Jump to content

Recommended Posts

Va salut!

 

Am achizitionat de curand un BMW 320d.An 2002.Masina, la prima impresie, impecabila.Insa se pare ca incep problemele.Dupa ce am rulat mai multi kilometrii cu ea in conditiile din Bucuresti, infioratoare cum sunt inainte de sarbatori, becul care semnalizeaza uleiul ( acea cuva cu o picatura in varf ) a inceput sa clipeasca, nu in mers ci numai cand motorul este la relanti.Clipeste haotic, cateodata chiar ramane aprins mai mult timp, cateodata ramane mai mult timp stins.Mi-am zis ca uleiul nu a mai fost schimbat de mult, am dat o fuga pana la Bavaria, am luat ulei Castrol si filtru si apoi normal, la service.Dupa ce am facut asta, la doua zile, am avut ocazia sa mai fac un drum solicitant, pana la RAR in Voluntari, pentru identificare.Drumul dezastru, trafic infiorator.In drumul spre intoarcere, aproape de piata Unirii, dupa sapte mii de opriri si porniri, becul a inceput din nou sa clipeasca.Am inebunuit!Nu imi dau seama ce se intampla, nivelul uleiului este la nivelul maxim, asa cum trebuie, uleiul e proaspat, ce poate sa fie?M-am programat la service la Filaret.Au pus baietii masina pe tester sa verifice daca senzorul functioneaza corect.Se pare ca functioneaza corect.Se pare!M-au chemat dupa 2 zile, sa masoare presiunea la ulei ( !? ).Am fost azi sa fac faza asta, m-a primit un tehnician mai vechi, care a ras de ideea cu masurarea presiunii, ca cine m-a sfatuit asta a gresit.Si-a cerut scuze si a comandat un senzor de ulei nou, sa-l schimbam pe cel vechi ca sa eliminam complet problema senzorului.Voi ce parere aveti?Ce poate sa fie?Sa fie doar senzorul?Repet, clipirea lampii de avertizare apare dupa ce merg cu masina mai mult timp, in trafic cu multe opriri / porniri, cam dupa 7, 8, 9 Km. Am platit o groaza de bani pe masina, schimb ulei, cauciucuri de iarna, casco...pt. o masina care ar putea avea probleme de motor...si asta ma seaca.Multumiri si astept sfatul vostru!

Link to comment
Share on other sites

Rosu!

60463[/snapback]

 

uite ce zice manualu:

 

"RED - Engine oil pressure

 

Stop the vehicle immediately and switch off the engine. Check the engine oil level; top off as required. If the oil level is correct: please contact the nearest BMW center"

 

adica n-ai aflat nimic nou :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai decat doua variante. Senzor defect, deci ar trebui sa il inlocuiesti ca sa vezi ce se intampla, si presiune slaba, care poate fi de la ulei prea subtire, sau contaminat cu motorina, apa. Incearca sa pui un aditiv eventual, care ar ingrosa un pic uleiul si ar creste presiunea.

Varianta cea mai sumbra, e sa nu ai presiune, deci uzura motor sau pompa de ulei slaba (cam imposibil, pompele sunt bune).

Link to comment
Share on other sites

Uleiul e schimbat e o saptamana, Castrol 0W - 40.Lampa de avertizare se aprindea si inainte de a schimba uleiul, si dupa.Deci nu cred ca prea tine de calitatea lui.Din alta parte e problema.Sa dea Dumnezeu sa fie senzorul!Dar simt ca nu e asa.Daca era doar senzorul defect, atunci se aprindea haotic, in orice moment.Asa, se aprinde doar dupa ce merg mai mult, si doar la relanti, cand apas usor pedala de acceleratie, se stinge.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Cei de la BMW Filaret au fost foarte amabili si au schimbat senzorul de presiune ulei cu unul nou, ca sa vedem daca el era problema.Din pacate nu a fost senzorul!Becul se aprinde la fel ca la cel vechi!Deci se pare ca problema e in alta parte.O fii uzura motorului?Cuzineti, segmenti, etc....
Link to comment
Share on other sites

Un prieten cu un 320d 136cp si-a facut schimbu de ulei .. a bagat castrol 0W 30 si desteptu a mai cumparat nush ce prostie de aditiv cu 100mii lei :blink: pe care l-a bagat peste uleiu nou... porneste motoru .. toate frumoase .. panna incepe sa mearga cu ea .. in momentu in care o calca mai nervos .. i se aprindea becu de la ulei. A scos tot uleiu afara , a cumparat altu si a mers perfect. Masina are peste 200mii km si merge impecabil. Parerea mea e ca nici motorul tau nu e uzat ... poate pompa de ulei .. filtru l-ai schimbat ? Bafta
Link to comment
Share on other sites

Si mie mi se pare cam aiurea sa consider ca motorul e uzat.Uleiul este 0W-40, Castrol, filtrul l-am schimbat.Plus ca imi vine greu sa cred ca acel senzor incepe sa clipeasca in momentul in care motorul este un pic uzat.Inseamna ca atunci cand incepe sa scoata fum negru, becul sta numai aprins?
Link to comment
Share on other sites

Si mie mi se pare cam aiurea sa consider ca motorul e uzat.Uleiul este 0W-40, Castrol, filtrul l-am schimbat.Plus ca imi vine greu sa cred ca acel senzor incepe sa clipeasca in momentul in care motorul este un pic uzat.Inseamna ca atunci cand incepe sa scoata fum negru, becul sta numai aprins?

63800[/snapback]

 

 

Dimineata, cand pornesti motorul, nu itzi ramane becul de la ulei aprins cateva secunde, daca itzi ramane, cam cate secunde ramane aprins?? Si eu tot 0W 40 am vrut sa bag .. castrol 0W 40 formula rs sau ceva de genu asta. Mi-a promis un preten ca imi aduce din austria de la un depozit Castrol, iar cei de acolo au spus ca mult mai recomandat e 0W 30 SLX (cred) Longlife 2. Zicea ca 0W 40 e mai mult pt motociclete, pt turatii mai mari si daca bagi din asta tre sa-l schimbi la 10mii km, asa ca mai astept putin pana merge din nou in austria si imi aduce 0W 30. Inca o treaba , la filtre, am inteles ca cele mai bune, sau printre cele mai bune sunt filtrele man(mann) nustiu exact cum se scrie. Uita-te sa vezi la faza cu becu de la ulei dimineata, daca ramane aprins sau nu. Cand ai schimbat uleiu, ai stat langa cei de la sevice, sau ai incredere in ei ca au bagat ce ai zis tu ? Bafta

Link to comment
Share on other sites

Oricum, urmatoarea etapa este cea in care incep sa demontez motorul, cei de la Filaret asa au zis, ceva este uzat.Baia de ulei, sorbul, etc., etc.Ma tem putin insa de ce preturi o sa am de platit.Nici nu stiu cat costa un set de segmenti, o garnitura de _chiulasa_, etc...
Link to comment
Share on other sites

Uleiul si filtrul le-am cumparat de la reprezentanta BMW, Automobile Bavaria.Am stat langa muncitor cand s-au schimbat.Dupa ce pornesc motorul dimineata, becul se stinge dupa o secunda sau doua, dupa cate am inteles asta e de bine.

63844[/snapback]

 

La fel face si la mine, dupa 1-2 sec se stinge ... nu stiu care ar putea fi problema atunci ..

Link to comment
Share on other sites

Oricum, urmatoarea etapa este cea in care incep sa demontez motorul, cei de la Filaret asa au zis, ceva este uzat.Baia de ulei, sorbul, etc., etc.Ma tem putin insa de ce preturi o sa am de platit.Nici nu stiu cat costa un set de segmenti, o garnitura de _chiulasa_, etc...

63845[/snapback]

[/quo

 

Nu te apuca de demontaj inainte sa faci un test de conpresie, si cumva ar trebui sa faci si un test de presiune ulei,

Link to comment
Share on other sites

iti spun eu ce are si o sa razi : firele care duc la senzor s-au frecat de ceva si s-au dezizolat si ating de masa si ti se aprinde becul cand mergi prin hartoape, foarte aleatoriu, dute la service si spunele ca un nebun de pe club a zis sa verivice atent firele ca doar o lita fina daca a iesit si atinge pe ceva metalic se aprinde becul, eu asa am patit dar am un mecanic iscusit care a pus masina pe talete si a sdruncinat-o putin si hopa sa aprins becul , a mers pe fire si ce sa vezi a gasit fix o lita iesita prin fire ca sa intepat in ea, am izolat acolo cu banda am dat o bere omului si gata:) BAFTA
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Cotti, din pacate nu este asta.Senzorul are boala lui.Se aprinde doar dupa cam 20 km de mers, doar atunci, si doar cand masina sta la relanti.Cum apas usor pe acceleratie, se stinge.Faza cu firul dezizolat tine daca becul se aprindea aleatoriu.Ar fi fost marfa sa fie asa simplu!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.