Jump to content

PROBLEMA MARE 320D 2002


raduradu

Recommended Posts

xavi degeaba scoti clapetele !!!

 

concluzii dupa scoaterea clapetelor :

[+] masina trage mai bine la turatii inalte

[-] acul turometrului nu cade repede dupa schimbarea vitezei. sau >>> turatia nu scade repede dupa ce iei piciorul de pe pedala de acceleratie

si atunci..de ce le scoate degeaba?!  :)

Link to comment
Share on other sites

Jacobs, eu nu " sar " pe tine, duamne feri :) , insa observ ca te tot legi de raspunsurile pe care le dau eu si ma si jignesti......

eu nu scriu aici din exces de zel , e un forum unde ne spunem parerile si experientele traite.....

ce puteau deduce colegii din raspunsul tau de mai sus....

 

Eu: - reparatia costa in jur de 10.000......AM VAZUT DEVIZUL !

Tu: - in Spania costa 2000.....

 

restul contradictiilor sunt in alte discutii......nu am nici un interes sa DEZINFORMEZ colegii de forum.....

 

amu si on topic, miine o sa trec pe la service, unde fac eu reviziile si cum sunt bun prieten cu seful de acolo o sa il intreb prieteneste cum sta treaba cu admisia....e bine sa scoatem fluturasii, e bine sa anulam vacuum-ul, cum afecteaza masina aceste modificari, ce parere are -defect din fabrica au ba- etc..

si o sa va scriu si voua aici ce si cum......

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Sa ne intelegem ! Sunt mai multe variante de prevenire in cazul de fata. Din ce spune toata lumea care a avut aceasta problema...cauza ar fii axul [pe care stau prinse clapetele] care se rupe. Se pot elimina doar clapetele sau se poate scoate/taia si axul care le tine.

 

Inainte de a lua o decizie majoritatea spun ca au testat starea acelui ax. Daca e predispus sa se rupa sau nu. efectiv l-au ''testat'' la rupere cu mana sau cu alte metode ...! Multi din cei care au spus ca la masina lor acel ax [de la fiecare clapeta] este perfect OK...doar au curatat clapetele si au montat totul la loc. Unii au gasit un ax fisurat, altii au gasit urme de frecare pe ax, etc.

 

Asta am vrut sa spun prin ''degeaba scoate clapetele'' ! Dupa ce desfaci si poti observa clapeta+ax iei o decizie :

-elimini doar clapeta si lasi axul

-elimini si clapeta si axul

-elimini clapeta si lasi doar partea de prindere din ax

-cureti clapeta si o montezi pe ax inapoi

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Jacobs , chiar faci lobby pt protejarea masinilor ? Lasa-i omule sa mearga cum vor , cu clapete cu trotinete cu ce vor , deja e plictisitoare discutia asta .Cine are urechi sa auda si cap sa judece . Atatea polemici , merita nu merita . Deja parca e o conspiratie a celor care vor sa elimine clapetele vs cei care vor sa le pastreze :)
Link to comment
Share on other sites

bolyboly

 

-100 % e defect de proiectare. au recunoscut cei de la BMW

-de fapt bmw schimba tot motorul prin aceasta ''reparatie'' de 10.000 [fara tva]. ei nu se baga doar sa schimbe ce e defect. cred ca ai vazut ca orice deviz la asa ceva costa 11.600 euro, ori ca e in madrid...ori sevilla...ori barcelona...DA ?

 

P.S. intreaba si la 2-3 service'uri cat costa tot :) o sa ramai uimit !

Link to comment
Share on other sites

pai daca asta a fost explicatia si in Germania si in Spania !!! ce link ? daca nu era google asta...muream toti ? din 2004 [parca] nu mai exista acel sistem cu clapete. de ce iti fac reducere 25 % in spania ? sau de ce unii castiga procese in Germania si primesc banii de piese ?

de ce chiar acum cand scriem pe acest forum in spania se strang semnaturi pentru a deschide un proces impotriva BMW ? daca expertii au spus ca este un proiectat gresit acel ax...nu e suficient ?

 

ce doare cel mai tare este faptul ca toti faceau service la reprezentanta la timp !!! si NIMENI de acolo nu le-a spus despre efectul ruperii acelui ax din cauza proiectarii gresite !!!

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

pai da, ca si mine, toate reviziile la casa, orice buba reparata la ei......nici mie nu mi-au spus ca e eroare de proiectare, mi-au spus ca e vorba de mizeria acumulata acolo si in combinatia cu temperaturi mari provoaca un amestec care poate rupa suruburile sau axele de la acele clapete

 

amu, in acest caz, ce e de facut !?!? chiar asa BMW sucks !?!? asta ma nedumireste pe mine......adica nu as vrea nici sa umblu cu tot felul de artificii pe la motor...sa scot clapete, sa anulez furtune si mai stiu eu ce dreaqu sa ma fac.....

 

ps: nu mai intrati deocamdata pe bmwfaq.spain......e virusat site-ul

post-28912-1258887649_thumb.jpg

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

amu, in acest caz, ce e de facut !?!? chiar asa BMW sucks !?!? asta ma nedumireste pe mine......adica nu as vrea nici sa umblu cu tot felul de artificii pe la motor...sa scot clapete, sa anulez furtune si mai stiu eu ce dreaqu sa ma fac.....

 

admisie noua.. :) ..daca are cod schimbat, probabil are si axul mai gros...

 

p.s. la o adica, daca nu iti convine cum mere masina cu clapetele scoase, cumperi admisie noua si aia e.. :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba cĂŁ "BMW sucks", orice maÂşinĂŁ are anumite puncte slabe, nici o maÂşinĂŁ nu este perfectĂŁ.

 

Ciupa, nu e vorba de punct slab aici.....e totusi o problema supergrava care iti poate gauri bine buzunarul si e vorba totusi de o marca premium....

si daca eu ma duc la CASA si aia nu imi spun ca e o eroare de proiectare DA, BMW sucks !!!

 

ps: cu banii de reparatie imi cumpar doua pisici.......sau 3 ursi :)

 

amu, in acest caz, ce e de facut !?!? chiar asa BMW sucks !?!? asta ma nedumireste pe mine......adica nu as vrea nici sa umblu cu tot felul de artificii pe la motor...sa scot clapete, sa anulez furtune si mai stiu eu ce dreaqu sa ma fac.....

 

admisie noua.. :lol: ..daca are cod schimbat, probabil are si axul mai gros...

 

p.s. la o adica, daca nu iti convine cum mere masina cu clapetele scoase, cumperi admisie noua si aia e.. :)

 

pai cumpar si admisie noua, dar sa fiu sigur ca nu imi da aceleasi probleme in timp.......ca eu nu ii mai cred pe aia...

Link to comment
Share on other sites

E o problemĂŁ care se poate rezolva preventiv prin achiziĂžia unei galerii de admisie nouĂŁ sau prin ĂŽnlĂŁturarea clapetelor.

 

Iar reparaĂžia unui motor costĂŁ 1000-2000 € ĂŽn funcĂžie de stricĂŁciuni.

 

Costã mult mai multa la reprezentanÞã, Însã bãnuiesc cã oricum nu-Þi permiÞi sã dai din nou preÞul maºinii pe o reparaÞie.

Link to comment
Share on other sites

normal ca nu as da banii aia pe o reparatie, as cauta alternative, mi-as calca pe orgoliu si l-as cauta pe colegul Jacobs sa ma ajute :) :lol: ......

insa nu vad NORMAL sa am o asa problema de la o astfel de marca...aici e problema.....cred ca o sa o schimb cit mai repede...serios, cu un benzinar....

 

amu vin si cu o intrebare....acele suruburi, nu se pot face la strung de catre cineva priceput !?!? din alt material care rezista la temperaturi inalte etc !?!?!

 

ps: care vreti masina ? 8500 inmatriculata in Spain.... :)

gasisem un schimb cu un 330 CI....daca ala nu s-a razgindit o sa fac treaba asta....

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat la reprezentanta Contempo Brasov, se stie despre problema.

 

Rezolvarea?

 

1800 lei o galerie noua - reproiectata care nu mai are defectul acele vechi (asa mi s-a spus)

 

Acum intervin intrebarile:

 

Din ce an s-a reproiectat galeria?

 

Care sunt codurile pentru cea veche respectiv cea noua?

 

Eu pe real OEM am gasit un singur cod - tind sa cred ca e al galeriei reproiectate dar nu e nimic precizat.

 

Revin luni cu informatii, sper sa aflu de cand s-au montat pe masini noul tip de galerie. Masina mea e din 2004/05 si parca mi-e greu sa cred ca din 2001 cand au inceput sa produca motorul de 150 de CP nu au schimbat nimic pana in 2004 daca au observat problema.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

parca dupa 10/2004 sunt galeriile cu clapetele modificate

 

bolyboly

- pot sa iti trimit si pm dar trebuie sa stie si lumea care este diferenta intre 11.600 [cat cere BMW] si 2000-3000 cat te costa la un service normal !!!

BMW schimba motorul+softul. La un service bun daca ai ''sansa'' sa ai putine stricaciuni platesti MULT mai putin decat la reprezentanta !!!

- www.bmwfaq.com nu este virusat :) ! pentru ca sunt diverse programe la download si au crack...anumiti antivirusi nu fac diferenta. mai gasesti si up-date de radare, si diverse alte programele.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

apropo de schimbarea codurilor.

 

cica cod vechi 11617787318 4mm ,cod nou 11617800577 4.5mm .

 

http://bavarian-board.com/forum_posts.asp?...=1&get=last

 

http://bmwland.co.uk/talker/viewtopic.php?p=526505

 

plus

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/bmw...rl-flaps-t5537/

BMW have made the spindle stronger by using 4.5mm rod instead of 4mm rod, as found on around April 2004 manifolds.

 

a mea este 09.2004

 

 

Swirl flap failure.

Swirl flap failure being reported on BMW diesel engines including later models, less than 10000 miles reported.

 

When the swirl flaps fail they usually break through the metal shaft where the screw/rivet goes through, these then drops into the inlet port and either jam the valve open and the piston smashes against the valve or they drop into the engine, this can cause the piston bore to become badly scored and the piston top can be damaged from the parts embedding themselves in the piston, it's also known that parts can go back up through the open valve and into another cylinder.

BMW have made the spindle stronger by using 4.5mm rod instead of 4mm rod, as found on around April 2004 manifolds.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

inca ceva pentru "who may be concerned" :)

 

@tau...esti pe aici..???

 

BMW have made the spindle stronger by using 4.5mm rod instead of 4mm rod, as found on around April 2004 manifolds.

 

a mea este 09.2004

 

Pai asa este...Merci de confirmare

Esti norocos daca e din 2004......N-o fi motorul din 2002?....s-au vazut cazuri :lol:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Tour...h_flap_control/ - Pe bmwfans si pe real oem apare un singur cod cel al galeriei modificate indiferent de anul setat.

 

Pe unde o fi stantat codul galeriei? Se poate verifica fara sa o demontez?

 

Unde pot afla sigur de cand s-a schimbat modelul de galerie? Ceva concret.

Link to comment
Share on other sites

parca dupa 10/2004 sunt galeriile cu clapetele modificate

 

bolyboly

- pot sa iti trimit si pm dar trebuie sa stie si lumea care este diferenta intre 11.600 [cat cere BMW] si 2000-3000 cat te costa la un service normal !!!

BMW schimba motorul+softul. La un service bun daca ai ''sansa'' sa ai putine stricaciuni platesti MULT mai putin decat la reprezentanta !!!

- www.bmwfaq.com nu este virusat :) ! pentru ca sunt diverse programe la download si au crack...anumiti antivirusi nu fac diferenta. mai gasesti si up-date de radare, si diverse alte programele.

 

la mine, daca deschid pagina in safari, ca asta folosesc asa apare.....de fapt aparea....ca amu vad ca mere

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Tour...h_flap_control/ - Pe bmwfans si pe real oem apare un singur cod cel al galeriei modificate indiferent de anul setat.

 

Pe unde o fi stantat codul galeriei? Se poate verifica fara sa o demontez?

 

Unde pot afla sigur de cand s-a schimbat modelul de galerie? Ceva concret.

miine trec eu pe la service si cer detalii

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.