Jump to content

X5 si zapada...


Courage

Recommended Posts

Da, in campul Pipera zapada ne face fericiti si izolati.

Pe aici SUV-urile nu sunt o raritate, dar zapada asta deja a aratat limitarile constructive :)

 

Dimineata am plecat sa fac partie pana la drumul betonat cu ML-ul.

Nu am intampinat mari dificultati, dar mai incolo nu am avut curaj pt ca drumul prin camp; pur si simplu nu se mai vedea drumul si nu am dorit sa ajung in sant.

 

Dupa 2 ore, vecinul cu X5 a avut drum pana la gara. A iesit taras-grapis, insa la intoarecere s-a blcoat chiar la intrarea in cartier (si ne-a blocat si pe noi).

 

Vechea problema a X5-X3, pe care am intalnit-o atat pe zapada, cat si... pe nisip !

Ramane pe burta si adio tractiune.

 

Pt ca am garda de 30cm la ML si diferentiale blocabile, am fost singurul care a reusit sa razbata si sa il scoata din troiene, dar abia am mai parcat in fata casei. (era sa ma inec ca tiganul la mal)

 

Ciudat la X5 ca desi am scos DSC, unele roti refuzau sa se invarta (lipsa aderenta), ceea ce era ff. frustrant.

 

Pe scurt:

- X5 a incercat si aproape a reusit.

- X3 nu s-a incumetat

- Infiniti 3fFX nici nu a vrut sa incerce

- Jeep Cherokee a icnercat, insa s-a transformat rapid in plug si era sa isi rupa scutul; ff. prost gandit scutul respectiv !

- ML cu offroad Pro a reusit.

 

Rezumatul este ca avem provizii pt min 2 zile si la o adica impartim :blink:

 

* toti avem cauciucuri de iarna.

post-1027-1199363055_thumb.jpg

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici nu am sustinut ca nu m-am simtit bine :blink:

 

Cherokee e ff. slab la offroad. (si e destul de dotat - Overland)

Am mers cu el la precedenta ninsoare si abia am urcat o panta.

Are un diferential blocabil si cam atat, dar e primitiv rau de tot, iar la stabilitate este ff. periculos.

Link to comment
Share on other sites

Da, in campul Pipera zapada ne face fericiti si izolati.

Pe aici SUV-urile nu sunt o raritate, dar zapada asta deja a aratat limitarile constructive :)

 

Dimineata am plecat sa fac partie pana la drumul betonat cu ML-ul.

Nu am intampinat mari dificultati, dar mai incolo nu am avut curaj pt ca drumul prin camp; pur si simplu nu se mai vedea drumul si nu am dorit sa ajung in sant.

 

Dupa 2 ore, vecinul cu X5 a avut drum pana la gara. A iesit taras-grapis, insa la intoarecere s-a blcoat chiar la intrarea in cartier (si ne-a blocat si pe noi).

 

Vechea problema a X5-X3, pe care am intalnit-o atat pe zapada, cat si... pe nisip !

Ramane pe burta si adio tractiune.

 

Pt ca am garda de 30cm la ML si diferentiale blocabile, am fost singurul care a reusit sa razbata si sa il scoata din troiene, dar abia am mai parcat in fata casei. (era sa ma inec ca tiganul la mal)

 

Ciudat la X5 ca desi am scos DSC, unele roti refuzau sa se invarta (lipsa aderenta), ceea ce era ff. frustrant.

 

Pe scurt:

- X5 a incercat si aproape a reusit.

- X3 nu s-a incumetat

- Infiniti 3fFX nici nu a vrut sa incerce

- Jeep Cherokee a icnercat, insa s-a transformat rapid in plug si era sa isi rupa scutul; ff. prost gandit scutul respectiv !

- ML cu offroad Pro a reusit.

 

Rezumatul este ca avem provizii pt min 2 zile si la o adica impartim :blink:

 

* toti avem cauciucuri de iarna.

 

Interesanta povestioara ta. Chiar ma mir ca un X5 sa se "chinuie" in halul asta pe zapada...

Link to comment
Share on other sites

Da, in campul Pipera zapada ne face fericiti si izolati.

Pe aici SUV-urile nu sunt o raritate, dar zapada asta deja a aratat limitarile constructive :)

 

Dimineata am plecat sa fac partie pana la drumul betonat cu ML-ul.

Nu am intampinat mari dificultati, dar mai incolo nu am avut curaj pt ca drumul prin camp; pur si simplu nu se mai vedea drumul si nu am dorit sa ajung in sant.

 

Dupa 2 ore, vecinul cu X5 a avut drum pana la gara. A iesit taras-grapis, insa la intoarecere s-a blcoat chiar la intrarea in cartier (si ne-a blocat si pe noi).

 

Vechea problema a X5-X3, pe care am intalnit-o atat pe zapada, cat si... pe nisip !

Ramane pe burta si adio tractiune.

 

Pt ca am garda de 30cm la ML si diferentiale blocabile, am fost singurul care a reusit sa razbata si sa il scoata din troiene, dar abia am mai parcat in fata casei. (era sa ma inec ca tiganul la mal)

 

Ciudat la X5 ca desi am scos DSC, unele roti refuzau sa se invarta (lipsa aderenta), ceea ce era ff. frustrant.

 

Pe scurt:

- X5 a incercat si aproape a reusit.

- X3 nu s-a incumetat

- Infiniti 3fFX nici nu a vrut sa incerce

- Jeep Cherokee a icnercat, insa s-a transformat rapid in plug si era sa isi rupa scutul; ff. prost gandit scutul respectiv !

- ML cu offroad Pro a reusit.

 

Rezumatul este ca avem provizii pt min 2 zile si la o adica impartim :blink:

 

* toti avem cauciucuri de iarna.

 

 

f interesanta povestea; asta da test comparativ REAL

Link to comment
Share on other sites

Courage, m-ai convins. Eu stateam pe ganduri intre 3er si E70. Tinand cont ca am fost suficient de inspirat sa cumpar o casa in cartierele vechi ale Clujului, cu drumuri cu trotuare, copaci si alei pietonale nu in cartiere cu drumuri de servitute de 5 m latime, o sa merg hotarat pe seria 3. Daca merg undeva la ski nu am bnevoie de E70 pt ca chiar si acolo drumurile vor fi ok daca am cauciucuri de iarna de calitate. :blink:

 

Edit1: Courage, te rog sa ma contrazici daca nu esti de acord. Pari cel mai in masura. Totusi, am condus E70 la test drive si nu m-a convins absolut deloc ca e ceea ce-mi doresc.

Edit 2: Considera ca diferenta de bani intre E90 si E70 nu conteaza. Totusi, e90-ul va fi mult mai potent din punct de vedere dinamic.

Edited by adi76
Link to comment
Share on other sites

1. nu prea conteaza "cartierul" cand zapada e peste 20 cm. Am drum de 7m latime in cartier, dar civilizatia este o notiune diluata pe astfel de intemperii, iar garda la sol face diferenta.

Cu cat zona e mai populata + mai multe masini si prb la pacare.

 

Un vecin cu seria 3 (modelul precedent) a putut sa iasa cam 10m de la garaj (cf spuselor sale). Tractiunea spate "rulz".

S-a jurat ca in vara isi ia Touareg, pt ca nu mai merge asa...

 

Daca vrei seria 3, macar ia un 330 XD sau o seria 5 - 530 XD.

Mi-a placut ff. mult 530XD la test drive.

535 m-a dezamagit, desi X3 3.0 SD este un mic monstru :blink:

 

2. Oricat s-ar carcoti un SUV este util in cele mai multe cazuri, nu doar offroad si conditii extreme:

- pozitie la volan,

- comfort

- siguranta

- mai odihnitor la drum lung

- portbagaj mai mare (ff. bun cand poti rabata si bancheta spate pt obiecte voluminoase).

- pe timp de ploaie stabilitatea/vizibilitatea/tractiunea ajuta ff. mult.

- etc

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Courage, m-ai convins. Eu stateam pe ganduri intre 3er si E70. Tinand cont ca am fost suficient de inspirat sa cumpar o casa in cartierele vechi ale Clujului, cu drumuri cu trotuare, copaci si alei pietonale nu in cartiere cu drumuri de servitute de 5 m latime, o sa merg hotarat pe seria 3. Daca merg undeva la ski nu am bnevoie de E70 pt ca chiar si acolo drumurile vor fi ok daca am cauciucuri de iarna de calitate. :blink:

 

Edit1: Courage, te rog sa ma contrazici daca nu esti de acord. Pari cel mai in masura. Totusi, am condus E70 la test drive si nu m-a convins absolut deloc ca e ceea ce-mi doresc.

Edit 2: Considera ca diferenta de bani intre E90 si E70 nu conteaza. Totusi, e90-ul va fi mult mai potent din punct de vedere dinamic.

 

 

daca e vorba de singura masina din familie, parerea mea este ca totusi sa alegi E70

 

le am pe amandoua si fara ezitare daca ar trebui sa renunt la una si sa raman cu o singura masina, as alege sa raman cu E70-ul

Link to comment
Share on other sites

1. nu prea conteaza "cartierul" cand zapada e peste 20 cm. Am drum de 7m latime in cartier, dar civilizatia este o notiune diluata pe astfel de intemperii, iar garda la sol face diferenta.

Cu cat zona e mai populata + mai multe masini si prb la pacare.

 

Un vecin cu seria 3 (modelul precedent) a putut sa iasa cam 10m de la garaj (cf spuselor sale). Tractiunea spate "rulz".

S-a jurat ca in vara isi ia Touareg, pt ca nu mai merge asa...

 

Daca vrei seria 3, macar ia un 330 XD sau o seria 5 - 530 XD.

Mi-a placut ff. mult 530XD la test drive.

535 m-a dezamagit, desi X3 3.0 SD este un mic monstru :)

 

2. Oricat s-ar carcoti un SUV este util in cele mai multe cazuri, nu doar offroad si conditii extreme:

- pozitie la volan,

- comfort

- siguranta

- mai odihnitor la drum lung

- portbagaj mai mare (ff. bun cand poti rabata si bancheta spate pt obiecte voluminoase).

- pe timp de ploaie stabilitatea/vizibilitatea/tractiunea ajuta ff. mult.

- etc

530xd este intr-adevar o masina exceptionala atat pe zapada cat si pe drumuri uscate.anul trecut am urcat cu ea fara probleme o portiune dintr-o partie de schi(puteam urca fara probleme si mai sus dar m am temut de coborare) in austria, echipata fiind cu cauciucuri de...vara :blink:

problema a fost la coborare, din cauza cauciucurilor de vara, masina nu se oprea chiar cu rotile franate continua sa alunece usor la vale.

bmw cu tractiune pe spate nu o sa imi iau decat M5, restul cu X drive.ma despart acum cu greu de 530xd.sper ca si X5 3.0sd sa imi ofere cel putin aceleasi placeri.

Edited by bogdanstoica18
Link to comment
Share on other sites

535 m-a dezamagit pt ca are prea mare cuplu pt doar o punte motoare.

DSC iti taie imediat puterea pt ca pierde aderenta destul de repede.

 

XD in schimb a mers ca pe roate.

Pacat ca nu exista inca 535 XD sau XD pe seria 7, desi am inteles ca pe viitor va fi.

As dori un 745 XD :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cum aveti voi darul sa incurcati omul. :blink:

Acum iar nu stiu ce sa aleg, mai stau putin sa ma mai socotesc, voiam o masina mai mica si mai agila, pe care sa o pot manevra usor in oras si sa o poata conduce si nevasta. Acum simt ca ma sucesc iarasi.

 

 

stai linistit ca se invata incredibil de usor nevasta cu E70-ul

 

a mea nu vrea E93-ul ci E70-ul... cel putin acum, iarna

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Pe scurt:

- X5 a incercat si aproape a reusit.

- X3 nu s-a incumetat

- Infiniti 3fFX nici nu a vrut sa incerce

- Jeep Cherokee a icnercat, insa s-a transformat rapid in plug si era sa isi rupa scutul; ff. prost gandit scutul respectiv !

- ML cu offroad Pro a reusit.

 

nu a sesizat nimeni acest aspect?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Pe scurt:

- X5 a incercat si aproape a reusit.

- X3 nu s-a incumetat

- Infiniti 3fFX nici nu a vrut sa incerce

- Jeep Cherokee a icnercat, insa s-a transformat rapid in plug si era sa isi rupa scutul; ff. prost gandit scutul respectiv !

- ML cu offroad Pro a reusit.

 

nu a sesizat nimeni acest aspect?

 

Il sesizez eu. Pachetul Off-Road Pro inseamna reductor, diferentiale central si spate blocabile, suspensie pneumatica ce ridica mult masina.

ML-ul normal, fara acest pachet se comporta tot cam ca X5, din pacate....

Acest pachet costa cam 2.000 si ceva de euro si e mare pacat sa nu-l iei.

Link to comment
Share on other sites

Bai frate , daca 20 cm de zapada au pus atatea probleme, la ditai masinile de teren de o gramada de banuti , mai ales Jeep-ul... parerea mea e ca ori gumele erau de raha" (vara) ori era o problema cu manutza soferilor... Eu am un kk de Freelander si l-am infipt in noroaie puternice pana la axul rotii in panta, si tot l-am urnit (usurel, usurel), si cu gume de vara (si alea vai de capul lor...) . Imi cer scuze ca intervin, dar tocmai mi-am vandut E-39-le , si cascam ochii dupa o parere despre un X5 ceva (BMW forever) dar m-ati dezamagit..

Tin sa mentionez ca am casa pe o panta considerabila(500m), si la care calea de acces nu se omoara cu calitatea.. si totusi merg zilnic la munca de 5 ani, si vara si iarna,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.