Jump to content

FUEL INJECTION SYSTEM


Recommended Posts

Mi-a aparut pe BC FUEL INJECTION SYSTEM si s-a oprit. Am desfacut de la filtru conducta de admisie si nu mai venea motorina, cu toate ca pompa se aude ca baga, dar n-are ce. O fi pompa? O mai fi vreun filtru dupa pompa. Sfaturi va rog... eventual o schema a instalatiei de alimentare ( de la rezervor la filtrul de motorina). Deh...daca am bagat motoorina de l;a...baieti mai demult ( am deschis topic pe tema asta pe la inceputul anului) :twoup: :twoup: :D
Link to comment
Share on other sites

Are cam 15-17 l, dar am mers de multe ori si pe rosu si nu s-a intamplat nimic. O sa incerc sa pun inca 30 l de motorina sa vad daca merge, dar nu cred cred ca mi s-a infundat vreo pompa de pe traseu. Incerc.

Nu ai cumva sub 15-20 de litri de motorina in rezervor?Daca da pune mai multa motorina si o sa porneasca.

 

 

Si care ar pica mai repede? Preturi la ele ( daca stii)? Se pot desface si inlocui ceva componente. Cea de sub scaun se schimba repede sau trebuie date multe jos?

Ms pt sfaturi, oricum. :twoup:

 

pana la filtru ai 2 pompe, una sub masina si una in rezervor.

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=16&fg=15

Link to comment
Share on other sites

"Am desfacut de la filtru conducta de admisie si nu mai venea motorina".

Poate te pot ajuta eu :twoup: : cumva pe furtunul transparent ai bule de aer? Daca o lasi o ora, doua, porneste? Si a mea, la un 530d, facea la fel. Dupa ce am suspectat alte lucruri (in conditiile in care, daca se oprea, se oprea si cu 15 si cu 20 de litri inrezervor, insa pornea imediat ce-i turnam motorina si trecea acul de 30) s-a dovedit a fi cele doua "pompe de motorina" de care se vorbeste mai sus.

Nu-ti spun ce "drama" am patit la service, cand n-au mai reusit s-o porneasca dupa ce i-am facut revizia, intrucat nu mai venea motorina catre pompa de inalta presiune, de la motor, dupa schimbarea filtrului...

Eu am schimbat ambele pompe, atat cea de sub prag, cat si cea de la rezervor, de sub bancheta (asta din doua motive, unul, siguranta, si doi, faptul ca le-am luat noi noute si bune de la grozadan, in pretul oferit de service pentru una singura) si masina nu mai face probleme.

Am decis s-o "fortez" si sa merg de doua, trei ori, pe rosu, sa vad daca mai face...si nu mai face.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu vine de la rezervor in filtru, e clar ca nici pe furtunul transparent nu trece decat ...aer. Poma functioneaza ( electric ) ca se aude, dar nu vine nimic pe conducta. I-am pus acum o juma de ora 30 l motorina cu putin aditiv ( METABOND), doar doar o lua-o, dar... nimic. Credc ca una dfin pompe. e plina de mizerie. Si eu , daca as avea un pret ca al tau pe cele 2 pompe le-as schimba, innclusiv filtrul de motorina. Plus de asta , ma cam bate gandul, ca atunci cand le schimb sa curat si rezervorul. Macar sa am o instalatie de alimentare curata. De, asa e cand mergi dupa chilipiruri :twoup: Vorba aia: Cine umbla dupa cercei, ramane si fara urechi! :twoup: :D

"Am desfacut de la filtru conducta de admisie si nu mai venea motorina".

Poate te pot ajuta eu :D : cumva pe furtunul transparent ai bule de aer? Daca o lasi o ora, doua, porneste? Si a mea, la un 530d, facea la fel. Dupa ce am suspectat alte lucruri (in conditiile in care, daca se oprea, se oprea si cu 15 si cu 20 de litri inrezervor, insa pornea imediat ce-i turnam motorina si trecea acul de 30) s-a dovedit a fi cele doua "pompe de motorina" de care se vorbeste mai sus.

Nu-ti spun ce "drama" am patit la service, cand n-au mai reusit s-o porneasca dupa ce i-am facut revizia, intrucat nu mai venea motorina catre pompa de inalta presiune, de la motor, dupa schimbarea filtrului...

Eu am schimbat ambele pompe, atat cea de sub prag, cat si cea de la rezervor, de sub bancheta (asta din doua motive, unul, siguranta, si doi, faptul ca le-am luat noi noute si bune de la grozadan, in pretul oferit de service pentru una singura) si masina nu mai face probleme.

Am decis s-o "fortez" si sa merg de doua, trei ori, pe rosu, sa vad daca mai face...si nu mai face.

 

 

Un pret pt ambele pompe?

"Am desfacut de la filtru conducta de admisie si nu mai venea motorina".

Poate te pot ajuta eu :D : cumva pe furtunul transparent ai bule de aer? Daca o lasi o ora, doua, porneste? Si a mea, la un 530d, facea la fel. Dupa ce am suspectat alte lucruri (in conditiile in care, daca se oprea, se oprea si cu 15 si cu 20 de litri inrezervor, insa pornea imediat ce-i turnam motorina si trecea acul de 30) s-a dovedit a fi cele doua "pompe de motorina" de care se vorbeste mai sus.

Nu-ti spun ce "drama" am patit la service, cand n-au mai reusit s-o porneasca dupa ce i-am facut revizia, intrucat nu mai venea motorina catre pompa de inalta presiune, de la motor, dupa schimbarea filtrului...

Eu am schimbat ambele pompe, atat cea de sub prag, cat si cea de la rezervor, de sub bancheta (asta din doua motive, unul, siguranta, si doi, faptul ca le-am luat noi noute si bune de la grozadan, in pretul oferit de service pentru una singura) si masina nu mai face probleme.

Am decis s-o "fortez" si sa merg de doua, trei ori, pe rosu, sa vad daca mai face...si nu mai face.

Link to comment
Share on other sites

Amuzant e ca odata m-am bucurat si eu de astfel de "chilipiruri"...culmea, in cazul meu, s-u dovedit a fi si mai bune decat...restul. :twoup:

Da-i un pm lui grozadan, iti va spune el ce preturi are, in functie de producatorul respectivelor piese. Si mie mi l-au recomandat userii de pe forum, si, dupa ce am "lucrat" cu el, il recomand si eu mai departe, ca am de ce. :twoup:

Cat despre curatirea rezervorului...ce pot sa-ti spun este ca la mine a ruginit busonul de la rezervor, multumita motorinei de Petrom.

 

PS: filtrul de motorina e bun? Intreb pentru ca, la mine, dadea, totusi, o zeama cu bule de aer pe furtunul ala transparent...

 

A, si, in plus, dupa ce ca se oprea in mers si refuza sa porneasca, masina mea a inceput sa sufere si de urmatoarele simptome, descrise pe topicul asta : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry302654 . Rezolvate prin acelasi schimb de pompe.

Edited by ihearto
Link to comment
Share on other sites

Azi am comandat-o eu pe cea din rezervor 360 de Ron pe producator(Siemens) iar cea de sub prag e 650 de Ron pe producator(Pierburg).Alaltaieri am patit-o si eu.A ajuns acul la 15 litri s-a oprit in mers.Am bagat vreo 20 de litri am scos mufa din filtru am dat la cheie si a pornit.De 2 zile circul cu masina fara probleme iar toti cu care am vorbit mi-au spus ca vinovata e cea din rezervor.Explicatia ar fi ca se fisureaza si cand nu mai este scufundata in motorina(sub15-20 litri)trage aer.
Link to comment
Share on other sites

Ai luat de la grozadan, pompele? Ms
Azi am comandat-o eu pe cea din rezervor 360 de Ron pe producator(Siemens) iar cea de sub prag e 650 de Ron pe producator(Pierburg).Alaltaieri am patit-o si eu.A ajuns acul la 15 litri s-a oprit in mers.Am bagat vreo 20 de litri am scos mufa din filtru am dat la cheie si a pornit.De 2 zile circul cu masina fara probleme iar toti cu care am vorbit mi-au spus ca vinovata e cea din rezervor.Explicatia ar fi ca se fisureaza si cand nu mai este scufundata in motorina(sub15-20 litri)trage aer.
Link to comment
Share on other sites

Eu am patit acceasi problema tot la e39 525 . Am schimbat pompa din rezervor nimic, am schimbat pompa de sub scaun nimic. Problema a fost in rezervor la conducta care face legatura intre cele 2 compartimente si supapa de pe ea.Apropo pompele le-am schimbta degeaba ca nu erau ele problema. Cel putin acum am siguranta ca sunt noi si cel putin un timp nu voi mai avea probleme cu ele.Tare pacatoasa e instalatia de aimentare la e39, intervin multe probleme :twoup:
Link to comment
Share on other sites

S-a rezolvat treaba. Era pompa din rezervor, care avea rotorul terminat ( am desfacut-o bucati). Pompa am luat-o ieri din Bucuresti de la S.C. Karma. SRL - aprox 400 RON Siemens VDO. Am inteles ca au preturi bune, chiar recomand.

Bime ca am masina de Pasti. :twoup: :D :D Multumesc la toti care au sarit in ajutor cu sfaturi.

Paste fericit la toti userii BMWClub!!!

Eu am patit acceasi problema tot la e39 525 . Am schimbat pompa din rezervor nimic, am schimbat pompa de sub scaun nimic. Problema a fost in rezervor la conducta care face legatura intre cele 2 compartimente si supapa de pe ea.Apropo pompele le-am schimbta degeaba ca nu erau ele problema. Cel putin acum am siguranta ca sunt noi si cel putin un timp nu voi mai avea probleme cu ele.Tare pacatoasa e instalatia de aimentare la e39, intervin multe probleme :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.