Jump to content

BMW 740d BiTurbo-245CP- E38


Djafar740d

Recommended Posts

salut

 

Sunt din Chisinau, R.Moldova si asi vrea sa va prezint mashina mea.

Este un e38, 740d, cu 245CP, BiTurbo din anul 1999.

 

AM ales motorizare pe motorina nu din considerente de economie, ci anume ptr cele 2 turbine si pueterea care o dezvolta si asi vrea sa va spun ca ii mai "vesela" decit 740 benzina (chair daca asta are 286 CP).

 

Puncte forte:

- mare, confortabila, cai putere/ consum

 

Puncte mai slabe :)

- piese mai scumpe de 2-3 ori decit la mashini surori (728. 730. etc....) dar sa stiti ca se merita, ptr ca in schimb primesti aceleasi senzatii pe care le ai cind avionul Aerobus decoleaza...te lipeste de scaun...

 

NU stiu ce sa ma povestesc, daca aveti intrebari, le astept....

 

Cind am luato era pe jante de 16, in scurt timp am pus pe 18 de la BMW e65

post-32266-1263737305_thumb.jpg

 

Apoi iam instalat space-re (nu stiu daca am scris corect) la roti, de 20 mm.

Foto fatsa: pina si dupa instalare

post-32266-1263737722_thumb.jpg

Foto spate: pina si dupa instalare

post-32266-1263737761_thumb.jpg

 

-----

si restul pozelor

post-32266-1263737385_thumb.jpg post-32266-1263737439_thumb.jpg post-32266-1263737458_thumb.jpg post-32266-1263737491_thumb.jpg post-32266-1263737522_thumb.jpg post-32266-1263737598_thumb.jpg post-32266-1263737648_thumb.jpg post-32266-1263737671_thumb.jpg

 

 

cu respect

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut si bine ai venit ....Am stat si eu de vorba odata cu un baiat din Rep.Moldova, mia spus si el cat sunteti de inebuniti dupa e34 ,e38 in special de modelele cat vaporul ,de care nu ai loc pe strada ... :)

 

Ce sa mai ai zis tot ce era de zis ...Mai ales daca decoleaza ca un avion :) ...

 

Iar despre ''bestia'' de sub capota ,foarte tare ...

 

Sa o stapanesti sanatos ,si fara incidente neplacute.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Salut si bine ai venit ....Am stat si eu de vorba odata cu un baiat din Rep.Moldova, mia spus si el cat sunteti de inebuniti dupa e34 ,e38 in special de modelele cat vaporul ,de care nu ai loc pe strada ... :)

 

Ce sa mai ai zis tot ce era de zis ...Mai ales daca decoleaza ca un avion :lol: ...

 

Iar despre ''bestia'' de sub capota ,foarte tare ...

 

Sa o stapanesti sanatos ,si fara incidente neplacute.. :)

 

Iti multumesc ptr urare.

Cit despre marimile mashiinlor, cred ca ai dreptate, cit mai mari cu atit mai bine...dar sa stiti ca avem si multe BMW seria 3 de ex...

 

Frumoasa masinuta....dar de ce este bi-turbo??? ai facut tu modificarile sau asa ai luat-o???

Personal din poza imi pare cu o singura admisie de aer de la o singura turbina ...poate gresesc.

 

Salut...

BiTurbo este din uzina, nu iam facut nimic modificari, cu toate ca planific la primavara sa ii ridic presiunea in turbine (sau compresia, nu stiu cum ii corect), poate scot vrio 307-315 CP...ar fi super...

Apropo, despre poza...nu se vede nici una, ptr ca ambele turbine nu sunt la vedere...

 

Frumoasa masina, pacat, vad ca si voi aveti o mare problema cu pietricelele de pe drum.

da, avem si noi ca si voi probleme cu pietricelele de pe drum, ptr ca "cineva" ia o gramada de impozite, mai ales ptr mashini cu volum mare, dar drumurile uita se le mai faca... sper la primavara sa o vopsesc in intregime ...

 

Frumoasa, mai ales la motor ai zis bine avion frate.

Intradevar sunt niste senzatii super, cind lasi mai tare piciorul pe acceleratie...valeu-vlaeu...rupe asfaltul . :) ...

Link to comment
Share on other sites

misto masina, probabil cel mai frumos bmw facut vreodata. E38-ul.

 

Parerea mea desigur.

 

Motorizarea mi se pare foarte interesanta. Bafta ! :)

Merci mult..si me imi place, cu toate ca multi zic ca este o copie mai mica a lui E34

 

sa o conduci bucuros!

chiar ca e avion.

 

Sa dea Domnu, sa ma tina....si a ta, a propo, ii buna...mult timp am cautat un e60... mai ales dupa ce am facut un test-drive la reprezentantul oficial din Chisinau pe un 535d E60 din 2007...286 CP BiTurbo...asta iti da niste senzatii enorme, dar cum au bagat ai nostri o devamare enorma, cred ca degraba nu mai vedem mashiin cu motor mare...

Link to comment
Share on other sites

felicitari pt achizitie. superba jucarie si dotata din cate observ.

si eu detin un e38 3.0d si ma gandesc de ceva timp sa pun motorul de 4.0d.

 

ti-as face o recomandare sa mergi pe design cat mai clasic.. atat la jante cat si la interior.

daca faci upgrade la navi sa nu pui decat navi original 16/9 (am vazut upgrade cu dvd aftermarket- bleah).. si la jante cauta modelel montate pe e38.

bafta cu proiectul.. o sa urmaresc topicul. :)

 

p.s. masina se schimba total daca este coborata.

 

 

LE. de unde ai achizitionat aparatorile de noroi pt bara spate?

cat costa inmatriculatul pe chisinau la un motor 3.0d/2001?

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

felicitari pt achizitie. superba jucarie si dotata din cate observ.

si eu detin un e38 3.0d si ma gandesc de ceva timp sa pun motorul de 4.0d.

 

ti-as face o recomandare sa mergi pe design cat mai clasic.. atat la jante cat si la interior.

daca faci upgrade la navi sa nu pui decat navi original 16/9 (am vazut upgrade cu dvd aftermarket- bleah).. si la jante cauta modelel montate pe e38.

bafta cu proiectul.. o sa urmaresc topicul. :D

 

p.s. masina se schimba total daca este coborata.

 

 

LE. de unde ai achizitionat aparatorile de noroi pt bara spate?

csat costa inmatriculatul pe chisinau la un motor 3.0d/2001?

 

Ma bucur sa gasesc pe cineva, care detine acelasi model... apropo, ce consum ai mediu? Daca ii pui motorul de 4,0d, il ei din RO sau din afara? si eu asi vrea sa il aduc de afara, dar ma costa devamarea o sumedenie de bani, mai ales ca din ianuarie, ptr devamarea unui motor de 3,0 diesel, trebu sa platesti cam 10000 EUR :) , dar daca sa aduci un motor de 4,0d, iti dai seama ca mai bine mai pui bani si iti ei un e65.

 

Cit despre design, sunt de acord cu clasicul...cit despre jante, nu am gasit nimic deosebit, si am hotarit sa imi iau astea de pe un e65, si imi pare ca sunt OK, adica nu iese din comun.

Upgrate la navi am in plan sa fac, mai ales ca vinzatotul mai trebuie sa imi dea monitorul 16:9.

Apropo, tu ce upgrate la sistemul audio ai facut? Ptr mine asta e o problema. Magazia CD originala din portbagaj a "murit" si stau fara muzica, doar cu radioul...si mar interesa cum au rezolvat altii aceasta problema: sa fie MP3, video plus Hands-free Bluetooth.

Tu ai afcut ceva?

 

Despre coborire mashina sunt de acord, si mie imi place sa fie coborita, dar automat trebuie de pus jante la 19 sau 20, de facut o culoare mat (in caz ca ii neagra) etc... asha ca raminem la pozitia asta, decomdata...poaet cind o ridic la vrio 310 CP, o sa ma intorc la tema cu coborirea la sol.

 

Cit despre aparatoare de noroi... :lol: pe poze se vede ca am doar unul, ptr ca finul mio pierduse pe al doilea. In orice caz la noi la reprezentanta oficiala in Kisinau, se vind, nui o probleme. De ce? La voi este o probleme cu aparatoarele de noroi???

 

cu respect,

 

FainĂŁ maÂşinĂŁ !

S-o stapâneºti sanãtos ! :)

 

Motorul cred cĂŁ e senzaĂžie...:)

Multumesc...

Motorul ii senzatie, daca am avea motorina de calitate ca la voi, cred ca asi rasufla mai liber...

Link to comment
Share on other sites

Djafar, de curiozitate, ca ai spus ca ai condus si un e60 535d, care accelereaza mai bine, e38 sau celalalt? Sunt curios, pentru ca mi-am dorit si eu un e38 cu aceeasi motorizare ca a ta (nu stiu de ce, insa masina asta mi se pare cea mai frumoasa de la Bmw). Mersi, si felicitari pentru achizitie.
Link to comment
Share on other sites

Djafar, de curiozitate, ca ai spus ca ai condus si un e60 535d, care accelereaza mai bine, e38 sau celalalt? Sunt curios, pentru ca mi-am dorit si eu un e38 cu aceeasi motorizare ca a ta (nu stiu de ce, insa masina asta mi se pare cea mai frumoasa de la Bmw). Mersi, si felicitari pentru achizitie.

Sa fiu sincer, pe e60 535d am mers foarte putin, iti dai seama ca nu poti merge mult la test-drive...dar ptr momentul cela mi sa parut o mashina tare turbata :lol: si nici un iam prea dat foc la ghete .. pe cind e38, daca ii a mea, ii dau foc cind pot si cind trebu (dar culmea, prin orash merg cu 50-60 km/h, si primesc placere de asta. Cum cinta BUG Mafia "senzatie majora cu 40 la ora" :) ).

Dar iti zic, acceleratia este superba... am mers si cu 740 benzina (chiar daca are motor de 4,4 si 286 CP) dar doarme pe dreapta pe linga 740d. Si nu etse doar o parere subiectiva, asta miau zis si baietii care sunt campini la drag-racing in MD (apropo, baiatul care la primavara imi mareste CP la motorul meu, are o seria 3 cu 1300 CP.....)

 

Clar e60-ul se duce mai bine.

presupun ca da...mai ales ca ii motor nou..si au mai pus si 2 turbine cu dimensiuni si capacitati diferite, ptr rotatiile motorului diferite... (cam asha auzisem la TV :) )

Link to comment
Share on other sites

De dragul corectitudinii:

 

E38 740i (0-100km/h) - 7 secunde.

E38 740d (0-100km/h) - 7.4 secunde.

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=78925

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=103081

 

 

clar ca merge mai bine 740 i ca doar are mai mulkti cai.... faza este senzatia data de cuplu enorm al 740d care iti da impresia ca merge mai bine. FRumoasa masina orcum

Link to comment
Share on other sites

De dragul corectitudinii:

 

E38 740i (0-100km/h) - 7 secunde.

E38 740d (0-100km/h) - 7.4 secunde.

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=78925

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=103081

 

 

clar ca merge mai bine 740 i ca doar are mai mulkti cai.... faza este senzatia data de cuplu enorm al 740d care iti da impresia ca merge mai bine. FRumoasa masina orcum

 

cuplul mare la diesel mereu te pacaleste ca ar fi mai rapida masina.

Si mie mi-ar place un 740d :) , e tot ce doresti de la o masina

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur sa gasesc pe cineva, care detine acelasi model... apropo, ce consum ai mediu? Daca ii pui motorul de 4,0d, il ei din RO sau din afara? si eu asi vrea sa il aduc de afara, dar ma costa devamarea o sumedenie de bani, mai ales ca din ianuarie, ptr devamarea unui motor de 3,0 diesel, trebu sa platesti cam 10000 EUR :) , dar daca sa aduci un motor de 4,0d, iti dai seama ca mai bine mai pui bani si iti ei un e65.

 

Cit despre design, sunt de acord cu clasicul...cit despre jante, nu am gasit nimic deosebit, si am hotarit sa imi iau astea de pe un e65, si imi pare ca sunt OK, adica nu iese din comun.

Upgrate la navi am in plan sa fac, mai ales ca vinzatotul mai trebuie sa imi dea monitorul 16:9.

Apropo, tu ce upgrate la sistemul audio ai facut? Ptr mine asta e o problema. Magazia CD originala din portbagaj a "murit" si stau fara muzica, doar cu radioul...si mar interesa cum au rezolvat altii aceasta problema: sa fie MP3, video plus Hands-free Bluetooth.

Tu ai afcut ceva?

 

Despre coborire mashina sunt de acord, si mie imi place sa fie coborita, dar automat trebuie de pus jante la 19 sau 20, de facut o culoare mat (in caz ca ii neagra) etc... asha ca raminem la pozitia asta, decomdata...poaet cind o ridic la vrio 310 CP, o sa ma intorc la tema cu coborirea la sol.

 

Cit despre aparatoare de noroi... :) pe poze se vede ca am doar unul, ptr ca finul mio pierduse pe al doilea. In orice caz la noi la reprezentanta oficiala in Kisinau, se vind, nui o probleme. De ce? La voi este o probleme cu aparatoarele de noroi???

 

cu respect,

 

 

 

nu este nici o pb cu ap de noroi dar masina nu vine din fabrica cu acele aparatori :D. din cate imi aduc aminte am facut o intrebare acum ~1 an la noi la reprezentanta si sincer nu imi aduc aminte de raspuns (nu au fost o prioritate) dar presupun ca a fost negativ din moment ce nu le-am achizitionat. o sa mai incerc odata mai ales ca atunci cand se incalzeste vremea vreau sa vopsesc integral masina si sa imi cumpar tot ce e de inlocuit.. trimuri exterioare.. bla bla bla.

 

 

 

 

despre consum... hm... de cand am pus jantele pe 20" (245/40 cu 275/35) a crescut la 13.5% in oras (clima pornita, bucuresti- destul de aglomerat in timpul zilei) de la 11.3%(cu jante pe 18" 235/50 cu 255/45). un consum mai mult decat rezonabil. (datele sunt de pe BC)

 

 

 

upgrade la sistemul audio nu am facut.am pe masina din fabrica montat DSP-ul si sunt relativ multumit (cu exceptia momentelor cand simt nevoia de bass puternic in masina). desi masina vine dotata cu 4 mini sub-woofere, sunt slabe pt un dependent de bass. asa muzica o poti asculta destul de tare, sunetul e clar si te gadila frumos la timpan.. dar lipseste puterea wooferului!! acolo as umbla eu si as schimba boxele de bass de pe spate dar fara sa umblu la amplificare. pt mp3 am sa achizitionez "ice-link-ul" de pe site-ul pe care tzi l-am dat pe topicul dedicat upgrade-ului audio. iar pt telefon.. folosesc de ceva timp un sistem bluetooth parrot mini-kit slim... de care sunt foarte multumit

 

 

 

suspensia... hmm.. poti alege ceva finut sau extrem, eu am ales o cale de mijloc. personal am pe masina m-pachet din fabrica... ce include si amortizoare si arcuri sport OEM... si masina e ceva mai coborata din start decat celelate. recomand acest pachet pentru ca este combinatia ideala intre confort si sportivitate (am mers cu e38 cu suspensie normala si am fost dezamagit (prea plutea masina si imi dadea o senzatie de nesiguranta) si am mers si cu e38 suspensie sport aftermarket... dezamagit de asemenea pt ca era foarte rigida.. simteam orice denivelare si mai ales incepusera sa scartie toate trimurile interioare). eu mi-am mai comandat si arcuri sport de la H&R -50mm fata si -50mm spate pt a o mai tranti la pamant (dar in combinatie cu amortizoarele de m-pachet).

 

 

 

jantele. mie mi-au placut cele de pe alpina b12.. alpina softline 20" .. probabil din cauza ca tind sa cumpar o alpina b12 e38... intr-un final.  :) . inainte am avut m-paralles de fabrica care vin la fel de bine dar am vrut ceva mai mare si d-aia am facut upgrade-ul. in mare: janta cu buza si multe spitze vine bine pe bmw (parerea personala). ca sa iti faci o idee, nu e cea mai buna poza dar cam asa arata pe masina mea softline-urile.

 

 

 

iar despre motor... am de gand sa cumpar o masina cu totul din germania, ori una in stare buna ori o dauna lovita in spate sau lateral, nu stiu exact ce o sa gasesc. desi sunt roman nu am incredere ca in romania (ca sa nu zic nimic de romani) se fac reviziile la timp si ca se ingrijesc masinile ca in DE (bineinteles ca pot sa imi iau si tzeapa in DE dar riscul e mai mic). sunt foarte foarte putini care atunci cand isi cumpara o masina (indiferent de marca) isi iau si responsabilitatea de a o ingriji cum trebuie.

 

 

 

tot nu am inteles cum e cu inmatriculatul la voi. doar vama e 10.000e? explica-mi pas cu pas procedura daca o cunosti (eventual pe pm ca sa nu o tinem in offtopic).

 

 

 

 

p.s. cat am scris... mai aveam putin si depaseam shogunul vol 1.  :lol:

Link to comment
Share on other sites

De dragul corectitudinii:

 

E38 740i (0-100km/h) - 7 secunde.

E38 740d (0-100km/h) - 7.4 secunde.

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=78925

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=103081

 

Accept corectarea, posibil acea 740i, pe care am mers eu, era moarta....

 

Ma bucur sa gasesc pe cineva, care detine acelasi model... apropo, ce consum ai mediu? Daca ii pui motorul de 4,0d, il ei din RO sau din afara? si eu asi vrea sa il aduc de afara, dar ma costa devamarea o sumedenie de bani, mai ales ca din ianuarie, ptr devamarea unui motor de 3,0 diesel, trebu sa platesti cam 10000 EUR :) , dar daca sa aduci un motor de 4,0d, iti dai seama ca mai bine mai pui bani si iti ei un e65.

 

Cit despre design, sunt de acord cu clasicul...cit despre jante, nu am gasit nimic deosebit, si am hotarit sa imi iau astea de pe un e65, si imi pare ca sunt OK, adica nu iese din comun.

Upgrate la navi am in plan sa fac, mai ales ca vinzatotul mai trebuie sa imi dea monitorul 16:9.

Apropo, tu ce upgrate la sistemul audio ai facut? Ptr mine asta e o problema. Magazia CD originala din portbagaj a "murit" si stau fara muzica, doar cu radioul...si mar interesa cum au rezolvat altii aceasta problema: sa fie MP3, video plus Hands-free Bluetooth.

Tu ai afcut ceva?

 

Despre coborire mashina sunt de acord, si mie imi place sa fie coborita, dar automat trebuie de pus jante la 19 sau 20, de facut o culoare mat (in caz ca ii neagra) etc... asha ca raminem la pozitia asta, decomdata...poaet cind o ridic la vrio 310 CP, o sa ma intorc la tema cu coborirea la sol.

 

Cit despre aparatoare de noroi... :) pe poze se vede ca am doar unul, ptr ca finul mio pierduse pe al doilea. In orice caz la noi la reprezentanta oficiala in Kisinau, se vind, nui o probleme. De ce? La voi este o probleme cu aparatoarele de noroi???

 

cu respect,

 

 

 

nu este nici o pb cu ap de noroi dar masina nu vine din fabrica cu acele aparatori :D. din cate imi aduc aminte am facut o intrebare acum ~1 an la noi la reprezentanta si sincer nu imi aduc aminte de raspuns (nu au fost o prioritate) dar presupun ca a fost negativ din moment ce nu le-am achizitionat. o sa mai incerc odata mai ales ca atunci cand se incalzeste vremea vreau sa vopsesc integral masina si sa imi cumpar tot ce e de inlocuit.. trimuri exterioare.. bla bla bla.

 

 

 

 

despre consum... hm... de cand am pus jantele pe 20" (245/40 cu 275/35) a crescut la 13.5% in oras (clima pornita, bucuresti- destul de aglomerat in timpul zilei) de la 11.3%(cu jante pe 18" 235/50 cu 255/45). un consum mai mult decat rezonabil. (datele sunt de pe BC)

 

 

 

upgrade la sistemul audio nu am facut.am pe masina din fabrica montat DSP-ul si sunt relativ multumit (cu exceptia momentelor cand simt nevoia de bass puternic in masina). desi masina vine dotata cu 4 mini sub-woofere, sunt slabe pt un dependent de bass. asa muzica o poti asculta destul de tare, sunetul e clar si te gadila frumos la timpan.. dar lipseste puterea wooferului!! acolo as umbla eu si as schimba boxele de bass de pe spate dar fara sa umblu la amplificare. pt mp3 am sa achizitionez "ice-link-ul" de pe site-ul pe care tzi l-am dat pe topicul dedicat upgrade-ului audio. iar pt telefon.. folosesc de ceva timp un sistem bluetooth parrot mini-kit slim... de care sunt foarte multumit

 

 

 

suspensia... hmm.. poti alege ceva finut sau extrem, eu am ales o cale de mijloc. personal am pe masina m-pachet din fabrica... ce include si amortizoare si arcuri sport OEM... si masina e ceva mai coborata din start decat celelate. recomand acest pachet pentru ca este combinatia ideala intre confort si sportivitate (am mers cu e38 cu suspensie normala si am fost dezamagit (prea plutea masina si imi dadea o senzatie de nesiguranta) si am mers si cu e38 suspensie sport aftermarket... dezamagit de asemenea pt ca era foarte rigida.. simteam orice denivelare si mai ales incepusera sa scartie toate trimurile interioare). eu mi-am mai comandat si arcuri sport de la H&R -50mm fata si -50mm spate pt a o mai tranti la pamant (dar in combinatie cu amortizoarele de m-pachet).

 

 

 

jantele. mie mi-au placut cele de pe alpina b12.. alpina softline 20" .. probabil din cauza ca tind sa cumpar o alpina b12 e38... intr-un final.  :) . inainte am avut m-paralles de fabrica care vin la fel de bine dar am vrut ceva mai mare si d-aia am facut upgrade-ul. in mare: janta cu buza si multe spitze vine bine pe bmw (parerea personala). ca sa iti faci o idee, nu e cea mai buna poza dar cam asa arata pe masina mea softline-urile.

 

 

 

iar despre motor... am de gand sa cumpar o masina cu totul din germania, ori una in stare buna ori o dauna lovita in spate sau lateral, nu stiu exact ce o sa gasesc. desi sunt roman nu am incredere ca in romania (ca sa nu zic nimic de romani) se fac reviziile la timp si ca se ingrijesc masinile ca in DE (bineinteles ca pot sa imi iau si tzeapa in DE dar riscul e mai mic). sunt foarte foarte putini care atunci cand isi cumpara o masina (indiferent de marca) isi iau si responsabilitatea de a o ingriji cum trebuie.

 

 

 

tot nu am inteles cum e cu inmatriculatul la voi. doar vama e 10.000e? explica-mi pas cu pas procedura daca o cunosti (eventual pe pm ca sa nu o tinem in offtopic).

 

 

 

 

p.s. cat am scris... mai aveam putin si depaseam shogunul vol 1.  :lol:

 

:)

1. cu aparatoarele la noi nui o problema la reprezentanti. Dca n rezolvi, la tine, imi scrii si rezolvam la noi si ti le trimit eu.

2. consum. Vara, cu jante de 18 (care sunt pe mashina acum) am consum 13-15 prin orash... la drum lung mai putin, dar depinde de asfalt, sincer (la Bucresti cit am fost mia luat 9,8 la traseu).

3. cu sistema audio ii clar...dar sa stii ca sunt deja propuneri ptr instalari aftermarket, care lucreaza cu DSP :D . In februarie imi pun unul din asta (MP3 + Video + Bluetooh) fara a modifica nimic in interior.

4. Jantele tale is super. Cautam si eu din astea, dar nus la noi...iar s adau 1000 d eeuro din DE, nu ma prea aranja.

5. inmatricularea la noi. Deci, cind bagi mashina in tsara, platesti taxa vamala, cam 3,5 sau 3.6 EUR/ 1 cm3 - asta si este devamarea. Inmatricularea propriu zisa, ii cam 100-200 EUR.

 

Cu respect,

Link to comment
Share on other sites

De dragul corectitudinii:

 

E38 740i (0-100km/h) - 7 secunde.

E38 740d (0-100km/h) - 7.4 secunde.

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=78925

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=103081

 

Accept corectarea, posibil acea 740i, pe care am mers eu, era moarta....

nope, senzatia de diesel din cauza cuplului pacaleste , oricum diferenta mare intre ele nu este

 

oricum carfolio nu e un site demn de luat in seama, sunt destul de multe greseli

 

 

Frumoasa masinuta....dar de ce este bi-turbo??? ai facut tu modificarile sau asa ai luat-o???

Personal din poza imi pare cu o singura admisie de aer de la o singura turbina ...poate gresesc.

se vede clar in ultima poza ca sunt 2 admisii separate, una pe stanga si cealalta... normal... pe dreapta

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

ft tare.. dupa ce faci upgrade-ul la sistemul audio sa prezinti si aici pas cu pas si cat te-a dus la bani cu totul. asta presupune multe poze in timpul lucrarii :)

 

impozit anual aveti la masini (am auzit un zvon ca acolo nu ati avea impozit la masina).

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina , sa ai parte de ea.

 

De dragul corectitudinii:

 

E38 740i (0-100km/h) - 7 secunde.

E38 740d (0-100km/h) - 7.4 secunde.

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=78925

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=103081

 

 

clar ca merge mai bine 740 i ca doar are mai mulkti cai.... faza este senzatia data de cuplu enorm al 740d care iti da impresia ca merge mai bine. FRumoasa masina orcum

 

cuplul mare la diesel mereu te pacaleste ca ar fi mai rapida masina.

Si mie mi-ar place un 740d :) , e tot ce doresti de la o masina

 

De fapt :

e38 740d (0-100km/h) - 8.3-8.4 sec

e38 740i (0-100km/h) - intre 6.9 si 7.6 sec

e38 735i (0-100km/h) - 8.2 sec

 

7.4 are 740d e65.

http://aboutbmw.net/allused/348-technical-...-bmw-7-e38.html

http://www.autozine.org/Graveyard/html/BMW/7er_E38.html

 

Asa ca mai usor cu rachetele si dat fum la 740i, 8,3 sunt "performante" de 320i e46 NFL manual.

 

 

P.S. Fugi la resoftare cu ea, se duce in 272 cai si 620 nm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.