Jump to content

Ce probleme pot sa apara la un BMW


Recommended Posts

Incep eu :)

Masina este un E46.

Numar de kilometri la bord-20(douazeci)

Problema:cum am iesit cu ea pe poarta dealer-ului,nu a mai mers cd player-ul.

Cauza:amplificatorul busit

Problema s-a rezolvat in 48 de ore.

 

Numar de kilometri la bord 4800.

Cand apas pe eject CD player-ul refuza uneori sa scoata cd-ul :blink:

Trebuie sa-l las vreo 2 ore sa-si revina.

 

Numar de kilometri la bord 5200

Zdranganeli suspecte in toba finala.

Concluzia:se inlocuieste in garantie toba finala !

 

Este de apreciat promptitudinea cu care dealer-ul a rezolvat problemele 1 si 3 !

Acum ma intreb ce mai urmeaza...insa eu tot imi iubesc masina :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incep eu :)

Masina este un E46.

Numar de kilometri la bord-20(douazeci)

Problema:cum am iesit cu ea pe poarta dealer-ului,nu a mai mers cd player-ul.

Cauza:amplificatorul busit

Problema s-a rezolvat in 48 de ore.

 

Numar de kilometri la bord 4800.

Cand apas pe eject CD player-ul refuza uneori sa scoata cd-ul :blink:

Trebuie sa-l las vreo 2 ore sa-si revina.

 

Numar de kilometri la bord 5200

Zdranganeli suspecte in toba finala.

Concluzia:se inlocuieste in garantie toba finala !

 

Este de apreciat promptitudinea cu care dealer-ul a rezolvat problemele 1 si 3 !

Acum ma intreb ce mai urmeaza...insa eu tot imi iubesc masina  :)

2493[/snapback]

 

 

Problemele astea nu se pun la socotela, parerea mea....Probleme sunt cand la 10k iti cad amortizoarele, injectoare si alte chestii pe la motor...Celelalte sunt minore si nu trebuie puse la inima. Asa ca iubeste-ti masina in continuare si mai mult decat inainte ca totusi ai BMW nu orice caruta....

Link to comment
Share on other sites

mie daca mi s-ar strica cd-ul la un bmw nou pe care as fi dat o caruta de bani, le-as cere fin upgrade gratuit la bmw diplomat sau professional :)

 

sint inadmisibile astfel de erori, chiar daca ele apar la toate marcile de pe piata.

2647[/snapback]

 

business sau professional... :)

 

Diplomat... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Alte probleme :blink:

Km. la bord 6600.

 

Uneori dupa ce opresc motorul,imi ramane aprins becul de ulei(pe culoarea galbena)

Nivelul de ulei este OK.

Pe tester nu apare nimic.

 

Cateodata pedala de frana agata sus,pentru o fractiune de secunda(dupa un viraj mai brusc) WTF??

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

Masina este noua,are 6600 de kilometri !

Nu am avut nici un fel de reparatii pe roti/sistem de franare !

Nu cred ca poate fi vorba de schimb de ulei :blink:

Simptomele au aparut prima oara pe la 4000 km !

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

Prostie sau neprostie, eu am zis doar cum s-a rezolvat la mine - vreo 10 zile s-a aprins mereu becul in bord, si dupa ce am facut un schimb s-a rezolvat; 3-4000km parcursi de la schimb facut cu un Castrol 5W40 parca.

Bineinteles, cea mai buna solutie e sa pui testerul pe ea. Iar la reprezentata sunt mai mult ca sigur ca au uneltele necesare.

Link to comment
Share on other sites

Din nou s-a aprins becul dupa ce am bagat-o in parcare si am oprit motorul :blink:

Masina e parcata putin in panta...poate o fi din cauza asta ?

Pe tester a fost acum vreo 2 saptamani(pentru problema cu toba) si nu a aparut nimic suspect atunci !

Computerul de bord a micsorat putin intervalul de schimb(cumulat kilometraj actual+km ramasi pana la revizie) de la 25000 la 23800(am inceput sa merg cu ea destul de mult in oras)

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

Deci ca e parcata in panta nu e ceva si ca mergi mult in oras e altceva masina ta stie cand trebuie schimbat uleiul fie in functie de timp km sau cum conduci si la modelul care il ai tu e deja cu motor care gandeste si nu cred sa fie ceva.Depinde ce tester au folosit si ce au facut vezi ca se pot citi toate modulele dureaza ceva mai mult dar daca e ceva trebuie sa iasa.
Link to comment
Share on other sites

E46 seria 3

1. Suspensia fata cu bascule din aluminiu - OK, dar nu pentru Romania. Se schimba intre 40000-80000 km

2.Caseta de directie - prinde joc in ax, datorita calitatii proaste a bucsilor de sustinere de teflon din interior. Nimic grav, doar ca bate de te da jos din masina. Cand incepe sa curga pe la ax, se arunca, avand in vedere ca nu exista kit de reparatie. 30000-80000km

3. Macaralele geamurilor electrice - se bazeaza pe un cablu care face click intr-o piesa de plastic (de ce n-au facut-o din metal nu stiu), care piesa se prinde pe suportul de ridicare al geamului prins efectiv pe geam. In timp (destul de scurt) piesa de plastic cedeaza total sau partial. In cazul in care cedeaza total, geamul incepe sa se inchida greu, si neuniform (o ia stramb in sus). In cazul in care cedeaza partial, iti scartie geamul in chedere, cand este inchis. Pt. asta am o solutie, mai simpla decat a dealerului, care schimba toata macaraua (80E. Piesa mica de plastic nu vine separat de macara)

4. Electroventilatorul Siemens, este predispus sa cedeze. Chiar a fost si o campanie de rechemare, daca nu ma insel. Simptome: se incalzeste, fierbe, etc...

Despre chestia cu ventilatorul nu stiu prea multe, dar o sa ma mai interesez

Link to comment
Share on other sites

E46 seria 3

1. Suspensia fata cu bascule din aluminiu - OK, dar nu pentru Romania. Se schimba intre 40000-80000 km

2.Caseta de directie - prinde joc in ax, datorita calitatii proaste a bucsilor de sustinere de teflon din interior. Nimic grav, doar ca bate de te da jos din masina. Cand incepe sa curga pe la ax, se arunca, avand in vedere ca nu exista kit de reparatie. 30000-80000km

3. Macaralele geamurilor electrice - se bazeaza pe un cablu care face click intr-o piesa de plastic (de ce n-au facut-o din metal nu stiu), care piesa se prinde pe suportul de ridicare al geamului prins efectiv pe geam. In timp (destul de scurt) piesa de plastic cedeaza total sau partial. In cazul in care cedeaza total, geamul incepe sa se inchida greu, si neuniform (o ia stramb in sus). In cazul in care cedeaza partial, iti scartie geamul in chedere, cand este inchis. Pt. asta am o solutie, mai simpla decat a dealerului, care schimba toata macaraua (80E. Piesa mica de plastic nu vine separat de macara)

4. Electroventilatorul Siemens, este predispus sa cedeze. Chiar a fost si o campanie de rechemare, daca nu ma insel. Simptome: se incalzeste, fierbe, etc...

Despre chestia cu ventilatorul nu stiu prea multe, dar o sa ma mai interesez

3044[/snapback]

 

Interesanta partea cu caseta de directie si basculele din aluminiu.Am mai avut o discutie pe tema asta si cu (cine pana mea?!?).Ramane sa vad ce se confirma :)

Ca o paranteza,la drumurile noastre nu stiu ce masina ar trebui sa ai :blink:

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

un hummer evident :blink:

 

E46 seria 3

1. Suspensia fata cu bascule din aluminiu - OK, dar nu pentru Romania. Se schimba intre 40000-80000 km

2.Caseta de directie - prinde joc in ax, datorita calitatii proaste a bucsilor de sustinere de teflon din interior. Nimic grav, doar ca bate de te da jos din masina. Cand incepe sa curga pe la ax, se arunca, avand in vedere ca nu exista kit de reparatie. 30000-80000km

3. Macaralele geamurilor electrice - se bazeaza pe un cablu care face click intr-o piesa de plastic (de ce n-au facut-o din metal nu stiu), care piesa se prinde pe suportul de ridicare al geamului prins efectiv pe geam. In timp (destul de scurt) piesa de plastic cedeaza total sau partial. In cazul in care cedeaza total, geamul incepe sa se inchida greu, si neuniform (o ia stramb in sus). In cazul in care cedeaza partial, iti scartie geamul in chedere, cand este inchis. Pt. asta am o solutie, mai simpla decat a dealerului, care schimba toata macaraua (80E. Piesa mica de plastic nu vine separat de macara)

4. Electroventilatorul Siemens, este predispus sa cedeze. Chiar a fost si o campanie de rechemare, daca nu ma insel. Simptome: se incalzeste, fierbe, etc...

Despre chestia cu ventilatorul nu stiu prea multe, dar o sa ma mai interesez

3044[/snapback]

 

care este solutia ta pentru geamurile care scartaie? mi se pare mie sau chiar imi scartaie mie geamurile? de fapt cand am luat masina scartaiau tare. dar am remarcat atunci, ca erau negre pe muchii, in zona de contact cu chederele. le-am sters si n-au mai scartait :) ...doar din cand in cand mai trage cate una.

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

Boon!

 

Nu descriu toate procedurile, pentru ca as rupe tastatura-n doua...

Materiale necesare: - cleme albe de tapiterie de la bmw (sau braduti in limbaj popular)

- Surubelnita in cruce

- Surubelnita cu cap plat

- Soricei (benzi plastice d-alea albe cu zimti, mici)

- Poxipol (sau bison bazat pe rasini epoxy)

- Un prieten binevoitor (banda adeziva de vopsitorie in lipsa prietenului)

- T de 10

La masinile cu airbag lateral toata operatiunea se desfasoara cu cheia scoasa din contact. Nu deconectati airbagul lateral (desi cu cheia scoasa din contact, chiar daca il deconectati, n-ar trebui sa se intample nimic, dar, mai stii...).

 

1. Se da jos ornamentul de pe usa. Ala din plastic (argintiu, gri, mahon etc.) In spate sunt niste suruburi. Se desfac suruburile. La usa din stanga, se da jos controller-ul de la oglinzile electrice. Sub el e un surub. Se desface. La usa din dreapta, in acelasi loc cu controller-ul e un capacel. Se da jos. Sub el e un surub. Se desface. Sub manerul de care tragi cand inchizi usa, sunt doua fante. Acolo sunt doua suruburi. Se desfac. In total sunt 5 suruburi. 2 sub ornament, 2 sub maner, 1 sub controller, respectiv capacel pt usa de la pasager

2. Acum fata de usa ar trebui sa stea doar in clemele alea albe. Cu surubelnita plata se detaseaza usor fata de usa. Se da jos cablul de la manerul interior de deschidere a usii (e cu click). Se da jos fata de usa.

3. Se desface airbagul lateral (daca e cazul). Aici intervine prietenul binevoitor, care va tine airbagul in mana pe toata durata operatiei. Daca nu ai prieten binevoitor, sustii airbagul de rama usii cu banda de vopsitorie. Nu deconectezi mufa airbagului. Cheia trebuie sa fie scoasa din contact.

4. Observi sina argintie a macaralei. Sus are un surub ca cap de 10, parca, jos, altul cu cap de 10. Desfaci suruburile.

5. Scoti motorasul electric de ridicat/coborat geamul. Are doua suruburi de 10. Desfaci suruburile, tragi usor de motoras spre tine, pana cand iese.

6. Acum vine partea grea: scoti macaraua. Incepi sa o scoti dinspre fata (inspre stalpul usii dinspre motor. Adica cum de uiti la usa din interior, din partea dreapta). Nu descriu prea mult aici. Te descurci sa scoti macaraua, asta e ideea.

7. Macaraua are pe sina aia dinspre stanga, o piesa de metal cu plastic, care culiseaza, si o piesa de plastic pe cablu care intra in ea. Aia se rupe de obicei. Pui piesele in pozitia normala, prinzi cablul cu arici, pui poxipol. Acum nu se va mai rupe in viata lui. Il lasi un pic sa se usuce, apoi te apuci de reasamblat. Odata ce ai ajuns la faza asta, banuiesc ca te vei descurca si sa le montezi la loc.

 

Nu e chiar usor, dar nici greu. Conteaza sa nu te enervezi. Acum ramane la latitudinea fiecaruia daca se merita toata operatiunea pt un scartait. La mine era rupta piesa complet, iar geamul se inchidea ca curu'. Nu sunt adeptul improvizatiilor, dar daca iti iei macaraua cu totul de la bmw, dai 80E, iar dupa trei luni, o iei de la capat. Sunt foarte proaste.

Pentru scartait eu as folosi pe chedere o chestie care se cheama "gummi-pflege". Vine in forma de spray sau tub. Part number 82 14 9 407 015.

 

Un tip din spania, a facut acelasi lucru. Spre deosebire de mine el a si pozat treaba.

 

http://usuarios.lycos.es/katraska/elev_e46.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Km. la bord 7015.

 

Azi am schimbat toba finala(in garantie),datorita unor probleme cu valva de amortizare a zgomotului(nu mai deschidea in sarcina)

Toba finala vine din fabrica intr-o singura bucata cu cea intermediara.

Mecanicii au taiat ambele tevi de evacuare si le-au unit de toba noua prin niste coliere speciale.

Problema cu indicatorul de la ulei s-a rezolvat prin completarea nivelului.

Curios,totusi nivelul era la jumatate intre min. si max.

Acum totul pare sa fie in regula :blink:

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

Prostie sau neprostie, eu am zis doar cum s-a rezolvat la mine - vreo 10 zile s-a aprins mereu becul in bord, si dupa ce am facut un schimb s-a rezolvat; 3-4000km parcursi de la schimb facut cu un Castrol 5W40 parca.

Bineinteles, cea mai buna solutie e sa pui testerul pe ea. Iar la reprezentata sunt mai mult ca sigur ca au uneltele necesare.

3022[/snapback]

 

 

Chestia cu schimbul de ulei nu este chiar prostie...

 

Acel senzor ar trebui schimbat concomitent cu schimbarea uleiului.Asta trebuie sa o hotareasca dealerul BMW avand in vedere ca masina este in garantie.

 

Ideea este ca s-ar putea sa fie contaminat (stiu ca este o masina noua) si sa nu mai citeasca corect.Mai poate fi si o problema de soft.Adica sa indice prea devreme nivel scazut.

 

Este o problema destul de des intanlita.

 

Iar testerul la care se tot face referire are si el limitele lui.

 

In cazul senzorului de nivel este foarte probabil sa nu apara nici o eroare in dme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.