Jump to content

Am un consumator pe urs


Recommended Posts

Salut baieti,deci am un consumator pe urs de imi termina bateria,deci daca nu pornesc masina 3 zile trebuie sa o pun pe redresor bateria,bateria este de un an de zile,daca merg in fiecare zi cu ea e ok,deci de la ce sa fie,am depistat acum un de zile un releu care era in plusla tabloul electric,m-am dus si la un electrician auto vestit in oras si mi-a spus ca de la releul ala era ,dupa un an de zile a aparut un alt consumator,sa fie oare de la becul din portbagaj?de la ce sa fie,vreau niste pareri ceva daca se poate,salut.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bateria defecta...nu prea a-si crede...ca are un an si ceva,drept sa a-ti spun de la o vreme de cand imi consuma bateria acest consumator sa zic asa am puso de mai multe ori pe redresor,dar ma intreb oare ce ar fi la ea,ca treaba cu releul nu mai e,becul din portbagaj l-am controlat cand inchid portbagajul se inchide,adica acel buton lung in mom. cand inchid usa portbagajului se apasa in interior si becul se stinge.
Link to comment
Share on other sites

Releul cu pricina ti-a "imbatranit" bateria la momenul respectiv. Acum, dupa un an de zile, a inceput sa dea semne de "oboseala". E ca si cum ai avea bateria de 3-4 ani.

 

Daca ar fi vreun releu cuplat s-ar fi ars si nu ti-ar mai merge semnalizarea, pompa de benzina sau mai stiu eu ce.

 

Totusi, ca sa fi sigur, poti scoate cate un releu la fiecare 3 zile si vezi ce se intampla, dar putin probabil.

Salut!

Link to comment
Share on other sites

Faci asa: te asiguri ca nu ai nici un consumator de care stii tu pornit(alarma, vreun bec, etc), si iei borna+. Apoi o atingi usor de borna bateriei si daca face scanteie, atunci ceva iti consuma curent.

Mai bine ar fi daca ai un multimetru. Scoti borna +, pui firul rosu al multumetrului pe baterie si firul negru pe borna scoasa. Ar trebui sa iti arate cativa mA care sunt normali, sau ceva de genul zecilor de mA daca ai vreun consumator.

Ar fi bine sa masori si tensiunea la borne in gol, fara consumatori.

Link to comment
Share on other sites

Faci asa: te asiguri ca nu ai nici un consumator de care stii tu pornit(alarma, vreun bec, etc), si iei borna+. Apoi o atingi usor de borna bateriei si daca face scanteie, atunci ceva iti consuma curent.

Mai bine ar fi daca ai un multimetru. Scoti borna +, pui firul rosu al multumetrului pe baterie si firul negru pe borna scoasa. Ar trebui sa iti arate cativa mA care sunt normali, sau ceva de genul zecilor de mA daca ai vreun consumator.

Ar fi bine sa masori si tensiunea la borne in gol, fara consumatori.

166038[/snapback]

 

Pai scanteie poate face oricum.. dak ramane circuitul putin incarcat sau pur si simplu pt ca iti consuma bordul electronic.

 

Cel mai indicat, te duci frumos la astia de schimba bateriile si ii rogi sa-ti masoare dak ai consumatori. Nu cred ca te costa mai mult de 100 000.. si se masoara super usor.

Link to comment
Share on other sites

Pai de crezi ca am zis dup'aia ca mai bine daca are un ampermetru... Sau un prieten cu un ampermetru.

 

PS 100 mii ??? Aia nu fac decat sa dea borna jos sa masoare curentul continuu cu consumatorii opriti... E prea mult... Cu 100 mii isi ia el un multimetru si masoara cat vrea.

Edited by Mario_b
Link to comment
Share on other sites

Salut,deci Alex26 man,cand aveam consumator acum un an si ceva acel releu,bateria am luato atuncea noua si a stat cu acel consumator(releu) vreo luna de zile pana l-am depistat,e tu spui ca acel releu mi-a terminat bateria ,dar ma gandesc asa chiar asa intr-o luna de zile cat l-am avut,ca,consumator pe masina sa imi termine bateria noua nouta si acum sa am urmari,adica ma gandesc asa ca e un timp cam scurt,Mario man deci scanteie scoate cand pun o borna la baterie dar mi-au spus mai multi ca,chiar daca nu am consumator pe masina ar trebui sa fie normal sa scoata scanteie cand ating borna de baterie,deci pur si simplu pun bateria pe redresor o incarca o pun pe masina porneste masina si daca merg in fiecare zi cu ea e ok,daca nu mai merg 3 zile bateria e moarta adica eu cred ca mi-o mananca cineva totusi eu inclin sa cred ca e un consumator,dar ce sa fie,a,apropo a zis un baiat mai sus ca daca era nu mai imi mergea semnalizarea sau nu stiu ce,deci prin vara am avut niste problemute ca mi se ardea siguranta de la pompa de benzina,pana am pus o siguranta mai mare si de atunci nu am mai avut probleme de genul asta,deci treaba asta cu siguranta se intampla prin vara,dar acum am acesta problema,cred ca o sa ma interesez si de un aparat dina acela sa masor sa vad ce si cum,nu stiu ce sa zic,stau si analizez asa,mai intreb pe unu pe altul si analizez sa descoper ce se intampla,care ar fi cauza.
Link to comment
Share on other sites

Salut,deci Alex26 man,cand aveam consumator acum un an si ceva acel releu,bateria am luato atuncea noua si a stat cu acel consumator(releu) vreo luna de zile pana l-am depistat,e tu spui ca acel releu mi-a terminat bateria ,dar ma gandesc asa chiar asa intr-o luna de zile cat l-am avut,ca,consumator pe masina sa imi termine bateria noua nouta si acum sa am urmari,adica ma gandesc asa ca e un timp cam scurt,Mario man deci scanteie scoate cand pun o borna la baterie dar mi-au spus mai multi ca,chiar daca nu am consumator pe masina ar trebui sa fie normal sa scoata scanteie cand ating borna de baterie,deci pur si simplu pun bateria pe redresor o incarca o pun pe masina porneste masina si daca merg in fiecare zi cu ea e ok,daca nu mai merg 3 zile bateria e moarta adica eu cred ca mi-o mananca cineva totusi eu inclin sa cred ca e un consumator,dar ce sa fie,a,apropo a zis un baiat mai sus ca daca era nu mai imi mergea semnalizarea sau nu stiu ce,deci prin vara am avut niste problemute ca mi se ardea siguranta de la pompa de benzina,pana am pus o siguranta mai mare si de atunci nu am mai avut probleme de genul asta,deci treaba asta cu siguranta se intampla prin vara,dar acum am acesta problema,cred ca o sa ma interesez si de un aparat dina acela sa masor sa vad ce si cum,nu stiu ce sa zic,stau si analizez asa,mai intreb pe unu pe altul si analizez sa descoper ce se intampla,care ar fi cauza.

166254[/snapback]

becul de la torpedou se stinge cand inchizi usita?nu cumva tiai montat recent vrun casetofon cau cd scule de muzica ceva?eu am patit asa cu un casetofon mai demult imi consuma curent tot timpul si cand era stins prt ca nu am legat bine firele.
Link to comment
Share on other sites

Ai inchidere centralizata? ventilator suplimentar la radiator? Geamuri electrice? Sistem audio cuplat permanent cu partea de putere la borna?...adica iti merge mp3-ul fara sa bagi cheile in contact? Ai vreo antena electrica? Beculete care raman aprinse aiurea? Roaga pe cineva electronist, cu sau fara bani...sa-ti verifice alternatorul...poate ai vreo dioda impuscata si sa-ti fure curent...nu mult, dar suficient...sau sa ramana alimentat permanent rotorul ...succes..ca sunt destule motive...
Link to comment
Share on other sites

Salut,deci am alarma ,inchidere pe ea,dar alrma o pun numai cand ma duc in oras,cand e in parcarea blocului nu pun alarma folosesc doar inchiderea atat pentru ca e o parcare retrasa si iluminata foarte bine si nu folosesc alarma,casetofon am si pot sa al pornesc si cand e oprita masina deci nu e pe contact,geamuri elec. nu am,la torpedou nu este problema,becuri suplimentare in afara de cele din fabrica am un stop de frana la luneta deci asta ar fi aditional,chestia e urmatoare,daca merg cu masina in fiecare zi bateria se mai incarca pe masina,a doua zi merge dar daca nu mai plec maxim maxim 3 zile e moarta bateria,deci ma gandesc asa,am luat toate posibilitatiele,zicea cineva mai sus de casetofon,mai la casetofon eu nu cred ca e problema,pare totul in regula si nu cred ca a-si putea sa al pun ''suspect'' in cazul de fata,mi-a zis un amic astazi ca bateria cand o incarc ar trebui sa o las o zi pe redresor,stiu si eu ca,ca sa se incarce complet atata trebuie lasata dar ca sa poata sa ''miste'' elecromotorul e suficient sa o tin in jur de o ora 2 pe redresor si e ok,si chiar daca nu e incarcata total bateria ar trebui sa a-si mentina curentul in ea si dupa 3 zile si dupa o saptamana ar trebui masina sa pornesca,chestia e urmatoarea si daca o incarc o zi de ex pe redresor,sa zicem,daca masina o las nepornita hai ca daca e incarcata total bateria nu o sa mi-o mai termine in 3 zile dar in 5 zile tot mi-o termina bateria in momentul de fata daca nu pornesc masina.
Link to comment
Share on other sites

suficient sa o tin in jur de o ora 2 pe redresor si e ok,si chiar daca nu e incarcata total bateria ar trebui sa a-si mentina curentul in ea si dupa 3 zile si dupa o saptamana ar trebui masina sa pornesca,chestia e urmatoarea si daca o incarc o zi de ex pe redresor,sa zicem,daca masina o las nepornita hai ca daca e incarcata total bateria nu o sa mi-o mai termine in 3 zile dar in 5 zile tot mi-o termina bateria in momentul de fata daca nu pornesc masina.

166716[/snapback]

 

Asa nu rezolvi problema,cu supozitii.

 

Trebuie sa masori daca alternatorul incarca corect, si consumul cand masina este inchisa.

Daca afli consumul iti poti face o idee,este una daca are 500mA sau 80mA.Poate nu exista nici o problema,bateria fiind defecta.

Link to comment
Share on other sites

Cum Iuliane?adika sa imi porneasca masina asa de ''nebuna'' singura daca scot casetofonul,crede-ma ca se poate sa se intample asta si sa se intample la mine crede-ma ca aici se pune punct posesiei mele de e30,m-a-si face chiar de kakao,am cheltuit banuti cu masina asta si am avut destule probleme in cursul timpului,iar eu tot o iubesc dar sunt si eu om si nervi mei au si ei o limita,iar referitor la alternator eu cred ca este bun totusi pt. ca daca merg cu masina in fiecare zi a doua zi imi porneste si a 3-zi,chestia este sa merg cu ea in fiecare zi si e ok,cum am incetat 3 zile adio curent in baterie.
Link to comment
Share on other sites

Si trebuie sa o rezolv chestia asta cu bateria cat mai curand ca mi sa luat naiba cand ma urc in masina pune borna ,cand ma dau jos da borna jos de la baterie si tot asa,cotaiala draku,a si scuze iuliane ma gandesc ca poate ai vrut sa spui in sensul bun al cuvantului ca daca scot casetofonul peste 3 zile poate sa imi porneasca masina,daca e asa scuze nu am stat sa analizez fraza bine si m-am grabit sa dau un raspuns,sunt cam prins in ultimul timp cu problemele la masina,mai ai am de schimbat uleiul la asta si un filtru,bujiile,mai am de schimbat un telescop al ea ca e bolnav si asta,bine ca sunt tanar si am si pot sa zic timp sa ma ocup de ea ca ar fi fost un om ''normal'' care sa o foloseasca sa se duca la servici cu ea in fiecare zi cu ea nu ar fi mai existat de mult......masina.
Link to comment
Share on other sites

Salut,deci casetofonul nu e pe contact dar intodeauna ma uit de 2 ori daca l-am inchis cand cobor din masina,sa ramana ceva kuplat acolo draku,m-am uitat astazi inca odata pe la bornele de baterie,sa fie niste fire care pleca de la borna bateriei,ca am vazut ca unele la capete sa crapat protectia si sa se atinga intre ele ceva adica ma refer la firul care pleca de la borna cel de casetofon,cel de la alarma, ca la capete s-au copt asa si sa dus pe o portiune foarte mica protectia,poate fi si de acolo?,sa le mai izolez maine cu niste scoci acolo,nu stiu ce sa mai zic,mi-a trecut prin minte de mai multe ori sa o dau masina ca mi sa luat sa stau mereu cu capota deschisa si sa imi creeze problema dupa problema,mereu se gaseste cateceva de facut la e30-uri.
Link to comment
Share on other sites

Nu mi-ai raspuns....

Sistemele audio, unele, nu pot da vina pe toate...sunt proiectate sa mearga numai cu contactul pe pozitia motor/accesorii...au doua plusuri...un plus de back-up, care-i retine datele despre setarile personalizante ale sistemului audio (gen ceas, frecvente, egalizator etc) si un plus de putere...care alimenteaza direct, fara nici o opreliste, circuitul integrat care constituie amplificatorul de putere...ei bine, acest amplificator consuma in gol intre 10mA si 1000mA (adica 1A)...ceea ce e echivalent cu un beculet lasat pe baterie.....si atentie, amplificatorul nu va anunta in nici un fel ca mananca curentul...nici fas nu zice....eu am patit-o cu prima mea masina..i-am montat un toshiba...si ambele fire, de putere si back-up-ul pe plus permanent...si eu am avut probleme la inceput cu bateria...apoi am separat plusurile, unul a ramas pe plus permanent, celalalt l-am trecut pe un plus din alarma...cand dezactivam alarma...pornea casetofonul sa cante...eram cel mai tare din parcare..si inca mai sunt...ca si e34-ul actual tot asa e..ca si e28-ul anterior...

Link to comment
Share on other sites

Salut,astazi m-am dus pana la un amic care are si el urs si mi-a spus ca trebuie sa schimbe alternatorul ca nu ai incarca bine,si mi-a spus ca are si el aceiasi problema,adica daca nu merge 3 zile cu masina e moarta bateria trebuie sa o puna pe redresor,daca merge in fiecare zi e ok,exact asa se intampla si la mine,el cica nu e vb de un consumator..........tu ce zici iuliane?sa fie alternatorul de vina ca nu incarca bine?!
Link to comment
Share on other sites

Nu ne-am imbatat...dar cu burta plina e cam greu sa mai stai vertical pe scaun in fata tastaturii :blink: ...mai mult prin paturi...sau taras pe jos...daca e setea prea mare...sau alte necesitati :))

Pai vezi daca la schimbarea alternatorului prietenului tau se remediaza problema....atunci poti si tu sa faci acelasi lucru...ba eu m-as gandi sa iau alternatorul ala bulit de la el si sa-l repar...ca nu stii ce alternator gasesti pe la SH....asa il iei, pui tot ce se poate pe el nou..adica carbuni (5ron :) ) regulator de tensiune...si ai un alt alternator...vezi...daca are izolatia crapata la rotor sau stator...lacuieste-l cu lac electroizolant si baga-l intr-un cuptor...la un atelier de bobinaj poti sa faci asta :)

Link to comment
Share on other sites

Hai sa-mi dau si eu cu parerea, ca poate cine stie, te ajuta !

Eu am avut probleme cu alternatorul la E36-ele meu, in sensul ca mi s-a dus de tot !

A trebuit sa fac rost de altul, si pe la Mihai Bravu, arabii aia de p'acolo imi cereau intre 3.000.000 si 4.500.000 lei vechi pe unul SH. Toti arabii aveau doar alternatoare Bosch de 65 Amperi. Eu vroiam Valeo de 105 Amperi, pentru ca asta aveam eu pe masina ! Ca sa ma duc cu alternatorul meu la un service specializat pe reparatii de alternatoare m-ar fi costat de la 4.500.000 lei in sus.

Pana la urma am gasit un alternator identic cu al meu, la 1.500.000, l-am pus pe masina si imi merge perfect.

 

Sfatul meu: 1.Vezi ce alternator ai (Bosch sau Valeo) si ce curent de incarcare are (amperajul).

2.Daca ai aer conditionat, sau becuri de 100 W sau ti-ai pus proiectoare cu becuri normale de 55 W dar masina nu a fost prevazuta cu proiectoare, cumpara un alternator care are un amperaj mai mare.

 

O masina cu aer conditionat, nu ar trebui sa aiba un alternator mai mic de 90 Amperi.

Link to comment
Share on other sites

:) eu am aer, proiectoare, halogen, tempomat la aer si caldura pe care mai nou il folosesc ca sa gasesc cald in masina dimineata si merge foarte bine cu 66 Ah... Cine te-a pacalit ca trebuie de 90 Ah?

169729[/snapback]

 

 

Ai alternator de 66 Ah pe E34? :)

 

S-a folosit pe M10 alternator de 65 Ah,dar daca tu ai de 66Ah pe E34 inseamna ca e ceva model special,individual :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.