Jump to content

318 i 143 cp (dupa test au rezultat doar 130 cp)


Recommended Posts

Am facut test la autovit si au rezultat doar 130 cp din 143 cp.

 

Prima data a dat o eroare la sonda lambda au zis ca e defecta asa au zis si cei de la filaret, am schimbat sonda lambda , am refacut testul si tot 130cp are.

 

De cand am luat masina am facut 20.000km acum are 90.000 km, nu stiu daca fostul proprietar a schimbat vreo data bujiile.

 

Daca ati mai avut experiente din astea ve rog ajutati-ma cu un SFAT. :blink:

 

THX

Link to comment
Share on other sites

ia compresia motorului.......daca nu e buna ia un tratament de motor(recomand metabond pt motoare foarte uzate) :blink: ,mai poti avea 1toba infundata sau catalizatorul,dar ia-o cu motorul............

296199[/snapback]

 

la 90.000 km nu cred ca un motor e terminat si ii trebuie tratament

PAREREA MEA !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit si mie mi-au zis ca am vre-o 30 de cp lipsa cei de la Autotest iar cei de la Bmw mi-au zis ca e totul ok la masina . Cred ca cei de la Bmw au dreptate  :blink:

296361[/snapback]

 

la care service BMW ai facut tu testul de putere? ca sa fac si io comparatie ...

Link to comment
Share on other sites

In cartea tehnica este specificata puterea motorului masurata la arbore, nu la roti cum masoara un stand dyno.

Pana la roti sunt insa niste pierderi destul de mari in cutia de viteza si transmisie, asa ca puterea masurata la roti este cu cel putin 10-15% mai mica decat puterea la arbore.

Link to comment
Share on other sites

@Bavaria la cel care spune ca la 90.000km motorul e terminat si recomanda cu caldura "Metabond" pentru motoare foarte uzate... ca ii reface compresia motorului aditivul asta minune, ii reda puterea pierduta si poate cine stie, mai si castiga ceva putere daca il pune..

 

eu ma retrag din topicul asta ca ma depaseste :blink:

 

@20cm nu te stresa pt ca dyno de la autotest2000 e varza.. lasand la o parte faptul ca eu cand m-am dus cu o masina acolo am vazut cam cum lucreaza baietii.. ventilator in fata masinii nu exista.. nu are rost sa ma apuc acum sa explic ce rol are acel ventilator dar ca idee.. plus de asta masina 4x4 cu 200cp le-a iesit la test 220cp... plus ca eu am crezut ca zboara cu ea de pe stand (apasau frana aiurea si masina o legasera cu 2 chingi si nici nu le stransesera calumea).. ma rog, e doar parerea mea dar eu iti spun sa nu te stresezi..

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

@georgem: eu stiam ca are 189. Chiar si asa, ma indoiesc serios de corectitudinea testului ala. Inteleg ca masina a fost ingrijita, a stat numai in garaj, dar sa nu piarda nici macar 1 cal in 150.000 km ? :)

Pentru toti care au fost la test: nu v-a parut rau de motorul ala turat in draci, fara nimic care sa ii asigure racirea si un flux de aer necesar relativ egal cu cel pe care l-ar fi avut daca masina era in miscare la viteza respectiva ? :blink: , asta vizavi de remarca lui AliNOS

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

@georgem: eu stiam ca are 189. Chiar si asa, ma indoiesc serios de corectitudinea testului ala. Inteleg ca masina a fost ingrijita, a stat numai in garaj, dar sa nu piarda nici macar 1 cal in 150.000 km ?  :)

Sincer sa fiu, nu cred ca iese din fabrica exact cu cat zice in carte. As fi foarte curios sa vad cati cai scoate pe dyno o masina noua dupa ce i se face rodajul.

 

Pentru toti care au fost la test: nu v-a parut rau de motorul ala turat in draci, fara nimic care sa ii asigure racirea si un flux de aer necesar relativ egal cu cel pe care l-ar fi avut daca masina era in miscare la viteza respectiva ? :blink: , asta vizavi de remarca lui AliNOS

Nu stiu cum fac acum testul, dar eu cand l-am facut (ianuarie 2007) au pus ventilatorul acela in fata masinii, exact cum trebuie. Si au prins masina bine in chingi, si i-au pus si in fata rotilor din fata ceva de genul cum au camioanele, un triunghi cu o latura rotunjita (latura care se lipeste de roata). Poate intre timp su devenit mai neseriosi, cine stie...

Link to comment
Share on other sites

la care service BMW ai facut tu testul de putere? ca sa fac si io comparatie ...

296382[/snapback]

 

 

Nu mi-au facut test de putere dar cei din Autovit mi-au zis ca ar fi debitmetrul sau ceva de genu' asta stricat la BMW a iesit ok totul pe masina , mai putin freonul :blink: ,

Link to comment
Share on other sites

@georgem: Sincer sa fiu nu inteleg cum o masina care are la arborele cotit 192 cp si la roata 187 cp poate sa scoata pe un dyno, care masoara puterea la roata, 192 cp..

Pierderea de putere de la roti e cauzata de transmisie, cum ti-a spus si paul.

E imposibil deci sa-ti arate 192 cp daca tu ai la arbore atata si este tot imposibil ca la un motor de 12 ani sa nu se piarda putere.

 

Cat despre faptul ca un motor vine cu o putere mai mare decat cea declarata de producator, este destul de improbabil.

Link to comment
Share on other sites

@Bavaria la cel care spune ca la 90.000km motorul e terminat si recomanda cu caldura "Metabond" pentru motoare foarte uzate... ca ii reface compresia motorului aditivul asta minune, ii reda puterea pierduta si poate cine stie, mai si castiga ceva putere daca il pune..

 

eu ma retrag din topicul asta ca ma depaseste  :blink:

 

296410[/snapback]

 

 

Ma gandeam eu :)

 

De multe ori sfaturile sunt date in gluma, totusi este un forum, eu m-am obisnuit :)

 

@20cm

 

Eu cred ca nu are nimic masina, nu o mai chinui :)

Link to comment
Share on other sites

pot sa spun ca sant cazuri in care producatorul declara ca are cai putere mai mici decat cei de clarati-am vazut un test la solenta la o firma care facea tuning si a puso pe stand inainte si dupa ce iau pus chip ca sa vada cresterea de putere-in realitate avea 82cp in loc de 75 cat are in carte-pe dicovery am vazut un test la o masina japoneza care in carte avea vreo 200cp dar in realitate vreo 180-e o chestie de marcheting,asa cum fac si cei de la bmw,scrie pe el 316 si in realitate are motor de 1,9l,ca sa zica unii care nu stiu date tehnice, ia uite ce tare merge ala cu un motor similar cu al lui,dar nu stie cade fapt bmw areb 300cm in plus.
Link to comment
Share on other sites

Pai asa a patit Hyundai in America, au spus in carte ca un model al lor are mai mult cai decat in realitate si povestea s-a sfarsit cu un proces in care Hyundai a platit daune celor care au cumparat acel model...

 

Cat despre motorul de pe 316, in talon scrie exact ce putere are..

Nu este un caz singular, 540i are 4400 cmc...

 

Cat despre Solenza, nu mergea bine dyno-ul. Daca Solenza ar avea o putere mai mare ar fi declarata de producator, mai ales ca la noi in tara impozitul se plateste pe cilindree nu e putere...Deci Dacia n-ar avea nimic de castigat din declararea unei puteri mai mici.

Adevarul e ca la noi in tara nu exista dyno-uri care sa indice puterea corect.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.