Jump to content

Rezultat Dyno 328i e36


roco123

Recommended Posts

Salut

 

Dupa cum spune titlul am fost la dyno azi cu masina, toate bune si frumoase, stand profi, insa omul ce era acolo nu se pricepea.

 

Acum va intreb pe voi: E normal ca la un test dyno, masina sa se testeze pana la 5000rpm maxim?

Toate graficele ce le-am vazut pe net sunt intre la 6600-7000rpm.

 

Mie mi-a iesit cam 210 cai la 4800 rpm si

 

330nm la 4200 rpm.

 

 

Nu mi se pare corect, ca omul de acolo nu mi-a dus masina pana la limitare sau macar pana in 6000rpm. Ce naiba, dupa 5000 am maximul de putere, pana in limitare, nu vorbim de masina stock, asa ca nu veniti sa spuneti ca dupa 6000 degeaba merg cu ea in ture.

 

Prin modificarile aduse am mutat curba de putere si cuplu mai sus, el pana la 4800 a accelerat masina, apoi a stat acolo un pic si a oprit ca nu mai era grafic.

 

Mecanicul ala mi-a mai zis ca asa e testul ca asa se testeaza pana la 5000rpm numai orice dyno.

Din fisele de pe net vazute, asa ceva e imposibil...

 

 

Doresc niste informatii si lamuriri in special de la cei ce au mai facut dyno sau stiu 100% cum sta treaba si daca e corect sau nu dyno pana la 4800rpm....

 

De cuplu sunt multumit, de cai in nici un caz.

 

Insa daca aflu ca e ok testarea asta,ma multumesc cu ce am.

 

http://img689.imageshack.us/img689/3961/dyno007.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ai ĂŽncercat şi cu dynolicious dacă tot ai iPhone? :)

Am facut, insa numai pe ud... nu am apucat pe uscat cu vremea asta. Si rupe grav aderenta a 1-a si chiar si a doua...

Se usca afara si mai incerc.

Am pus 0 la setari si imi arata puterea la roata, cel putin asta zice dynolicious...

Eram 2 persoane in masina, iphone era pe suport, cum trebuie.

http://img340.imageshack.us/img340/8113/img0111v.png

 

http://img209.imageshack.us/img209/3151/img0110x.png

 

 

 

@CristiB

Scula e tare... ala habar nu avea de el... o sa merg sa refac testul, insa nu mai vreau sa dau 150 ron degeaba.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Salut, pai noi degeaba am facut resoftare la masina asta si am ridicat si limitarea de turatie un pic ??? :) Halal inginer ala care ti-a facut testul Dyno , sunt curios daca macar ti-a pus ventilator in fata masinii.

 

ps: trebuie turata pana in limitare si peurma vezi la ce turatie se numara cei mai multi ponei.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

eu m-am gandit ca poate ala avea impresia ca e diesel :)

 

LE: mi se pare ok si putere si cuplu pt un 328 cu modificarile pe care le are... vrei mai mult? n-ai turbo! cuplu e mai mare ca la un 330 chiar......

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

A pus ventilator, totul a fost ca la carte, dyno era profi ca aparat, tipu nu stia insa...

Am si video, o sa pun pe youtube si pun si aici cand le dau jos de pe camera. :lol:

 

eu m-am gandit ca poate ala avea impresia ca e diesel :)

 

LE: mi se pare ok si putere si cuplu pt un 328 cu modificarile pe care le are... vrei mai mult? n-ai turbo! cuplu e mai mare ca la un 330 chiar......

Pai stiu ca am ceva mai multa putere, e si clar ca dupa 5000 incepe distractia, asa ca la 4800.... nu cred ca era puterea maxima.

Stock avea 193 cp masurati la 5300 rpm, cu admisia asta am urcat curba de putere in ture... inainte la 5500 era praf, motorul chiar nu mai se ducea... acum.... daca as avea vreo 8000rpm cred ca as avea 300 de cai, caci pe atat cat urca turatia, urca si puterea.

 

Tind sa cred ca la 6000rpm e o cu totul alta putere in comparatie cu 4800rpm.

 

 

Nu vreau mai mult.

Ce vreau e o masurare reala pana in limitare, nu pana la 4800rpm.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

pai tu crezi ca, cu cat urci turatia urci si puterea? :)

sincer, cat te astepti sa aibe ? (putere)

Da, asta cred, am pus si un video aici cu 100-180, se vede clar ca, cum urca turele, urca acul vitezometrului mai repede. ce indica asta?

Eu imi cunosc masina si nu sunt absurd. Prin modificarea asta cu admisia s-a schimbat dramatic comportamentul masinii, e incredibil ce potential avea si are motorul asta.

Daca masina trage de la 4000 la 5000 rpm de 5 pe o scara de la 1 la 10, de la 5000-5500 trage de 6, 5500-6000, 7.5, 6000-6700 8.5, crezi ca face asta fiindca puterea maxima e la 5000rpm?

 

Estimez undeva la 230cp 100% fara nici un fel de dubiu.

 

 

 

Stock erau 193 cp la volantĂŁ nu la roatĂŁ.

Pai si astia 156.9KW sunt la volanta... asta la 4800 rpm.

 

Oricum, o sa refac testul pana la 6700rpm si o sa revin cu graficul. Veti vedea ca e diferit si puterea urca pana in limitare.

Se vede si pe graficul asta, puterea urca pana a oprit ala testul.

Link to comment
Share on other sites

Stock erau 193 cp la volantĂŁ nu la roatĂŁ.

pai si puterea stock a masinii , aia declarata de fabricant, tot la volanta e. puterea motorului, nu la roata. americanii au boala cu puterea la roata

 

ar trebui sa fie de acord sa refaca testul , ii arati turometrul la bou, si o tureti tu nitel in 6500, sa vada si el ca nu explodeaza, si sa o faca cum trebuie, nu masuratoare ca la solenta diesel :). eu nu cred ca iti va arata mai mult de 225-230 de cai, nici dupa masuratoarea la maxim. masina o trage ea pana la 6700, 7000 cat oi fi ridicat tu limita, dar nu cred ca puterea creste chiar asa tare peste 5000. presupun mai degraba o crestere mica dar constanta pana undeva la 6000+, apoi o coborare lina.

am mers cu un 325 cu un soft foarte cretin, fara nici o limitare de turatie. termina turele din bord si se mai tura cred ca 8000 rpm, si aveam impresia ca trage grav de tot si dupa 6500, dar cred ca era doar o senzatie .... ca la diesel

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Am cautat pe net, sunt o gramada de fise dyno de e36 328i si la toate, curba de putere tot urca pana in limitare.

Observati unde ii e puterea astuia la 4800 rpm si unde ii este la 6700, ca puterea tot urca.

Uitati un exemplu:

 

http://www.turnermotorsport.com/image/engine/engine_pulley_dyno.jpg

 

 

Nu ma uit la cifrele scoase de motorul ala din imaginea de mai sus, ma uit strict cum urca de la 5000-6700, diferenta cam de 35 de cai din cate vad, asa e la toate fisele de 328i...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

pai si puterea stock a masinii , aia declarata de fabricant, tot la volanta e. puterea motorului, nu la roata. americanii au boala cu puterea la roata

 

Eu la puterea stock mĂŁ refeream.

 

DacĂŁ stock avea 193 cp la volantĂŁ, deci la roatĂŁ erau clar mai puĂžini cai, iar acum are 210 cp la roatĂŁ, eu cred cĂŁ este o ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžire foarte bunĂŁ pentru o maÂşinĂŁ fĂŁrĂŁ turbo sau compresor.

Mã rog, rãmâne de vãzut, poate are mai mult.

Link to comment
Share on other sites

dyno iti spune tot caii de la volanta :)

 

hai roco....nu ai mai facut testul ? sau au uitat sa ne spui si noua ce si cum

 

Nu, ĂŽţi spune caii de la roată.

 

Singurele dyno-uri care măsoară caii de la volantă sunt cele care măsoară direct puterea motorului, astfel de dyno-uri costă foarte scumpe, nu cumpără oricine aşa ceva.

 

 

Iar acesta este un dyno tipic, adică un dyno care măsoră caii de la roată:

 

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

dyno iti spune tot caii de la volanta :)

 

hai roco....nu ai mai facut testul ? sau au uitat sa ne spui si noua ce si cum

Nu am mai facut testu, ca ala de acolo nu a vrut sa-mi dea o tura gratis pentru ca mi-a facut dyno aiurea. N-am mai vrut sa dau 150 de ron pe un test pana in 5000rpm dinou.

O sa mergem mai multi oameni in 23, atunci cand il vom convinge pe ala ca testu corect e pana in limitare.

 

 

@vl4d, masina are soft, admisie marita, catalizatoare out. atata tot.

 

Vor urma axe cu came, serpisori, momentan.

 

 

@Ciupanezu

 

Din pacate aia 210 cai dati de standul dyno la 4800rpm sunt la volanta nu la roata. de aia am zis, ca sunt putini.

Daca te uiti sub unde scrie 156kw, vei vedea wheel power, 109kw.

Ca sa ai un motor de 200rwhp, la volanta ii trebuie minim 270hp.

Ca idee, am vazut fisa dyno la un m3 3.0 286 de cai, avea 279HP si 206rwhp. Pierderi enorme in transmisie.

Dynolicious mi-a dat 210rwhp, ceea ce e superb.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Si eu m-am speriat cand am vazut... trist. Poate duce pana la 35% din puterea motorului, pierderile din transmisie la tractiunea spate.

 

Insa nu aia e important, numai americanii testeaza rwhp.

Important sunt caii motorului... pierderile ma gandesc ca nu pot fi calculate 100%

Si se pune o estimata...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.