Jump to content

E 90 nou


d-rive

Recommended Posts

M-am hotarat sa intru in clubul BMW, in maxim 2 luni dau comanda , vreau sa o cumpar cash...

Accept orice parere si nu ma supar daca criticati alegerile mele , tinand cont de cat am sa investesc in masina asta am nevoie si de sfaturile voastre ca sa nu fac vreo prostie si sa imi para rau dupa aia...

Asadar , la capitolul motorizare vreau diesel , clar , 320 D pentru ca 330 D e fantastic dar ma deranjeaza impozitul si taxe+asigurari care trebuie platite pentru el asa ca am ales 320d, oricum astept sugestii si dpdv al motorizarii.

Culoare , LeMans Blue metalizat (cu pachet M) sau Sparkling Graphite...

Cutie de viteze , inca oscilez intre auto si manual , tind spre auto insa nu am facut un drive test cu ea sa vad ce poate , astept sugestii si pareri de la cine o are...

Optionale - aer conditionat automat

- dublu xenon

- grila ornamentala radiator cromata

- jante din aliaj (daca nu iau pachetul M) 8 J17 cu pneuri 225/45 R 17

- volan M imbracat in piele sau volan sport ,butoane multifunctionale integrate

- Audio HIFI Professional Logic7 12 difuzoare , daca are cineva sunt curios cum se aude si ce parere are.

- Radio BMW professional cu decodor MP3

- Sistem de navigatie Professional (inca ezit) ma gandesc si la o varianta portabila , nu stiu daca I-Drive si functiile inglobate isi merita banii, vine odata cu sistemul de navigatie...

- ornamente exterioare in culoarea caroseriei , manerele de fapt

- cotiera centrala (in afara de cea de serie)

- sistem de acces usor (inchidere si pornire fara cheie)

- spatar bancheta rabatabil

Cam asta ar fi , daca va mai vine ceva in gand nu ezitati...

Astept cu real interes si nevoie sfaturile , sugestiile si parerile voastre, nu am mai avut niciodata BMW si V R E A U sa am ca imi place al naibii de mult si se potriveste cu caracterul meu...

As fi vrut benzina dar primeaza "buzunarul" , vreau sa circul mult cu ea (masina) :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ingramadeala mare la pareri , am crezut ca pot sa ma bazez pe sfaturi corecte si realiste de la altii mult mai experimentati ca mine , ori eu am facut cele mai bune alegeri , ori cele mai idioate si nu este nimic de comentat...

probabil ca gresesc eu undeva in felul in care pun problema , as fi bucuros sa ma lumineze cineva , insa vazand imensul succes pe care il am cu acest topic rog un moderator sa il desfiinteze ...

oricum multumesc tuturor :) :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar fi bine sa mai ai un pic de rabdare.Vrei sa inchizi un topic pentru ca nu ai primit nici un raspuns in 90 de minute ? :blink:

Si ca sa nu mai fii suparat :) ...eu as pune pe lista si scaune incalzite.Navi daca nu iesi din tara cu ea,nu are rost sa pui.Cat despre sistemul audio ales,se aude beton...cel putin pentru gustul meu.

D.p.d.v. cutie as alege automata.

Link to comment
Share on other sites

eu as lua asa :

 

bi-xenon cu spalatoare faruri

logic 7

volan m in piele cu comenzi

scaune rabatabile spate cu cotiera

pdc ( eventual si camera video )

oglinda electrocromata

as lua cutie automata

scaune incalzite

pornirea si inchiderea fara cheie mi se pare un mini moft

incalzire suplimentara pt iarna ( webasto )

climatronic

 

 

ma mai gandesc ..... as vrea o lista cu optionale :blink:

 

aa si mi-as lua trapa neaparat ..... sunt mort dupa trapa

Link to comment
Share on other sites

M-am hotarat sa intru in clubul BMW

Felicitari :blink:

 

Asadar , la capitolul motorizare vreau diesel , clar , 320 D pentru ca 330 D e fantastic dar ma deranjeaza impozitul si taxe+asigurari care trebuie platite pentru el asa ca am ales 320d, oricum astept sugestii si dpdv al motorizarii.

Eu am 530d iar motorul nou de 3l este superb (atentie, eu am cel vechi de 218 cai, pe o masina mai mare, si tot sint in extaz!). Oricum, si cu 320 o sa it fie de ajuns in tara. Daca te avinti pe autostrada o sa iti rozi unghiile, dar asta inseamna de fapt sa faci compromis. Daca ai banii de motorul mare, eu as face un calcul la cit te costa diferenta.... ca poate te mai razgindesti :)

 

Cutie de viteze , inca oscilez intre auto si manual , tind spre auto insa nu am facut un drive test cu ea sa vad ce poate , astept sugestii si pareri de la cine o are...

Poti sa iei Steptronic cu ochii inchisi (cel putin pe motorul mare). Nu o sa mai conduci manuala in veci. Evident, or sa sara sa ma contrazica mai multi, dar... O parte din cei care spun "manuala forever" sint sau pusti teribilisti (no offence) sau maniaci care se cred Schumi pe drumurile nationale. Putini pot justifica cu argumente de ce nu Steptronic :)

 

Audio HIFI Professional Logic7 12 difuzoare , daca are cineva sunt curios cum se aude si ce parere are.

Pe seria 5 suna bine :)

 

Sistem de navigatie Professional (inca ezit) ma gandesc  si la o varianta portabila , nu stiu daca I-Drive si functiile inglobate isi merita banii, vine odata cu sistemul de navigatie...

iDrive isi merita banii. Dar cred ca primesti iDrive si cu navigatia Business. Iar aia Professional pe 5 se misca incet (nasol de incet), desi are si unele chestii faine, cum ar fi force feedback (ok, ok, si asta are buguri pe alocuri, dar de ce s-au inventat upgradeurile de soft?!?). Nu stiu daca e la fel si pe 3. Eu as merge pe Business si pentru Romania m-as da cu un iGo (de fapt asta si fac). Diferenta de bani iti acopera cam Logic7-le.

 

keyless entry and go

O sa fii uimit cit de repede te obisnuiesti cu binele :D Mie imi pare rau ca nu am, la cit costa (si nu se poate retrofit, cel putin pe 5).

 

Later edit: si sa iti iei cele mai suparate scaune ce le poti lua. O sa imi multumesti pe urma. Pe seria 5 asta e Comfort Seats. Nu stiu daca se poate si pe 3.

 

My two eurocents.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu, navi-Business este doar cu reprezentare prin sageti, o sa te cam enerveze ca ai displayul ala mare acolo si nu iti arata decat niste sageti. Pe de alta parte navi-Pro este foarte aratos dar si plin de bug-uri... Update-uri de soft ies pe banda rulanta si probabil intr-un viitor (apropiat sau nu) o sa fie cat de cat stabil CCC-ul (produs de Siemens-VDO :blink: ).

 

Trebuie sa te hotarasti daca iei sau nu pachetul M. In caz ca da, pregateste-te pt "un pic" de lipsa de confort pe orice strada care nu e "ca-n palma". Cert este ca echipata astfel masina arata BESTIAL.

 

Printre optiunile mele principale ar echiparea interioara cu piele. Scaunele sport sunt OBLIGATORII fiind cu cateva clase peste scaunele stock si din cate stiu eu vin by default cu incalzire.

 

Trapa panoramica - asta e un feature dragutz daca iti mai ramane ceva maruntzish :)

 

La sistemul "acces usor" eu as renuntza, intai jocaca-te cu asa ceva de la BMW sa vezi exact cum este. Nu este acelasi lucru ca si la Renault, de exemplu usile nu se incuie singure cand te indepartezi de masina, este nevoie sa impingi un pic de maner.

 

Senzor de ploaie - nu am crezut cat poate fi de mare confortul pana nu am avut asa ceva. Acum nu as mai renuntza la aceasta dotare.

 

Stopuri black-line - sunt mult mai decente decat cele stock. It's a must.

Link to comment
Share on other sites

adauga si PDC(senzorii de parcare) o sa te obisnuiesti cu ei si nu o sa iti mai placa fara....apoi scaune incalzite...sunt utile iarna....spalatoare faruri eu zic ca sunt un moft...si eu am dar nu sunt de nici un ajutor,sistemul de acces usor mai bine il debifezi pt ca iar zic ca e un moft, iar despre cutie ce sa zic.....nu am condus automata dar cea manuala e f buna si ea.Motorul e Ok la 163 cp, masina e destul de usoara si ai performante suficiente....ceva ce nu ai specificat, sau nu am vazut eu ...ce culoare iti alegi interiorul ?si cu ce materiale.?
Link to comment
Share on other sites

renunta la sistemu` de navigatie/sistem de acces usor /pachet M si opteaza pentru un 330 si steptronic

102926[/snapback]

 

bine ca am citit topicil pana la capat ca asta as fi zis si eu, mai putin steptronic-ul.

Ideea mea este sa-ti pui strictul necesar de confort si siguranta pe un motor genial. 330-ul.

 

SI BINE VEI FI VENIT !

Link to comment
Share on other sites

renunta la sistemu` de navigatie/sistem de acces usor /pachet M si opteaza pentru un 330 si steptronic

102926[/snapback]

e si asta o optiune si trebuie neaparat luata in calcul. chiar dintre cele mai bune idei de pe topicul asta, as zice eu!

 

haide mai thebe ce dzeu ..... cu 320d iti rozi unghiile pe autostrada ??? tu vb de germania ?? :D

102823[/snapback]

evident ca vorbesc de autostrazi (care la noi nu "este"). adica din ungaria incolo. si... crede-ma, ca in germania o sa cam stai pe banda din dreapta (sa nu zic chiar pe cea mai din dreapta) la ce monstri si la ce viteze circula pe acolo :)

 

Thebe inainte de a face asemenea afirmatii mai gandeste-te pe cine a luat radarul cu mult peste suta prin octombrie si a ramas dup-aia fara permis...  :)

102830[/snapback]

nu ma refeream la viteza mai sus (ca deh, radarul ala l-am luat cu o Vectra cu cutie manuala :D). ci la faptul ca... unii se cred mai iuti, ma exacti, mai economi decit o cutie automata. nici vorba. de tine nu mai vorbesc, care argumentezi ca vrei manuala ca sa poti sa o tot muti din N in viteza cind stai la stop :blink:

 

...nu as lua automata niciodata... si gata ati scapat de grija tinutului de volan, asigurat stanga dreapta daca vine careva, frana, schimbat viteze ca se pare ca sunt epuizante toate lucrurile astea...

102830[/snapback]

cum ziceam, o sa combata lumea ideea de cutie automata :) ma distreaza insa ca o fac cei care nu au condus asa ceva in viata lor. hai ca sintem OT deja.

 

spalatoare faruri eu zic ca sunt un moft...si eu am dar nu sunt de nici un ajutor

102949[/snapback]

nu se poate Xenon fara asta!

 

Trebuie sa te hotarasti daca iei sau nu pachetul M. In caz ca da, pregateste-te pt "un pic" de lipsa de confort pe orice strada care nu e "ca-n palma". Cert este ca echipata astfel masina arata BESTIAL.

102949[/snapback]

In plus, masina cu kit M nu mai poate fi parcata (aproape) nicaieri ca sa intre cu bara peste o bordura. Ca deh, nu a fost gindita pentru asa ceva. Si ar fi pacat sa afli asta dupa ce o spargi.

Link to comment
Share on other sites

imi retrag eventualele "nemultumiri" si vad ca m-am foarte inselat ca nu zice nimeni ceva "destept" despre alegerea mea... scuze la toti :blink:

- cutia automata...am DSG pe Octavia 2 cu 2.0 tdi 140 cai , nu stiu cum e cea de la BMW , steptronic dar asta DSG e fantastica , cel putin teoretic ar trebui sa fie mai fantastica cea de BMW :) , deci stiu cum e si cu manuala si cu automata si as defini trecerea de la cutia clasica manuala la cea automatizata mai degraba decat automata ca fiind progres , adica de fapt ceea ce inseamna viitorul in materie de transmisii...

- 163 hp , nu sunt deloc putini daca iti permit sa mergi cu 225 la ora... e suficient chiar si pentru Germania , in rest sunt radare pe autostrazi , ma refer la tari europene nu la Ro unde nu stiu exact daca exista vreo autostrada (glumesc) si cu privire la puterea masinii , imi dau jos palaria pentru colegii de forum care au M3 , M5 , adica rachete insa nu m-a impresionat nimic pana acum , imi doresc sa intalnesc masina care sa ma sperie cu performantele ei , nu sunt un vitezoman si nici pasionat de liniute dar mi-ar placea sa merg si 400 la ora daca se poate si am unde... pana acum am mers cu 230 maxim si nu m-a impresionat cu nimic viteza asta... m-as defini ca un sportiv prudent insa...

- logic , pertinent si corect as putea defini fiecare comentariu , am vazut ca unii sunt orientati catre performanta , altii spre confort , citind parerea fiecaruia am sa trag zic eu cele mai bune concluzii...

- as pune tot ce se poate pe masina insa la o configuratie minimala am ajus la 41k (320d) euro DDP , asta fara kit M3 , navi sau steptronic... ma gandesc daca se merita oare sa fac un efort asa mare si sa iau toate aceste optionale... am bani castigati corect si recunosc ca e un mare pas daca reusesc sa iau masina asta, am vazut ca majoritatea care au masini relativ puternice le-au cumparat second si inteleg acum vazand la ce nivel de pret se ridica una noua de ce au facut pasul asta...insa am eu o buba cu lucrul nou...

- va cer sfatul pentru ca , consider ca doua creiere sunt mai bune decat unul singur si cand ai norocul sa beneficiezi de parerea a mai multor creiere si unele foarte avizate si experimentate in ceea ce inseamna BMW este extraordinar... orice ar fi iau masina asta si nu ma las... si nu va las nici pe voi pana nu va spuneti parerea...

Chiar va rog sa va contraziceti pe topicul asta si daca sunteti oarecum off-topic nu ma deranjeaza , discutiile de genul asta purtate in limitele normalului nu pot aduce decat progres...

Va multumesc la toti si astept in continuare pareri , am sa descriu si ideea de interior ca si colorimetrie si materiale intr-un post viitor :)

Link to comment
Share on other sites

M-am hotarat sa intru in clubul BMW, in maxim 2 luni dau comanda , vreau sa o cumpar cash...

102806[/snapback]

 

 

Neaparat trebuie sa schimbi si userul cand o sa iti iei masina, ca nu da bine cu "cristirenault". :)

 

Cum ar fi sa am si eu WLF ALFA sau WLF Check Engine. :blink:

Link to comment
Share on other sites

stiu ca nu da bine , am nick-name-ul asta de vreo 9 ani si m-am obisnuit cu el , am Renault si am invatat din experienta asta... sa nu faceti ca mine si sa va luati asa ceva in vecii vecilor , deh cand l-am luat erau alte timpuri si culmea aveam si bani la greu fata de acum , dar asta , pacatele tineretii... totusi ma gandesc ca nu se impiedica cineva de treaba asta cu numele , probabil voi fi cel mai infocat sustinator BMW cu nick ...renault :)

totusi nu cred ca cineva poate fi deranjat de nick-ul meu ,reno nu este un concurent al BMW ci doar ca o menajera la palatul reginei :blink:) insa l-as schimba cu placere daca se poate , nu stiu daca tehnic este posibil ca un admin de site-forum sa schimbe doar numele ....

Link to comment
Share on other sites

Am avut 330 CI steptronic si de 8 luni am schimbat-o cu 320 CI manual. Va pot spune un singur lucru - am redescoperit Placerea de a Conduce

 

Referitor la dinamismul masinii, nu se compara! Cat despre comoditate si libertate la volan - steptronicul este rege. Tu te cunosti mai bine ca sa stii ce alegi.

Link to comment
Share on other sites

- cutia automata...am DSG pe Octavia 2 cu 2.0 tdi 140 cai , nu stiu cum e cea de la BMW , steptronic dar asta DSG e fantastica , cel putin teoretic ar trebui sa fie mai fantastica cea de BMW....

 

 

Nu, DSG este cu totul altceva si este superior steptronicului care este o cutie automata clasica. Foarte buna, dar clasica. Poate DSG ar trebui comparat cu SMG de la BMW... dar nu cu Steptronic-ul.

 

 

....

- 163 hp , nu sunt deloc putini daca iti permit sa mergi cu 225 la ora... e suficient chiar si pentru Germania....

 

 

Aici este vorba de altceva, nu neaparat CP: cu toate ca si eu actualmente calaresc doar 4 cilindri, adevaratul spirit BMW incepe de la 6 in linie.... motoarele in 4 sunt doar un fel de demo :blink:

 

- as pune tot ce se poate pe masina insa la o configuratie minimala am ajus la 41k (320d) euro DDP , asta fara kit M3 , navi sau steptronic... ma gandesc daca se merita oare sa fac un efort asa mare si sa iau toate aceste optionale...

 

Am condus e90 in diferite configuratii si motoare si pot spune clar ca urmatoarele dotari sunt absolut necesare si fac o diferenta foarte mare: tapitzerie de piele si scaune sport. Scaunele stock sunt un fel de gluma proasta la e90... nu inteleg ce a fost in capul lor.

 

Inca ceva despre trenul de rulare: pe e90 mai toate jantele mai rasarite sunt oferite in configuratie asimetrica (jante mai late pe spate). Efectul de design este foarte cool, insa trenul de rulare devine foarte sensibil si orice dereglare de unghiuri se va simiti mult mai tare in comportamentul masinii decat cu 4 roti identice.

Link to comment
Share on other sites

adevaratul spirit BMW incepe de la 6 in linie.... motoarele in 4 sunt doar un fel de demo

 

Mi-aduc aminte cat "am studiat" inainte de a-mi lua masina.... am batut toate forumurile si revistele. Am ales motorul diesel de 3000. Afirmatia colegului este perfect adevarata. In definitiv, in viata te plictisesti de orice lucru pe care ajungi sa il ai. Chestia asta e valabila, daca-mi permiteti comparatia, si la femei: ce daca e frumoasa si tanara... in definitiv, daca nu-ti da emotii nu e decat una printre altele. Asa e si cu motoarele asta- un 6 cilindri la 3000 de centimetri cubi ai sa vezi ca te face sa uiti de orice plictiseala. Si, in plus, fata de cele ce-au spus colegii de forum, motorul actual de la BMW de 3000 numai a diesel nu suna. Iar senzatia pe care ti-o da accelerat la maxim in programul sport al steptronicului face de o mie de ori mai mult decat toate... chichitele legate de navigatie sau deschidere fara cheie.

I concluzie, parerea mea este ca un 4 cilindri nu e decat o masina f scumpa printre altele cu potential asemanator, adevarata distractie incepe de la 6!

Si nu sunt innebunit dupa viteza!

Link to comment
Share on other sites

PS: oricum la banii astia, eu as astepta cu comanda pana in Septembrie si atunci va incepe livrarea pt MY2007 care TREBUIE sa fie mai bun ca MY2006 pt ca inca se lucreaza continuu la debugging-ul masinii.

 

Noutati MY2007:

- 325d 190CP

- 335d 286CP

- 335i 306CP

 

optionale:

- asistent lumini

- model nou pt volanul sport, cu clape pt cutia automata (doar SMG?)

- culori noi

Link to comment
Share on other sites

sunt de acord cu afirmatia lui bogmw , jantele mai frumusele sunt cele care sunt pe echiparea asimetrica , 225 fata cu 255 spate , mi-ar placea dar la un motor de 2.0 litri zic eu ca e suficient 225 pe toate 4 , am vazut in realitate , live jante cu pneuri pe 225 si arata mai bine decat in prospect , inca nu m-am hotarat , o sa le mai vad pe la BMW si daca imi plac decid atunci , as pune pe 17 asimetrice daca as lua motorul de 3.0 litri , va inteleg cu motorul asta si stiu ce inseamna 6 cilindri si subscriu la ce au zis toti de motorul asta dar ma depaseste si nu cred ca pot sa mi-l permit , nu faceti decat sa puneti sare pe rana :blink: , imi este teama ca as face un efort sa iau masina cu motorul de 3.0 litri diesel si apoi sa vad ca nu prea imi permit sa platesc taxele la ea... asta ar fi culmea prostiei din partea mea , astia cu taxele nu se hotarasc odata ca sa stiu concret ce am de platit samd...

daca ziceti ca, cutia este o cutie automata clasica atunci sunt mai rezervat cu ea , prefer "sportivitatea" manualei (uite asa am scapat de o cheltuiala de 2k euro :) )... nu ma deranjeaza sa mestec in cutie si ma descurc destul de bine cu cea manuala ca sa exploatez la maxim ce poate masina asa ca tind spre una manuala spre bucuria conservatorilor :) dar sa stiti ca DSG si alte noi cutii de genul asta ca si SMG sunt fantastice oameni buni si nu rapesc cu nimic din placerea de a conduce sportiv... as zice ca fiecare cutie vine cu feelingul ei...un trebuie sa ne certam care e mai buna pentru ca sunt amandoua foarte bune cu un plus pentru cea noua , adica robotizata... sincer ma mira ca BMW nu a trecut la o cutie robotizata si a ramas la clasica cutie automata care are dezavantajele ei clare....

la capitolul piele cred ca o sa merg pe o combinatie piele - material textil , din pacate nu sufar pielea in masina si nu sunt unul care transpira mult :) , ma deranjeaza aderenta precara pe care o ofera pielea... ziceati de scaunele originale , ce au ? , de ce nu sunt bune?...

Link to comment
Share on other sites

Cutie de viteze , inca oscilez intre auto si manual , tind spre auto insa nu am facut un drive test cu ea sa vad ce poate , astept sugestii si pareri de la cine o are...

102806[/snapback]

 

 

Nu fa greseala sa cumperi cutie manuala :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.