Jump to content

Tziganu' meu....


dereglatu

Recommended Posts

525d 2001 in acte, 3000 diesel de E53 de 160KW in fapt, Steptronic 6trepte-turbo Garrett de MB Sprinter 185KW reali, masina pe care o iubesc la maxim, si unde dupa parerea mea s-a terminat designul clasic BMW.Pt ca (repet, e parerea mea) de la E60 in sus, designul BMW nu mai urmeaza linia tipica a arborelui genealogic BMW.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

525d 2001 in acte, 3000 diesel de E53 de 160KW in fapt, Steptronic 6trepte-turbo Garrett de MB Sprinter 185KW reali, masina pe care o iubesc la maxim, si unde dupa parerea mea s-a terminat designul clasic BMW.Pt ca (repet, e parerea mea) de la E60 in sus, designul BMW nu mai urmeaza linia tipica a arborelui genealogic BMW.

 

foarte misto masina!!!! sa o stapanesti sanatos 1000 de ani! tu i schimbat ledurile? imi plac enorm!

eu am facut-o toata din bara in bara si modificarile mecanice, si electrice!Ms frumos!

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

525d 2001 in acte, 3000 diesel de E53 de 160KW in fapt, Steptronic 6trepte-turbo Garrett de MB Sprinter 185KW reali, masina pe care o iubesc la maxim, si unde dupa parerea mea s-a terminat designul clasic BMW.Pt ca (repet, e parerea mea) de la E60 in sus, designul BMW nu mai urmeaza linia tipica a arborelui genealogic BMW.

 

 

cum ai zschimbat turbina si cum ai conectat comanda de deschidere a ei??? sau se potrivesc toate???

Link to comment
Share on other sites

 

 

cum ai zschimbat turbina si cum ai conectat comanda de deschidere a ei??? sau se potrivesc toate???

am facut o flansa de adaptare pt turbo, iar comanda e identica.

 

Foarte frumoasa !

 

Capota, ce culoare este ? Negru mat ?

 

S-o stapanesti sanatos ! :)

capota e imbracata intr-un colant carbon in relief, si , da, e negru mat!

Link to comment
Share on other sites

ce pot sa zic............mult respect! cam cate smd uri ai folosit? si cat ore de munca?

 

PS: pune i faruri cu semnal alb, e tot ce mai lipseste

intentionez sa-i mai pun si faruri cu semnal alb.

SMD-uri? vreo 150, si o zi de munca....mai preciz o zi de chinezuiala....:)

Link to comment
Share on other sites

Personal nu imi place dunga, cred ca nu are ce sa caute pe o limuzina...iar displayul din tavan e inutil...la fel si inscriptia dupa bord cu 525. In rest, lucruri interesante, s-o stapanesti sanatos!

 

LE: BTW, am uitat, scoate naibii rovignietele alea :) vrei sa-ti aduci aminte cati bani dai statului roman?

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Personal nu imi place dunga, cred ca nu are ce sa caute pe o limuzina...iar displayul din tavan e inutil...la fel si inscriptia dupa bord cu 525. In rest, lucruri interesante, s-o stapanesti sanatos!

 

LE: BTW, am uitat, scoate naibii rovignietele alea :) vrei sa-ti aduci aminte cati bani dai statului roman?

Dunga imi place mie, m-am inspirat din"Domnul si Doamna Smith" nici nu am vrut sa arate a limuzina masina, eu personal sunt dintre cei care regreta ca nu s-a fabricat E39 in doua usi....ca d'aia am pus si suspensii reglabile....displayul din tavan este util baiatului meu care numai daca se uita la ceva desene poate sta cuminte in masina, iar, intr-adevar "525"-ul ala e nasol, dar nu-l mai pot scoate pt ca zboara cu tot cu vopseaua care este data pe trimuri.Cu prima ocazie cand as putea-o retusa le arunc cu drag, ca nu le-am pus eu......

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

Personal nu imi place dunga, cred ca nu are ce sa caute pe o limuzina...iar displayul din tavan e inutil...la fel si inscriptia dupa bord cu 525. In rest, lucruri interesante, s-o stapanesti sanatos!

 

LE: BTW, am uitat, scoate naibii rovignietele alea :) vrei sa-ti aduci aminte cati bani dai statului roman?

Dunga imi place mie, m-am inspirat din"Domnul si Doamna Smith" nici nu am vrut sa arate a limuzina masina, eu personal sunt dintre cei care regreta ca nu s-a fabricat E39 in doua usi....ca d'aia am pus si suspensii reglabile....displayul din tavan este util baiatului meu care numai daca se uita la ceva desene poate sta cuminte in masina, iar, intr-adevar "525"-ul ala e nasol, dar nu-l mai pot scoate pt ca zboara cu tot cu vopseaua care este data pe trimuri.Cu prima ocazie cand as putea-o retusa le arunc cu drag, ca nu le-am pus eu......

 

zi ceva si de rovignietele alea .... dale jos mai bine pui un parasolar negru ceva

Link to comment
Share on other sites

Personal nu imi place dunga, cred ca nu are ce sa caute pe o limuzina...iar displayul din tavan e inutil...la fel si inscriptia dupa bord cu 525. In rest, lucruri interesante, s-o stapanesti sanatos!

 

LE: BTW, am uitat, scoate naibii rovignietele alea :) vrei sa-ti aduci aminte cati bani dai statului roman?

 

+1

 

Ar fi miÂşto sĂŁ schimbi plasa din barĂŁ cu una neagrĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

 

zi ceva si de rovignietele alea .... dale jos mai bine pui un parasolar negru ceva

Rovignetele o sa le dau jos cu parbriz cu tot, ca l-am spart, BTW, stie cineva cat este unul ?

 

 

 

Parca e neagra, dar cred ca bara e fibra, d-aia nu a pus cea originala

Este de fibra ca din alea de plastic am spart doua si cu cea a masinii ->3.Asta de fibra se repara mai usor!Asta e, traim in romania (cu r mic) si iubim gropile ei pentru care dam bani.....

Link to comment
Share on other sites

525d 2001 in acte, 3000 diesel de E53 de 160KW in fapt, Steptronic 6trepte-turbo Garrett de MB Sprinter 185KW reali, masina pe care o iubesc la maxim, si unde dupa parerea mea s-a terminat designul clasic BMW.Pt ca (repet, e parerea mea) de la E60 in sus, designul BMW nu mai urmeaza linia tipica a arborelui genealogic BMW.

prin 2005-2006 ai avut un e46 320d negru?

Link to comment
Share on other sites

525d 2001 in acte, 3000 diesel de E53 de 160KW in fapt, Steptronic 6trepte-turbo Garrett de MB Sprinter 185KW reali, masina pe care o iubesc la maxim, si unde dupa parerea mea s-a terminat designul clasic BMW.Pt ca (repet, e parerea mea) de la E60 in sus, designul BMW nu mai urmeaza linia tipica a arborelui genealogic BMW.

prin 2005-2006 ai avut un e46 320d negru?

Da...

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Eu zic sa ii pui pe spate un scris de ala cu TURBO si o sigla cu M5 diesel ... ar fi beton, niste tipsuri de alea pe bara din spate ar mai sta bine si un parasolar cu RACING sa nu uitam... etc.

 

Alt E39 tiganit, bine pus titlu la topic.

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca s-a potrivit motorul de pe X5 fara modificari la suporti motor, cutie, flansa cardan?

Nu inteleg modificarea turbinei, era bushita cea de la motorul de 3L sau doar pt ca e mai mare? Pt cei 30CP era de ajuns un soft tuning. Cand pui turbina mai mare, pui si intercooler mai mare si injectoare mai mari, soft personalizat. Eu asa o vad.

Oricum foarte interesanta miscarea cu motorul. Poti spune ca ai Alpina D10, numai ca ala e bi-turbo. Cauta-i un volan cu Switch Tronic si aia e.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.