Jump to content

bec airbag aprins


Recommended Posts

Du-te tata, la un mecanic sau la cineva care poate sa-ti testeze masina, ca nu te pricepi. Pierzi timpul pe forum, in loc sa te duci la cineva care stie ce face. Spor!

Eu am crezut ca ajutam unul pe celalalt si cu sfaturi cum sa repara masina. Sa fii sigur daca omul ar avea bani sar duce la un mecanic. Daca nu poti sa ajuti atunci cel putin sa nu jignest pe altii.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai avea un canal cred ca ai putea sa ajungi la senzori fara sa dai roata jos.Poti sa il desfaci pe fiecare in parte si sa-i cureti pentru ca se mai aduna mizerie si pilitura pe acolo.Poti sa mai verifici mufele senzorilor,eventual sa dai cu spray contact.Mufele sunt de culoare galbena sau portocalie si sunt prinse pe lonjeroane pentru fata si sub sezutul banchetei pentru spate.
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord sa ne ajutam, nu spune nimeni asta. Dar la anumite lucruri pur si simplu nu ai cum sa raspunzi din fata tastaturii, oricata bunavointa ai avea.

Iar faptul ca intreaba daca trebuie sa dea roata jos ca sa aiba acces la senzorul ABS mie cel putin imi spune ca ariciul nu se pricepe la acel lucru. Punct.

Iar cand nu te pricepi dar vrei sa ai BMW, oricat de ieftin sau de scump ar fi, trebuie sa fii pregatit sa scoti si bani din buzunar pt un lucru la care tu nu te pricepi iar altul da. Ai masina, ai responsabilitate, ai cheltuieli.

Iar mie imi mai place ceva: imi place sa vad 90% informatie utila si restul aiureli, nu invers.

Link to comment
Share on other sites

Iar cand nu te pricepi dar vrei sa ai BMW, oricat de ieftin sau de scump ar fi, trebuie sa fii pregatit sa scoti si bani din buzunar pt un lucru la care tu nu te pricepi iar altul da. Ai masina, ai responsabilitate, ai cheltuieli.

Iar mie imi mai place ceva: imi place sa vad 90% informatie utila si restul aiureli, nu invers.

 

 

Asta ne separa de 4tunning, deocamdata :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca ai avea un canal cred ca ai putea sa ajungi la senzori fara sa dai roata jos.Poti sa il desfaci pe fiecare in parte si sa-i cureti pentru ca se mai aduna mizerie si pilitura pe acolo.Poti sa mai verifici mufele senzorilor,eventual sa dai cu spray contact.Mufele sunt de culoare galbena sau portocalie si sunt prinse pe lonjeroane pentru fata si sub sezutul banchetei pentru spate.

am canal si poate ma bag sub masina si vad unde e problema. mersi mulr de informatie :blink:

 

Iar cand nu te pricepi dar vrei sa ai BMW, oricat de ieftin sau de scump ar fi, trebuie sa fii pregatit sa scoti si bani din buzunar pt un lucru la care tu nu te pricepi iar altul da. Ai masina, ai responsabilitate, ai cheltuieli.

Iar mie imi mai place ceva: imi place sa vad 90% informatie utila si restul aiureli, nu invers.

 

 

Asta ne separa de 4tunning, deocamdata :)

Stiu ca e scumpa la intretinere si unde nu stiu ma duc la mecanic dar aiceea am banuit ca nu e problema f grava. Cand e un lucru unde nu stiu ma ajuta cineva apopriat care e mecanic :)

 

Reimprospatez si eu intrebarea....airbag sau ABS?

e abs

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Cine imi poate spune dc imi ramane martorul de la abs de la bord ramane tot timpul aprins?va multumesc

Eu am un e39 din `97 si mi s-a defectat senzorul de la ABS la roata din dreapta spate. Chiar daca ii dai jos nu ai cum sa stii care dintre cei 4 e defect. De dat jos nu e complicat, am vazut cand l-am schimbat, insa e musai sa mergi la un tester sa-ti spuna care e defect. Poate nu e defect niciunul si are altceva. La mine nu numai ca era martorul aprins ci cupla ABS-ul aiurea si nu mai functiona nici ASC-ul. Dupa ce am schimbat respectivul senzor nu am mai avut probleme de genul asta. Senzorul a costat 100EUR pe original, cu tot cu manopera.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Si eu am avut problema cu senzori de ABS (cu toate simpomele, ASC nu functiona corect sau deloc, intra ABS aiurea, becul pemanent aprins) si pina nu mergi la un tester nu-ti poti da seama care senzor este sau nu defect. Poate nu senzorii sunt. De exemplu, eu am schimbat senzorul respectiv si (aici multam fain de info celor care m-au sfatuit) cum problema persista am ajuns la rulmentul de la roata respectiva. Pina nu mergi la tester, chiar daca ai cunostinte de mecanic, senzorul nu-l poti gasi defect sau nu, indiferent cum il masori. Bafta oricum!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.