Jump to content

turbina la e90320d


Recommended Posts

masina trage corespunzator dar a aparut ulei la furtunul dintre intercooler si galeria de admisie.am facut odiagnoza la turbina (masurarea presiunii )si turbina intra normal si realizeaza presiunea normala.inainte de asta la sugestia mecanicilor de la Dormag am inlocuit filtrul epurator desi stiam de pe forum ca nu trebuie decit curatat.intradevar nu are ce sa se colmateze la el.spalat este ca nou cu conditia ca membrana din interior sa fie intacta.din pacate continua sa piarda uleisi cred ca trebuie sa inlocuiesc turbina (aprox.5000ron groza dan).sunt dezamagit ca turbina este de provenienta Mitsubishi si nu se poate reconditiona ,cel putin asa am inteles de la cel care a facut diagnoza.sincer nu mi-as dori o turbina reconditionata. mentionez ca masina are 120000km si eu o am de 6luni.sper sa nu fie o problema generala la acest motor pt ca au mai schimbat si altii din cite am vazut.cunosc riscurile mersului in continuare cu aceasta problema
Link to comment
Share on other sites

daca iti merge masina ok d c iti faci priobleme?

 

cam cat ulei iti mananca la un anumit nr de km?

cind cantitatea de ulei este suficient de mare motorul se poate supratura si nuse mai opreste cu ajutorul contactului(start/stop).daca nu ai prezenta de spirit si il opresti intr-o viteza superioara poti distruge motorul .am vazut asta mai demult la un renault 2,5 turbo diesel.la mine consumul este cam400 ml la 10000 km.in plus nu stiu ce pateste filtrul de particule.

 

nu am alergat-o prea tare 80%bosho max.2500rot si 20%turbo 3500-4000rot si ma gindesc ca un consum normal ar fi de200ml/10000km cu acest regim de exploatare.

 

Toate turbinele arunca ulei in evacuare(inclusive cele motate pe M.A.S-uri) importanta e cantitatea. Deci: cat ulei iti consuma la 10000 km?

400 ml/10000km vizual pe joja (600ml la un schimb de 15000km)

 

Stai linistit nu ai nici o problema,la toate se intampla acest lucru si de refacut se reface, exista cineva de le reconditioneaza undeva prin chitila, tipul este tare rau le face ca noi sau mai bine si te costa undeva pe la 1000-1200 lei.

crezi ca reconditioneaza si turbinele astea facute de mitsubishi?ai vreun tel.? sau stie cineva un caz de reconditionare cu rezultate la 2,0d 163cp?

 

Doar ce am schimbat una la un E90 ca al tau, cu turbo Mitsu, merge bine acum :)

a incercat reconditionare?de unde a cumparat si cam cit a dat pe ea .pune probleme inlocuirea?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca este destul de mare.Eu in 25.000km adica intervalul de schimb ulei pe car il fac eu nu completez absolut nici un gram de ulei si merg destul de sportiv.

Mentionez ca masina are 79000km acum (schimbat filtru epurator la 50.000km).

mai astept si alte pareri dar totusi cred ca este cam mare,iar filtrul epurator cind l-ai schimbat avea ceva in el in afara de ulei(parafine sau depuneri)ca la mine era curat (nu stiu cind afost schimbat in germania)

 

depinde si ce ulei foloseste.si mie castrol magnatec diesel 5w-40 imi papa 1l la 5000km iar cu original bmw 5w-40 am 4000km si nu se observa nimic pe joja...oricum ce consum spune el ca are eu zic ca e normal la un motor turbo..

am pus ulei original 5w40.prin comparatie cu masina unui amic 525d 163cp cu 180000km si nu are ulei pe admisie,dar turbina este garret banuiesc iar masina nu consuma mai mult de 200ml/10000km.la tine ai idee ce turbina ai ?poate si tu ai o turbina de renume.poate sau zgircit la E90

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.