Jump to content

v max. 120km


dragosxtt

Recommended Posts

Nu stiu daca sa mai dicutat am cautat pe forum dar din pacate nu am gasit urmatoarea mea problema.incercand sa ma bag intro depasire si sa grabesc pasul masina nu a vrut sa treaca pragul de 120 km/h apasam pedala si nimik nici un rezultat,la demaraj este la fel ca inainte merge normal pana ajunge la 120 parca ar fi limitata.de curand iam schimbat filtru normal cu unul sport k&n pentru aceeasi masina,cel sport are pana in 3000km.masina este 320d an 2000
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceea ce povestesti tu ma duce cu gandul la "Limp Mode", un mod de avarie in care intra motorul cand "ceva merge rau de tot".

 

La masinile turbo, de obicei motivul este presiunea prea mare sau prea mica in turbina. Cauzele cele mai frecvente in cazul turbinelor cu geometrie variabila (cum cred ca este cazul motorului tau) sunt:

- blocarea actuatorului turbinei

- colmatarea cu funingine, pana la blocare, a mecanismului vanelor turbinei.

 

Cum verifici:

- daca ai acces la un tester, o diagnoza pe modulul DDE/DME ar trebui sa arate o eroare de genul "Charge pressure too high"

- incearca sa misti cu mana tija actuatorului. Daca este intepenita, sunt mari sanse ca de acolo sa fie problema.

 

PS: Actuatorul este acea piesa atasata de turbina, ca o capsula, in care intra un furtun (de vacuum).

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce povestesti tu ma duce cu gandul la "Limp Mode", un mod de avarie in care intra motorul cand "ceva merge rau de tot".

 

La masinile turbo, de obicei motivul este presiunea prea mare sau prea mica in turbina. Cauzele cele mai frecvente in cazul turbinelor cu geometrie variabila (cum cred ca este cazul motorului tau) sunt:

- blocarea actuatorului turbinei

- colmatarea cu funingine, pana la blocare, a mecanismului vanelor turbinei.

 

Cum verifici:

- daca ai acces la un tester, o diagnoza pe modulul DDE/DME ar trebui sa arate o eroare de genul "Charge pressure too high"

- incearca sa misti cu mana tija actuatorului. Daca este intepenita, sunt mari sanse ca de acolo sa fie problema.

 

PS: Actuatorul este acea piesa atasata de turbina, ca o capsula, in care intra un furtun (de vacuum).

precizez ca imi afuma pe undeva pe la motor si filtrul de aer si polen il scimb pe la 4/5mikm

Link to comment
Share on other sites

iti afuma si inainte sau doar dupa ce ai intampinat problema asta? daca iti afuma si inainte de problema s-ar putea sa fie crepat tubul flexibil de la evacuare. ceva foarte des intalnit la modelul asta. de obicei se simte miros de gaze in masina cand stationeaza cu motorul pornit. dar asta nu are nici o influenta asupra performantelor masinii. acea "limitare" a intalnit-o unul dintre prietenii mei atunci cand avea probleme la turbo.
Link to comment
Share on other sites

iti afuma si inainte sau doar dupa ce ai intampinat problema asta? daca iti afuma si inainte de problema s-ar putea sa fie crepat tubul flexibil de la evacuare. ceva foarte des intalnit la modelul asta. de obicei se simte miros de gaze in masina cand stationeaza cu motorul pornit. dar asta nu are nici o influenta asupra performantelor masinii. acea "limitare" a intalnit-o unul dintre prietenii mei atunci cand avea probleme la turbo.

Imi afuma de cand am luat masina,pana ai fac schimbul de ulei mai schimb de trei ori filtrele de aer si polen ca se fac taciune in 3mi de km

Link to comment
Share on other sites

Imi afuma de cand am luat masina,pana ai fac schimbul de ulei mai schimb de trei ori filtrele de aer si polen ca se fac taciune in 3mi de km

 

la fel am patit si eu. tubul se schimba usor cu unul universal si nu o sa mai afume. totul te costa in jur de 100 Lei. Bafta si cu cealalta problema.

Link to comment
Share on other sites

iti afuma si inainte sau doar dupa ce ai intampinat problema asta? daca iti afuma si inainte de problema s-ar putea sa fie crepat tubul flexibil de la evacuare. ceva foarte des intalnit la modelul asta. de obicei se simte miros de gaze in masina cand stationeaza cu motorul pornit. dar asta nu are nici o influenta asupra performantelor masinii. acea "limitare" a intalnit-o unul dintre prietenii mei atunci cand avea probleme la turbo.

Si cum a remediato sau care a fost cauza problemei?

Link to comment
Share on other sites

stiu ca era ceva cu presiunea la turbo... a schimbat o piesa destul de ieftina si totul a fost ok. nush exact cum a remediat problema. o sa-l intreb cand ma intalnesc cu el mai exact ce si cum. oricum cred ca alexrosiu ti-a oferit niste detalii mai exacte ale problemei. eu am avut doar problema cu gazele pe la motor.
Link to comment
Share on other sites

Am gasit un topic pe wv care este identica cu problema mea,deci sigur este debitmetrul http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showto...amp;#entry34679

 

eu nu as zice

 

debitmetru se poate identifica la diagnoza

 

si eu am avut probleme cu el la turatii peste 2500 tragea in hopuri

 

eu as merge pe acel tub de la turbina

 

schimbi degeaba debitmetru

Link to comment
Share on other sites

debitmetrul l-am schimbat si eu pentru ca masina era mai lenesa dar trecea de 120 km/h. oricum daca ai vreun prieten cu o masina ca a ta e usor sa-l iei pe al lui si sa incerci sa vezi cum iti merge. la mine simptomele erau: era mai lenesa in primele 3 trepte de viteza dar tot avea ceva putere, in a 4-a tragea greu de tot, iar a 5-a era inutilizabila sub 120 km/h. dupa ce am schimbat debitmetrul totul a fost ok. daca tot vrei sa schimbi debitmetrul ai grija ca pe piata exista de vanzare doar miezul. iti recomand sa te feresti de ele pentru ca arunci banii pe fereastra fiind piese foarte slabe. pe orginal nu vine decat cu tot cu carcasa si asa ar fi cel mai bine sa-l iei si tu. bafta.
Link to comment
Share on other sites

si eu am avut exact aceeasi problema .........

 

la tester...in Austria ...... voiau sa'mi schimbe turbina ......... era o electrovalva pe partea turbinei pe care am schimbat'o si gata ....... a mers din nou normal .....

 

prima oara aveam probleme la 160, apoi la 140 ..... si a tot scazut pana la viteze mici rau ...... de nu puteam sa efectuez nici o depasire la 30 la ora ....

 

costa vreo 60eur parca si se schimba lejer la filaret ......electrovalva aia actioneaza exact valva aia de pe turbina pe care a subliniat'o colegul nostru mai sus in poza ...

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

huhuhu........ sunt electrovalvele....... nu te baga pe turbina deocamdata .....

Nu inteleg.De unde sti ca sant electrovalvele?Astia de la service miau zis ca sa scimb debitmetru dar masina nu are probleme de genu asta,merge perfect numai cand ajung la 120 se limiteaza si atat,ai dau 1,2,3 pana la 4500 de ture si nu am pierderi de putere sau sami oscileze aiurea turometrul doar ca la 120 nu mai vrea....... si ei nu domne batman..batman e debitmetru :twoup:

Link to comment
Share on other sites

mai am avut exact aceeasi problema ca si tine ... prima oara nu puteam sa depasesc 160, apoi dupa ceva vreme nu puteam sa depasesc 140,.... apoi 120 ....face din cand in cand ...... si in ultima vreme imi facea din ce in ce mai des...... poate peste 95% din cazuri ...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45 - piese 1 ( este piese de controleaza geometria turbine )

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45 - piese 1 controleaza recircularea gazelor cred

 

astea se duc in timp ( de obicei se duc amandoua in pereche - la mine s'a dus doar cea din primul link ) ... mie cineva de la Filaret mi'a sugerat sa incerc sa fac probe cu alta valva, sau sa schimb valvele intre ele ...... am facut asta si se simteeeeeeeeeeeea bine rau :twoup:

 

nu te hazarda ..... fa un mic test cu ceea ce ti'am zis .... nu mai da banii aiurea pe testere si alte prostii..... cat te'a costat testerul cumparai valva ....

 

toate bune ..... daca vrei ne putem vedea cumva si vedem ce si cum ....... marti dupa pranz plec in concediu ...

Link to comment
Share on other sites

mai am avut exact aceeasi problema ca si tine ... prima oara nu puteam sa depasesc 160, apoi dupa ceva vreme nu puteam sa depasesc 140,.... apoi 120 ....face din cand in cand ...... si in ultima vreme imi facea din ce in ce mai des...... poate peste 95% din cazuri ...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45 - piese 1 ( este piese de controleaza geometria turbine )

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45 - piese 1 controleaza recircularea gazelor cred

 

astea se duc in timp ( de obicei se duc amandoua in pereche - la mine s'a dus doar cea din primul link ) ... mie cineva de la Filaret mi'a sugerat sa incerc sa fac probe cu alta valva, sau sa schimb valvele intre ele ...... am facut asta si se simteeeeeeeeeeeea bine rau :twoup:

 

nu te hazarda ..... fa un mic test cu ceea ce ti'am zis .... nu mai da banii aiurea pe testere si alte prostii..... cat te'a costat testerul cumparai valva ....

 

toate bune ..... daca vrei ne putem vedea cumva si vedem ce si cum ....... marti dupa pranz plec in concediu ...

Ok ms mult de ajutor.Maine asta o sa fie primul lucru pe care am sa il fac,chiar daca nu o rezolv macar stiu ca e din alta parte decat sa ai schimb debitmetru si sa fie de la cele doua valve ,inca odata ms mult ca mai ajutat

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
In urma cu 2 saptamani am plecat din tara si am lasat masina la cineva in garaj,cand am venit in tara am scos masina din garaj si merge ca noua fara limp mode-ul care inainte intra zi de zi cum ajungeam 120km-h.Se poate ca sa se fi sters eroarea singura in perioada asta de 2 saptamani cat a stat nepornita ? e posibil asa ceva ? :)
Link to comment
Share on other sites

In urma cu 2 saptamani am plecat din tara si am lasat masina la cineva in garaj,cand am venit in tara am scos masina din garaj si merge ca noua fara limp mode-ul care inainte intra zi de zi cum ajungeam 120km-h.Se poate ca sa se fi sters eroarea singura in perioada asta de 2 saptamani cat a stat nepornita ? e posibil asa ceva ? :)

 

 

Bineinteles, daca eroarea nu mai este prezenta check-engine se stinge singur.

 

 

O eroare nu se Âşterge singurĂŁ.

 

Sunt doua variante.Ori tu iti spui parerea fara sa stii ce spui, ori este vorba de exceptia care confirma regula.

Eu zic ca este exceptia. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.