Jump to content

E46 DSC - 220km/h - problema


G U N T H E R

Recommended Posts

salutare frati posesori BMW!

Vreau sa aud cateva opinii despre ce anume ar putea cauza aprinderii martorului de bord pt DSC si binenteles si a martorului care face si comanda de atentionare pt frana de mana, tinand cont ca aseara am avut un mic "test - drive" pe A2.

Mentionez ca am schimbat ieri caseta de directie, bucsile de la bascule (unele mari) si placutele de frana fata - spate. Dupa toate acestea am vrut sa fac o verificare de directie, stabilitate...etc, etc...la o viteza si un regim de exploatare putin mai excentric, surprinderea mea a fost ca desi totusi este un BMW 320D din 2004 cu doar 114mi km si 150 Hp, sa vad ca la 220km/h se cam plafona :blink: ; asta insa nu este problema care vreau sa o elucidez prin intermediul acestui forum, ci faptul ca in timpul in care eram in procesul de accelerare martorul aferent DSC mi s-a aprins-stins de cateva ori dupa care a ramas aprins impreuna si cu cel aferent franei de mana. Posibil sa se fi stricat sistemuul DSC, sau sa fie doar o eroare de computer?; personal stiind cum mergea inainte nu mi se pare sa fie schimbat ceva, in sensul ca nu ar mai functiona sistemul, insa nu sunt convins 100%. V-a rog daca aveti ceva cunostinte de astfel de problema puneti-ma si pe mine in tema. Astept cu interes raspunsurile voastre.

Link to comment
Share on other sites

daca la 220 ai luat o curba mai brusc e normal sa se aprinda, de altceva nu vad de ce s-ar aprinde âtot e46 320d 110kw am si eu si la 220 nu s-a aprins

si da la 220 se cam plafoneaza: conteaza de unde bate vantul, inclinatia soselei, etc, mai mult de 235 nu merge cu vant din spate

si inca ceva vitezometrul de la bmw e foarte precis nu indica cu eroare.

Link to comment
Share on other sites

salutare frati posesori BMW!

Vreau sa aud cateva opinii despre ce anume ar putea cauza aprinderii martorului de bord pt DSC si binenteles si a martorului care face si comanda de atentionare pt frana de mana, tinand cont ca aseara am avut un mic "test - drive" pe A2.

Mentionez ca am schimbat ieri caseta de directie, bucsile de la bascule (unele mari) si placutele de frana fata - spate. Dupa toate acestea am vrut sa fac o verificare de directie, stabilitate...etc, etc...la o viteza si un regim de exploatare putin mai excentric, surprinderea mea a fost ca desi totusi este un BMW 320D din 2004 cu doar 114mi km si 150 Hp, sa vad ca la 220km/h se cam plafona :blink: ; asta insa nu este problema care vreau sa o elucidez prin intermediul acestui forum, ci faptul ca in timpul in care eram in procesul de accelerare martorul aferent DSC mi s-a aprins-stins de cateva ori dupa care a ramas aprins impreuna si cu cel aferent franei de mana. Posibil sa se fi stricat sistemuul DSC, sau sa fie doar o eroare de computer?; personal stiind cum mergea inainte nu mi se pare sa fie schimbat ceva, in sensul ca nu ar mai functiona sistemul, insa nu sunt convins 100%. V-a rog daca aveti ceva cunostinte de astfel de problema puneti-ma si pe mine in tema. Astept cu interes raspunsurile voastre.

276133[/snapback]

daca ai si rdc verifica presiunea in roti sa fie egala.daca faci o diagnoza ai sa vezi si de ce s-a aprins si la ce viteza si la ce nr de km s-a intamplat

Edited by 3xpert
Link to comment
Share on other sites

posibil sa fii prins o pata de apa ceva si eu mai patesc in demaraje sa imi mai licare de cateva ori DSC.. cat despre faptul ca a ramas martorul aprins impreuna cu semnul de atentionare frana de mana inseamna ca aveai decuplate toate sistemele de siguranta electronice..

acum au ramas aprinse sau s-au stins?

ai repetat testul si s-a intamplat la fel?

Link to comment
Share on other sites

daca la 220 ai luat o curba mai brusc e normal sa se aprinda, de altceva nu vad de ce s-ar aprinde âtot e46 320d 110kw am si eu si la 220 nu s-a aprins

si da la 220 se cam plafoneaza: conteaza de unde bate vantul, inclinatia soselei, etc, mai mult de 235 nu merge cu vant din spate

si inca ceva vitezometrul de la bmw e foarte precis nu indica cu eroare.

276139[/snapback]

 

 

cum dracu sa ia o curba mai brusc la 220?? :blink:

Edited by Sini
Link to comment
Share on other sites

daca la 220 ai luat o curba mai brusc e normal sa se aprinda, de altceva nu vad de ce s-ar aprinde âtot e46 320d 110kw am si eu si la 220 nu s-a aprins

si da la 220 se cam plafoneaza: conteaza de unde bate vantul, inclinatia soselei, etc, mai mult de 235 nu merge cu vant din spate

si inca ceva vitezometrul de la bmw e foarte precis nu indica cu eroare.

276139[/snapback]

 

 

indica precis cu vreo 10 km in plus la viteza aia... la 100 pe bord am cam 94 96 real cu cauciucurile din specificatii

Link to comment
Share on other sites

daca la 220 ai luat o curba mai brusc e normal sa se aprinda, de altceva nu vad de ce s-ar aprinde âtot e46 320d 110kw am si eu si la 220 nu s-a aprins

si da la 220 se cam plafoneaza: conteaza de unde bate vantul, inclinatia soselei, etc, mai mult de 235 nu merge cu vant din spate

si inca ceva vitezometrul de la bmw e foarte precis nu indica cu eroare.

276139[/snapback]

 

 

Ma tem ca te inseli. Masurat cu GPS(destul de precis- cu 9 sateliti ca reper) apare o eroare de 10-12 km cand vitezometrul arata peste 210km/h.

Link to comment
Share on other sites

in primul rand, pe A2 nu prea sunt "curbe stranse" sa bruschezi directia, iar senzorii au fost montati cu dragalasenie si atentie toti la loc pe pozitiile lor, ABS si ce or mai fi pe acolo. Insa, documentandu-ma de prin topicurile voastre, am facut o mica remarca; undeva intr-o discutie vis-a-vis de DSC spunea cineva ca exista un senzor sub volan care este posibil in mom in care volanul nu este rglat corect pe pozitie dreapta, DSC sa interpreteze ca si o problema de directie :blink: , baietii de la service cand mi-au schimbat caseta de directie, mi-au lasat pozitia volanului putin virat spre dreapta, si ma gandesc poate asta sa fie una din cauze. Altfel din cunostintele voastre, inafara de faptul ca se aprinde in conditii normale, fie cand nu mai are aderenta datorita conditiilor de trafic, fie datorita "curbelor stranse", ce alt motiv ar mai putea bloca efectiv martorul DSC pe pozitia aprins, pt ca repet mie nu mi se mai stinge, indiferent daca opresc si repornesc motorul.
Link to comment
Share on other sites

exista un senzor sub volan care este posibil in mom in care volanul nu este rglat corect pe pozitie dreapta, DSC sa interpreteze ca si o problema de directie :blink: , baietii de la service cand mi-au schimbat caseta de directie, mi-au lasat pozitia volanului putin virat spre dreapta, si ma gandesc poate asta sa fie una din cauze.

 

repet mie nu mi se mai stinge, indiferent daca opresc si repornesc motorul.

276306[/snapback]

 

Good point!

Numai la un tester poti afla exact eroarea. Sistemul DSC a inregistrat o eroare sau are vreun senzor defect si de aceea este acum complet dezactivat. Ne putem da mult cu presupusul pe aici insa raspunsul sigur il vei afla numai la un test pe computer care cu siguranta iti va si rezolva problema...

 

Off topic...care-i treaba cu numele de user (ma intereseaza personal).

Link to comment
Share on other sites

daca la 220 ai luat o curba mai brusc e normal sa se aprinda, de altceva nu vad de ce s-ar aprinde âtot e46 320d 110kw am si eu si la 220 nu s-a aprins

si da la 220 se cam plafoneaza: conteaza de unde bate vantul, inclinatia soselei, etc, mai mult de 235 nu merge cu vant din spate

si inca ceva vitezometrul de la bmw e foarte precis nu indica cu eroare.

276139[/snapback]

 

OFF TOPIC:

 

Daca lua o curba mai brusca la 220 nu cred ca mai era printre noi sa ne spuna cum a fost :blink:

Link to comment
Share on other sites

in primul rand, pe A2 nu prea sunt "curbe stranse" sa bruschezi directia, iar senzorii au fost montati cu dragalasenie si atentie toti la loc pe pozitiile lor, ABS si ce or mai fi pe acolo. Insa, documentandu-ma de prin topicurile voastre, am facut o mica remarca; undeva intr-o discutie vis-a-vis de DSC spunea cineva ca exista un senzor sub volan care este posibil in mom in care volanul nu este rglat corect pe pozitie dreapta, DSC sa interpreteze ca si o problema de directie :blink: , baietii de la service cand mi-au schimbat caseta de directie, mi-au lasat pozitia volanului putin virat spre dreapta, si ma gandesc poate asta sa fie una din cauze. Altfel din cunostintele voastre, inafara de faptul ca se aprinde in conditii normale, fie cand nu mai are aderenta datorita conditiilor de trafic, fie datorita "curbelor stranse", ce alt motiv ar mai putea bloca efectiv martorul DSC pe pozitia aprins, pt ca repet mie nu mi se mai stinge, indiferent daca opresc si repornesc motorul.

276306[/snapback]

nu ti-ai facut unghiul de fuga sau geometria la roti?! fa-o pt ca altfel o sa ai mari probleme cu directia...nu inflenteaza senzorul de la volan doar daca sa presupunem ca l-ar fi scos de acolo doar asa ,altfel nu...

Link to comment
Share on other sites

nu ti-ai facut unghiul de fuga sau geometria la roti?! fa-o pt ca altfel o sa ai mari probleme cu directia...nu inflenteaza senzorul de la volan doar daca sa presupunem ca l-ar fi scos de acolo doar asa ,altfel nu...

276461[/snapback]

influenteaza foarte mult senzorul de la volan.daca nu e volanul drept de acolo e problema,dar nu trebuie sa dai jos volanul ci trebuie sa faci sa fie drept din caseta sau sa te duci la tester si sa reinitializezi sensorul de pe coloana volan

Link to comment
Share on other sites

OFF TOPIC:

 

Daca lua o curba mai brusca la 220 nu cred ca mai era printre noi sa ne spuna cum a fost :blink:

276446[/snapback]

Am luat si eu una pe la o viteza de +20 km/h, si daca stiti este cand iesi de pe A2 si intri pe la Cernavoda pe podul ala....

 

Nu se mai vedea nici frunza de la morcov, cat stransesem din ...... dar a fost bine, aveam cauciucuri noi noute......si m-au ajutat! UFFF!

Link to comment
Share on other sites

Am luat si eu una pe la o viteza de +20 km/h, si daca stiti este cand iesi de pe A2 si intri pe la Cernavoda pe podul ala....

 

Nu se mai vedea nici frunza de la morcov, cat stransesem din ...... dar a fost bine, aveam cauciucuri noi noute......si m-au ajutat! UFFF!

276569[/snapback]

 

 

Nu stiu curba, dar nu cred ca ai intrat prea brusc ca nu stiu daca mai stateam de vorba acum.

 

P.S.: Si mai e o diferenta tu ai intrat in curba aia cu M3-ul :blink:

Link to comment
Share on other sites

gully are dreptate. depinde cum bate vantul. oricum daca nu ma insel 220 este si viteza maxima data de producator in conditii ideale. ca se intampla sa ajungi la 230 cu vant din spate sau in panta.. asta e altceva.

nu te multumeste viteza asta ia-ti o masina mai puternica.

 

in legatura cu senzorii DSC du-te la tester. pentru ca orice problema ar fi (si sigur este o problema) tot la tester trebuie sa ajungi sa o resetezi :blink:

 

bafta. si anunta-ne si pe noi ce eroare da.

Link to comment
Share on other sites

daca la 220 ai luat o curba mai brusc e normal sa se aprinda, de altceva nu vad de ce s-ar aprinde âtot e46 320d 110kw am si eu si la 220 nu s-a aprins

si da la 220 se cam plafoneaza: conteaza de unde bate vantul, inclinatia soselei, etc, mai mult de 235 nu merge cu vant din spate

si inca ceva vitezometrul de la bmw e foarte precis nu indica cu eroare.

276139[/snapback]

 

 

Corect!(exceptand faza cu curba :blink: ) si tinand cont ca viteza maxima constructiva este de 221km\h,cam atat prinde,bmw are o eroare mult mai mica fata de alte marci EX: Astra H la 198km/h,viteza pe GPS era de doar 175km/h,cam acelasi lucru si la VW as putea spune.... :)

Link to comment
Share on other sites

hmm ... e posibil sa ai aceiasi problema pe care o am si eu. Sistemul ABS ASC al masinii... zi-mi .. vitezometru si consumul instant mai merge?

Daca e asta ... e belea.. piesa noua costa 2000 de eur :)

276681[/snapback]

si care ar fi aceasta piesa de 2000 de euro ? :blink:

Edited by lucian1
Link to comment
Share on other sites

si care ar fi aceasta piesa de 2000 de euro ? :)

276693[/snapback]

Unitatea de abs asc (e pe contra-aripa dreapta aia din care ies conductele de frana).

Am aflat acum de curand .. ca dracia nu se strica de la franari repetate ci de la viteza ... cam ciudat...

Aceiasi prb am avut-o si cu un E270 din 2004 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.