Jump to content

Pierde Ulei de la servo


Recommended Posts

puey si ai schimbat`o? ca am inteles ca se poate inlocui simerigul ala...:-\ nu prea vad ce legatura ar avea pompa :-?? care e in cu totu alta parte .... adica putin mai sus...ma rog :-?? nush...mai astept pareri

267613[/snapback]

 

nu am schimbat-o ca deocamdata nu ma deranjeaza - pierd cam 50 ml pe luna.

Link to comment
Share on other sites

""nu am schimbat-o ca deocamdata nu ma deranjeaza- pierd cam 50 ml pe luna""si mie la fel la cantitate ma refer, 316i din 2000 si tot pe acolo pierde si am inteles ca nu prea am ce face decat sa schimbi bratul ala metalic...si mam interesat este 900 eur...poate voi aveti noroc si mai merge reparat..eu insa nu am :blink: :) :) Edited by scheletu_007
Link to comment
Share on other sites

:-ss suna urat!! eo pierd cam un vas pe saptamana :blink: .... deocamdata am strans burdufu ala de cauciuc care acopera bratu metalic la ambele capete cu niste shoricei de plastic...sper sa tina lichidu acolo...dar:-?? nu e bine...
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut-o eu la 316.

am schimbat caseta cu una second...

268625[/snapback]

si cat tea costat caseta?ca si la mine trebuie schimbata :blink: banuiesc ca este scumpa nu? precizez ca am bmw 316i din 2000 fara facelift parca tipul motorului este m43tub19

Edited by scheletu_007
Link to comment
Share on other sites

eu cu simeringul am inteles chiar daca il schimbi nu o sa dureze prea mult fara sa curga ulei...o fi adevarat?

268837[/snapback]

E normal ca un simering nou sa nu dureze pe o suprafata ruginita sau zgariata. Intai trebuie rectificata cremaliera, din poza se vede clar ca are urme de uzura. O caseta reconditionata bine dureaza tot atat cat una noua (daca nu chiar mai mult), iar operatia de reconditionare costa mai putin decat o caseta sh din dezmembrari (in plus ai si garantie. Eu, de exemplu, dau 1 an).

Link to comment
Share on other sites

E normal ca un simering nou sa nu dureze pe o suprafata ruginita sau zgariata. Intai trebuie rectificata cremaliera, din poza se vede clar ca are urme de uzura. O caseta reconditionata bine dureaza tot atat cat una noua (daca nu chiar mai mult), iar operatia de reconditionare costa mai putin decat o caseta sh din dezmembrari (in plus ai si garantie. Eu, de exemplu, dau 1 an).

269116[/snapback]

pffffff.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

pffffff.... :blink:

269126[/snapback]

off-topic:

Decat un pufait, mai bine ai aduce un argument sau macar o informatie, dar plauzibila! Sau vezi-ti de ventilator, e-o problema importanta! Sau macar abtine-te!

si on-topic:

casetele de BMW in general nu sunt mai deosebite decat la alte marci de masini, se repara la fel de greu sau la fel de usor, in functie de cat sunt de uzate. Ca pierd ulei, asta-i cea mai usoara chestie de rezolvat, toata treaba e sa pui simeringurile care trebuie, nu sa faci tot felul de improvizatii cu simeringuri lipite cu silicon sau bucsate cu bronz. Mai mult, am vazut si casete in care unii ''mecanici'' au bagat simeringuri de arbori cotiti, cu striuri de sens de rotatie pe buze (normal ca nu tin).

Link to comment
Share on other sites

Aici cam are dreptate cu scepticismul exprimat prin pffff. E un nonsesn afirmatia : "O caseta reconditionata bine dureaza tot atat cat una noua (daca nu chiar mai mult)".

Rezulta ca decat BMW sa puna casete noi, mai bine le pune de la inceput reconditionate, ca tin mai mult :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Cel putin doua sunt ''scaparile'' producatorului de casete de directie:

- lipsa protectiei anticorozive a axului cremalierei pe suprafetele unde tin simeringurile (duce la formarea ruginei in burdufe, vezi poza a doua de mai sus).

- slab reglaj initial al jocului pinion-cremaliera (duce la uzura prematura, in centru, a dintilor cremalierei, caseta incepe sa ''bata'' si sa aibe joc).

Daca un bun reconditionator ar tine cont de astea si le-ar elimina, de ce n-am putea spune ca o caseta reconditionata bine dureaza mai mult decat una noua, montata si reglata in serie?

Iar ca fapt divers: mi-a venit o data la reparat o caseta noua-nouta care avea un simering bagat invers, chiar din fabrica. E clar c-a fost o intamplare a productiei de serie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.