Jump to content

UPGRADE geamuri electrice SPATE E46


X X L

Recommended Posts

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Senzorul de anti-trapping (din chederul de la usa) are o mufa cu 2 pini (un fir maro si altu maro + alta culoare). valabil pentru ambele usi de pe spate

- pinul 2 - maro + alta culoare - merge in mufa de la usa pe pinul 7

- pinul 1 - maro - merge undeva la masa (caroserie eventual)

 

daca nu faceti legatura asta geamul nu se va mai ridica dupa ce-l coborati, detectand open circuit

 

nu este un senzor de presiune, ci unul tactil (o rezistenta + intrerupator) care detecteaza atingerea cu mana a partii usii de deasupra geamului.

Link to comment
Share on other sites

curios, la mine se ridica si coboara fara nicio problema...

 

doar treapta a doua nu merge continuu decat la coborare, la urcare trebuie sa tin de buton pana ce geamul ajunge sus... ma gandesc ca o fi tocmai din cauza asta :twoup:

 

Pai si eu cred ca din cauza asta nu urca geamul spate pe a doua pozitie decat daca ti apasat butonul. Fiind vorba de senzorul acela care actioneaza probabil daca detecteaza obstacole pe traseul de inchis.

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat-o COMPLET si eu astazi...

 

ponturi:

- chederele anti-trapping vin cu firele alb + alb/negru deja trase intr-o mufa, care intra intr-o alta mufa ramasa libera in instalatia OEM... (cea descrisa de robytza cu firele maro, maro/verde si maro/rosu, fiecare pentru stg/dr)

 

- in orificiile ramase in fetele de usi (in locul manerelor de deschidere manuala) intra perfect cate un tweeter mic, 10 lei bucata din Autovit :)

 

eu le-am luat ca si ornament, dar surpriza: sunetul lor este foarte bun ! :twoup:

 

grad de dificultate la montajul intregii instalatii: mediu spre dificil !

Link to comment
Share on other sites

oops, la asta nu m-am uitat atent, am mufat cablurile si gata...

 

totusi daca retin bine, mufa de la chedere are 3 orificii, din care sunt ocupate doar primele 2...

 

iar in mufa cealalta care merge la stalp sunt tot 2 fire: maro si maro+verde/rosu...

 

incearca sa pui firul negru de la cheder in contact cu firul maro (masa), parca asa vin... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

pai scrie in primul post :twoup:))) ce facem ne repetam si ne pierdem in informatii ?

 

5. Senzorii de anti-trapping (din chederul de la usa) au o mufa neagra, in care intra cele doua fire alb+negru. Mufa respectiva se conecteaza cu o mufa cu 2 pini (un fir maro si altu maro + rosu/verde, in functie de partea usii stg/dr.)

- pinul 2 - maro + alta culoare - merge in mufa de la usa pe pinul 7

- pinul 1 - maro - merge undeva la masa (caroserie eventual)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa cateva luni de la achizitionarea macaralelor electrice spate am reusit in final sa le montez....DAR...am o mare problema.Nu mai merge inchiderea centralizata si cum la mine butucul de la sofer este stricat nu am cum sa inchid masina.

Am inteles ca trebuie reinitializate cheile....cum se face???

Link to comment
Share on other sites

Procedura de reinitializare cheie este urmatoarea:

1.Mentionez ca toata procedura trebuie facuta in 30 de secunde.

2.Intri in masina

3.Pui contactul pe pozitia 2 si apesi si tii apasat butonul de deschidere ( adica cel din partea lamei).

4.Cu butonul apasat scoti cheia din contact si apesi de 3 ori succesiv pe butonul de incuiere usi ( adica cel din mijloc cu emblema BMW) dupa care dai drumul la ambele butoane odata.

5.Ca o confirmare ca ai facut procedura corect o sa vezi ca masina se va incuia si descuia singura.

6.Acum este gata,iesi din masina si inceraca sa o inchizi din telecomanda si o sa vezi ca merge.

daca dai un SEARCH gasesti ce ai nevoie !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Acum 2 saptamani am montat si eu geamuri spate la un e46. Si la fel ca si in cazul lui RobertTau nu am avut a treia mufa in Gm. A trebuit sa confectionez una, adica am avut din alta instalatie dar numerotarea pinilor era invers (mirror). Sa vezi chinuiala, apropo a functionat perfect din prima incercare.
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat fiindca aici e ceva dubios cu luminarea butoanelor :twoup: nici la masina pe care am montat eu nu se aprind. Unii zic ca Oem ele nu sunt luminate, altii, ca da. Eu nu am reusit sa identific pinul care e raspunzator cu luminarea lor. Undeva am mai citit ca aprinderea ledului e pe CAN, nu stiu ce sa mai cred. Imi pare rau ca nu am desfacut un switch sa vad care-i treaba.

Rog pe cei care au geamuri OEM pespate sa ne spuna daca seaprind sau nu. Sau daca sint luminate permanent sau doar la aprinderea pozitiei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.