Jump to content

posibila rezolvare trepidatie la plecarea de pe loc


pavel-marius

Recommended Posts

cred ca am gasit rezolvarea trepidatiei la plecarea de pe loc .din start trebuie sa excludem problema ambreajului pt ca dupa cum am vazut unii au schimbat tot ambreajul dar fara rezultat altii au umblat la cardan etc. din cite amvazut eu problema apare mai frecvent la318 d 316i adica la motoarele cu cai mai putini.din cite am citit nu amvazut nici un330cu accasta problema sau in orice caz mult mai putine si sa vazic care cred cae problema . de vina sint tampoanele dela motor.amridicat capota si un prieten a bagat in viteza1 a calcat frina si a debrait usor ,si surpriza,motorul in momentuldebraierii se ridica de pe sasiu multi spuneau ca problema apare dupa ce se incalzeste am breajul ,dar eu zic ca se incalzesc tampoanele drept urmare find de cauciuc la caldura sint mai elastice.am uitat sa va spun de ce problema e mai frecventa la modelele mai sus mentionate .avint cai mai putini tampoanele sint mai solicitate si automat se uzeaza mai repede.drept urmare am schimbat tampoanele si am rezolvat problema si sa nu mai zica nimeni ca bmw-ul are probleme cu ambreajul ca rid astia cu loganurile de noi
Link to comment
Share on other sites

prietene nu conteaza caii pe care ii are masina gandeste te ca una cu 200 cp e mai nervoasa si solicita mai mult tampoanele datorita fortei. indiferent de motorizare tamp se uzeaza e normal. e o explicatie ca sunt tampoanele uzate dar nu datorita motorizarii ci datorita faptului ca sunt diferente de temperatui si cauciucul imbatraneste. asta e ideea. precum si tampoane cutie diferential, etc.
Link to comment
Share on other sites

prietene nu conteaza caii pe care ii are masina gandeste te ca una cu 200 cp e mai nervoasa si solicita mai mult tampoanele datorita fortei. indiferent de motorizare tamp se uzeaza e normal. e o explicatie ca sunt tampoanele uzate dar nu datorita motorizarii ci datorita faptului ca sunt diferente de temperatui si cauciucul imbatraneste. asta e ideea. precum si tampoane cutie diferential, etc.

poate ai dreptate poate tampoanele la modelele putrenice sint mai bune pt ca nu mi explic de ce modelele mici au probleme si celelalte mai putine ,oricum ma bucur ca am rezolvat enigma

Link to comment
Share on other sites

tampoanele teoretic sunt facute dupa tipul motorului. ca sunt mai dese pb la cele cu motoare mici e normal pt ca sunt mai multe masini cu motoare mici si putine c u motoare mari, nu crezi?

ai dreptate dar seria 5 nu are probleme si sint destul de multe

 

 

m-ai cam pus pe ganduri.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

vb de motoare mai slabe sau puternice. indiferent de ce caroserie beneficiaza. motoare mai mici mai multe decat mot mari indiferent de serie. si pr forum in general domina e 46 320 d. chiar daca e 520 d motoarele s la fel automat si felul in care s au calculat tampoanele de catre producator. poate forme dif dar principii identice. nu te face ca nu intelegi.
Link to comment
Share on other sites

vb de motoare mai slabe sau puternice. indiferent de ce caroserie beneficiaza. motoare mai mici mai multe decat mot mari indiferent de serie. si pr forum in general domina e 46 320 d. chiar daca e 520 d motoarele s la fel automat si felul in care s au calculat tampoanele de catre producator. poate forme dif dar principii identice. nu te face ca nu intelegi.

 

 

cred ca la 110mii de km cat are masina ....ar fi nevoie de niste tampoane la motor mai ales ca este diesel masina :blink:

Link to comment
Share on other sites

cineva care ma intelege. multumesc. deci cauza poate fi oricare imp e ca daca schimbi tampoanele poti fi unul din fericitii care a scapat de pb asta.

ce model ai sigur 318d

 

vb de motoare mai slabe sau puternice. indiferent de ce caroserie beneficiaza. motoare mai mici mai multe decat mot mari indiferent de serie. si pr forum in general domina e 46 320 d. chiar daca e 520 d motoarele s la fel automat si felul in care s au calculat tampoanele de catre producator. poate forme dif dar principii identice. nu te face ca nu intelegi.

ai perfecta dreptate dar am vrut sa scot in evidenta ca seria 3 are pro. cu motoarele mici de ce seria 5 nu are aceleasi pb

Link to comment
Share on other sites

320 d te ai pacalit. da nu i pb, nu se supara nimeni.

bine cum zici tu cel mai important este ca am rezolvat pb eu incercam sa scot in evidenta unde apar mai des pb .nu sint mecanic dar daca citesti despre aceasta pb tot la concluzia mea ajungi.eu am incercat sa i ajut pe cei care au pb cu trepidatiile la plecarea de pe loc .imi pare rau daca ai inteles altceva

Link to comment
Share on other sites

320 d te ai pacalit. da nu i pb, nu se supara nimeni.

bine cum zici tu cel mai important este ca am rezolvat pb eu incercam sa scot in evidenta unde apar mai des pb .nu sint mecanic dar daca citesti despre aceasta pb tot la concluzia mea ajungi.eu am incercat sa i ajut pe cei care au pb cu trepidatiile la plecarea de pe loc .imi pare rau daca ai inteles altceva

 

 

Citeotata vibreaza si la mine la plecarea de pe loc (318d) si mai apare uneori o rezonanta, credeam ca e de la cardan. Dar l-am verificat si e OK.

Cit te-a costat schimbarea tampoanelor (piese, manopera) si cit a durat?

Te-ai gindit sa schimbi si tampoanele de la cutia de viteze?

Link to comment
Share on other sites

320 d te ai pacalit. da nu i pb, nu se supara nimeni.

bine cum zici tu cel mai important este ca am rezolvat pb eu incercam sa scot in evidenta unde apar mai des pb .nu sint mecanic dar daca citesti despre aceasta pb tot la concluzia mea ajungi.eu am incercat sa i ajut pe cei care au pb cu trepidatiile la plecarea de pe loc .imi pare rau daca ai inteles altceva

 

 

Citeotata vibreaza si la mine la plecarea de pe loc (318d) si mai apare uneori o rezonanta, credeam ca e de la cardan. Dar l-am verificat si e OK.

Cit te-a costat schimbarea tampoanelor (piese, manopera) si cit a durat?

Te-ai gindit sa schimbi si tampoanele de la cutia de viteze?

tampoanele costa 350ron si le am schimbat eu in juma de zi si cred ca o sa le schimb si la cutie

Link to comment
Share on other sites

vb de motoare mai slabe sau puternice. indiferent de ce caroserie beneficiaza. motoare mai mici mai multe decat mot mari indiferent de serie. si pr forum in general domina e 46 320 d. chiar daca e 520 d motoarele s la fel automat si felul in care s au calculat tampoanele de catre producator. poate forme dif dar principii identice. nu te face ca nu intelegi.

 

 

cred ca la 110mii de km cat are masina ....ar fi nevoie de niste tampoane la motor mai ales ca este diesel masina :blink:

 

 

te arde .. te mananca .. trebuie sa schimbi ceva la ea. nu se mai paote .. a trecut prea mult timp :))

Link to comment
Share on other sites

prietene nu conteaza caii pe care ii are masina gandeste te ca una cu 200 cp e mai nervoasa si solicita mai mult tampoanele datorita fortei. indiferent de motorizare tamp se uzeaza e normal. e o explicatie ca sunt tampoanele uzate dar nu datorita motorizarii ci datorita faptului ca sunt diferente de temperatui si cauciucul imbatraneste. asta e ideea. precum si tampoane cutie diferential, etc.

poate ai dreptate poate tampoanele la modelele putrenice sint mai bune pt ca nu mi explic de ce modelele mici au probleme si celelalte mai putine ,oricum ma bucur ca am rezolvat enigma

cati suntem pe forum cu seria 6?

dar 335i e92?

crezi ca la alea nu se intampla sa tremure?

ce vrei sa spui ca daca eu am 318d imi vibreaza neaparat ?ca am cai putini ?

i-ati porche si demareaza incet sa vezi ca vibreaza

florincristea:iti dau 100% dreptate

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.