Jump to content

Schimbat evacuare E46


IronM

Recommended Posts

Dupa cum unii stiti de problema mea...daca nu bagati un ochi aici:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...622entry15622

 

cred ca voi ajunge la a-mi schimba o parte din evacuare. Daca mai tin eu minte bine, cand m-am uitat sub ea, tot ce pleca din fata catalizatorului e dintr-o bucata. Adica, catalizator/intermediara si finala sunt dintr-o bucata. Deci daca e sa schimb ceva tre sa schimb totul.

Problema e urmatoarea: ce sa fac: sa ma duc la bavaria si s-o repare ei cum stiu mai bine si sa-mi puna o toba stock sau sa iau o toba de la un tuning, ceva de inox, si s-o montez la cei de la care o cumpar? Cam care ar fi diferenta de pret,calitate,putere,consum,zgomot...si ce ar mai fi diferit?!?!

Iar daca stiti un loc mai bun decat bavaria pt cumparat toba, spuneti-mi si mie!

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum unii stiti de problema mea...daca nu bagati un ochi aici:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...622entry15622

 

cred ca voi ajunge la a-mi schimba o parte din evacuare. Daca mai tin eu minte bine, cand m-am uitat sub ea, tot ce pleca din fata catalizatorului e dintr-o bucata. Adica, catalizator/intermediara si finala sunt dintr-o bucata. Deci daca e sa schimb ceva tre sa schimb totul.

Problema e urmatoarea: ce sa fac: sa ma duc la bavaria si s-o repare ei cum stiu mai bine si sa-mi puna o toba stock sau sa iau o toba de la un tuning, ceva de inox, si s-o montez la cei de la care o cumpar? Cam care ar fi diferenta de pret,calitate,putere,consum,zgomot...si ce ar mai fi diferit?!?!

Iar daca stiti un loc mai bun decat bavaria pt cumparat toba, spuneti-mi si mie!

 

Multumesc.

15928[/snapback]

 

Eu nu cred ca e dintr-o bucata.Nu ai observat niste flanse cel putin la toba intermediara?Oricum,teava se sudeaza la loc fara probleme.Deci pune pe cineva sa iti taie tevile inainte si dupa catalizator si schimba-l cu altul.Asa se procedeaza in general,deci nu are rost sa cheltuiesti o gramada de bani sa schimbi din fata pana in spate esapamentul,ca in fond,tot teava este.

Link to comment
Share on other sites

Stock intermediara este dintr-o bucata cu finala(cel putin la a a mea asa a fost) .Exista un kit special(o flansa sau doua) care se foloseste pentru imbinarea tevilor dupa inlocuire !

16106[/snapback]

 

Se vede pe poza ca toba intermediara e prinsa cu flanse inspre motor,si sudata de teava spre toba finala.Practic iesirea din toba intermediara e ca un stutz,care intra in teava si apoi sudat.Exact asa am eu evacuarile luate de pe un 750i,se imbina perfect cu iesirile normale din toba finala.

Nu e neaparat special kit-ul asta de flanse.Pur si simplu se sudeaza in capete flanse si se prind una de alta cu prezoane,iar intre ele se pune o garnitura.Asta poate face orice service specializat in esapamente.E pacat de bani sa inlocuiesti cu totul,cand poti schimba doar intermediara defecta.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles...doar ca mi s-a spus ca se aude zgomot si pe tzeava dintre intermediara si finala...tzeava aia e tzeava normala sau mai are si ea ceva site prin ea???

Asta inseamna ca daca schimb doar o bucata,nu are rost sa iau una de la tuning. Inafara de bavaria unde as mai gasi intermediara cu catalizator??

Link to comment
Share on other sites

Am inteles...doar ca mi s-a spus ca se aude zgomot si pe tzeava dintre intermediara si finala...tzeava aia e tzeava normala sau mai are si ea ceva site prin ea???

Asta inseamna ca daca schimb doar o bucata,nu are rost sa iau una de la tuning. Inafara de bavaria unde as mai gasi intermediara cu catalizator??

16128[/snapback]

 

E teava normala,si eventual te uiti sa nu fie ceva resturi de ceramica intrate in ea.In principiu de la Bavaria,dar se gasesc si la service-uri specializate catalizatori asemanatori.Sunt pe clase de putere,in functie de cati cai are motorul tau,iti monteaza una.Nu cred ca te costa mai mult de 100 de euro unul universal.La Bavaria s-ar putea sa te rupa pretul.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
vreau sa schimb si eu toba pt ca nu imi place designul...am vb cu cineva de la bmw si mi-a spus ca pot sa renunt la cel de-al doilea catalizator fara probleme si asta ii va da sunetul frumos...in locul lui se va suda o teava si apoi continua evacuarea...aici la noi o chestie de asta la cei mai buni costa 700 ron(incluzand toata evacuarea cu capete cu tot de la 50 com inainte de cel de-al 2-lea catalizator) nu stiu daca te ajuta informatia dar ca idee.. Edited by caiuscluj
Link to comment
Share on other sites

...am vb cu cineva de la bmw si mi-a spus ca pot sa renunt la cel de-al doilea catalizator fara probleme si asta ii va da sunetul frumos...in locul lui se va suda o teava si apoi continua evacuarea...

sigur nu ai vorbit cu portarul ?!

 

sau cu vreo femeie de serviciu ?

 

:huh:

 

Aha...am auzit multa lume vorbeste de service-ul de la filaret...e la fel de scump ca la bavaria? Cum este calitativ?

calitatea la lucrarile mecanice este foarte buna, fara discutie... dar si pretul este destul de apropiat de AB, in fond ambele sunt reprezentante BMW

Link to comment
Share on other sites

sigur nu ai vorbit cu portarul ?!

 

sau cu vreo femeie de serviciu ?

 

:huh:

 

 

nu sigur nu am vb cu femeia de serviciu am vb cu mecanicul anului din cluj napoca de la transilvania poti sa te interesezi si asta mi-a spus omul impreuna cu altii de acolo de la service si asta pt a face masina sa tiuie la schimbatul vitezelor si sa toarca mai puternic(daca ala greseste am gresit si eu)desi m-as mira.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
O intrebare va rog! am ruginita tare si fisurata galeria dupa toba mica (catalizator) si as vrea sa o schimb cu tot cu toba si ma batea gandul sa ii pun inox cap coada inclusiv finala dar in cazul asta dispare toba mica (catalizatorul). Intrebarea mea Afecteaza cu ceva motorul daca nu mai este toba mica (catalizatorul) Este un BMW 320D 2003. Sau sa iau originale ale masinii? vreau un sfat va rog. Miercuri ar fi trebuit sa merg sa imi pun inox dar ma intors un prieten spunandu-mi k afecteaza motorul daca nu mai are catalizatorul 2. Ce sa fac?
Link to comment
Share on other sites

vreau sa schimb si eu toba pt ca nu imi place designul...am vb cu cineva de la bmw si mi-a spus ca pot sa renunt la cel de-al doilea catalizator fara probleme si asta ii va da sunetul frumos...in locul lui se va suda o teava si apoi continua evacuarea...aici la noi o chestie de asta la cei mai buni costa 700 ron(incluzand toata evacuarea cu capete cu tot de la 50 com inainte de cel de-al 2-lea catalizator) nu stiu daca te ajuta informatia dar ca idee..

 

Asa am si eu, am scoasa ultima toba se aude foarte frumos, toata lumea ma intreaba daca am schimbat tot traseul si ce i-am pus... Foarte frumos este sunetul. Recomand

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Am si eu o problema cu toba intermediara. Din cand in cand scoate un zgomot foarte nasol, ca niste table care "zornaie" destul de rau. In general zgomotul il scoate dupa ce merg cu masina, o opresc 10minute si o pornesc. Finala nu pare sa fie ca se aude mai de pe la jumatea masinii.

 

Daca vreau sa o schimb, aveti vreo idee are ceva daca o cumpar asa (vad ca e taiata direct)

http://www.okazii.ro/dezmembrari-auto/toba-mijloc-bmw-e46-a123657491

sau trebuie cumparata cu totul ca in anuntul de mai jos:

http://www.pieseauto.ro/toba-mijloc/bmw/seria-3-e46/vand-toba-intermediara-bmw-316i-e46-550607091.html

 

Toba asta "intermediara" e acelasi lucru cu catalizatorul?

http://www.okazii.ro/accesorii-auto/altele/catalizator-auto-universal-oval-benzina-1200-6000cmc-a122047996

 

toba asta intermediara noua de la bmw este peste 1000eur deci care e cea mai buna varianta? una din dezmembrari, un catalizator d-ala universal sau eventual sa o elimini de tot?

masina mea e e46 316i m43 nfl.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Prmul link si al doilea sunt tobe goale.Nu cred sa fie zgomotul de acolo ci din catalizator.Probabil ai sitele de ceramica sparte.

Poza din linkul 3 e un catalizator universal( aftermarket )care nu e recomandat pentru BMW pe benzina dupa parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema cu toba intermediara. Din cand in cand scoate un zgomot foarte nasol, ca niste table care "zornaie" destul de rau. In general zgomotul il scoate dupa ce merg cu masina, o opresc 10minute si o pornesc. Finala nu pare sa fie ca se aude mai de pe la jumatea masinii.

 

Daca vreau sa o schimb, aveti vreo idee are ceva daca o cumpar asa (vad ca e taiata direct)

http://www.okazii.ro/dezmembrari-auto/toba-mijloc-bmw-e46-a123657491

sau trebuie cumparata cu totul ca in anuntul de mai jos:

http://www.pieseauto.ro/toba-mijloc/bmw/seria-3-e46/vand-toba-intermediara-bmw-316i-e46-550607091.html

 

Toba asta "intermediara" e acelasi lucru cu catalizatorul?

http://www.okazii.ro/accesorii-auto/altele/catalizator-auto-universal-oval-benzina-1200-6000cmc-a122047996

 

toba asta intermediara noua de la bmw este peste 1000eur deci care e cea mai buna varianta? una din dezmembrari, un catalizator d-ala universal sau eventual sa o elimini de tot?

masina mea e e46 316i m43 nfl.

 

Elimin-o, pune-i tzava sa vezi avion apoi :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.