Jump to content

Cea mai tare pisica nu este M


cristimm

Recommended Posts

da si nu chiar , sincer Alpina sunt renumite pt performantele pe care le au , uneori chiar sunt peste cele ale unui M

 

Nu chiar.

 

Sunt multe modele Alpina care sunt inferioare variantelor ///M.

 

Ei nu urmãresc sportivitatea neapãrat, au altã filosofie faÞã de divizia ///M.

 

Cam asa e, Alpina se axeaza si pe alte chestii, lux, confort.

Link to comment
Share on other sites

da si nu chiar , sincer Alpina sunt renumite pt performantele pe care le au , uneori chiar sunt peste cele ale unui M

 

Nu chiar.

 

Sunt multe modele Alpina care sunt inferioare variantelor ///M.

 

Ei nu urmãresc sportivitatea neapãrat, au altã filosofie faÞã de divizia ///M.

 

am precizat ca uneori sunt peste

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
///M-ul este ///M ...

da si nu chiar , sincer Alpina sunt renumite pt performantele pe care le au , uneori chiar sunt peste cele ale unui M

 

"Peste" e putin spus. Vedeti graficul comparativ cu E46 M3.

 

http://v8.webkitchen.net/images/mods/engine/B8_vs_M346.png

 

 

Comparatia nu-mi pare tocmai una potrivita... Alpina 4,6 iar M-ul 3.2.... comparam un 318 cu un 325 sau un 325 cu M3... Nu prea se pupa treaba...

 

Hai sa comparam alpina cu G-power sa vedem care e mai jmechera...

Tocmai ca s-au facut 230 de alpina si probabil similar de multe g-uri hai sa facem comparatia.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Alpina Gmbh este "tunerul de casa" al celor de la BMW, insa nu toate motorizarile Alpina sunt mult peste versiunile de serie, Aplina personalizeaza masina pe exterior-interior si nu numai .... . Sunt si motorizari Alpina de vis .... B10 / D10 bi-turbo si multe altele care sunt concurentele "tunerului de casa" AMG !!
Link to comment
Share on other sites

Comparatia nu-mi pare tocmai una potrivita... Alpina 4,6 iar M-ul 3.2.... comparam un 318 cu un 325 sau un 325 cu M3... Nu prea se pupa treaba...

 

Hai sa comparam alpina cu G-power sa vedem care e mai jmechera...

Tocmai ca s-au facut 230 de alpina si probabil similar de multe g-uri hai sa facem comparatia.

 

Nu stiu ce este g-ul. Da mai multe detalii, un link ceva. :)

Link to comment
Share on other sites

"M" nu inseamna doar putere mare ci un echilibru perfect intre putere,greutate,repartitia maselor si performante dinamice pentru o senzatie cat mai placuta la volan.Nu intotdeauna un motor mare inseamna si sportivitate marita iar motorizarea de 4.6L V8 un motor mare si greu pe o caroserie usoara nu prea se potriveste cu filozofia bmw.Probabil ca in linie dreapta un Alpina "bate" un M3 E36 insa diferenta mica de cai putere dintre cele doua motoare 4.6 V8(333) vs. 3.2 L6(321) este oarecum anulata pe un circuit virajat de greutatea mare a V8-ului +senzatia mult mai placuta a M-ului care are un motor de turatie ce urca pana la 7500rot/min fata de 5700 la Alpina.In concluzie M-ul este ceva mai bine gandit insa Alpina aduce exclusivism pentru cei ce vor sa aibe o masina mai diferita fata de ceilalti posesori.
Link to comment
Share on other sites

G-Power este un tuner "radicalist" al turismelor BMW, insa nu e cunoscut si nici apreciat pe piata pentru ca nu produce ceva home made ci exorcizeaza motorizari de serie marindu-le cursele / rapoartele de compresie - alezandu-le si adaugandu-le turbo - bi-turbo etc etc.

 

Alpina e altceva .... :)

Link to comment
Share on other sites

G-Power este un tuner "radicalist" al turismelor BMW, insa nu e cunoscut si nici apreciat pe piata pentru ca nu produce ceva home made ci exorcizeaza motorizari de serie marindu-le cursele / rapoartele de compresie - alezandu-le si adaugandu-le turbo - bi-turbo etc etc.

 

Alpina e altceva .... :)

 

Alpina face acelasi lucru.Exemplu:

B5s E60 este 545i E60 N62 engine 4.4i adaugat bi-turbo

B3s E90 este motorul de pe 330i E46 M54 engine 3.0i adaugat bi-turbo

D3 E90 este 320d E90 M47 engine 2.0d adaugat bi-turbo

etc....

 

Dupa cum observi Alpina ca si G-power modifica motorul standard si ai mareste puterea prin supraalimentare.Cei de la alpina folosesc turbosuflante iar cei de la G-power compresoare.Mare diferenta intre metoda de lucru intre cele 2 firme nu este.

 

L.E.--D.p.d.v. strict al performantelor la ora actuala cei de la G-power sunt cam pe primul loc facand cele mai reusite modificari doborand chiar si recorduri de viteza.(vezi M5/M6 Huricanne)

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Dar totusi.....un //M poate sa il cumpere oricine , oricand.....o Alpina in 230 exemplare aproape nimeni.

 

230 exemplare comparativ cu modele de serie (//M) e o gluma......

ba da, doar 230 de bogatasi

 

Uite ce a zis Calin78:

 

era una din asta pe autovit cu ceva vreme in urma, am crezut ca-i modificata. Vroia enorm pe ea, vreo 30 mii, daca bine imi aduc aminte. Era verde cu albastru masina, foarte frumoasa
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.