Jump to content

vibratii mari in mers si franare !


Recommended Posts

Va salut baieti. Am probleme cu masina vibreaza mult dupa ce trece de 100 km/h. Undeva la 100 incepe sa vibreze pana in 140 km/h, apoi dupa viteza de 140 nu mai am treaba. La franare pana in 100 vibreaza foarte tare......sub 100 nu mai am vibratii la franare. Cred ca la franare stiu problema...discurile fata sunt ovalizate si trebuie schimbate insa ma deranjeaza de ce vibreaza pe viteza de la 100 in sus.

Am facut asa:

 

- unele jante erau un pic strambe de la gropi, am fost cu ele la indreptat si tot vibreaza. (cat au fost la refacut am avut un set de table cu care vibra la fel !)

- am schimbat cauciucuri

- echilibrat din noi jante

- am refacut bratele pe fata deoarece bateau (sigur nu de aici vibreaza)

Intrebarile mele sunt:

 

1. Poate fi de la ceva placute ? Pe spate sunt cam uzate si ar trebui schimbate.

2. Poate vibra si de la unghiul de fuga ??? Mentionez ca nu trage stanga sau dreapta deloc la nicio viteza !

 

Astept pareri si idei ca nu stiu ce sa mai fac si unde sa mai merg cu ea, ma dispera cu vibratul in volan. Multumesc mult !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Verifca Jantele , indreptat echilbrat

2. Verifica cauciucurile ( sa nu fie talonul stramb)

3. Verifica discurile de frana ( sa nu fie ovale)

4. Verifica rulmentii - implicit butucul fata sa nu se fi futut ...

5. verifica capetele de bara ca poate fi si d-acolo daca sunt praf.

Link to comment
Share on other sites

1. Verifca Jantele , indreptat echilbrat

2. Verifica cauciucurile ( sa nu fie talonul stramb)

3. Verifica discurile de frana ( sa nu fie ovale)

4. Verifica rulmentii - implicit butucul fata sa nu se fi futut ...

5. verifica capetele de bara ca poate fi si d-acolo daca sunt praf.

 

jantele au fost verificate la fel si cauciucurile....am spus mai sus ! Daca discurile sunt ovale nu vibreaza doar pe franare ???? Rulmentii sau butuc ? Cum pot sa imi dau seama de ele ? Iar capetele de bara ????

Link to comment
Share on other sites

am patit-o si eu la fel cu niste jante

au fost strambe,le-am indreptat ,etc, dadeau 0 pe aparatdar pe masina tot bateau

incerca cu alte jante de la alta masina si vezi daca mai face

parerea mea

 

au spus si mai sus.....am incercat si cu niste table si tot asa facea !

Link to comment
Share on other sites

La mine incepea sa vibreze puternic la franari de la viteze de peste 100 km/h. Era de la discuri problema.

 

treaba cu vibratia pe franare mi-o explic si eu...insa de ce vibreaza si la viteza ???? doar asa cand merg !

Link to comment
Share on other sites

Poate sunt discurile foarte uzate ! Cum arata ?

 

ce detaliu ar trebui sa iti zic ca nu stiu exact ! cum ar trebui sa fie sau sa nu fie ! Da o definitie pls si am sa raspund in functie de ce zici tu ! (Insa poate fi de la ele chiar daca nu franez ???)

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca da, daca sunt foarte uzate poate vibra si in timpul mersului.

 

Discurile mele aveau mici crapaturi pe diametu si erau foarte subtiri !

 

nu sunt foarte subtiri....au doar niste dungi asa de unde incep si pana sus....maine am sa fac niste poze in detaliu si am sa postez !

 

Sa merg sau nu sa fac unghiul sa stiu daca are rost sa dau si acolo banii...cat am dat zilele astea pe jante indreptat echilibrat si alte prostii luam discuri. Intreb sa stiu daca are rost sa il fac !

Link to comment
Share on other sites

Discurile incep de la 150 lei , (200lei ate) bucata pentru fata , si placute de la 120 lei textar sau 200 si ceva ate. Eu am cumparat de pe forum dar poti merge la Ciclop , au preturi bune si livrare de pe o zi pe alta.

 

Unghiul nu are nimic cu vibratul , parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

vibratii mari la franare am experimentat si eu cand am pus pe fata anvelope mai mari decat aveam. am facut un diagnostic de articulatie la un service si am inlocuit bucsile superioare de pe caroserie, aproximativ 150 ron bucata.

 

Dupa aceasta interventie nu am mai experimentat vibratia la franare.

 

Bine, partea proasta este ca eu pusesem niste anvelope mai mari decat aveam voie, 235 maxim, ale mele fiind 245 45 17.

Am renuntat imediat la ele :twoup:.

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

vibratii mari la franare am experimentat si eu cand am pus pe fata anvelope mai mari decat aveam. am facut un diagnostic de articulatie la un service si am inlocuit bucsile superioare de pe caroserie, aproximativ 150 ron bucata.

 

Dupa aceasta interventie nu am mai experimentat vibratia la franare.

 

Bine, partea proasta este ca eu pusesem niste anvelope mai mari decat aveam voie, 235 maxim, ale mele fiind 245 45 17.

Am renuntat imediat la ele :twoup:.

 

treaba e ca nu stiu daca e de la anvelopa...adica sigur nu, am mentionat ca am incerca si cu table care sigur erau drepte si aveau 205. Nu m-as mai duce sa fac unghiul ca poate ma costa cat 1 buc disc. Mai bine ma gandesc sa cumpar discuri + placute bineinteles ! Nu eram foarte sigur daca poate vibra de la discuri chiar daca nu franez, de aceea voiam pareri ! Mai stie cineva ?

Link to comment
Share on other sites

Ai folosit aceleasi penuri pe jentile de tabla ? Daca da incearca cu alte pneuri/jante.

EU am patit-o cu niste penuri, le-am echilibrat, pus pe alte jante, degeaba..Am schimbat cauciucurile cu totul si a fost ok. Nu erau f uzate si pe afara parea totul in regula...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Pai daca e de la discuri sau placute trepideaza si cand accelerezi? Nu doar cand franezi?

 

Este posibil sĂŁ trepideze din cauza discurilor Âşi la accelerare.

 

Dacã discul este ovalizat, se poate simÞi În volan ºi fãrã sã frânezi, dar nu Întotdeauna.

 

vibratii mari la franare am experimentat si eu cand am pus pe fata anvelope mai mari decat aveam. am facut un diagnostic de articulatie la un service si am inlocuit bucsile superioare de pe caroserie, aproximativ 150 ron bucata.

 

Dupa aceasta interventie nu am mai experimentat vibratia la franare.

 

Bine, partea proasta este ca eu pusesem niste anvelope mai mari decat aveam voie, 235 maxim, ale mele fiind 245 45 17.

Am renuntat imediat la ele :twoup:.

 

Cel mai probabil aveau un defect de fabricaĂžie.

 

Dacã anvelopele nu ating În amortizoare sau În apãrãtoarele de noroi, faptul cã sunt mai mari decât ar trebui nu duce la vibraÞii.

Link to comment
Share on other sites

NU, ideea pentru care am adus motivul vibratiei si schimbarea anvelopelor mai mari este ca acestea solicita mai mult articulatia masinii, fiind mai grele

Vibratia venea de la bucsile defecte ...de prindere pe caroserie, am precizat, si aparea doar la franare de la viteze mari.

 

@Ciupanezu pe portiera masinii tale ai precizate tipurile de anvelope pe care le recomanda BMW

 

In ceea ce priveste rotile de 17, dimensiunea maxima, la mine, pentru puntea fata este 235 / 45 / 17.

Daca pui mai mari ... risti sa scazi fiabilitatea casetei de directie si / sau a articulatiei.

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Când ai schimbat discurile ultima oară?

 

Daca pui mai mari ... risti sa scazi fiabilitatea casetei de directie si / sau a articulatiei.

 

Totul ţine de modul ĂŽn care conduci.

 

Vorbesc din experienţă.

 

@Ciupanezu pe portiera masinii tale ai precizate tipurile de anvelope pe care le recomanda BMW

 

Ce chestie! :) :twoup:

 

De fapt e pe stâlp acel sticker, portiera e uşa maşinii.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

cand am pus table erau alte anvelope....adica 205 si facea si cu alea. Daca zici ciupanezule ca o fi de la discuri nu m-as mai duce sa fac unghi....ca dau pe unghi cat un disc !

 

 

Aceleasi probleme am avut si eu;am schimbat discuri,pivoti,bucse,jante si trepidatiile tot au existat!

Nu mai zic de unghiuri de fuga,echilibrari si geometrii;

Infine,eu am scapat curatand un etrier,dr!era blocat un pistonas si nu-si facea cursa,decat in trepte si asta ducea la o vibratie nejustificata,insa un alt coleg a schimbat bucsele 5 din link-ul urmator;daca nu ai treaba cu pistonasele din etriere,merita si astea schimbate;costa undeva 40 de eur! plus manopera,in cazul in care nu esti in bransa :twoup:

Bafta si sa ne zici ce ai rezolvat!

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=05

Edited by mariorar
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.