Jump to content

Filtru epurare gaze


ovidiu_s

Recommended Posts

Am facut revizia acum cateva zile , si cand imi schimba filtrul de aer, mecanicul mi-a aratat un alt filtru langa cel de aer, care filtreaza gazele de la motor. Filtrul ala nu e schimbat mai mult ca sigur, am intrebat de el , costa cam 220 ron dar tipul de la piese mi-a zis ca se schimba la 30-40 000 de km. E adevarat , sau intervalul de schimb e mai mare, sunt doar curios ca de schimbat oricum il schimb pentru linistea mea. Efectul imi spunea baiatul ala e ca , infundat fiind, baga gaze in motor, si face presiune , sare joja de ulei...nebunii d-astea.

A, si a trebuit sa completez cu un litru de antigel instalatia, marca HEPU aveau acolo (am inteles ca e recomandat de BMW lichidul asta..). Senzorul mi s-a aprins doar o data intr-o dimineata, nu inteleg de ce nu s-a mai aprins apoi.

Oricum mi-a placut cum au lucrat baietii de-acolo, aveau numai piese originale si am vazut ca stiau ce fac. Toata treaba m-a costat 100 ron cu tot cu spaga, cu piesele mele (ulei si filtre) , de-acolo n-am cumparat decat antigelul...zic eu prea bine.

Link to comment
Share on other sites

:blink: ...salutari...

Pai da imi povestea patronul ca a avut clienti care fusesera prin alte service-uri, si schimbasera injectoare , motoare desfacute, catalizatoare deci erau oamenii la capatul puterilor , doar de la un amarat de filtru . Simptomele sunt si aiurea , pe langa un fum de te sperii...mai sare si joja de ulei, trepidatii...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
:blink: ...salutari...

Pai da imi povestea patronul ca a avut clienti care fusesera prin alte service-uri, si schimbasera injectoare , motoare desfacute, catalizatoare deci erau oamenii la capatul puterilor , doar de la un amarat de filtru . Simptomele sunt si aiurea , pe langa un fum de te sperii...mai sare si joja de ulei, trepidatii...

205982[/snapback]

 

Confirm, masina scoate fum urat albastru din cauza acelui filtru. Totusi doar din cand in cand nu tot timpul.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...
Buna! Zice-ti-mi si mie va rog daca ati patit careva ... am schimbat si eu un filtru eupurator la BMW E46 320d 150 cp si culmea ca tipu de la service mi-a comandat filtrul cu talonul sub nas si nu era bun...avea altfel prinderea..m-am dus inapoi si mi-a zis ca mai exista un model si cand a ajuns modelul al 2-lea ..nu potrivea nici atat... apoi s-au uitat mai atenti si mi-au adus filtru epurator ptr 330d si a mers perfect... ce se intampla?? de ce ?? specific ca masina este din noiembrie 2001 150 cp,face-lift 20.4D.4 tip motor.dar am dat "liniutze" cu alte bmw-uri d 150 cp si i lasam in urma d numa... Cipuita nu e,resoftata nu e. Are cineva idee ce poate fi ?? Multumesc frumos !
Link to comment
Share on other sites

Buna! Zice-ti-mi si mie va rog daca ati patit careva ... am schimbat si eu un filtru eupurator la BMW E46 320d 150 cp si culmea ca tipu de la service mi-a comandat filtrul cu talonul sub nas si nu era bun...avea altfel prinderea..m-am dus inapoi si mi-a zis ca mai exista un model si cand a ajuns modelul al 2-lea ..nu potrivea nici atat... apoi s-au uitat mai atenti si mi-au adus filtru epurator ptr 330d si a mers perfect... ce se intampla?? de ce ?? specific ca masina este din noiembrie 2001 150 cp,face-lift 20.4D.4 tip motor.dar am dat "liniutze" cu alte bmw-uri d 150 cp si i lasam in urma d numa... Cipuita nu e,resoftata nu e. Are cineva idee ce poate fi ?? Multumesc frumos !

 

pe langa masina conteaza si cine o conduce ( poate tu esti un mic sumacher)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ti-au adus filtru pentru motor M47.Tu ai motor M47N.Nu trebuia sa schimbi si capacul.Puteai sa schimbi doar filtru modelul nou cel de plastic adica piesa 15 de aici

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2000/november/browse/engine/cylinder_head_cover/

In cazul cand nu ai motorul schimbat si ai alt motor.

Link to comment
Share on other sites

pe langa masina conteaza si cine o conduce ( poate tu esti un mic sumacher)

Nu..nu sunt shumacher...nu-mi sta in fire. Multumesc

 

Nu..nu sunt shumacher...nu-mi sta in fire. Multumesc

Znas srpski ? :))

 

Cred ca ti-au adus filtru pentru motor M47.Tu ai motor M47N.Nu trebuia sa schimbi si capacul.Puteai sa schimbi doar filtru modelul nou cel de plastic adica piesa 15 de aici

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2000/november/browse/engine/cylinder_head_cover/

In cazul cand nu ai motorul schimbat si ai alt motor.

 

Multumesc,da ..inteleg dar chestia e ca si pe el a fost un filtru identic. Banuiesc ca-si face treaba..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.