Jump to content

Oscileaza relantiul cand motorul e cald


Recommended Posts

Salut !

 

La un E60 525d, ii variaza relantiul, dar numai dupa pornire, cand motorul e cald. Adica mergi cu masina, opresti motorul, stai putin si il pornesti. Atunci relantiul variaza...si vibreaza caroseria.

 

De la ce ar putea fi ? Debitmetru ? Regulator de relanti ? Sonda lambda ? Injectoare ?

Daca a mai avut cineva o problema asemanatoare, va rog postati !

 

 

Mersi ! :)

Link to comment
Share on other sites

Salut !

 

La un E60 525d, ii variaza relantiul, dar numai dupa pornire, cand motorul e cald. Adica mergi cu masina, opresti motorul, stai putin si il pornesti. Atunci relantiul variaza...si vibreaza caroseria.

 

De la ce ar putea fi ? Debitmetru ? Regulator de relanti ? Sonda lambda ? Injectoare ?

Daca a mai avut cineva o problema asemanatoare, va rog postati !

 

Nu are sonde lambda Âşi nici regulator de relanti.

 

SĂŁ facĂŁ un test de injectoare.

Link to comment
Share on other sites

poate fi si de la motorina foarte proasta ! incearca sa bagi motorina de la alte statii ! eu alimentez doar la omv nicidata la lukoil!

 

Am scos aceasta varianta din calcul, pentru ca masina este alimentata de la diferite pompe, OMV, Moll...

 

Tot diesel ?

 

Se vede pe tester ? Trebuie schimbate toate odata ? Cam cat costa unul\toate ?

 

Mersi !

 

da-Tot diesel

 

da-Se vede pe tester (acum nu stiu de care au astia la filaret)

 

Inseamna ca testerul este singura varianta...oricum, asta i-am recomandat si eu, proprietarului...

 

Ar trebui sa aibe la Contempo BMW Brasov, nu ? Ca doar e reprezentana, ca oricare alta..

Link to comment
Share on other sites

Salut !

 

La un E60 525d, ii variaza relantiul, dar numai dupa pornire, cand motorul e cald. Adica mergi cu masina, opresti motorul, stai putin si il pornesti. Atunci relantiul variaza...si vibreaza caroseria.

 

De la ce ar putea fi ? Debitmetru ? Regulator de relanti ? Sonda lambda ? Injectoare ?

Daca a mai avut cineva o problema asemanatoare, va rog postati !

 

 

Mersi ! :)

 

 

 

Si eu am E60 525dA din 2004 cu aceeasi problema.Acul de la relanti oscileaza.Am fost la 2 testere cu masina (bmw filaret si alt service f capabil de pe langa autovit) si s-a vazut ca relantiul variaza cu 8-10 rpm ceea ce este f normal si nesemnificativ dupa spusele lor.Dupa cum danseaza acul de bord pare sa fie o variatie de ~50 rpm ,deci se pare ca e mai mult o problema de instrumente.Turometrul interpreteaza gresit rotatia motorului....asa mi-au spus ambii mecanici.Oricum masina tremura,are vibratii la relanti ,dar asa sunt toate dieselurile.M-am uitat la multe masini si toate fac asa..la toate simti vibratii in volan,depinde de uzura masinii.Pana la urma cred ca asta e dieselul, trebuie sa te obisnuiesti cu el.Apropo nu cred ca are nicio treaba motorina.Eu am bagat si de la lukoil si e ok, la fel ca omw sau petrom n-am simtit diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

Trebuie vazut intai injectoarele ,timpul de delay .Daca ai mai mare de + - 3 ms este varza injectorul ,sub 3 ms mai merge .

Mai verifica debitmetru de aer trebuie sa aiba la ~3500 4000 rpm 1500 mbar.Daca nu ajunge la valoarea asta trebuie inlocuit si vazut daca a inregistrat eroare pe modulul de motor si resetata ca sa intre in paramatri iara .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si eu am un BMW 525 TDS E34 si am aceasi problema. Masina are cam 170k km. Cand motorul e cald imi vibreaza la relanti si acul de la turometru se ridica cam la 3-4 sec cu 100-200 de ture. Nu e eroare de turometru, am iesit in afara masinii sa ascult motorul, pur si simplu face ca si cand cineva s-ar juca usor cu acceleratia. Cand motorul e rece nici o problema, probabil pentru ca o tine usor mai turata computerul de bord pentru a incalzi motorul.

 

Daca a gasit cineva o rezolvare va rog sa imi spuneti si mie inainte sa ma duc cu ea la service (luna viitoare ca acum m-a uscat asigurarea ) .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

La masina despre care va ziceam la inceput, nu prea i-a mai facut figura asta, decat foarte rar...nici nu s-a mai mers mult cu ea..

 

Nu are cum sa fie din cauza numarului de cilindri, se stie ca motoarele cu 6 cilindri sunt cele mai bine echilibrate motoare...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.