Jump to content

legatura intre trepidatia la plecarea de pe loc si...


Recommended Posts

am citit cam toate topicurile legate de trepidatia la plecarea de pe loc (la cald) si am cam inteles ca e din cauza volantei + ambreiaj.

am observat ca atunci cand stau in trafic mai mult timp, odata cu aparitia trepidatiilor mi se pare ca nici masina nu mai trage (nu se mai "infige") ca de obicei, imi pare mai lesinata <_< si parca nici pedala de la ambreiaj nu e la fel.

am observat ca parca plec destul de usor cu a 3-a de pe loc.

am inteles ca atunci cand ar fi ambreiajul pe duca s-ar simti treptat in viteze, in ordine descrescatoare.

intrebarea mea e daca credeti ca e vreo legatura intre aceste 2 chestii (trepidatia si faptul ca masina nu trage)

legatura cu filtrele/ulei nu cred ca are deoarece mi s-a intamplat si la 2000 km dupa revizie. acum urmeaza alta revizie la care o sa schimb si filtrul epurator dupa care o sa merg la un tester sa vad daca apar erori + sa imi confirme ca e volanta dusa.

alte aspecte: nu scoate fum anormal de mult, si turbina cred ca e ok (acum 2 saptamani am venit de la constanta si am prins 195kmh (pt cateva minute sa vad daca prinde.., de obicei merg regulamentar)

scuze de lungimea mesajului, dar am vrut sa redau cat mai multe detalii/aspecte.

 

PS:masina e un 318d 116CP 2004 cu aprox 110.000 km.

Link to comment
Share on other sites

la cate topicuri cu trepidatii in aglomeratie ,volanta +kit ambreiaj ,etc...exista crezi ca mai avea rost sa mai deschizi unul?! <_<

 

daca ai trepidatii ,schimba ambreiaju si dupa mai vezi...

 

daca ai citi mai atent ai observa ca nu asta era intrebarea...dar ma rog

Link to comment
Share on other sites

nu e rau deloc, numai ca e unul asemanator putin mai jos :) Eu il consider bine intentionat, sincer, in acel topic sunt 220 de reply-uri

 

am citit cam toate topicurile legate de trepidatia la plecarea de pe loc (la cald) si am cam inteles ca e din cauza volantei + ambreiaj.

am observat ca atunci cand stau in trafic mai mult timp, odata cu aparitia trepidatiilor mi se pare ca nici masina nu mai trage (nu se mai "infige") ca de obicei, imi pare mai lesinata <_< si parca nici pedala de la ambreiaj nu e la fel.

am observat ca parca plec destul de usor cu a 3-a de pe loc.

am inteles ca atunci cand ar fi ambreiajul pe duca s-ar simti treptat in viteze, in ordine descrescatoare.

intrebarea mea e daca credeti ca e vreo legatura intre aceste 2 chestii (trepidatia si faptul ca masina nu trage)

legatura cu filtrele/ulei nu cred ca are deoarece mi s-a intamplat si la 2000 km dupa revizie. acum urmeaza alta revizie la care o sa schimb si filtrul epurator dupa care o sa merg la un tester sa vad daca apar erori + sa imi confirme ca e volanta dusa.

alte aspecte: nu scoate fum anormal de mult, si turbina cred ca e ok (acum 2 saptamani am venit de la constanta si am prins 195kmh (pt cateva minute sa vad daca prinde.., de obicei merg regulamentar)

scuze de lungimea mesajului, dar am vrut sa redau cat mai multe detalii/aspecte.

 

PS:masina e un 318d 116CP 2004 cu aprox 110.000 km.

 

da exista o legatura intre ambreiaj, trepidatii si faptul ca masina nu trage. Volanta...posibil...numai la demontare se apreciaza corect. Cu ambreiajul ai sigur probleme

Link to comment
Share on other sites

nu am gasit raspuns la intrebarea mea pe nici un topic de pe acest forum, dar e posibil sa nu fi citit foarte atent ce-i drept.

 

@POYUT tocmai am observat ca sunt mai mare cu fix 1 zi decat tine <_< (cu ocazia asta mi-am mai completat si profilu)

Edited by Mika D
Link to comment
Share on other sites

@POYUT tocmai am observat ca sunt mai mare cu fix 1 zi decat tine :) (cu ocazia asta mi-am mai completat si profilu)

 

 

ahahaa ...super tare... <_<

 

 

 

 

atunci ,cu ocazia asta ,iti doresc sa fi sanatos si banos si nu in ultimul rand iubit ," berbecule " :bashwall:

 

 

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

@POYUT tocmai am observat ca sunt mai mare cu fix 1 zi decat tine :bashwall: (cu ocazia asta mi-am mai completat si profilu)

 

 

ahahaa ...super tare... <_<

 

 

 

 

atunci ,cu ocazia asta ,iti doresc sa fi sanatos si banos si nu in ultimul rand iubit ," berbecule " :blink:

 

 

 

merci la fel. mi-a mai trecut supararea pe tine cand am vazut ca esti pe 20 :unsure:

 

@DanS la multi ani si tie!

ambreiajul cred ca il schimb cu tot cu volanta pt ca altfel nu cred ca rezolv nimic (ca sa revenim ON)

 

PS: Pastele pica pe 19 anu asta :)

Link to comment
Share on other sites

Si la mine trepida...apoi timp de 2 luni a disparut complet trepidatia oricat de mult as fi stat in trafic. A venit mica repriza de primavara si caldura...cu +16 grade si tot nu mai trepida, chiar si la 3 ore in trafic greu bucurestean. Apoi am facut drumul Iasi-Bucuresti si dupa o zi a inceput iar sa trepideze(desi afara era 0 trade...spun asta pentru ca era la un moment dat teoria faptului ca atunci cand e rece afara nu trepideaza). Am stat o zi cu ea asa si am realimentat dupa care iar a disparut trepidatia. Eu nu simt in momentul trepidatiei niciun fenomen straniu la ambreiaj...musca in acelasi punct si se manifesta normal. Faza e ca multe teorii au fost expuse, printre care una dintre ele cea cu pompa de benzina(motorina in cazul meu). Pe topicul initiat de pavel_marius, pe la final a aparut aceasta teorie probata pe viu...cineva si-a schimbat pompa de benzina dupa ce i-a cedat si a scapat de trepidatii...avand in vederea micul meu experiment cu realimentarea tind sa cred ca si aici e un "catch"! Spun asta pentru ca trepidatia a disparut complet timp de 2 luni(in care am alimentat din alta parte). Dar sunt la fel de uimit asupra faptului ca trepidatia a revenit in timp ce rezervorul avea motorina din locul de realimentare nou...Am facut toate testele scrise pe net la capitolul ambreiaj si nu prea il vad sa patineze. Am mers cu e46-uri(318d-uri evident) care nu aveau trepidatia si erau mai puturoase decat a mea. Eu sper ca pavel_marius sa mai revina cu niste detalii gen cum s-a comportat masina lui dupa schimbare si cum e acum...stiu ca a postat imediat dupa insa de atunci nu am mai auzit nimic. De asemenea sper sa mai posteze si tipul ce a schimbat pompa de benzina...la el oare a mai revenit trepidatia? Daca nu inseamna ca avem doua solutii si doua teorii diferite si probate pentru o singura problema...iar asta ,"matematiceste" privind situatia, nu e prea bine!
Link to comment
Share on other sites

Si la mine trepida...apoi timp de 2 luni a disparut complet trepidatia oricat de mult as fi stat in trafic. A venit mica repriza de primavara si caldura...cu +16 grade si tot nu mai trepida, chiar si la 3 ore in trafic greu bucurestean. Apoi am facut drumul Iasi-Bucuresti si dupa o zi a inceput iar sa trepideze(desi afara era 0 trade...spun asta pentru ca era la un moment dat teoria faptului ca atunci cand e rece afara nu trepideaza). Am stat o zi cu ea asa si am realimentat dupa care iar a disparut trepidatia. Eu nu simt in momentul trepidatiei niciun fenomen straniu la ambreiaj...musca in acelasi punct si se manifesta normal. Faza e ca multe teorii au fost expuse, printre care una dintre ele cea cu pompa de benzina(motorina in cazul meu). Pe topicul initiat de pavel_marius, pe la final a aparut aceasta teorie probata pe viu...cineva si-a schimbat pompa de benzina dupa ce i-a cedat si a scapat de trepidatii...avand in vederea micul meu experiment cu realimentarea tind sa cred ca si aici e un "catch"! Spun asta pentru ca trepidatia a disparut complet timp de 2 luni(in care am alimentat din alta parte). Dar sunt la fel de uimit asupra faptului ca trepidatia a revenit in timp ce rezervorul avea motorina din locul de realimentare nou...Am facut toate testele scrise pe net la capitolul ambreiaj si nu prea il vad sa patineze. Am mers cu e46-uri(318d-uri evident) care nu aveau trepidatia si erau mai puturoase decat a mea. Eu sper ca pavel_marius sa mai revina cu niste detalii gen cum s-a comportat masina lui dupa schimbare si cum e acum...stiu ca a postat imediat dupa insa de atunci nu am mai auzit nimic. De asemenea sper sa mai posteze si tipul ce a schimbat pompa de benzina...la el oare a mai revenit trepidatia? Daca nu inseamna ca avem doua solutii si doua teorii diferite si probate pentru o singura problema...iar asta ,"matematiceste" privind situatia, nu e prea bine!

 

si la mine a trecut o perioada buna in care nu a mai trepidat si acum vad ca trepideaza mult mai putin decat atunci cand a inceput sa apara aceasta problema.

indeed nu e prea bine... <_<

Link to comment
Share on other sites

si la mine a trecut o perioada buna in care nu a mai trepidat si acum vad ca trepideaza mult mai putin decat atunci cand a inceput sa apara aceasta problema.

 

 

vorbim la vara <_<

 

stiu ca re-apare din cauza caldurii :bashwall:, poate sunt facute pt iarna :) decat :unsure:

tu ai schimbat ceva POIUYT ca din ce citisem parca si tu aveai o problema asemanatoare daca nu chiar asta. sau nu imi amintesc bine?

Link to comment
Share on other sites

Mie imi trepideaza de la benzina proasta, clar <_< . De cand am descoperit, nu mai bag de la lukoil, mol, agip, bag doar de la unele petromuri, testate deja, si mai rar de la omv. Desigur, daca nu am incotro, bag de oriunde, doar nu o sa raman cu masina in drum, dar in general ma orientez sa alimentez din locurile "cunoscute" si nu mai am nici o trepidatie. Edited by Balanganel
Link to comment
Share on other sites

tu ai schimbat ceva POIUYT ca din ce citisem parca si tu aveai o problema asemanatoare daca nu chiar asta.

 

e din ambreiaj 100%...de rezolvat nu am rezolvat inca am asteptat sa faca luk-ul ambreiaju si volanta ca sa le iau mai ieftin <_<

 

si surpriza ...de luna asta le face...normal ca ies cu 20 de mil mai ieftin :)

Link to comment
Share on other sites

tu ai schimbat ceva POIUYT ca din ce citisem parca si tu aveai o problema asemanatoare daca nu chiar asta.

 

e din ambreiaj 100%...de rezolvat nu am rezolvat inca am asteptat sa faca luk-ul ambreiaju si volanta ca sa le iau mai ieftin <_<

 

si surpriza ...de luna asta le face...normal ca ies cu 20 de mil mai ieftin :)

 

hmm...good to know, pe asta nu o stiam. keep us updated please!

Link to comment
Share on other sites

Eu as dori sa stiu de ce daca patinezi ambreajul pe loc, pentru 3-4 plecari se comporta perfect normal? In momentul in care eu il patinez teoretic se incinge nu? Iar din cate am discutat despre asta, caldura dauneaza...deci o logica simpla ar spune ca daca il patinez ar trebui sa faca mai rau si nu sa dispara! Ufff....abia astept sa inlocuiesc si eu volanta+kit!
Link to comment
Share on other sites

Eu as dori sa stiu de ce daca patinezi ambreajul pe loc, pentru 3-4 plecari se comporta perfect normal? In momentul in care eu il patinez teoretic se incinge nu? Iar din cate am discutat despre asta, caldura dauneaza...deci o logica simpla ar spune ca daca il patinez ar trebui sa faca mai rau si nu sa dispara! Ufff....abia astept sa inlocuiesc si eu volanta+kit!

 

MEI ,ce nu intelegi!? e vorba de arcurile din volanta...inventia minune...ca nu le mai puteau lasa pe disc, sa schimbi doar kitu de ambreiaj...le-au pus repede in volanta...alea sunt toata vina

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Eu as dori sa stiu de ce daca patinezi ambreajul pe loc, pentru 3-4 plecari se comporta perfect normal? In momentul in care eu il patinez teoretic se incinge nu? Iar din cate am discutat despre asta, caldura dauneaza...deci o logica simpla ar spune ca daca il patinez ar trebui sa faca mai rau si nu sa dispara! Ufff....abia astept sa inlocuiesc si eu volanta+kit!

 

MEI ,ce nu intelegi!? e vorba de arcurile din volanta...inventia minune...ca nu le mai puteau lasa pe disc, sa schimbi doar kitu de ambreiaj...le-au pus repede in volanta...alea sunt toata vina

 

AM inteles..."MEI"! Nu inteleg de ce sari ca ars de fiecare data cand cineva intreaba ceva de aceasta problema. De parca te-as contrazice...am spus-o clar, sunt 100% convins de faptul ca volanta e de vina insa vreau sa aflu si eu una-doua despre problema daca tot o voi inlocui. Ca apoi cand cineva ma va intreba de aceasta problema sa stiu sa-i expun o situatie bine documentata si nu banalul "ca e uzata"! Intrebarea mea legata de caldura era urmatoarea: De ce cand patinez ambreiajul pe loc, pentru 2-3 plecari trepidatia dispare. Din cate am stabilit impreuna caldura face ca acele arcuri uzate sa-si piarda si mai mult din proprietati, nemai amortizand cum trebuie si provocand trepidatia...right? Eu cand patinez ambreiajul pe loc nu incing discul? Caldura aceea nu se transmite arcurilor? Mie mi se pare un fenomen straniu...daca ce incinge trepideaza...daca se incinge si mai tare nu mai trepideaza. Poate gresesc eu in logica mea insa doar vreau sa aflu niste detalii si nu te contrazic in niciun fel POIUYT! Nu ma intelege gresit...Respectele mele!

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura cu ce am intrebat ceva mai sus? A inceput iar usor usor sa trepideze si de fiecare data cand patinez ambreiajul pe loc inceteaza a mai terpida pentru 4-5 plecari...apoi incet incet revine. Asta nu imi poate decat confirma faptul ca problema e din zona ambreiajului, si cred ca putem exclude alte explicatii gen pompa de combustibil sau flansa de cardan...cel putin in cazul meu. Problema e undeva in zona volanta - disc - placa de presiune - pompa de ambreiaj. As paria pe volanta asa cum am facut si pana in prezent insa voi fi 100% lamurit abia dupa ce desfac si vad cu ochii mei. Pana atunci as dori sa stiu ce s-a mai aflat...daca a mai inlocuit cineva ceva daca a mai citit cineva despre aceasta problema. Eu am intrat pe un forum german unde acuzau problema asta. Nu-s as in germana insa am reusit sa inteleg...problema au detectat-o ei ca fiind la o chestie descrisa pritr-un cuvant in germana pe care nu-l cunosc. Am cautat traducerea intr-un dictionar german-englez de termeni tehnici si traducerea ar fi "coupling".
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura cu ce am intrebat ceva mai sus? A inceput iar usor usor sa trepideze si de fiecare data cand patinez ambreiajul pe loc inceteaza a mai terpida pentru 4-5 plecari...apoi incet incet revine. Asta nu imi poate decat confirma faptul ca problema e din zona ambreiajului, si cred ca putem exclude alte explicatii gen pompa de combustibil sau flansa de cardan...cel putin in cazul meu. Problema e undeva in zona volanta - disc - placa de presiune - pompa de ambreiaj. As paria pe volanta asa cum am facut si pana in prezent insa voi fi 100% lamurit abia dupa ce desfac si vad cu ochii mei. Pana atunci as dori sa stiu ce s-a mai aflat...daca a mai inlocuit cineva ceva daca a mai citit cineva despre aceasta problema. Eu am intrat pe un forum german unde acuzau problema asta. Nu-s as in germana insa am reusit sa inteleg...problema au detectat-o ei ca fiind la o chestie descrisa pritr-un cuvant in germana pe care nu-l cunosc. Am cautat traducerea intr-un dictionar german-englez de termeni tehnici si traducerea ar fi "coupling".

 

eu din ce am tot citit tind sa cred ca e din cauza volantei si a ambreiajului, desi nu ma prea pricep.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.