Jump to content

pierd lichid racire


RobyS

Recommended Posts

Baieti,

 

Azi s-a adeverit de ce-mi era frica.... Acum 2 luni am observat ca lichidu de racire imi este la minim. Am complentat pana s-a ridicat de tot nivelul ala.

Si am tot sperat sa fi fost o intamplare acea pierdere.

Azi mi-am luat inima in dinti sa verific din nou.

Ghinion. Am observat ca dupa 2 luni (2000 km) am nivelul aproape de minim (abia iasa putin batul din vas).

M-am uitat foarte atent si cu lanterna la pompa apa, la termostatul de langa ea.... nici o scurgere ... pare totul ok acolo.

In scutul de sub radiator nu am scurgeri de lichid. Vasul de expansiune nu pare crapat sau spart la prima vedere (stiam ca asta e problema lor).

Deci foarte interesant.

 

Puteti sa-mi spuneti daca e normal sa completez cu juma de litru la fiecare 2000km ?

Daca nu e normal ..... pe unde credeti ca poate sa curga ?????

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

ar fi destul de nasol.... cum pot sa vad asta ?

 

 

in vausul de exansiune sau pe teava de esapament sau in ulei poti sa vezi daca ai pierderi de lichid racire

sper sa te fereasca Dumnezeu de toate variantele de mai sus

mai uita-te pe la cotutilede plastic de pe instalatia de racire

sa nu fie fisurate

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

sa fie legat de asta oare faptul ca dimineata la prima pornire la rece am vreo 5 minute un fum albicios (dupa aia nu mai am fum deloc - masina e euro 4) ? - doar cand e frig afara, vara nu se vede nici un fum

 

claudiu : pe teava de esapament pot vedea ce ?

in ulei de asemenea ce si unde sa vad ?

 

 

tau : pe admisie sa vad daca am niste depuneri albicioase ? alea nu ar trebui sa fie si pe EGR daca ajung pe admisie ? ca sa nu mai dau jos admisia si sa ma uit mai usor la EGR

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

sa fie legat de asta oare faptul ca dimineata la prima pornire la rece am vreo 5 minute un fum albicios (dupa aia nu mai am fum deloc - masina e euro 4) ?

 

claudiu : pe teava de esapament pot vedea ce ?

in ulei de asemenea ce si unde sa vad ?

 

daca iti scoate condens pe teava cand mottorul este cald insemna ca pierde lichidul de racire

in ulei daca ai o pelicula alba ( si pe busonul de ulei ) inseamna ca iti " baga apa in ulei"

nu stiu daca m-am facut bine inteles; daca as avea masina in fata ti-as putea explica

sper sa te descurici cumva

daca nu ai fiert motorul nu ar trebui sa ai probelmele de mai sus

cum ti-am spus si mis sus cerifica toare coturile care exista pe sistemul de racire

Link to comment
Share on other sites

La mine era fisurat radiatorul in fata sub bara si nici nu se vedea asa de subtire tisnea afara inainte si numai pe bara se vedea un pic de apa,bineinteles cind se deschidea termostatul,l-am dat jos l-am lipit si nu sa lipit bine,m-am inervat si am pus in el o solutie lichida de stopare a curgerii de la Liqui Moly si sa rezolvat, dc asta ai dc nu...
Link to comment
Share on other sites

nu am fiert motorul. nu am probleme grave. condens cred ca scoate in diminetile reci.

daca imi spui ce as putea vedea pe busonul de ulei ma uit ? ... stiu doar ca nu inchide etans si e murdar putin pe langa. nu am apucat sa comand unu nou.

 

nu stiu daca e legat de asta dar am vazut in ultimu timp (cand am montat bara de M) ca pe furtunul gros ce merge de la intercooler la EGR am pori de ulei ceva mai mult ca pana acum. in partea cealalta pe cel care vine de la turbina la intercooler nu am asa ceva.

 

care ar fi rezolvarea daca baga antigel in ulei si care ar fi cantitatea care o baga cand se intampla asta ? ca eu am pierdut cum am zis doar un sfert de litru la 2000 km si pare sa nu coboare sub acest nivel.

Link to comment
Share on other sites

nu am fiert motorul. nu am probleme grave. condens cred ca scoate in diminetile reci.

daca imi spui ce as putea vedea pe busonul de ulei ma uit ? ... stiu doar ca nu inchide etans si e murdar putin pe langa. nu am apucat sa comand unu nou.

 

nu stiu daca e legat de asta dar am vazut in ultimu timp (cand am montat bara de M) ca pe furtunul gros ce merge de la intercooler la EGR am pori de ulei ceva mai mult ca pana acum. in partea cealalta pe cel care vine de la turbina la intercooler nu am asa ceva.

 

care ar fi rezolvarea daca baga antigel in ulei si care ar fi cantitatea care o baga cand se intampla asta ? ca eu am pierdut cum am zis doar un sfert de litru la 2000 km si pare sa nu coboare sub acest nivel.

 

pe buson s-ar vedea o pasta alba adac ar fi apa in ulei

daca nu mai scade nivelul nu ai de ce sa te alarmezi

probabil ca ai pierdut ceva lichid pe supraplin

Link to comment
Share on other sites

Uita-te la calorifer. Are o piesa de plastic facuta din doua bucati si imbinate... Eu am schimbat doua... E montat cam la 20cm sub parbriz pe partea soferului. Pipaie cu mana daca e umed ca altfel nu-ti dai seama ca pica...

Mi s-a spart intr-o zi si am cumparat altul care era tot prost :)... a tinut o zi si a inceput iar sa pice. L-am lipit cu poxipol ( nu poxilina si nu poxipol transparent ) si n-am mai avut nici o problema... In prima faza pierdeam si eu 100 de grame pe saptamana dupa care s-a spart de tot...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

o sa vad si eu daca e chestia aia sub calorifer....

ar fi de mare ajutor daca mi-ai arata-o pe bmwfans.info sa vad care-i..... ca sa-mi dau seama exact unde vine pozitionata...

 

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Coup...lve_water_hose/

 

Piesa incercuita.

 

Vezi la baza piesei 3 intrari ( 2 mai sus si una mai jos ) . Acolo e o imbinare care cedeaza in timp.

post-25981-1259704833_thumb.png

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

nu o s-o las "romaneste" ..... o sa-i dau de cap....

multumesc pentru cele vreo 10 variante care le-am primit. o sa caut peste tot pe unde ati zis.

sigur gasesc problema.

 

ca de obicei un mare ajutor acest forum. Sanatate sa dea Domnu la membrii sai :)

 

Multumesc tuturor si sper sa vin sambata cu vesti bune..... daca o fi vreme faina.

Link to comment
Share on other sites

nu o s-o las "romaneste" ..... o sa-i dau de cap....

multumesc pentru cele vreo 10 variante care le-am primit. o sa caut peste tot pe unde ati zis.

sigur gasesc problema.

 

ca de obicei un mare ajutor acest forum. Sanatate sa dea Domnu la membrii sai :)

 

Multumesc tuturor si sper sa vin sambata cu vesti bune..... daca o fi vreme faina.

 

caldura i-ti face ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
da.....perfect

 

Si eu am observat problema asta la mine.

M-am trezit intr-o zi si am completat cu apa, chiar daca nu aveam martor la bord.

A doua zi aveam martorul aprins.

 

Am completat bine, dupa 2 saptamani iar s-a aprins. Am fost la mecanic, s-a uitat atent si a observat ceva oxidat pe langa termostat. A zis sa revin sa-l dea jos, sa-l curete si sa-l siliconeze.

 

Saptamana viitoare sper sa rezolv si eu problema!

Link to comment
Share on other sites

Baieti,

 

Azi s-a adeverit de ce-mi era frica.... Acum 2 luni am observat ca lichidu de racire imi este la minim. Am complentat pana s-a ridicat de tot nivelul ala.

Si am tot sperat sa fi fost o intamplare acea pierdere.

Azi mi-am luat inima in dinti sa verific din nou.

Ghinion. Am observat ca dupa 2 luni (2000 km) am nivelul aproape de minim (abia iasa putin batul din vas).

M-am uitat foarte atent si cu lanterna la pompa apa, la termostatul de langa ea.... nici o scurgere ... pare totul ok acolo.

In scutul de sub radiator nu am scurgeri de lichid. Vasul de expansiune nu pare crapat sau spart la prima vedere (stiam ca asta e problema lor).

Deci foarte interesant.

 

Puteti sa-mi spuneti daca e normal sa completez cu juma de litru la fiecare 2000km ?

Daca nu e normal ..... pe unde credeti ca poate sa curga ?????

 

Multumesc.

poate sa curga si pe la dopurile de pe blocul motor...alea care sar in caz de inghet daca nu bagi antigel...mie pe acolo imi pierde..nu mult..dar imi pierde..si nu-ti dai seama cand e motorul cald ca se evapora...verifica si furtunele...colirele, e normal sa mai scada lichidul..cu timpul..dar ff putin..
Link to comment
Share on other sites

la mine a fost vasul...o fisura minuscula...nici nu se vede...dar cand face 2 bari pierde tot din vas...apare martorul in bord...caldura baga . nu merge lipit...reparat...doar schimbat. verifica de seara cat lichid pui in vas si daca dimineata umplii aceiasi cantitate e vasul....bafta
Link to comment
Share on other sites

si eu am impresia ca pierd lichid. in urma cu o saptamana am avut dop de gheata si-am fiert motorul. cand am deschis vasul de expansiune facea spume ca berea timisoreana. probabil de la presiune, undeva s-a fisurat ceva.. cert e ca am pierdut la 80 de km in oras cam 3 cm de lichid in vasul de expansiune. o sa o urmaresc, sper sa nu imi bage in ulei si sa-mi fi schimbat ala garnitura dupa ureche. (il suspectez ca nu a mai fost la rectificat cu chiulasa)

 

ps masina e36, 316 din 92

Edited by spectrus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.