Jump to content

Cum se deactiveaza alarma la un e39 !


DSF

Recommended Posts

Mi s-a "chelit" masina in urma cu ceva timp. Povestea aici : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=31488

 

M-am gandit sa postez aici modalitatea prin care mi s-a deactivat alarma OEM de pe masina, si mi s-au furat lucrurile.

 

Alarma OEM la e39 are goarna montata in spatele aparatorii de la roata dreapta spate.

Este o goarna cu accumulator de back-up banuiesc, in caz ca se scoate siguranta din portbagaj sau se deconecteaza bateria cand sistemul este armat, alarma suna.

 

Cum mi s-a deactivat alarma.

Hotii au taiat aparatoarea de plastic de la roata spate. Taietura are aproximativ 25-30 cm. Apoi au bagat mana si au scos manunchiul de fire care se duce la goarna.( Nu l-au rupt, l-au tras cat sa iasa prin taietura si sa poata desface banda de izolatie).

Cablul are 4 fire, hotii au taiat firul albastru care dezactiveaza goarna. Orice alt fir taiat producea declansarea alarmei.

Dupa aia au rupt butucul de la usa si au "lucrat".

Ceea ce este ciudat este ca in momentul in care am dus masina dupa furaciune la dealer primul lucru au scos siguranta de la alarma si goarna a inceput sa sune. Au concluzionat ca alarma este buna, si ca hotii au facut cine stie ce "inginerii" cu scanere de mi-au dezactivat-o.

De abia dupa vreo 2 saptamani cand am adus masina acasa si am incercat sa testez efectiv alarma cu ea activata, geamul deschis si bagat mana inauntru am vazut ca ledul clipeste mai tare dar goarna nu suna. Cand m-am uitat sub pasajul rotii din spate am vazut firele atarnand si cel albastru taiat.

Metoda merge fara nici un fel de modificare la seria 7 si seria 3 cu aceeasi alarma OEM.

 

 

 

 

Cum va puteti apara :

1:Tabla de metal atasata cu nituri pe spatele pasajului de plastic

2. Firele trase in pasajul rotii printr-o teava de metal sau pexal, desi e vulnerabil la intrarea in goarna. E foarte greu de taiat plasticul si de lucrat sub pasajul rotii , iar hotul trebuie sa taie foarte mult ca sa poata baga mana pana la goarna.

3. Taiate firele mai sus la intrarea in pasaj si schimbata ordinea, alarma suna daca celelalte fire sunt taiate.

4. Rerutarea firelor prin portbagaj, data gaura la intrarea in goarna.

5. Mutat goarna intr-un alt loc secret in masina

6. Dublat firul albastru cu alt fir care se conecteaza in goarna ( in paralel, astfel incat daca firul din cablu este taiat , alarma va functiona avand un bypass pe celalalt fir).

 

SFAT de la un prieten care a pus sute de alarme : O alta metoda folosita de hoti este injectarea de spuma poliuretanica in goarna ( nu se mai aude deloc cand suna). Deci daca mutati goarna gasiti un loc in care sa nu fie accesibila de sub masina sau din lateral, si cand spun accesibila ma refer la tubul subtire de plastic care se poate pune in capul tubului cu spuma.

 

Metoda de mai sus e "inteligenta" pentru ca hotii pot taia firul intr-o zi sau loc si apoi sa opereze linistit dupa 2-3 zile. Asta doar daca nu testati alarma in fiecare zi.

Link to comment
Share on other sites

Intrebare (stupida poate): toate e39-urile au alarma OEM ? Eu am achizitionat de curand un 525i din 2002, dar nu am idee daca are alarma sau nu.

Daca ai un "nas" rosu pe oglinda din interior ai alarma OEM daca se aprinde un led rosu cand inchizi masina.

Sau daca pe plafon ai ceva patrat iesit in afara cu aerisiri pe margini. Daca ai un senzor inauntru atunci ai alarma OEM.

Link to comment
Share on other sites

Nici una, nici alta nu am :twoup:(

 

Asta este, oricum vreau sa imi pun GPS tracker, am descoperit o firma in Cluj care pune pt 12 EUR/luna (e pe baza de abonament). Parerea mea e ca e mai eficienta decat alarma, doar ca te acopera doar la furt total nu si la cele partiale.

Link to comment
Share on other sites

Da explica-mi DSF te rog cum e alarma dezactivata daca la cei de la asigurari cand au testato a pornit ?

DUpa parerea mea este foarte ok masina, de cand o am mi-a sunat de 2 ori, odata cand era musca in masina, si odata cand am parcat-o aiurea pe o suprafata inghetata complet si a alunecat in lateral vreo 5 cm si a pornit alarma, in rest nu am avut probleme de felul in care sa-mi deranjez vecinii ca la fiecare om care trece sa porneasca alarma.. cum face un cretin cu un logan de ii porneste alarma si de trece o pasarica in zbor pe langa masina

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Credeti ca daca avea ceva de ascuns, mai mentiona respectiva intamplare ? Poate indepartarea sigurantei a activat alta conexiune (care ocolea cablul taiat)...

A venit hotul pe forum sa ne invete cum sa furam masini... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

dar nici nu cred ca e39 e nava spatiala, unde inlaturarea unei sigurante.. face sa se ocoleasca un fir intrerupt :twoup:), am spus doar ca nu se leaga... firele sunt taiate, dar la asigurator in parcare a sunat alarma... si dupa aia iar nu a sunat alarma numai palpaie ledul ala rosu mai des >?!?
Link to comment
Share on other sites

si apoi sa opereze linistit dupa 2-3 zile. Asta doar daca nu testati alarma in fiecare zi.

 

Destul de greu sa opereze totusi noaptea.Desi sirena nu mai este activa alarma porneste avariile totusi, cand se deschide usa.

Cam incomod sa furi din masina noaptea cand avaria functioneaza, mai ales daca masina este in dreptul unui geam sau intr-o curte.

Cei care ti-au spart masina au avut ceva tupeu,sa fure si din masina si din portbagaj in timp ce avariile functionau.E ceva.

Link to comment
Share on other sites

Da explica-mi DSF te rog cum e alarma dezactivata daca la cei de la asigurari cand au testato a pornit ?

Iar nu se leaga povestea. :twoup:

Au scos siguranta de la alarma si goarna a pornit, plus ca ledul palpaie fara probleme chiar si cu firul taiat. Asta a fost testul pe care l-au facut la dealer, nu cu mana inauntru sau alte chestii.

Si mai sus se vede si am si explicat ca doar UN FIR din 4 a fost taiat. Celelalte nu stiu ce sant. Probabil are alta alimentare de la acumulatorul de backup, nu stiu sigur. Cert este ca daca e firul ala taiat si scoti siguranta goarna suna, ca am probat si eu dupa aceea.

 

 

si apoi sa opereze linistit dupa 2-3 zile. Asta doar daca nu testati alarma in fiecare zi.

 

Destul de greu sa opereze totusi noaptea.Desi sirena nu mai este activa alarma porneste avariile totusi, cand se deschide usa.

Cam incomod sa furi din masina noaptea cand avaria functioneaza, mai ales daca masina este in dreptul unui geam sau intr-o curte.

Cei care ti-au spart masina au avut ceva tupeu,sa fure si din masina si din portbagaj in timp ce avariile functionau.E ceva.

Parca nu imi merg avariile cand se activeaza alarma, si nici nu bipaie cand o inchid si deschid, asa am cumparat masina, probabil pot activa la dealer optiunea.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.