Jump to content

Schimb baterie e46.


polbrand

Recommended Posts

Am schimbat ieri bateria la masina, dupa care masina a pornit. Azi am incercat sa pornesc masina, a pornit pentru 5 secunde dupa care sa oprit.

Fosta baterie era originala BMW 12V 70Ah 570A, iar bateria noua este o Varta 12V 70Ah 640A.ut

Trebuie facut ceva deosebit cand schimbi o baterie? Ceva idei ce as putea sa verific?

Link to comment
Share on other sites

invarte si nu porneste? am patit si eu acelasi lucru saptamana trecuta, a pornit pt vreo 2-3 secunde si pe urma nu a mai vrut ...eu suspectam pompa de benzina, credeam ca nu se alimenteaza si am dat mai multe chei pana s-a inecat.

 

eu nu am schimbat bateria, e cea originala.

Link to comment
Share on other sites

invarte si nu porneste? am patit si eu acelasi lucru saptamana trecuta, a pornit pt vreo 2-3 secunde si pe urma nu a mai vrut ...eu suspectam pompa de benzina, credeam ca nu se alimenteaza si am dat mai multe chei pana s-a inecat.

 

eu nu am schimbat bateria, e cea originala.

 

Salut Armin, am facut acum mai multe teste si e clar ca nu bateria e de vina, am incercat si cu bateria veche in timp ce primeam curent de la o alta masina. Acelasi rezultat, invarte dar nu porneste... :) . Nu mai am nici o idee.

Link to comment
Share on other sites

iti zic eu ce sa intamplat.. ai cam pus-o..

cand schimbi o baterie la e46 tre sa pui clestii pe borne cu curent.. acum s-au resetat softurile.. e diesel nu ? a patit un prieten la 2.0 d.. a schimbat bateria si s-au dereglat toate calculatoarele.. au trebuit din nou programate..

 

duo la un tester.. sau la un service.. pe prietenu meu la costat 1200euro :)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

iti zic eu ce sa intamplat.. ai cam pus-o..

cand schimbi o baterie la e46 tre sa pui clestii pe borne cu curent.. acum s-au resetat softurile.. e diesel nu ? a patit un prieten la 2.0 d.. a schimbat bateria si s-au dereglat toate calculatoarele.. au trebuit din nou programate..

 

duo la un tester.. sau la un service.. pe prietenu meu la costat 1200euro :)

 

 

Daca se scoate bateria de reseteaza softurile? :)

Link to comment
Share on other sites

iti zic eu ce sa intamplat.. ai cam pus-o..

cand schimbi o baterie la e46 tre sa pui clestii pe borne cu curent.. acum s-au resetat softurile.. e diesel nu ? a patit un prieten la 2.0 d.. a schimbat bateria si s-au dereglat toate calculatoarele.. au trebuit din nou programate..

 

duo la un tester.. sau la un service.. pe prietenu meu la costat 1200euro :)

 

 

nu are cum sa fie ce spui tu

pana si un celular are o baterie pentru backup, pe langa acumulator...

iar descarcarea acumulatorilor auto este prea frecventa, pentru a nu se lua masuri de siguranta de catre producatorii auto.

are alt defect, probabil, dar nu cel explicat de tine(este absurd asa ceva)

am schimbat bateria de mai multe ori la mine, dar nu am patit asa ceva.

improvizatii gen clesti pe alimentare de la alta baterie...??? poate la dacii sau la alte auto mai vechi...

Link to comment
Share on other sites

iti zic eu ce sa intamplat.. ai cam pus-o..

cand schimbi o baterie la e46 tre sa pui clestii pe borne cu curent.. acum s-au resetat softurile.. e diesel nu ? a patit un prieten la 2.0 d.. a schimbat bateria si s-au dereglat toate calculatoarele.. au trebuit din nou programate..

 

duo la un tester.. sau la un service.. pe prietenu meu la costat 1200euro :)

 

Dupa cum au zis si altii chestia cu clestii pica, iar "dereglarea calculatoarelor" nu cred ca trebuie sa intre in calcul... :)

Link to comment
Share on other sites

a fost in service...bujii, filtru de benzina, pompa de benzina, curatat ceva senzori, am inteles ca era benzina in capul la pistoane (poate spun prostii, sorry)....posibil sa fie senzorul de la axa cu came...nu a aparut nimic pe tester, nici pana sa o pornim, nici dupa ce a pornit.

 

verifica bujiile.

Link to comment
Share on other sites

a fost in service...bujii, filtru de benzina, pompa de benzina, curatat ceva senzori, am inteles ca era benzina in capul la pistoane (poate spun prostii, sorry)....posibil sa fie senzorul de la axa cu came...nu a aparut nimic pe tester, nici pana sa o pornim, nici dupa ce a pornit.

 

verifica bujiile.

 

Da pai eu o sa incerc sa o pun maine sau poimaine pe un tester (am un prieten cu interfata), o sa verific si bujiile (dar sincer nu stiu cum sa fac asta), banuiesc ca trebuie sa cumpar un set si sa le inlocuiesc. Daca nu e nici asta atunci clar service.

Link to comment
Share on other sites

Update, am pus masina pe tester si am urmatoarele probleme, 18ews signal camshaft not present or faulty si 104 vanos error out put camshaft. Din cate am vazut este o problema destul de comuna. Acum caut sa vad cum pot sa testez daca el e de vina.

 

DIY http://forum.e46fanatics.com/showthread.ph...ensor%2C+intake

post-4762-1229975723_thumb.jpg

Edited by polbrand
Link to comment
Share on other sites

deci senzor axa cu came?

 

L.E. vezi ca mi se pare ca sunt 2 senzori, unul pe admisie si unul pe evacuare.

 

Da ai dreptate sunt 2, pe realoem sunt 01 si 02. Din cate am vazut eu in DYI eu am nevoie de 12147539165 pozitia 01 + 04 12141748398 o simpla garnitura.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=05

Maine sper sa am timp sa verific, prima oara o sa incerc sa il curat sa vad daca porneste, clar cumpar unul nou dar ideea este sa fiu sigur ca inlocuiesc ce trebuie.

Acum mai am o intrebare, daca scot senzorul pot sa pornesc masina fara el (doar pentru test)?

 

Si ca o continuare la DYI - ul postat inainte - toti spun ca au probleme cu senzorii non OEM.

 

L.E. Mai am inca 2 mici (cred eu) probleme. Prima Door lock-heater short circuit stiu ce e dar nu am gasit nici o rezolvare - cand deschid usile din cheie usa soferului (a mea) nu se deschide :) . Un pic incomod... Iar a doua Crash sensor am o idee la ce se refera dar tot asa nu am gasit nimic pana acum.

post-4762-1229982282_thumb.jpg

Edited by polbrand
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Nu e gluma cu clestii pe borne cand schimbi bateria. Am fost la NORAUTO in Franta si an schimbat un acumulator la A4 2,5 TDI si, dupa ce au slabit bornele, au vnenit cu un fel de "robot" si au pus clestii cu curent pe borne si dupa acceea au scos bateria veche si au pus-o pe cea noua. I-am intrebat de ce fac lucrul asta insa mi-su dat un raspuns evaziv: asa spune porcedura de lucru cand schimbam acumulatorul. Bizar mi-am spus atunci insa se pare ca ar putea avea o explicatie pe langa evitarea resetarii la headunit audio.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
nu stiam ca se poate arde calculatorul ...

 

poate doar sa piarda setarile ... dar sa stau sa umblu prin service ca sa schimb o baterie ...

 

sunt si cazuri cand au schimbat bateria si nu s-a intamplat nimic ... de ce diferentele astea ?? <_<

Eu cred ca diferentele aste sunt date si de anul si modelul masini....nu toate au aceeasi problema...cred ca sub 99 toate bateriile se pot da jos fara probleme...calcaulatoru doar se reseteaza..adica km , ceas, etc...in rest nimic rau :)

Edited by virusatu
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum spunea cineva mai sus e imposibil ca producatorul auto sa nu prevazut o astfel de situatie si sa nu fi luat masuri de siguranta...Insa iata ca sunt unii care au probleme destul de mari din cauza asta...nu stiu ce sa zic eu la 320d 2002 cred ca am scos bateria de peste 10 ori si nu am patit nimic pana acum din fericire. Doar ceasu si trip-ul se reseteaza. Chiar am patit odata ca nu mi se mai aprindea nimic in bord, nici ceasurile nu mergeau si am scos bateria 5 min dupa care totul a functionat .

Cei care vor sa schimbe bateria la e46 au o solutie de siguranta foarte simpla: sub capota in partea stanga exista 2 borne, una (+) intr-o carcasa de plastic pe conductorul acela gros care vine din portbagaj de la baterie, si una (-) prinsa pe caroserie in interiorul locului acela liber din stanga motorului(ma refer la spatiul acela de forma unei cutii goale).Bornele sunt apropiate una de alta (aprox 15cm).

Inainte de a deconecta bateria din portbagaj in vederea inlocuirii sau a altor manevre nu aveti decat sa alimentati bornele respective de sub capota la o alta baterie (poate sa fie chiar si mai consumata) prin intermediul 2 fire, nu neaparat clesti din aceia specilai cu fire groase deoarece nu este necesar un curent mare (cand inlocuiti bateria veti avea grija sa puneti conactul pe pozitia 0 eventual sa scoateti cheia).

Conectare unei astfel de baterii de tampon se face evident respectand polaritatea bornelor...Dupa ce ati prins bornele inapoi la bateria din portbagaj deconectati bteria de tampon

Asta asa pentru siguranta voastra sa nu patiti ca baiatul care a initiat topicul.Eu de exemplu nu fac acest lucru deoarece pana acum nu am avut nici o problema...Eu bornele respective le-am folosit de cateva ori pentru a primi curent de la altcineva pentru ca ma lasase bateria mea, cred ca acesta este si scopul lor defapt...

Edited by dextercos320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.