de pe farul stang. In prezent se gasesc 3 astfel de perechi de "cutii" in habitaclu motor :) pentru faza scurta, lunga si proiectoare. ( am un prieten care are un business cu xenoane si m-a molipsit...e o placere acum sa merg la drum intins in bezna totala)

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.