Jump to content

525 d 2002 INJECTOARE


Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sistemul de injectie este bosch.. deci majoritatea componentelor sunt bosch nu? te duci la bosch iti ia codul de pe injector si iti aduce un injector nou mai ieftin decat la reprezentanta.. pt mai multe informatii du-te la un service bosch sau reprezentanta si te vor lamuri ei..

un prieten si-a schimbat la mercedes E200CDI injectoarele la bosch cu 150E/bucata.. stii cat e la mercedes un injector pt el? :blink:

 

Later Edit: cand se intoarce prietenul asta in tara (luni-marti ar trebui) o sa-l intreb mai multe si va spun ce si cum.. dar in principiu cam cum am spus mai sus..

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

se pot curata,dute la reprezentanta si curata injectoarele !

152664[/snapback]

Mah baiatule cand dai niste sfaturi din astea categorice trebuie sa te bazezi pe ceva!

Ai curatat tu vreodata injectoare sa vezi cum e treaba?Sau doar vorbesti ca sa te afli in treaba ca si atunci cand ai zis la cineva sa verifice carburatorul la o masina din 2001? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi la reprezetanta si ai noroc sa gasestii un baiat care  "are"niste injectoare poate le schimba doar pe  cele cu probleme ,dar la majoritatea reprezentantelor le schimba pe toate,in nici un caz nu le curata

152729[/snapback]

deh,nu esti chiar aproape de adevar dar nici departe:la reprezentanta nu pot depista injectorul care e pe duca ci doar daca e dus de tot....si in cazul in care nu ai rabdare si vrei sa schimbi injectoarele toate daca vreunul e pe duca atunci da,ai dreptate...dar altfel ei nu pot detecta unul care incepe sa faca figuri.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu pe ce va bazati voi cand faceti unele afirmatii.

 

de exemplu, eu am facut un test de injectoare la Trado Motors, reprezentanta BMW Iasi, si au fost in stare sa-mi spuna si sa-mi arate ca un injector nu e in parametri. nu vreau sa-i laud, ca cine stie ce tampenii mai fac, dar cei de la service de aici au evoluat mult fata de acum un an.

Link to comment
Share on other sites

deh,nu esti chiar aproape de adevar dar nici departe:la reprezentanta nu pot depista injectorul care e pe duca ci doar daca e dus de tot....si in cazul in care nu ai rabdare si vrei sa schimbi injectoarele toate daca vreunul e pe duca atunci da,ai dreptate...dar altfel ei nu pot detecta unul care incepe sa faca figuri.

152765[/snapback]

Mie mi-a schimbat 2 injectoare care scapau motorina,nu inchidea comlet si in capul injectorului raminea motorina,nu este o solutie permanenta in timp o sa cada si celelalte ,masina pornea din ce in ce mai greu si le-am schimbat dar nu la reprezentanta,acolo au zis ca nu poata sa vada pe tester,lor le dadea injectorul 1 si 4 si cind lam desfacut au fost altele nici nu au cum trebuie desfacut capacul de deasupra injectoarelor,scoate furtunul pe unde vine motorina la fiecare ,se da la cheie si vede care scapa,oricum schimbatul numai la un injector sau doua nu este o solutie permanenta ,depinde si de motorina care o bagam in masina "cred"

Link to comment
Share on other sites

nu stiu pe ce va bazati voi cand faceti unele afirmatii.

 

de exemplu, eu am facut un test de injectoare la Trado Motors, reprezentanta BMW Iasi, si au fost in stare sa-mi spuna si sa-mi arate ca un injector nu e in parametri. nu vreau sa-i laud, ca cine stie ce tampenii mai fac, dar cei de la service de aici au evoluat mult fata de acum un an.

152768[/snapback]

eu m-am bazat pe informatia data de reprezentantul de la autotransilvania tg.mures,reprezentanta care se ocupa cu marca BMW...daca ei mint atunci mint si eu. :blink:

Link to comment
Share on other sites

ref. la tester se pare ca nu toate dau informatia ori clara ori suficienta:cei de la tg.mures au zis ca numai cand e injectorul terminat de tot pot sa-mi spuna care e acela...in alta ordine,mie imi pare ca lucra toate ok dar ei au zis ca 1 sau 2 injectori sunt pe duca.Ma rog,...fiecare cu ideile lor...
Link to comment
Share on other sites

eu am vibratii la relanti. nu e de la tampoanele de la motor pt ca de-abia le-am schimbat. si pe tester a iesit un injector complet in afara parametrilor si unul e pe duca.

 

e normal ca o masina cu 114k km sa aiba probleme cu injectoarele?

152811[/snapback]

si eu am trepidatii dar aproape insesizabile...deci foarte mici,si la reprezentanta mi-a zis ca am unu sau doua injectoare duse...dar nu poate sti care...si culmea coincidentei am tot cam 114k...ori sunt km manevrati ori sunt garantate doar 100k!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Injectoarele pentru motoarele astea eu stiu ca nu se curata fiind electronice si destul de complicate, un tip priceput mi-a zis ca nimeni pana acum nu a gasit o modalitate de reparare singura solutie fiind schimbarea lor. Si eu am aceeasi problema tremurat la relanti, uneori la 3000 de ture imi da in nas, trage greu peste 170 si nu mai fuge mai mult de 220. PS masina are 220.000 km.
Link to comment
Share on other sites

ATENTIE! nu cumparati injectoare SH,ele arata bine functioneaza electronic,dar mecanic s-ar putea sa fie duse!O spun din proprie experienta am pus masina pe butuci din cauza injectoarelor,pe testere normale nu se sesizeaza erori dar daca folosesti oscciloscopul sigur vezi care injector este pe duca .Principala problema este motorina care este prea uscata si nu poate asigura ungerea !!Nu folositi aditivi de motorina sau daca folositi vedeti specificatiile BMW.La sistemul COMMONRAIL nu se foloseste aditivi,distruge injectoarele iremediabil....!!

O a doua problema este decalibrarea resortului interior cauzata de supraincalzire a motorului,chiar daca pe bord arata ca temperatura este OK.numai cateva grade in plus pe o durata lunga este suficient pentru a decali resortul care tine in echilibru injectorul cu pompa de inalta presiune.Am sa atasez niste poze cu injectoare si sistemul commonrail,dar maine caci momentan nu le gasesc!

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic de injectoare,eu am avut probleme si la focus tdci(la care e boala) si am rezolvat cu solutie de curatat injectoare de la sonax..cum iti explici?incepea sa mearga in 3 cilindrii si pana la urma se oprea.Dupa ce am pus solutia am mai facut 10mii de km dupa care din nou acceasi faza..iarasi un pic de solutie si gata :blink:

am incercat si pe bmw-u meu si parca ia dat un pic de vigoare.De stricat n-am auzit la nimeni sa strice,eventual sa nu dea rezultate.Acuma nu folositi si voi solutii de 2 bani luate din metro..

Edited by grozadan
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic de injectoare,eu am avut probleme si la focus tdci(la care e boala) si am rezolvat cu solutie de curatat injectoare de la sonax..cum iti explici?incepea sa mearga in 3 cilindrii si pana la urma se oprea.Dupa ce am pus solutia am mai facut 10mii de km dupa care din nou acceasi faza..iarasi un pic de solutie si gata :blink:

am incercat si pe bmw-u meu si parca ia dat un pic de vigoare.De stricat n-am auzit la nimeni sa strice,eventual sa nu dea rezultate.Acuma nu folositi si voi solutii de 2 bani luate din metro..

153021[/snapback]

Daca nu gresesc injectoarele de Ford sunt cu cap ceramic.Nu cunosc Fordul ca sa-ni exprim parerea,dar la BMW cat de cat stiu...BMW nu recomanda aditivi pentru curatarea injectoarelor,la sist.COMMONRAIL sint inj.pumpduse,care lucreaza la presiunea de 1600 bari ,deci depunerile de calamina sunt curatate de presiunea motorinei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.