Jump to content

A inceput sa cada si la a mea - E 39 530 DA


Recommended Posts

Bun, ma inscriu si eu in trendul interesant al problemelor la motoarele diesel... :)

 

Masina ...un 530 diesel automat, e39. A mers fara sa-mi faca nici o problema 40 de mii de km (n-o am de noua) si, dupa ultima revizie, a inceput sa-mi faca bucurii:

 

Prima oara am patit-o acum doua saptamani: masina n-a mai pornit "la sfert" de cheie, a trebuit sa ...fortez.

Dupa-amiaza, dupa ce a stat cateva ore, a trebuit sa dau cam 10 secunde la contact pana "s-o ia". Am pornit, am ajuns, am oprit, si iar am pornit tinand cam mult contactul si, dupa vreo 2 km...bucurie! Franam ca ma apropiam de semafor si mi-a murit motorul!!!

Si, de data asta, in intersectie, n-a mai vrut sa porneasca. Am dat la cheie de vreo 10 ori, degeaba. Dupa vreo 5 minute de ascultat injuraturi, imi vine ideea geniala sa pun contactul, sa trag cutia in N (neutru) si reusesc s-o imping pe un trotuar, in apropiere. Aici, surpriza, a pornit de la prima cheie!

 

Motorina : nu prea aveam, insa nu se aprinsese beculetul rosu, cam 15 litri. Indicatorul arata corect.

 

Am ajuns la destinatie, am oprit motorul, l-am pornit: pornea fara probleme, "la sfert". Impreuna cu un amic - de pe forum, desigur - am verificat conducta de motorina care alimenteaza motorul, aia de plastic transparent, si am observat ca era plina de bule de aer, lucru vizibil mai bine in momentul in care puneam si contactul.

 

 

Am banuit ca principala cauza aceea legata de faptul ca la service mi s-ar fi strans prea tare si s-ar fi intepat vreun furtunas pe la filtrul de motorina, pe unde sa traga aer...

 

Doua saptamani n-a mai facut probleme...poate, cateodata, pornea la sfert si-un pic.

 

 

Azi...am luat-o de la capat. Aceleasi simptome, mi se oprea motorul in mers si refuza sa porneasca, motorina aveam. Am incercat din nou faza cu pus contactul (si de data asta mi se oprise motorul cand franam sa ma opresc la semafor) scos cutia pe N, impins pe trotuar, bagat cutia in P si pornit moptorul...iarasi a functionat.

 

Dupa 200 de metri iar s-a oprit, a refuzat, in continuare, sa porneasca, oricat am dat la cheie. De data asta am fost mai inteligent :blink: (am evitat impinsul) si am scos-o in N, cu contactul pus, apoi am dus-o la loc in P si.... a pornit.

 

Bun, deci simptomele sunt foarte clare, se opreste motorul in mers, combustibil este, porneste foarte greu sau deloc si, in varianta "deloc", pentru a porni, comut cutia in N, stau putin, o dau la loc in P si....o ia din loc.

 

A, si bateria e buna.

 

SFATURI?

 

:)

Link to comment
Share on other sites

am patit si eu, cam acelasi lucru, dar cu un ford.

Se oprea in mers( cel mai nasol a fost intr-o intersectie) si dupa ce trageam pe dreapta pornea, dar la a doua sau a treia cheie.

Problema era de la un colier care a cedat pe un furtun de alimentare cu motorina, intra aer pe instalatie.

Am strans colierul pe furtun si gata.

Link to comment
Share on other sites

Citisem pe forum pe undeva, ca exista o pompa de motorina care trage combustibil spre motor cand in rezervor sunt mai putin de 30 de litri. Intradevar, de fiecare data cand s-a intamplat, indicatorul era sub 30. Acum alimentez preventiv si-mi mentin limita la cca 40 de litri si vad ca nu mai face...

Am sa schimb si furtunele (furtunurile - :blink: ) care duc spre filtrul de motorina.

 

Multumesc de raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Citisem pe forum pe undeva, ca exista o pompa de motorina care trage combustibil spre motor cand in rezervor sunt mai putin de 30 de litri. Intradevar, de fiecare data cand s-a intamplat, indicatorul era sub 30. Acum alimentez preventiv si-mi mentin limita la cca 40 de litri si vad ca nu mai face...

Am sa schimb si furtunele (furtunurile -  :blink:  ) care duc spre filtrul de motorina.

 

Multumesc de raspunsuri.

228222[/snapback]

 

pompa din rezervor poti sa o verifici foarte usor

da bancheta jos si acolo o sa gasesti rezervorul de motorina

are doua ferestre de vizitare,acoperite de un cauciuc una in stinga si una in dreapta

sub cea din dreapta se gaseste pompa de motorina, cea din rezervor, ca mai este una sub scaunul soferului

pune urechea deasupra ferestrei de vizitare si pune pe cineva sa puna contactul, daca auzi un biziit atunci pompa functioneaza

fara pompa asta masina functioneaza doar daca ai motorina mai multa,ea are rolul de a amorsa cealalta pompa

Link to comment
Share on other sites

Citisem pe forum pe undeva, ca exista o pompa de motorina care trage combustibil spre motor cand in rezervor sunt mai putin de 30 de litri. Intradevar, de fiecare data cand s-a intamplat, indicatorul era sub 30. Acum alimentez preventiv si-mi mentin limita la cca 40 de litri si vad ca nu mai face...

Am sa schimb si furtunele (furtunurile -  :blink:  ) care duc spre filtrul de motorina.

 

Multumesc de raspunsuri.

228222[/snapback]

 

pompa din rezervor poti sa o verifici foarte usor

da bancheta jos si acolo o sa gasesti rezervorul de motorina

are doua ferestre de vizitare,acoperite de un cauciuc una in stinga si una in dreapta

sub cea din dreapta se gaseste pompa de motorina, cea din rezervor, ca mai este una sub scaunul soferului

pune urechea deasupra ferestrei de vizitare si pune pe cineva sa puna contactul, daca auzi un biziit atunci pompa functioneaza

fara pompa asta masina functioneaza doar daca ai motorina mai multa,ea are rolul de a amorsa cealalta pompa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.