Jump to content

agata cand schimb vitezele


Recommended Posts

Salutare tuturor

 

Am o mica mare problema

 

1.se intampla cand stau la semafor sa bag in treapta 1 si nu intra decat jumate, trebuie sa scot sa mai apas odata ambreaju sau sa bag in treapta 2 si din nou in 1 ca sa intre ( este foarte deranjant )

 

2. daca schimb mai sport din treapta 1 in 2 si din 3 in 4 simt cum agata ceva inauntru ( daca schimb normal adica scot din treapta 3 cu o mica mica pauza in neutru si continui in treapta 4 nu agata )

 

mentionez ca am schimbat ambreajul si cutia

 

astept pareri

 

 

 

este vorba de un e39 520 d an 2001, 136 cai

 

o zi cat mai placuta

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor

 

Am o mica mare problema

 

1.se intampla cand stau la semafor sa bag in treapta 1 si nu intra decat jumate, trebuie sa scot sa mai apas odata ambreaju sau sa bag in treapta 2 si din nou in 1 ca sa intre ( este foarte deranjant )

 

2. daca schimb mai sport din treapta 1 in 2 si din 3 in 4 simt cum agata ceva inauntru ( daca schimb normal adica scot din treapta 3 cu o mica mica pauza in neutru si continui in treapta 4 nu agata )

 

mentionez ca am schimbat ambreajul si cutia

 

astept pareri

 

 

 

este vorba de un e39 520 d an 2001, 136 cai

 

o zi cat mai placuta

nu e bine centrata volanta sau nu a fost inlocuita si poate era cazul

se poate sa fie si cutia defecta ( a fost noua ?)

Link to comment
Share on other sites

cutia este sh

 

dar face exact la fel ca si cea veche

 

de asta am aintrebat pt ca nu cred ca doua cutii sa fie stricate exact la fel

 

 

legat de volanta stiu ca fostul proprietar a avut ceva probleme cu ea si din cate stiu a pus una sh

 

 

dupa ce am schimbat cutia si ambreaju a ramas decat volanta

dar am vrut sa va intreb si pe voi daca poate si volanta sau altceva

 

pt ca asa schimb toata masina si tot nu ii dau de cap

Edited by ahiile
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la 316-le sotiei am patit ca -s-au uzat placutele fata si a scazut lichidul in borcan sub nivelul de alimentare al pompei de ambreiaj si a prins aer si facea ca si a ta.i-am pus lichid, am aerisit si i-am schimbat si uleiul cu un drum ca la 196.000 era cazul . merge din nou impecabil
Link to comment
Share on other sites

si mie imi agata cand dau a doua , daca nu trag mai tare sare din viteza sau nu intra , si nush ce sa ii fac , am schimat si maneta cu bucsele si tot asa face

stie cineva ce se poate strica atunci cand sare din viteza????

am inteles ca e o piesa care ar fi sudata si poate ceda....

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa te uiti cam la tot mecanismul. Este ce am numit eu mecanismul de ghidaj, ingineru' timonerie. si este prezentat de grozdan in link. In primul rand sunt niste bucse de cauciuc care se uzeaza si fac un joc. . Tijele de metal pot fi indoite. Ar trebui sa salti masina pe un elevator ca sa verifici asta deci nu scapi de service. Daca ai noroc e doar mecanismul asta stricat/ uzat.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Deci la tine e numai cand bagi in treapta 1 se mai opreste in ceva ? e destul de frecvent ? si la mine s-a intamplat asta de foarte multe ori chiar uneori nu a mers sa intre din prima dupa ce am apasat ambreaju si mai este inca ceva ciudat la mine , daca sunt pe liber si incerc sa ajung asa de proba in treapta 5 simt ca trec peste un hop ca si cum ar fi un hop creat de o bara verticala in dreapta verticalei 3-4 , nu prea stiu cum sa explic , sper sa ma fi inteles cineva , bafta ! Edited by Oliver
Link to comment
Share on other sites

am fost la service si nimik

 

 

am facut aerisire la ambreaj

prima zi a mers super

 

insa dupa cateva zile a revenit problema la loc

agata cred ca in toate treptele mai putin in treapta 5

 

 

stie cineva de la ce poate fi ca ma dispera

Edited by ahiile
Link to comment
Share on other sites

si mie imi agata cand dau a doua , daca nu trag mai tare sare din viteza sau nu intra , si nush ce sa ii fac , am schimat si maneta cu bucsele si tot asa face

stie cineva ce se poate strica atunci cand sare din viteza????

am inteles ca e o piesa care ar fi sudata si poate ceda....

 

si eu am o problema asemanatoare doar ca mie imi sare din viteza a 2 si a 4. dar asta doar o perioada. dupa cativa km parcursi isi revine. ceva sfaturi, indicatii cam ce poate sa fie problema? de schimbat nu am schimbat decat uleiul. apropo e vorba de un bmw 520d din 2000.

Link to comment
Share on other sites

am fost la service si nimik

 

 

am facut aerisire la ambreaj

prima zi a mers super

 

insa dupa cateva zile a revenit problema la loc

agata cred ca in toate treptele mai putin in treapta 5

 

 

stie cineva de la ce poate fi ca ma dispera

mai incearca o aerisire si daca iara merge vezi pe unde ia aer. ai grija sa ai lichid de frana pana sus

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
si eu am un 520i din 99, si nu am ce baga in treapta I ca sare imediat cum las ambreajul.dar daca fac acest lucru din mers fara sa apuce masina sa se opreasca (de ex cand ma apropiu de un semafor de unde stiu c a trebuie sa pornesc cu I) porneste fara sa mai sara. la inceput era enervant.acu m-am obisnuit :twoup: :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.