Jump to content

Cati dintre cei cu diesel au avut o problema cu turbina ? De cat timp au masina?


Recommended Posts

Ii multumesc lui @roco123 pentru idee si il citez :

"Topicul ar trebui sa dea cam asa: Cati dintre cei cu diesel au avut o problema cu turbina de cat timp au masina.

Daca as pune: Cati dintre cei cu 320d au avut probleme, cred ca raspunsul va fi si mai sumbru smile.gif)

Dar stai, ca nu e numai turbina, sunt injectoare, sunt alte piese, clapete aspirate, etc.

Am un prieten, el nu porneste masina cu usile deschise de frica sa nu se duca dracu balamanele... al dracu ce vibreaza la pornire sau oprire....nu mi-ar trebui diesel mic nici intr-o mie de ani.

hai un 330d, sau 530d, sunt mai echilibrate, nu vibreaza asa, nu au atatea probleme ca 320d..."

 

hai sa o vedem si pe asta.

Link to comment
Share on other sites

E34 525TDS, luata la 240kkm in prezent 300kkm, 1.5ani. Nici o problema. Vede frecvent 3500-4000 de ture.

Zona turbinei e putin murdara de ulei, e asa de cand am luat-o si nu mi-am batut capul sa curat zona pt ca tot se murdareste de la vaporii de ulei scapati pe langa ax.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten, el nu porneste masina cu usile deschise de frica sa nu se duca dracu balamanele... al dracu ce vibreaza la pornire sau oprire....nu mi-ar trebui diesel mic nici intr-o mie de ani.

Ar trebui sa-i spui prietenului tau sa se duca la un service cu ea!

 

Mie nu imi vibreaza mai deloc si sub nicio forma nu am vibratii care sa duca la dezintegrarea masinii :)) Si am motorul in 4 nu in 6.

 

520d - schimbat tija de actuare turbina la 35.000km (1.5 ani vechime) pe garantie

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Ii multumesc lui @roco123 pentru idee si il citez :

"Topicul ar trebui sa dea cam asa: Cati dintre cei cu diesel au avut o problema cu turbina de cat timp au masina.

Daca as pune: Cati dintre cei cu 320d au avut probleme, cred ca raspunsul va fi si mai sumbru smile.gif)

Dar stai, ca nu e numai turbina, sunt injectoare, sunt alte piese, clapete aspirate, etc.

Am un prieten, el nu porneste masina cu usile deschise de frica sa nu se duca dracu balamanele... al dracu ce vibreaza la pornire sau oprire....nu mi-ar trebui diesel mic nici intr-o mie de ani.

hai un 330d, sau 530d, sunt mai echilibrate, nu vibreaza asa, nu au atatea probleme ca 320d..."

 

hai sa o vedem si pe asta.

 

 

 

 

Sa verifice sa nu fie duse tampoanele de la motor - o posibila cauza a vibratiilor prea mari!

 

320d, 136CP, 193.000km fara probleme pana acum.

Link to comment
Share on other sites

nu am avut probleme cu turbina...era un topic pe forum cum sa intretii cat mai bine lifetime ul turbinii,i l urmez cu strictete si consider ca ap totul sta in intretinerea masinii.

LE:cump la 150k km,prezent are 180k km.

Edited by DTM
Link to comment
Share on other sites

E90 de la 12.000km la 84.000km din care vreo 40.000km cu chip fara nici o problema la motor (revizia la 25.000km nu la 40.000km cum zice masina).Inainte am avut un passat de la 110.000km pana la 200.000km din care vreo 60.000km cu chip iar la passat am schimbat doar debitmetrul (e boala la tdi). Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am avut un 525d e39 acum 2-3 ani .. si am schimbat turbina

 

a avut 4 proprietari numai in tara (eu fiind al 5-lea) si nr de km unknown

 

consider ca daca iei o masina diesel cu nr de km reali si intretinuta corespunzator nu ar trebui sa ai probleme de genul asta.

Link to comment
Share on other sites

masina din semnatura la 190k nicio problema cu turbina. doar ca se aude f putin suierand. nu stiu daca e normal asa ceva sau nu. nu scoate fum si nu consuma ulei deloc. de la schimb la schimb nu este nevoie sa completez deloc ulei. folosesc castrol 5W30 si il schimb la 10k. acum o sa-i pun bmw longlife 04 5w30 sa vad cum se comporta. exista oare vreo diferenta intre cele doua: castrol si bmw? bafta tuturor.
Link to comment
Share on other sites

la fostul seria 3 - e46 - 320d din dec 2000...... pana la 260.000km nu am avut nici o problema la turbina. la tot motorul mi s'a schimbat de'a lungul timpului: injectorul cu quartz, o electrovalva de la turbina si cand am luat masina din germania, la aprox 100.000km - au schimbat la bmw acolo pompa de injectie pt ca avea defecte electrice.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.