Jump to content

cutie automata e60 530d


Recommended Posts

nici mie nu imi vine sa cred dar masina merge foarte bine fara mufa de la debitmetru .. adica trage foarte bine si constant .. deci debitmetru defect .. dar nu a aparut pe dis .. nu stiu de ce ..

iar problema a doua .. cu boom ul care se simte atunci cand opresti este cred un defect de fabricatie .. si se rezolva doar prin inlocuirea cutiei de viteze

 

 

problemele debitmetrului nu ti-au afectat si consumul?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nici mie nu imi vine sa cred dar masina merge foarte bine fara mufa de la debitmetru .. adica trage foarte bine si constant .. deci debitmetru defect .. dar nu a aparut pe dis .. nu stiu de ce ..

iar problema a doua .. cu boom ul care se simte atunci cand opresti este cred un defect de fabricatie .. si se rezolva doar prin inlocuirea cutiei de viteze

 

 

problemele debitmetrului nu ti-au afectat si consumul?

este prima mea masina diesel .. deci nu prea sunt familiarizat cu simptomele astea ciudate .. nu e nici debitmetru defect .. am pus unul care pe o alta masina merge bine si mergea la fel de prost .. sambata am scos egr si l am curatat .. era plin de calamina .. zgura .. foarte murdar .. e !!!dupa ce am curatat EGR masina a mers foarte foarte bine .. cam o jumatate de zi .. am mers cu 190-200km/h .. un record ptr ca mai mult de 80-100 nu tragea si schimba foarte aiurea . Bun .. am zis desfac tot traseul de admisie .. de la filtru pana la galeria de admisie si curat tot .. si ieri am desfacut radiatorul de aer , furtune , senzor temp aer ... si am facut "bec" iar dupa surpriza .. la fel face .. adica trage o data de 2 ori si dupa ce ajungi la 3000rpm .. GAta ... praf iti vine sa i dai foc

acum dupa ce m am obisnuit cu ea si am inceput sa o invat am observat ca am aceleasi simptome ca vl22sas adica o pornesc trage bine de 2-3 ori si dupa care daca ajungi peste 3000 rpm gata se plafoneaza adica o poti tura ca nu mai schimba ... merge tare aiurea .. nu are kick down ... este clar limitata ... dar care este cauza ?

m am tot uitat la mecanismul ala de pe turbina .. care actioneaza clapeta ... si spre rusinea mea nu stiu cum functioneaza .. poate imi explica si mie cineva .. si se poate sa fie ala defect .. la un moment dat eram pe la sibiu si am auzit un clampanit metalic la motor .. am desfacut capota si tija aia de la turbina se misca foarte repede inainte si apoi inapoi.( motorul era oprit si cheia la mine in mana :twoup:

acum sunt convins ca: ..., cutia automata nu are nimic .. decat "boom" ul asta care nu poate fi eliminat .. iar in DS nu face

si problema masinii este una legata de motor adica nu mai trage motorul ptr ca e limitat dar de ce ? ce poate fi ?

pe tester la AB nu apar decat glow plug 4 si 6 open circuit

consumul este incredibil.. adica doar sambata mi a consumat sub 10l/100km si pe bord si real .. in rest consuma peste 17-19l/100 km

clar are o problema dar nu stiu la cine sa apelez .. daca as avea 1000 euro in buzunar disponibil ptr masina as merge laAB sa o las acolo dar din pacate nu am si trebuie sa o fac cu costuri foarte reduse si munca mea

Edited by bogdanbalasa
Link to comment
Share on other sites

Avem aceasi problema.Sunt in germania cu un prieten am cumparat o masina 530 d 105000 de km si pe drum am observat aceleasi simtome ca si tine .am mers la reprezentanta la bmw frankfurt si au zis ca este stricata turbina.ateptam pina luni costa 1500 euro Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Avem aceasi problema.Sunt in germania cu un prieten am cumparat o masina 530 d 105000 de km si pe drum am observat aceleasi simtome ca si tine .am mers la reprezentanta la bmw frankfurt si au zis ca este stricata turbina.ateptam pina luni costa 1500 euro

eu am reusit sa o "repar" .. am scos controlerul de pe turbina si l am curatat si apoi pus la loc masina merge incredibil

Link to comment
Share on other sites

Avem aceasi problema.Sunt in germania cu un prieten am cumparat o masina 530 d 105000 de km si pe drum am observat aceleasi simtome ca si tine .am mers la reprezentanta la bmw frankfurt si au zis ca este stricata turbina.ateptam pina luni costa 1500 euro

eu am reusit sa o "repar" .. am scos controlerul de pe turbina si l am curatat si apoi pus la loc masina merge incredibil

Eu am schimbat piesa asta de mai multe ori, ca aveam simptome identice. Intre timp, a si picat turbina. Ca la final sa aflu ca erau oxidati pinii din mufa care intra in piesa asta. De cind s-au curatat, a mers foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Avem aceasi problema.Sunt in germania cu un prieten am cumparat o masina 530 d 105000 de km si pe drum am observat aceleasi simtome ca si tine .am mers la reprezentanta la bmw frankfurt si au zis ca este stricata turbina.ateptam pina luni costa 1500 euro

eu am reusit sa o "repar" .. am scos controlerul de pe turbina si l am curatat si apoi pus la loc masina merge incredibil

Spunemi si mie mai multe detalii despre piesa ca nu o gasesc sa le explic la astia de la service.Ajutor urgent

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Pana la urma cutia se reseteaza sau nu?

 

Nu.

 

Ce anume se adapteaza? Daca mergi mai tare shimba mai turat sau cum? Daca dai kick-down schimba inferioara dupa care schimba turat? Nu inteleg........

 

Daca mergi mai forjat cutia schimba mai sus si raspunde mai repede la apasarea acceleratiei.

 

Kickdown-ul este retrogradarea unei trepte cauzata de apasarea completa a pedalei de acceleratie.

Link to comment
Share on other sites

daca vroiai schimbat cum vrei tu, smg sau manuala. trebuie sa stii avantajele si dezavantajele inainte sa o iei zic eu.

cum iti explici ca un gunoi de opel calibra din 1992 cu cutie automata (cu buton sport) schimba normal la 2000 rpm si sport la 4000 rpm si are o reactie fireasca cand apesi acceleratia si cand opresti la semafor nu face nici un fenomen ciudat .. are 179000 km si 16 ani vechime si e o placere sa o conduci iar langa ea apare un bmw 530d din 2005 cu doar 100000km si cu o "caruta de tehnologie si electronica" care merge ca o cizma si care nu stie sa faca diferentierea intre D si DS la care pedala reactioneaza ciudat , nu se tureaza , sau se tureaza foarte violent .. trage foarte bine sau ramai paralel cu masina pe care o vrei sa o depasesti ...

pe dis nu apare nimic legat de cutie .. vreo defectiune .. deci totul e normal ...

ii dau foc cu flacari din alea mari daca spune cineva ca asta e masina sau ca asa trebui sa mearga o masina diesel cu cutie automata

am postat aici ptr ca am crezut ca cineva cu o masina asemanatoare a mai patit asa ceva si poate explica fenomenul

Sal,am si eu un e60 din 2004 motor 2500cmc automat si sunt super multumit cum schimba,iar chestia cu,cutia adaptiva cred ca este adevarat,exact asa cum vreau sa schimbe asa imi schimba,poate ai tu vreo problema cu cutia,dar nu ar trebui sa generalizezi.Iar cu drive control este senzorul din volan ,apare cand bruschezi volanul,asa mi-au spus cei de la bavaria,mi-au resoftat-o si nu a mai aparut.Bafta si sper sa iti rezolvi problemele

Link to comment
Share on other sites

eu am reusit sa rezolv problema mea dar nu era de la cutia automata ci de la controlerul de pe turbina... aveam senzatia ca nu schimba si asta din cauza ca motorul nu dezvolta puterea normala .. era limitat electronic ... singurul lucru care nu functiona cum trebuie era controlerul de pe turbosuflanta (piesa care controleaza geometria variabila a turbinei)

acum masina merge super si trage si schimba intr un mare fel

si eu am simtit faptul ca, cutia automata se adapteaza dupa felul in care mergi dar de resetat nu merge .. probabil doar la reprezentanta cu testerul de uzina

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma bucur ca ai rezolvat problemele ! Astazi trebuie sa-mi vina din Germania un 525 d cutie automata , masina este din 2005 . Dupa ce am citit in acest topic m-am cam speriat un pic dar m-am linistit la final .Era imposibil sa iti mearga atat de prost cutia !

Bafta multa si la cat mai putine probleme!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.