Jump to content

se incalzeste in masina


vicioussman

Recommended Posts

Pana acum nu am avut timp, dar acum am inceput sa insir neajunsurile masinii mele :))

Si mie mi se incalzeste bordul, mai ales in spatele radioului si pe sub el, adica in copartimentul ala mic, sub volan si toata zona aia. In plus, clima nu mai merge, adica merge da nu prea. Dupa ce merg cu el putin, pe langa parbriz si la picioare baga aer fierbinte, numai prin gurile laterale si cele 2 din mijloc baga rece, asta cu rotita data pe rece.

Link to comment
Share on other sites

Pana acum nu am avut timp, dar acum am inceput sa insir neajunsurile masinii mele :))

Si mie mi se incalzeste bordul, mai ales in spatele radioului si pe sub el, adica in copartimentul ala mic, sub volan si toata zona aia. In plus, clima nu mai merge, adica merge da nu prea. Dupa ce merg cu el putin, pe langa parbriz si la picioare baga aer fierbinte, numai prin gurile laterale si cele 2 din mijloc baga rece, asta cu rotita data pe rece.

Sper sa te ajute dar la mine la E46 daca reglez temperatura pe climatronic peste 22 da caldura in zona de sus si jos si daca las rotita pe albastru da rece pe mijloc si laterale , din cate stiu asa trebuie sa fie , aerul rece si cald se poate regla individual pe partea din mijloc fata de zona de la parbriz si picioare .

Link to comment
Share on other sites

Pana acum nu am avut timp, dar acum am inceput sa insir neajunsurile masinii mele :))

Si mie mi se incalzeste bordul, mai ales in spatele radioului si pe sub el, adica in copartimentul ala mic, sub volan si toata zona aia. In plus, clima nu mai merge, adica merge da nu prea. Dupa ce merg cu el putin, pe langa parbriz si la picioare baga aer fierbinte, numai prin gurile laterale si cele 2 din mijloc baga rece, asta cu rotita data pe rece.

 

 

si la mine la e46 mi se incalzeste in compartimentul ala mica, ma gandesc ca asa este normal pt ca motorul este aproape de zona aia

Link to comment
Share on other sites

salutare!

se incalzeste in masina prin partea de jos a volanului si pe sub torpedo.......ventilatorul nu e pornit ...rotita e pe albastru....se intampla dupa ce e cald motoru si merg cativa km

ce poate fi spart???????????????? :bashwall:exista ceva robinet de aer pe sub bord pe undeva????

imi mentin intrebarile....pana acuma nu am fost lamurit.....masina e fara clima, e pe ventilator normal de aer cald sau rece(daca are freon :) ) :) :) cum sa va explic????se incinge atmosfera in masina ...se simte pana si pe schimbator....putin

Link to comment
Share on other sites

salutare!

se incalzeste in masina prin partea de jos a volanului si pe sub torpedo.......ventilatorul nu e pornit ...rotita e pe albastru....se intampla dupa ce e cald motoru si merg cativa km

ce poate fi spart???????????????? :bashwall:exista ceva robinet de aer pe sub bord pe undeva????

imi mentin intrebarile....pana acuma nu am fost lamurit.....masina e fara clima, e pe ventilator normal de aer cald sau rece(daca are freon :) ) :) :) cum sa va explic????se incinge atmosfera in masina ...se simte pana si pe schimbator....putin

Eu zic ca e ceva mai mult decat o banala problema de izolatie(desi nu ar fi exclus). Eu zic ca e ceva electric si te-as sfatui sa o duci la o verificare. E destul de riscant sa mergi cu partea electrica schiopatand! De asemenea ar trebui sa vezi daca ai instalat pe masina vreun Webasto(sau sirocco). Stiu ca BMW pune din fabrica acest dispozitiv insa pe seria 5. Eu pe E39 am avut si l-am pornit din greseala. A mers continu pana cand intr-o zi s-a ars...si ce spectacol...iesea fum alb de pe la motor...era cat pe aci sa dau cu spuma pe motor cand am observat ca fumul iesea dintr-o gaurica din partea stanga a aripii interioare. Am fost la BMW si intradevar era ars dispozitivul. Poate din greseala l-ai pornit si tu si acuma isi face de cap. Acel dispozitiv ar tb sa incalzeasca masina cat motorul oprit...insa nu stiu cum se comporta cand o ia razna. Daca ai asa ceva pe masina ar tb sa ai un stick-er pe aripa stanga(interioara) a masinii. Slabe sanse sa fie Webasto dar tb luata in considerare...eu spun mai intai sa-i faci o verificare electrica! Daca la acest capitol totu e bun atunci e legat de izolare!

Link to comment
Share on other sites

salutare!

se incalzeste in masina prin partea de jos a volanului si pe sub torpedo.......ventilatorul nu e pornit ...rotita e pe albastru....se intampla dupa ce e cald motoru si merg cativa km

ce poate fi spart???????????????? :bashwall:exista ceva robinet de aer pe sub bord pe undeva????

imi mentin intrebarile....pana acuma nu am fost lamurit.....masina e fara clima, e pe ventilator normal de aer cald sau rece(daca are freon :) ) :) :) cum sa va explic????se incinge atmosfera in masina ...se simte pana si pe schimbator....putin

Eu zic ca e ceva mai mult decat o banala problema de izolatie(desi nu ar fi exclus). Eu zic ca e ceva electric si te-as sfatui sa o duci la o verificare. E destul de riscant sa mergi cu partea electrica schiopatand! De asemenea ar trebui sa vezi daca ai instalat pe masina vreun Webasto(sau sirocco). Stiu ca BMW pune din fabrica acest dispozitiv insa pe seria 5. Eu pe E39 am avut si l-am pornit din greseala. A mers continu pana cand intr-o zi s-a ars...si ce spectacol...iesea fum alb de pe la motor...era cat pe aci sa dau cu spuma pe motor cand am observat ca fumul iesea dintr-o gaurica din partea stanga a aripii interioare. Am fost la BMW si intradevar era ars dispozitivul. Poate din greseala l-ai pornit si tu si acuma isi face de cap. Acel dispozitiv ar tb sa incalzeasca masina cat motorul oprit...insa nu stiu cum se comporta cand o ia razna. Daca ai asa ceva pe masina ar tb sa ai un stick-er pe aripa stanga(interioara) a masinii. Slabe sanse sa fie Webasto dar tb luata in considerare...eu spun mai intai sa-i faci o verificare electrica! Daca la acest capitol totu e bun atunci e legat de izolare!

pe E36 din 94 au fost inst?

Link to comment
Share on other sites

Sa vezi la mine vara cum frige schimbatorul, abia daca il mai tii in mana ... iarna e perfect caldut. Si treaba asta cu toate izolatiile la locul lor. Acum depinde si de motor ... un 1.6 nu cred ca ar face atata caldura ... in schimb un 325 sau 320 e o adevarata uzina. Toata caldura vine de la motor si din evacuare.

Acum ce pot sa zic ... schimbatorul si inca cateva chestii sunt calde ... dar caldura sa intre pe undeva nu simt.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Am un E39 din 2000 (inainte de facelift). Dupa o vizita la service (am schimbat electromotorul - avea colectorul mancat) am observat ca indiferent de setarile climatizarii (16 grade cu AC pornit sau numai 16 grade fara AC) masina imi baga aer fierbinte pe la picionare si pe la parbriz. stiu de rotita din mijloc de pe bord care introduce aerul proaspat de afara (cald sau rece indiferent de setarile climatizarii), nu e vorba ce aerul acela. problema e ca atunci cand se incalzeste motorul (5 minute de mers) tot bordul radiaza de caldura si daca dau drumul la climatizare pe AUTO la 18 grade sa spunem (afara fiind 20 iar in masina 25-30 daca a stat la soare) imi baga aer fierbinte la picioare si parbriz si aer rece prin fantele din mijloc (portiere). in spate baga aer fierbinte la picioare dar prin mijloc baga in fuctie de setarea rotitei de la pasagerii din spate. Ca sa pot rezista inchid din ventilatie aerul de la parbriz si picioare si las numai aerul din mijloc, iar daca pornesc AC imi baga in nas Crivatul de la rusi si ies cu nasul rosu din masina...

daca a mai intalnit cineva problema asta si daca a rezolvat-o va rog sa-mi spuneti.

Link to comment
Share on other sites

Este stricata elctrovalva de la clima care opreste caldura sa intre in radiator.Cauta pe bmwfans.info electrovalva.In cazul meu facuse un scurt dupa ce am spalat motorul si am reparat-o.Cred ca si tu poti sa o repari.Mergi la un electronist cu ia si ti-o repara imediat.Eu am reparat-o cu 25 lei.
Link to comment
Share on other sites

cu un minim efort piesa nr 2 se poate remedia, in interior este un electromagnet care ori este ars ori este intrerupt , in amandoua situatiile se poate rebobina

exact aceeasi problema o aveam si eu, la picioare si parbriz baga caldura de te capia , te coceai la propriu in masina, am demontat si am curatat + rebobinat amandoua bobinele ( la mine sunt 2 electrorobineti)

daca aveti nevoie de sfaturi va ajut cu placere, inclusiv cu reparatia daca doriti!

Edited by extazy
Link to comment
Share on other sites

@extazy. da unde exact e electrovalva asta? trebuie dat bordul jos ca sa ajungi la ea?

 

 

Nuuuuu! nu trebuie dat bordu jos sub nici o forma!Este in compartimentul motor ,cum te uiti din fata masinii, este intre galeria de admisie si tulumba de la frana.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am si eu aceeasi problema, cine ma poate ajuta cu reparatul prin Bucuresti?

am masurat rezistenta la bobina si imi indica 14 ohm, iar cele doua fire care vine de la clima au mereu 12.8-14 volti indiferent daca e oprita sau pornita.

stie cinena cam ce valori trebuie sa fie?

Edited by SpeedFan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.