Jump to content

318is vs 320i E36


Bebe

Recommended Posts

Buna. Am o rugaminte la cei care stiu cate ceva despre cele 2 modele. E deosebit prin ceva 318is? Stiu ca e in 4 cilindri si 320 in 6, dar alte diferente? Cei care au avut, s-au au condus, cele 2 modele potr sa spuna ceva? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

318is e mai putin gurmand decit 320,eu as prefera is,consider ca ptr ce ofera caroseria ca tinuta,frine,etc 1.8 cu 16 valve e deajuns.......diferenta la motor is e 1.8 cu 16 valve iar 320 e cu 12 valve sau cu 24....mai mult ca sigur parerile sunt impartite....
Link to comment
Share on other sites

aduna 1 de admisie+1 de evacuare,totul inmultit cu 6 cil.....chiar pe E30 ce ai tu 2.5 daca are 170 cp are 12valve :blink:

308523[/snapback]

 

stiu si eu cate valve are m20, dar era vorba de e36, pe care nu au fost decat m50/52 in 6 cilindrii..

Link to comment
Share on other sites

Ce ciudat e cu motoarele astea:

- e46 nonfacelift 320i are motor de 1991cmc, 6 cilindri, 150 cai

- e46 facelift 318i are motor de 1995cmc, 4 cilindri, 143 cai.

- e90 318i are 1995 cmc, 4 cilindri si 129 cai....

Care-o fi logica? La motoarele mari creste puterea la aceeasi cilindree cu cate 10-20 de cai/model, iar la astea mici se invarte tot pe-acolo...

 

De ce nu scot si motor de 1l cu 101 cai, daca tot vor diversitate....tehnic e posibil, daca ne uitam la motoarele M...

Link to comment
Share on other sites

Am 318is si am avut masina cu motor de 2000 24 valve, nu stiu cat era in mintile lui motorul de 24 valve dar parca nu tragea a 150 caluti + ca avea un consum cam ridicat, undeva in jur de 15, avea toane cand papa si mai putin dar de putine ori, IS-ul este bun la consum 10-12 cu talpa si + ca trage si bine, nu ma pot plage de puterea lui +++ ca am citit pe undeva (nu mai stiu exact unde) ca ar fii ideal pentru turbo ca are bielele si pistoanele forjate :blink: . Acum ramane sa citesti niste argumente mai bune daca vrei sa faci alegerea asta.
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc mult pentru raspunsuri. Sigur mai sunt cateva mici diferente. Oricum, multumesc pentru raspunsuri.

309004[/snapback]

 

 

 

Am avut 318is.... Un motor economic pot spune... In afara poate lua si 6 la suta... In forja in Bucuresti noaptea nu ia mai mult de 12...

 

Am 2 prieteni cu 320 si pot spune ca au consum de 325( acum am 325...) dar performatze de 318...

 

Tragi tu concluzia...

Link to comment
Share on other sites

@bogdankirk: :blink: Un motor aspirat / atmosferic este un motor despre care se poate spune ca aerul intra in camera de combustie prin efectul presiunii atmosferice.

 

Un motor supraalimentat (prin turbina sau compresor mecanic) foloseste aer comprimat cu ajutorul turbinei sau compresorului, astfel mai mult aer patrunde in cilindru alaturi de mai mult combustibil, ceea ce cauzeaza o crestere semnificativa de putere.

Deci turbo-aspirat nu exista, iar 318is nu este un motor turbo..

 

Cat despre eficientizarea consumului, un motor turbo consuma mai mult combustibil decat unul aspirat insa are semnificativ mai multa putere.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Si BMW pana la motorul de pe 335i si 535i asta nou NU au facut motoare supraalimentate pe benzina pana acum....altfel spus BMW turbo era doar dieselul...desi nu are t in fata

309465[/snapback]

 

i-auzi... dar de 745 e23 n-ai auzit? sau primul model cu motor turbo...2002 turbo?

Link to comment
Share on other sites

sa revenim totusi la subiect...

 

eu am 320 si am mers si cu 318is

dupa ce m-am dat jos din ala.... vreau sa zic ca am ramas cu gust amar, tragea mult mai bine decat al meu

adica imi placea mai mult decat 2.0

acum exista si posibilitatea ca acel 1.8is sa fii fost cipuit, dar nu bag mana in foc

ideea e ca daca toate 18is trag la fel ca ala care l-am condus eu sunt 2 posibilitati

1. 1.8is e mai bun si mai reusit decat 2.0

2. 2.0 al meu are ceva probleme si acel 1.8is era in mintile lui

ca diferente de consum nu ma pot pronunta, am neglijat acest aspect

Link to comment
Share on other sites

18is parca are 136 cp,320(12v)are 129,iar cel cu 24v are parca 150 cp...PS-ptr piata din IT(cel putin),pe E36 a fost si motorul cu 12 supape,nu doar cel cu 24....oricum e de considerat si diferenta de greutate intre motorul 18-16v si cel de 6 cil 2.0.....nu degeaba fosti posesori de M3(4 CILINDRI-E30)rusinau masini cu motoare mai mari,in anumite situatii.....
Link to comment
Share on other sites

NU EXISTA E36 CU MOTOR DE 2000 cmc 12V !!!

 

Pe E36, daca vorbesti de motoarele cu 6 cilindri, s-au pus doar versiunile cu 24v.

 

Get your facts straight. Daca ai intalnit tu vreunul, era facatura artizanala, nu venit din fabrica asa.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.