Jump to content

Esapament E60


Thebe

Recommended Posts

Sa va povestesc epopeea mea cu esapamentul de pe masina mea. Masina are acum 74K km. Acum vre-o luna (sa tot fi facut vre-o 2K km in perioada asta), se opreste gbu linga masina mea si ma intreaba mirat ce si de ce zdrangane. Dinauntru nu se auzea. Am ajuns atunci la concluzia ca esapamentul, fiind suspendat in niste chestii de caucuic, probabil am pierdut vreuna si de asta face asa. Nu facea tot timpul, aparent in functie de pe ce gropi ma dadeam (si oricum, auzeam doar cind ajungeam sa ma opresc cu masina).

 

Am fost la AB in Otopeni cu ea la o saptamina dupa ce am auzit prima data ca facea urit. Mi-au diagosticat aia ca "e ceva rupt, va trebuie toba anterioara noua". La 1.5K EUR. Am zis ca o sa o fac data viitoare.

 

Intre timp am mai facut un drum de Bucuresti, si citeva de Cluj. Ultima data acum doua zile, venind din Bucuresti suna masina ca un tanc. Auzeam turbina vijiind, din mers, ceea ce nu am mai auzit niciodata. Si cind o acceleram, facea un sunet de parca nici nu mai aveam toba.

 

Am fost azi la un atelier specializat in tobe, esapamente, in Cluj, si am remediat problema. Era racordul flexibil, care era deja rupt de tot. Vedeti pozele. M-a costat 350 RON si am garantie un an. Cam asta ar fi.

 

Sint curios daca asta este (va fi) problema specifica la E60 sau am avut eu ghinion. Cica, ziceau cei de la atelier ca la E46 e foarte frecventa problema asta (desi la mai multi km si niciodata nu se rupea racordul de tot, doar se fisura si suna ca dracu').

post-269-1151947348_thumb.jpg

post-269-1151947375_thumb.jpg

post-269-1151947402_thumb.jpg

post-269-1151947426_thumb.jpg

post-269-1151947446_thumb.jpg

post-269-1151947468_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pai problema nu cred ca e neaparat la E60....si la E34 am patit...acum nush daca asa a fost si la tine dar la mine s-au rupt niste suporti d-aia de cauciuc la toba si si-a facut putin joc....si de la gropi , drumuri rele si mers tare s-a rupt si la mine racordul putin cate putin si nu mai intra turbo cum trebuie.....facea ca o racheta si maxim 140 km/h mai mergeam intr-a 5-a( 198km/h vit.maxima a masinii)...l-am schimbat cu vreo 8 mil lei vechi si gata treaba ....eu zic ca de la drumuri rele si e indicat sa verifici daca toba e prinsa bine...sa nu se tina in racord ca atunci e posibil sa se rupa again....
Link to comment
Share on other sites

Eu l-am avut fisurat la un Opel Vectra B, iar baietii care mi l-au sudat pe cel nou (undeva pe langa fostul Why Not in Bucuresti) mi-au dat drept cauze accelerarile si decelerarile violente pentru ca sunt socuri pentru racord si in plus mi-au recomandat sa evit baltile adanci (se intelege de ce)
Link to comment
Share on other sites

thebe ,suportul asta si eu l-am avut rupt,l-am sudat ,vezi sa te uiti la el ,ca daca el nu mai e acolo,toba se misca si sigurul loc fexibil e ,racordul ala.

 

mie la relanti imi troncanea ciudat,eu am crezut ca e cutia ca se auzea in acelasi loc.

era doar un suport rupt :blink:

post-560-1151962741_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.