Jump to content

As dori niste pareri ! 316i , 318i sau 318is ?


dodoloi

Recommended Posts

Da, ma gandeam la un E36,de prin anii 93-95 (bugetul e cam restrans deocamdata :| ) ....si eu ma gandeam la un -is :twoup: dar ma gandeam la consum (circul numai prin oras ) sa stiu sa imi schimb locul de munca :twoup:)

multumesc mult baieti pt sfaturi !

 

 

S-a mai discutat despre asa ceva, singur vei decide, pot spune tinand cont ca fratele meu are un 318is e36 de ceva vreme, astept orice motorizare pana in 2500 pentru liniute si consum, mai mult.... cauta pe net si o sa vezi ca motoarele 1,8is chiar sant rezistente, unii au ajuns cu turbo pe la 240caluti cu motorul din fabrica de la 143 si spun ca nu se dezmembreaza sau alte nebunii. Daca gasesti unul in mintile lui (ca motor + masina) is este o masina mai mult decat perfecta raportand consum/putere. Bafta la alegere si sa fie una inteleapta pentru tine.

Link to comment
Share on other sites

mi-e cam frica ce bani voi baga in ea dupaceea... trebuiesc schimbate: cureaua de distributie,alternator si filtrele si ulei, etc...

M-ar interesa lucrurile astea mai in detaliu si mai ales consumul? Lumea zice "Consum Mediu" ... la ce sa ma astept?

Link to comment
Share on other sites

mi-e cam frica ce bani voi baga in ea dupaceea... trebuiesc schimbate: cureaua de distributie,alternator si filtrele si ulei, etc...

M-ar interesa lucrurile astea mai in detaliu si mai ales consumul? Lumea zice "Consum Mediu" ... la ce sa ma astept?

-nu are curea de distributie,are lant dublu-consum mediu, cred ca 8%.

Link to comment
Share on other sites

asa e , are 2 axe cu came , motorul fiind pe lant ........ nu problema de consumabile, alea se schimba la orice masina, eu ma gandesc la motor , de la ce nr de km incepe sa isi piarda vlaga din el ?

-al meu 318i are 204.000,consuma cam 700 g ulei la 10.000 km,iar in primavara iam facut ITP si e in regula cu noxele.

Link to comment
Share on other sites

Eu sint destul de proaspat proprietar de 318is. La ce sa va asteptati nu ma hazardez sa spun... ceea ce pot spune e ce am facut eu pina acum.In primul rind schimb de ulei filtre si curele.Verificat ulei cutie si grup(ambele bune nu au necesitat schimbarea sau complectare).In momentul in care a ajuns masina din Germania totul era ok in ceea ce priveste bucsaraia insa dupa 2500km pe drumurile de la noi au cam inceput sa cedeze unele bucsele si e de inteles(Pe drumuri bune ele nu au fost solicitate prea tare insa la contactul cu drumurile foarte proaste de la noi materialul imbatrinit a cedat).De asemenea datorita drumurilor proaste de pe la noi am fost nevoit sa schimb suspensia sport de pe masina.

In ce priveste consumul... e in functie de cum mergi. Daca mergi lejer si la drum lung maninca chiar si doar 6,2- 6,5 .Daca mergi sportiv 8,5 -9. In oras cam 11-12. Consum mediu la mine (cu toate felurile de mers e undeva intre 8,3-8,5.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.