Jump to content

cine e vinovat ?


Recommended Posts

stiu ca e o preoblema relativ comuna, pe care o am si eu si m-am hotarat sa o rezolv.

numai ca am vazut ca sunt 2 litrometre, unul in stanga si unul in dreapta. care dintre ele trebuie inlocuit in situatia data?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

piesa 2 si piesa 6, cel putin asa inteleg eu, ca sunt 2 senzori

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar sunt doi senzori deoarece E39 are rezervor tip cocoasa.

Mie nu-mi mai arata decat 0 pe bord la rezervor. Bordul nu e stricat pt ca daca fac test de instrumente se misca si acul de la rezervor...

Stie cineva cum as putea sa vad care dintre senzori e stricat? Sau trebuie amandoi inlocuiti? Pretul pt amandoi este de 550 Ron la AB..

Link to comment
Share on other sites

nu mai pot edita... la cat s-ar putea sa fie mai problematic... raspunsul era pentru ciupa...

cat, ai verificat rezervorul, sigur e gol? daca da, ai o intrerupere pe circuit. insa nu stiu sa-ti spun unde... un electrician ar putea sa verifice circuitul sa vada exact.

Link to comment
Share on other sites

pai nu e gol rezervorul, mai sunt 15 litri in el , dar nu mai porneste daca ajung pana acolo. trebuie sa il tin mereu peste 15 litri.

daca ajunge la 15 da la automat dar nu porneste, trebuie sa ii adaug 2-3 litri ca sa o ia.

probabil raspunsurile erau exact invers, pt mine si ciupanezu :blink:

Link to comment
Share on other sites

wlf - exact asa se intampla, nu stiu daca e numai la diesel, dar am inteles ca e o problema frecventa chiar de aici de pe forum. am gasit mai multe posturi legate de subiect, dar nici unul cu rezolvarea.

 

alex2006 - era o gluma ? de functionat "la ochi" functioneaza amandoi

 

ma mai gandesc la o varianta...

e posibil sa fi picat pompa din rezervor si sa nu mai traga daca scade sub 15 litri ? cea intermediara mai functioneaza daca nu lucreaza impreuna cu cea din rezervor ?

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

raspunsurile erau corect indreptate.

La el nu arata nimic, la tine ai o problema de citire a nivelului. Cel cu o problema asemanatoare cu a ta a fost Stefan_SNK. La el a fost pompa de vina, dar totusi inclin sa cred ca la tine este o problema de intrerupere a vreunui circuit. Daca pana la pompa e totul ok (din punct de vedere electric), atunci e un traseu din pompa intrerupt. Cel mai bine faci proba cu o alta pompa. Nu cred ca e senzorul in sine, din moment ce iti indica nivelul de combustibil.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu ce sa zic, mi se pare ciudat ca de la senzorii astia sa fie. Poate ca e vorba de o presiune prea mica, nu stiu care sa fie legatura cu nivelul de 15 litri.

 

Ceva asemanator pateam si eu la 535i, dar nu era de la senzorii de nivel, ca acul imi indica perfect. Pur si simplu daca lasam seara masina cu prea putina benzina in rezervor, nu am stat sa calculez o anumita cantitate, dupa o zi, pornea mai greu si mergea foarte prost. Am tras concluzia ca poate scade presiunea din sistem (si se dezamorsa pompa) daca masina sta prea mult timp nepornita. Daca lasam mereu macar 20 de litri, nu aveam nici o problema.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

e foarte posibil sa ai dreptate. de fapt la asta ma gandeam si eu astazi... din moment ce senzorii indica nivelul corect...

 

care ar fi totusi explicatia , in cazul in care pompa e de vina? teoretic ar trebui sa traga combustibil pana nu mai ramane nimic in rezervor. sa fie "moarta" si sa nu fi ramas decat cu pompa intermediara ? si aceasta sa nu traga sub 15 litri ?

Link to comment
Share on other sites

Nu am glumit,eu asa am testat pompa de benzina.Am bagat-o intr-o galeata cu apa,am conectat mufele cablurilor electrice,am desfacut furtunele de tur si retur si am rasucit cheia in contact.Pompa functionand,a aruncat apa pe teava de tur,simplu.

 

 

Foarte inteligent. :blink:

 

 

LE: nu vazusem ca a scris cat.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu ce sa zic, mi se pare ciudat ca de la senzorii astia sa fie. Poate ca e vorba de o presiune prea mica, nu stiu care sa fie legatura cu nivelul de 15 litri.

 

Ceva asemanator pateam si eu la 535i, dar nu era de la senzorii de nivel, ca acul imi indica perfect. Pur si simplu daca lasam seara masina cu prea putina benzina in rezervor, nu am stat sa calculez o anumita cantitate, dupa o zi, pornea mai greu si mergea foarte prost. Am tras concluzia ca poate scade presiunea din sistem daca masina sta prea mult timp nepornita. Daca lasam mereu macar 20 de litri, nu aveam nici o problema.

Am vrut sa iau un e39 acum vreo luna si ceva, era la pret bun, dar pe langa alte bube foarte comune si reparabile usor si ieftin, am descoperit ca din momentul in care se aprindea becul la benzina, se misca ca un melc, avea latenta la accelerare, etc. Mai pornea si foarte greu la rece, insa daca puneam contactul de mai multe ori si il luam (5-6 ori, tinand contactul pus vreo 2-3 secunde) pornea usor. Cred ca, asa cum zici tu, presiunea in instalatie este scazuta cand e putina benzina in rezervor, desi nu exclud ca, daca masina are un nr respectabil de km, sub 20 de litri sa traga greu. Am observat boala asta la cateva bmw-uri mai imbatranite (a se citi cu km in jur de 200.000).

Link to comment
Share on other sites

Cine?

 

Tu. Pe principiul asta poti spune ca si motorasul de la spalatorul de parbriz e bun, ca daca il pui curent scuipa apa pe teava.

 

Pompa de benzina nu moare, poti sa ii pui curent ca tot va invarti. Ideea e ce presiune baga, fiecare pompa lucreaza la capacitate diferita. Daca iti pun pe un E34 535i o pompa de 520i, fi tu sigur ca masina merge prost, desi pompa dupa testele tale functioneaza, insa nu la 3 bari cat ii trebuie motorului M30, ci la 2 bari cat ii trebuie la M20.

Link to comment
Share on other sites

"Pompa de benzina nu moare, poti sa ii pui curent ca tot va invarti. Ideea e ce presiune baga, insa nu la 3 bari cat ii trebuie"

1Ba moare si nu mai invarte deloc,am patit-o chiar eu in urma cu 1 saptamana.

2N-am afirmat ca-i masor presiunea,ci doar ca arunca benzina/motorina,atat.

Edited by Alex2006
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar sunt doi senzori deoarece E39 are rezervor tip cocoasa.

Mie nu-mi mai arata decat 0 pe bord la rezervor. Bordul nu e stricat pt ca daca fac test de instrumente se misca si acul de la rezervor...

Stie cineva cum as putea sa vad care dintre senzori e stricat? Sau trebuie amandoi inlocuiti? Pretul pt amandoi este de 550 Ron la AB..

nu cred ca se pot strica amandoi in acelasi timp-daca nu ai circuitul intrerupt pana la bord,poti sa ii probezi in felul urmator-faci scurt intre firele de pe capat,cand valoarea rezistentei este 0 ,e ca si cum ai avea unul din rezervoare plin si iti dai seama care e defect.

Link to comment
Share on other sites

La fel face si a mea, tot e39 530 D. Simptomele sunt identice, in plus eu am constatat, odata cu aparitia lor, alte doua aspecte:

- contactul pus, se auzea un huruit destul de pronuntat in dreptul bateriei, in portbagaj. Masina nu pornea.

- contactul pus, se auzea un huruit destul de pronuntat :blink: in dreptul usii de la sofer, in interiorul masinii.

 

Prima oara: pe furtunul ala transparent pe care vine motorina spre motor se vedeau bule multe de aer. Se aprindea martorul DDE. Dupa mai multe incercari (in varianta aratata de Apple, mai sus) pornea. Asta pana cand, cu vreo 15-20 de litri in rezervor, in panta, s-a oprit motorul si n-a mai pornit, neam. Am intors-o cu fata spre baza pantei, am completat cu 10 litri si a pornit.

 

A doua oara (varianta a doua): nu mai face problemele descrise mai sus (adica porneste si cu mai putin de 15 litri) insa doar daca aud huruitul din dreptul portierei. Daca pun contactul si nu aud huruitul.... ma dau jos, trag de furtunele alea de la motor, pun din nou contactul, huruie si... o ia din loc.

 

 

N-am fost inca la service. Recunosc ca n-am facut nici revizia, poate avea legatura si cu filtrul de motorina, poate o fi imbacsit.

 

Oare pompele astea nu se pot infunda? Spun asta pentru ca, la mine, dupa vreo 3,4 luni dupa ce am adus masina si am alimentat de la noi, pur si simplu a ruginit metalul de la capacul rezervorului...

 

De exemplu, stie cineva daca se poate demonta rezervorul si, eventual, curata de rugina?

Link to comment
Share on other sites

N-am fost inca la service. Recunosc ca n-am facut nici revizia, poate avea legatura si cu filtrul de motorina, poate o fi imbacsit.

 

Oare pompele astea nu se pot infunda? Spun asta pentru ca, la mine, dupa vreo 3,4 luni dupa ce am adus masina si am alimentat de la noi, pur si simplu a ruginit metalul de la capacul rezervorului...

 

De exemplu, stie cineva daca se poate demonta rezervorul si, eventual, curata de rugina?

 

Rezervorul se poate demonta si curata, insa e destul de complicat, necesita totusi operatie intr-un service autorizat BMW. Asta pentru ca totusi, demontezi pompe, trasee etc.

Pompa se poate infunda, dar totusi nu cred ca e cazul. Mai degraba prezenta apei provoaca o coroziune a contactelor, care in timp duc la probleme de genul celor prezente in acest topic. Regulat, ar trebui curatate toate contactele de la pompe si senzori, ptr ca oxidarea acestora duc la o functionare anormala. Cateva puncte de rugina pe un contact pot influenta datele transmise.

Rezumand, totusi cred ca trebuie schimbata pompa. :blink:

Link to comment
Share on other sites

N-am fost inca la service. Recunosc ca n-am facut nici revizia, poate avea legatura si cu filtrul de motorina, poate o fi imbacsit.

 

Oare pompele astea nu se pot infunda? Spun asta pentru ca, la mine, dupa vreo 3,4 luni dupa ce am adus masina si am alimentat de la noi, pur si simplu a ruginit metalul de la capacul rezervorului...

 

De exemplu, stie cineva daca se poate demonta rezervorul si, eventual, curata de rugina?

 

Rezervorul se poate demonta si curata, insa e destul de complicat, necesita totusi operatie intr-un service autorizat BMW. Asta pentru ca totusi, demontezi pompe, trasee etc.

Pompa se poate infunda, dar totusi nu cred ca e cazul. Mai degraba prezenta apei provoaca o coroziune a contactelor, care in timp duc la probleme de genul celor prezente in acest topic. Regulat, ar trebui curatate toate contactele de la pompe si senzori, ptr ca oxidarea acestora duc la o functionare anormala. Cateva puncte de rugina pe un contact pot influenta datele transmise.

Rezumand, totusi cred ca trebuie schimbata pompa. :blink:

Pai care din ele ca sunt 2.

Eu inclin sa cred ca e dusa pompa de sub masina.Un tester iti spune exact.

Link to comment
Share on other sites

am rezovat - schimbat pompa din rezervor, avea debit scazut.

desi functiona, nu facea presiune suficienta si cand ajungeam la 15 litri nu mai transfera combustibil - cel putin asa mi s-a explicat in service.

cod de eroare 1290 pe Launch - no pressure fuel supply

pompa noua SIEMENS VDO pe origina - 400 RON ). pompa de producator - 600 - 700 RON.

nu am verificat pompa intermediara, cea de sub scaunul soferului, dar o voi face cu prima ocazie. pretul pt aceasta este pe original 880 RON, producator undeva pe la 1000 - 1200 RON.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.