Jump to content

bmw520i 24v


bmb192002

Recommended Posts

pai masina e din '91 ,are 280.000km istoria ei nu o stiu(cutie, diferential).Ideea e ca o am de un an jumate si nu am umblat la ea(ma refer cutie-motor).

De mers merge bine as putea spune ca nu am ce sa-i reprosez; am impresia ca se tureaza cam repede dar de dat scart dau cu a-2-a si il da bine de tot.

Totusi simt ca nu duce mult in ture...spre exemplu cu treapta 2--80km/h iar la viteza asta imi taie benzina

 

Pareri???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai masina e din '91 ,are 280.000km istoria ei nu o stiu(cutie, diferential).Ideea e ca o am de un an jumate si nu am umblat la ea(ma refer cutie-motor).

De mers merge bine as putea spune ca nu am ce sa-i reprosez; am impresia ca se tureaza cam repede dar de dat scart dau cu a-2-a si il da bine de tot.

Totusi simt ca nu duce mult in ture...spre exemplu cu treapta 2--80km/h iar la viteza asta imi taie benzina

 

Pareri???

14900[/snapback]

 

Pai uite datele tehnice ale masinii.Cat ai vrea sa se duca intr-a doua la 150 de cai?Eu la 211 de cai ajung doar la 95 la ora.

Dupa cum o sa vezi,la 78 trebuie sa schimbi a treia.Atata duce masina stai linistit.

post-116-1109704247_thumb.jpg

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva....graficul de la tine e adevarat in mare parte(treapta 1,2 si 3) in schimb la treapta 4 schimb pe la 160.Tind sa cred ca e de la roti care sunt pe 16

14914[/snapback]

 

Imposibil.Nici eu nu duc 160 intr-a treia.La 155 tre sa schimb.Ai ceva schimbat la masina,ceva ce nu e original.Mi se pare si ciudat ca intr-a5a faci doar de la 160 la 180.

Link to comment
Share on other sites

Imposibil.Nici eu nu duc 160 intr-a treia.La 155 tre sa schimb.Ai ceva schimbat la masina,ceva ce nu e original.Mi se pare si ciudat ca intr-a5a faci doar de la 160 la 180.

14916[/snapback]

 

Nu are legatura cu rotile daca zici ca vitezele pana la a 4a sunt bineDaca era problema de roti nu duceai nici intr-a 2 sau a 3 cum trebuie.Eu aveam 520 cu motor de 129 de cai si ajungeam la 200-210.Iar intr-a 5a o schimbam la 180 la ora.

 

Si inca ceva.In mod normal tre sa ajungi la 220 la ora.Daca te uiti pe grafic,cand ajungi la rosu cu turometrul ar trebui sa ai peste 220.

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura cu rotile daca zici ca vitezele pana la a 4a sunt bineDaca era problema de roti nu duceai nici intr-a 2 sau a 3 cum trebuie.Eu aveam 520 cu motor de 129 de cai si ajungeam la 200-210.Iar intr-a 5a  o schimbam la 180 la ora.

14917[/snapback]

 

cum am spus treapta 1,2 si 3 chiar se potrivesc la grafic dar 4 duce pana in(si aici rectific)140 si ceva ;mai sus intra 5 care duce pana in 180 6500 rotatii si gata taie benzina

Link to comment
Share on other sites

Cutia sau diferentialul.Una din astea doua nu sunt de 520.

14921[/snapback]

Pai si cum imi dau seama care e de vina??Tre sa se bage un mecanic sub ea si sa dea jos sau doar la o simpla privire stie care e buba?

I-am spus si mecanicului care imi lucreaza la masina si primul lucru la s-a gandit ca ar fi discul pe urma s-a gandit si la cutie.Daca ceva nu e al ei e vreo problema??

Ceva sfaturi???Merci

Link to comment
Share on other sites

Pai si cum imi dau seama care e de vina??Tre sa se bage un mecanic sub ea si sa dea jos sau doar la o simpla privire stie care e buba?

I-am spus si mecanicului care imi lucreaza la masina si primul lucru la s-a gandit ca ar fi discul pe urma s-a gandit si la cutie.Daca ceva nu e al ei e vreo problema??

Ceva sfaturi???Merci

14926[/snapback]

 

Sa iei codu de la cutie.Si de la diferential.Sa vedem daca sunt originale de 520.

Daca era discu nu mai tragea nici in vitezele inferioare.

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

cutiile la 518, 520, 525 si 528 au aceleasi rapoarte,

diferentialele sunt diferite.....si anume:

518: 4.27:1

520: 3.9:1

525: 3.64:1

528: 3.45:1

 

ca sa verifici ambreiajul sunt cateva metode "babesti"

1 . incerci sa pleci cu a3-a de pe loc ....da nu sa te chinui f mult ca reusesti si cu ambreiaj bun. daca moare motorul e bine

2. mergi cu a 3-a pe la 3-4000rpm si la un moment dat accelerezi brusc. daca motorul creste in ture dar masina nu creste in viteza la fel de repede....e clar e dus nenea ambreiajul

pe de alta parte la 180 la ora daca te duci pana in 6500 si ar patina ambreiajul.....ar trebui sa miroasa in draci.

Link to comment
Share on other sites

cutiile la 518, 520, 525 si 528 au aceleasi rapoarte,

diferentialele sunt diferite.....si anume:

518: 4.27:1

520: 3.9:1

525: 3.64:1

528: 3.45:1

 

ca sa verifici ambreiajul sunt cateva metode "babesti"

1 . incerci sa pleci cu a3-a de pe loc ....da nu sa te chinui f mult ca reusesti si cu ambreiaj bun. daca moare motorul e bine

2. mergi cu a 3-a pe la 3-4000rpm si la un moment dat accelerezi brusc. daca motorul creste in ture dar masina nu creste in viteza la fel de repede....e clar e dus nenea ambreiajul

pe de alta parte la 180 la ora daca te duci pana in 6500 si ar patina ambreiajul.....ar trebui sa miroasa in draci.

14969[/snapback]

Atunci de ce baietii cu 520 de 130 cai fug 200-210 iar eu nu sar de 180....ce nu trage la masina ??

Link to comment
Share on other sites

cutiile la 518, 520, 525 si 528 au aceleasi rapoarte,

diferentialele sunt diferite.....si anume:

518: 4.27:1

520: 3.9:1

525: 3.64:1

528: 3.45:1

 

ca sa verifici ambreiajul sunt cateva metode "babesti"

1 . incerci sa pleci cu a3-a de pe loc ....da nu sa te chinui f mult ca reusesti si cu ambreiaj bun. daca moare motorul e bine

2. mergi cu a 3-a pe la 3-4000rpm si la un moment dat accelerezi brusc. daca motorul creste in ture dar masina nu creste in viteza la fel de repede....e clar e dus nenea ambreiajul

pe de alta parte la 180 la ora daca te duci pana in 6500 si ar patina ambreiajul.....ar trebui sa miroasa in draci.

14969[/snapback]

 

 

Daca cineva a pus cutie de pe E39 sau E36 ce sa ii mai faci?Au fost cazuri.Ti se duce cutia,te duci la dezmembrari si nenea Gheorghe de acolo iti vinde cutie de motor de 2000 cu 24valve si iti zice ca e buna,ca doar el vrea sa isi vanda marfa.Daca o pui sus nu merge bine ca nu se pupa cu diferentialul.

 

Daca era dus ambreiajul sau placa de presiune,atunci nu mai urca nici o panta cu ea.Daca masina merge normal,numai la treptele superioare face figuri e altceva de vina nu ambreiajul.

Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

Atunci de ce baietii cu 520 de 130 cai fug 200-210 iar eu nu sar de 180....ce nu trage la masina ??

14979[/snapback]

 

ai incercat sa-ti masori compresia in cilindri ? am avut si eu simptome asemanatoare, si asta era cauza: motorul pilaf. la viteze mici nu se simte , caci rezistenta aerului este mica, dar la viteze mari aerodinamica e cel mai important factor, si acolo vezi problemele de putere ale masinii.

 

banuiesc ca uleiul in cutie si diferential le-ai verificat/schimbat deja, nu ?

Link to comment
Share on other sites

ai incercat sa-ti masori compresia in cilindri ? am avut si eu simptome asemanatoare, si asta era cauza: motorul pilaf. la viteze mici nu se simte , caci rezistenta aerului este mica, dar la viteze mari aerodinamica e cel mai important factor, si acolo vezi problemele de putere ale masinii.

 

banuiesc ca uleiul in cutie si diferential le-ai verificat/schimbat deja, nu ?

15020[/snapback]

 

Daca el zice ca motoru urca in parametrii care sunt pe graficu ala,nu are cum sa fie motoru dus.El zice ca se comporta ca in grafic pana la a 4a.

Cand motoru nu are compresie,nu produce destula putere si s-ar vedea si intr-a 3a ca la turatie maxima nu e in grafic.Si nu ar porni bine mai ales acum cand e foarte frig,sau ar avea oscilatii la relantiu.

Link to comment
Share on other sites

Daca cineva a pus cutie de pe E39 sau E36 ce sa ii mai faci?Au fost cazuri.Ti se duce cutia,te duci la dezmembrari si nenea Gheorghe de acolo iti vinde cutie de motor de 2000 cu 24valve si iti zice ca e buna,ca doar el vrea sa isi vanda marfa.Daca o pui sus nu merge bine ca nu se pupa cu diferentialul.

 

Daca era dus ambreiajul sau placa de presiune,atunci nu mai urca nici o panta cu ea.Daca masina merge normal,numai la treptele superioare face figuri e altceva de vina nu ambreiajul.

15017[/snapback]

Ok azi am urcat masina pe rampa si am luat seria de la diferential si de la cutie:

Poti sa verifici care din ele nu e a masinii???Astept raspuns

 

Cutie serie -- partea stanga 1221934.9

 

-- partea dreapta(scriu asa cum era pe cutie)

1.1

225 220.0.0225.94

GETRAG

Pe diferential am gasit 3 serii a) 1212339 (pe capac era)

:blink: 8890 (lateral dreapta)

c) 212771Br3 (seria mare)

Link to comment
Share on other sites

Daca cineva a pus cutie de pe E39 sau E36 ce sa ii mai faci?Au fost cazuri.Ti se duce cutia,te duci la dezmembrari si nenea Gheorghe de acolo iti vinde cutie de motor de 2000 cu 24valve si iti zice ca e buna,ca doar el vrea sa isi vanda marfa.Daca o pui sus nu merge bine ca nu se pupa cu diferentialul.

 

Daca era dus ambreiajul sau placa de presiune,atunci nu mai urca nici o panta cu ea.Daca masina merge normal,numai la treptele superioare face figuri e altceva de vina nu ambreiajul.

15017[/snapback]

daca poti si ai de unde sa verifici seriile...masina este 520i 24v E34

Link to comment
Share on other sites

ai incercat sa-ti masori compresia in cilindri ? am avut si eu simptome asemanatoare, si asta era cauza: motorul pilaf. la viteze mici nu se simte , caci rezistenta aerului este mica, dar la viteze mari aerodinamica e cel mai important factor, si acolo vezi problemele de putere ale masinii.

 

banuiesc ca uleiul in cutie si diferential le-ai verificat/schimbat deja, nu ?

15020[/snapback]

Compresia nu am verificat-o in schimb uleiul la diferential a fost verificat(curat ca lacrima)mecanicul a zis ca e ok.Uleiul in cutie nu l-am verificat dar crezi ca ar avea legatura cu problema mea??

pot sa zic ca uleiul in cutie se intareste foarte tare acum iarna dar isi revine in 5 min de mers

Link to comment
Share on other sites

Compresia nu am verificat-o in schimb uleiul la diferential a fost verificat(curat ca lacrima)mecanicul a zis ca e ok.Uleiul in cutie nu l-am verificat dar crezi ca ar avea legatura cu problema mea??

pot sa zic ca uleiul in cutie se intareste foarte tare acum iarna dar isi revine in 5 min de mers

15034[/snapback]

 

O sa ma uit in manualul Bentley sa vad ce tip de cutie este originala.Nu seria ma interesa.Modelul cutiei Getrag 4hp...... nu mai stiu cum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.