Jump to content

Recommended Posts

Dimineata, cand mi-era lumea mai draga, nu a vrut sa mai porneasca. Am pus contactul si inainte sa invart cheia sa pornesc motorul am auzit un zgomot ciudat sub masina...nu pot sa explic...masina a pornit vreo 2 secunde dupa care s-a oprit. Am incercat sa o pornesc de cateva ori, dar nimic.

 

Motorul invarte, bateria e ok, da sa porneasca, dar cred ca nu primeste benzina. Aseara am coborat la masina, am dat-o 2 metri in fata sa pun ceva in portbagaj...nicio problema la pornire. Ma gandesc ca daca este pompa de vina asa se explica de ce dimineata a pornit initial...a ramas benzina pe conducte. Niciodata nu am avut probleme cu pornirea, pleca la prima cheie fara balbaieli, masina tragea foarte bine in mers.

 

Am verificat siguranta 54, e ok. Ar mai trebui verificat un releu ceva? unde se afla?

 

Cand pun contactul nu se aude fasaitul ala de la pompa, se aude zgomotul ala infundat de care am zis mai sus. Am dat jos bancheta din spate, m-am uitat in dreptul rezervorului ies niste fire care la prima vedere par ok...am batut usor cu un ciocan pe acolo...nimic.

 

Am schimbat filtrul de benzina (knecht) si bujii (NGK) acum o luna.

 

Asa la prima vedere si cat ma pricep eu suspectez pompa de benzina din rezervor, care din ce am vazut pe realoem ar fii si singura de pe masina.

 

Pompa originala e siemens? E pe undeva vreun DYY? eu nu am gasit...presupun ca se da bancheta din spate jos ca sa ai acces la ea...

Link to comment
Share on other sites

http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticl...6-Fuel-Pump.htm

Da, tre' sa dai bancheta spate jos (doar partea superioara). Procedura de inlaturare e identica cu cea de la E36. Pompa e intr-adevar, facuta de VDO.

 

Nu ai decat s-o dai jos, o alimentezi la 12v si vezi daca misca ceva.

 

 

Vezi si asta: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=37701&hl=

 

Si inca una: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=45921&hl=

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=47335&hl=

 

Cu alta cheie ai incercat ?

Link to comment
Share on other sites

la masina am 4 chei. de vreo 2 luni am luat cheia 2 sa o mai rulez si pe asta :), nu cred ca e de la cheie, dar cobor sa incerc... ce ma costa?

 

vad ca nu e prea complicat de schimbat pompa, nu am inteles de ce trebuie scoasa cat mai multa benzina....eu acum am vreo 25L

 

p.s. vad ca masina mea vrea pompe noi ...toate :)...anul trecut am schimbat in decembrie pompa de servodirectie, intre timp cred ca s-a dus pompa de la spalatoarele de faruri ca nu mai arunca apa...si acum pompa de benzina...aveam de gand sa o schimb pe aia de apa zilele astea, dar la asta de benzina nu ma gandisem.

 

mersi BoBo.

Link to comment
Share on other sites

pai nu vad ce legatura are debitmetru cu faptul ca masina nu mai primeste benzina....

asa m zis si io ,nu dadea nici un semn ca ar vrea sa porneasca, am vrut sa scot furtunul de alimentare si a trebuit sa dau jos debitmetru

am pus contactul sa vad daca zice ceva pompa si am zis sa dau un pic la automat ,SURPRIZA, a pornit bagaboanta

Link to comment
Share on other sites

In spatele panoului de sigurante din torpedou - #3

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=61&fg=25

 

Inlocuieste-l cu cel de la claxon (#6) si vezi ce se intampla :)

 

m-am uitat mai atent si diagrama aia este pentru masini care nu au sistem de spalare a farurilor...a mea are.

 

codul la releu este 61368373700, care releu l-am gasit pozitionat in mai multe locuri :)

 

http://www.realoem.com/bmw/partsearch.do?p...mp;mospid=47637

 

foarte ciudat...

 

sa fie aici : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=25&hl=12

 

sau aici : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=25&hl=16

Edited by armin
Link to comment
Share on other sites

Problema cu debitmetrul sta in felul urmator: mi s-a intamplat si mie, dar pentru ca am rupt filamentul senzorului. Era mufat, in momentul pornirii intr-adevar murea motorul dupa 2 secunde. Dar cum nu cred ca armin s-a apucat sa desfaca debitmetrul ca mine :), putin probabil sa fie de acolo.

 

Poate sa incerce sa porneasca masina si cu mufa scosa, macar mai elimina o mica, dar potentiala cauza :)

Link to comment
Share on other sites

a venit un amic cu testerul si apare o singura eroare, care a mai aparut in trecut, ceva legat de O2...sonda lambda

 

am desfacut bancheta spate si se aude pompa cand pun contactul, releele se aud cand fac clanc...nu am avut posibilitatea sa verificam presiunea la pompa si nici voltmetru sa masuram.

 

se pare ca pompa nu are putere sa mai impinga cum trebuie...masina vrea sa porneasca, dar ...din cand in cand se aude zgomotul ala ciudat cand pun contactul.

 

mai rau e ca m-a cam lasat si bateria. maine dimineata sper sa gasesc o pompa pe stoc in bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

Si mie de cand am e36 mi s-a intamplat de 2 ori, sa dau la cheie sa invarta normal da sa nu ponrneasca nici daca invarte de 20 de ori...

Sigur pompa..

Dar cand o las -2-3 secunde, si dau iarasi porneste la sfert de cheie..

Poate de aceea nu i-am dat atata importanta ca s-a intamplat de 2 ori in 8-9 mii km aproape.

Eu am observat ca a facut de fiecare data cu motorul cald, nu rece.

Daca o las, parca nici nu m-am chinuit sa dau de 20 de ori la cheie inainte, o ia moment...

Nu stiu ce naiba are...

Link to comment
Share on other sites

Asa la prima vedere si cat ma pricep eu suspectez pompa de benzina din rezervor, care din ce am vazut pe realoem ar fii si singura de pe masina.

 

Sa nu fie ude bujiile, poate schimbi pompa degeaba.

 

a fost verificata pompa inainte sa dau comanda de una noua. pompa era buna.

 

erau ude bujiile.

 

masina a fost pornita de dolly si merge pefect acum, de fapt merge exact ca inainte de a-mi face figura asta...

Link to comment
Share on other sites

acel sunet de ceva gripat se mai aude cateodata cand pornesc masina,mai ales cand e rece, in primele 2 secunde...face destul de rar, cateodata se aude mai tare, altadata mai incet...nu reusesc sa-l localizez...parca undeva sub masina...filtrul de benzina ar putea sa faca zgomotul asta? este knecht si e schimbat de max. 1000 km.
Link to comment
Share on other sites

acel sunet de ceva gripat se mai aude cateodata cand pornesc masina,mai ales cand e rece, in primele 2 secunde...face destul de rar, cateodata se aude mai tare, altadata mai incet...nu reusesc sa-l localizez...parca undeva sub masina...filtrul de benzina ar putea sa faca zgomotul asta? este knecht si e schimbat de max. 1000 km.

 

 

Este posibil ca zgomotul sa fie de la pompa de benzina sau de la tevile de benzina, care vibreaza.Trebuie sa identifici zgomotul, de unde provine, inainte de a schimba ceva.

Bineinteles, mai exista si varianta sa schimbi debitmetrul. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.