Jump to content

E36 325


Rin_Tin_Tin

Recommended Posts

E 36 325 M50B25 fara vanos.

 

Aud un zgomot in motor ... o bataie in blocul motor. Ce ar putea fi ?

Bataie respectiva nu se aude tot timpul si nu conteaza daca e cald sau rece motorul. O bataie destul de puternica. Noaptea cand e liniste se aude daca esti atent de la 10-20 de metri.

 

Nu bate egal ca secundarul. Are o bataie neregulata si cand bate se sincronizeaza cu suflul din evacuare. Poate sa nu bata deloc, poate sa bata 3-5 secunde dupa care nu bate 10 secunde dupa care iar incepe sa bata sau pur si simplu bate mereu.... Nu imi dau sema a ce influentzeaza bataia respectiva.

Daca nu bate si accelerez motorul apare aceeasi bataie dar mult mai rapida in 3000 de ture iar cand revine la 1000 de ture incepe sa bata ( dar nu regulat si nu de fiecare data. ) Se aude ca si cand ar lipsi un surub undeva , ar intra in rezonanzata si ar tzacani... Cu toate astea cred ca e din motor.

In mers pana in 3000 nu bate si nici daca depasesc 3000 de ture. Are doar o zona cam de 100 de rotatii in jurul valorii de 3000 de ture.

 

Tachetzii nu sunt pt ca stiu cum bat tachetii.

Nu imi dau seama din ce zona e bataia dar tind sa cred ca e ori in partea din fatza la distributie ori undeva sub motor.

 

Totusi nu cred ca e distributia pt ca ma gandesc ca daca era distributia tzacanea tot timpul.

 

Nu stiu cum se aude cand iti bate o supapa.

Poate sa bata pistonul dar doar cand isi aduce aminte ?

Sa fie din lagare sau din biela ?

 

Astept pareri.

Multumesc

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

eu aveam o bataie de asta care ma disperase....la fel m-am speriat ca ar fi din motor, cutie, etc.

am urcat masina pe o rampa, mecanicul sub ea , si a depistat din ce zona venea zgomotul, si ne-am orientat pe zona respectiva. am descoperit un surub slab la pompa servo pe care o schimbasem de 2 saptamani. l-am strans si am scapat de bataie :)

poate ai si tu o chestie simpla de genul asta.....du-o pe o rampa, baga-te pe sub ea si vezidin ce zona se aude exact, apoi incearca sa vezi ce produce zgomotul. poate totusi e din motor, vreo biela , dar na....poate ai si noroc

Link to comment
Share on other sites

Merci mult de incurajare...

Masina asta a trecut pe la "MARI mecanici cu pretentii " de pe acest forum....

Fiecare a ramas cu cateva suruburi pe la el prin atelier... FIECARE a luat macar 2-3 suruburi din ea !!!

Este foarte probabil sa ai dreptate.

De multa vreme incerc sa dau de un mecanic tipicar. Degeaba unii au preturi accesibile daca dupa aceea treci pe la inca 3 mecanici care niciunul nu-ti rezolva masina...

Si masina ta avea exact aceleasi simptome ?

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

da....sunetul nu se auzea mereu...uneori mai disparea. si la o anumita turatie incepea, si crestea odata cu turatia.

ne-am chinuit sa verificam esapamentul, catalizatoarele, role, etc, pana am descoperit un amarat de surub slab .

 

pe de alta parte, DACA chiar e motorul cu problema, nu cred ca se merita refacerea...mai rapid iei altul, il pui si intr-o zi e gata . pentru ca la ce mecanici avem sunt slabe sanse sa iasa ok, oricati bani ai da tu pe piese, si oricat de bune ar fi. cunosc cazuri, din pacate.si te trezesti ca cheltui 3000 ron si motorul merge ca un 1,8, si pana la urma tot esti nevoit sa iei unul sh :)

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc sa nu fie vreo prindere, ceva pe-acolo care vibreaza, daca era din motor ar fi trebuit sa se auda tot timpul. Ziceai ca pare ca merge in 5, vezi sa nu fie o bobina si sa se auda un pacanit de la ea, am schimbat si eu una. Se auzea un pacanit, un fel de bataie, eram convins ca e din motor, dar era bobina, plus ca avea un mers usor neregulat si ezitare in acceleratie. La 6 cilindri e mai greu de depistat, dar cu rabdare ii dai de cap. Nu ignora nici sfatul primit mai sus legat de ulei, ia-le prin eliminare. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

Daca a inceput sa bata de cand a venit frigul schimba uleiul cu unul de vascozitate mai mica la rece (numarul din fata W mai mic).

 

Am 5w40...

 

Ma gandesc sa nu fie vreo prindere, ceva pe-acolo care vibreaza, daca era din motor ar fi trebuit sa se auda tot timpul. Ziceai ca pare ca merge in 5, vezi sa nu fie o bobina si sa se auda un pacanit de la ea, am schimbat si eu una. Se auzea un pacanit, un fel de bataie, eram convins ca e din motor, dar era bobina, plus ca avea un mers usor neregulat si ezitare in acceleratie. La 6 cilindri e mai greu de depistat, dar cu rabdare ii dai de cap. Nu ignora nici sfatul primit mai sus legat de ulei, ia-le prin eliminare. Bafta!

 

 

Da asa ma gandesc si eu dar incepe sa se auda din zi in zi mai tare...

 

http://www.youtube.com/watch?v=Stpl2iPPilA...feature=related

 

vezi daca te ajuta,e M54 motorul dar cine stie

 

 

Al meu nu face asa.... Se aude ca alta marca de drujba :)

 

Ar putea fi si rola intinzatoare de la cureaua de AC (vezi sa fie bine intinsa cureaua)... sunetul pe care il descrii tu e foarte asemanator cu cel care l-am avut si eu!

 

Am dat jos cureaua si tot face :D

 

Merci de sfaturi.

Ma voi duce saptamana urmatoare la un mecanic BUN in care am incredere.

Bun dar scump... :lol: ( M-am saturat de mecanici prosti dar multi... :) )

Daca zice ca e distributia, sau ca e ceva ce intra in vibratie, sau bobina sau role intinzatoare e OK.

Daca e de schimbat motorul sau de resegmentat asta e de belea.... Mai sunt sofer in primavara...

In cazul asta varianta ideala e sa refac motorul asta care ar insemna de la 30 de milioane in sus.

Daca schimb motorul ma duce cam 20 de milioane si am toate sansele sa-mi pice in 2 ani.

Tot 2 ani a tinut si motorul asta. Inainte am avut un 318is care a tzinut o luna.... Nashpa.

Ce sa zic... Mishto Motor-Sportul dar cand ai sponsor...

Deci pana in 8-10 milioane.... Daca e mai mult, va fac cu mana din statia de tramvai... :)

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

M-am dus azi la diagnoza la Bavaria.

Ei au zis ca e distributia....

Verdictul l-a dat "domnul George "... Mi-a zis ca nu are cum sa fie din piston sau din biela ca cica motorele astea M50B25 sunt cele mai rezistente motoare facuta vreodata de BMW si ca el n-a vazut niciodata un motor de-asta cu piston spart sau biela cu bataie.... Ca se strica foarte greu...

 

M-as bucura sa fie doar distributia si sa nu fiu nevoit sa refac motorul...

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.