Jump to content

Probleme pornire


Recommended Posts

salut ! Sa va descriu problema mea ... Masina are probleme la pornire la rece... dimineata trebuie sa-i dau cheie de 7-8-10 ori pana sa porneasca, daca a pornit, merge perfect dupa; pot sa opresc si sa o pornesc fara probleme.

Bujiile sunt aproape noi, bateria schimbata... am schimbat pompa de sub scaunul soferului... am fost la tester si dadea eroare pe releul bujiilor... l-am schimbat si pe acesta...degeaba. Cand pun contactul se aprinde becul bujiilor , se stinge imediat... ca si cum totul ar fi ok... Am inteles ca ar fi o valva unisens care ar impiedica motorina sa se intoarca in rezervor... are cineva idee unde s-ar afla aceasta? sau cum arata? Ce ar mai trebui sa verific?

Link to comment
Share on other sites

salut ! Sa va descriu problema mea ... Masina are probleme la pornire la rece... dimineata trebuie sa-i dau cheie de 7-8-10 ori pana sa porneasca, daca a pornit, merge perfect dupa; pot sa opresc si sa o pornesc fara probleme.

Bujiile sunt aproape noi, bateria schimbata... am schimbat pompa de sub scaunul soferului... am fost la tester si dadea eroare pe releul bujiilor... l-am schimbat si pe acesta...degeaba. Cand pun contactul se aprinde becul bujiilor , se stinge imediat... ca si cum totul ar fi ok... Am inteles ca ar fi o valva unisens care ar impiedica motorina sa se intoarca in rezervor... are cineva idee unde s-ar afla aceasta? sau cum arata? Ce ar mai trebui sa verific?

Salut, mai mult ca sigur e devina alimentarea, verifica bine conductele cred ca trege aer.

Link to comment
Share on other sites

e adevarat, dar acum un an cand am schimbat doua dintre ele pornea grea la cald, am testat injectoarele... si doua dintre ele aveau probleme. totusi... esista vreo astfel de supapa/valva pe conductele de combustibil ( care sa impiedice intoarcerea motorinei in rezervor) ?
Link to comment
Share on other sites

revin cu detalii si cateva sfaturi pentru cei care se mai lovesc de problema asta ... inainte de a porni masina am scos furtunul de dupa filtrul de motorina sa vad daca pompeaza motorina sau nu... daca e instalatia goala ( in cazul in care motorina se retragea in rezervor). Am avut surpriza sa constat ca daca puneam contactul de 5 ori... de 3 ori nu baga motorina... (pompa fiind abia schimbata)

Urmatorul pas a fost sa verific releul pompei de motorina care se afla in spatele tabloului de siguranta din torpedou. Primul din stanga este cel al pompei, iar ultimul din dreapta este cel al claxonului; le-am inversat intre ele ( fiind identice ) si drept urmare pompa baga motorina la fiecare punere a contactului, iar claxonul functioneaza cand vrea el ....

Azi de dimineata nu am mai avut probleme la pornire ... cred si sper ca am rezolvat problema.

Mentionez ca releul asta nu a iesit la testerul care l-am facut inainte. Sfatul meu este ca inainte sa schimbati pompa de motorina de sub scaunul soferului sa verificati releul ( ca sa nu schimbati degeaba pompa ... cum am facut eu..... :twoup: )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
revin cu detalii si cateva sfaturi pentru cei care se mai lovesc de problema asta ... inainte de a porni masina am scos furtunul de dupa filtrul de motorina sa vad daca pompeaza motorina sau nu... daca e instalatia goala ( in cazul in care motorina se retragea in rezervor). Am avut surpriza sa constat ca daca puneam contactul de 5 ori... de 3 ori nu baga motorina... (pompa fiind abia schimbata)

Urmatorul pas a fost sa verific releul pompei de motorina care se afla in spatele tabloului de siguranta din torpedou. Primul din stanga este cel al pompei, iar ultimul din dreapta este cel al claxonului; le-am inversat intre ele ( fiind identice ) si drept urmare pompa baga motorina la fiecare punere a contactului, iar claxonul functioneaza cand vrea el ....

Azi de dimineata nu am mai avut probleme la pornire ... cred si sper ca am rezolvat problema.

Mentionez ca releul asta nu a iesit la testerul care l-am facut inainte. Sfatul meu este ca inainte sa schimbati pompa de motorina de sub scaunul soferului sa verificati releul ( ca sa nu schimbati degeaba pompa ... cum am facut eu..... :twoup: )

 

 

am o problema asemanatoare cu masina mea : e 46 n fl 136 cp.

 

le-am probat tot ca tine din toate directiile : furtune, pompe etc : concluzie : pompa de inalte.

 

se poate sa fie si la mine problema de releu ?

Link to comment
Share on other sites

pai cum ai probat pompa de sub scaunul soferului ? arunca motorina la punerea contactului?

 

 

m-am exprimat gresit mai sus cand am zis concluzia : la masina mea nu exista pompa de inalte, vroiam sa zic pompa de injectie.

 

Eu deasemenea nu am pompa sub scaunul soferului, doar cea din rezervor, sub bancheta din spate corespunzatoare pasagerului dreapta spate.

 

Faza cu releurile nu am incercat-o.. cred ca nu e valabila, avem masini diferite : facelift vs a mea

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
pai cum ai probat pompa de sub scaunul soferului ? arunca motorina la punerea contactului?

 

 

m-am exprimat gresit mai sus cand am zis concluzia : la masina mea nu exista pompa de inalte, vroiam sa zic pompa de injectie.

 

Eu deasemenea nu am pompa sub scaunul soferului, doar cea din rezervor, sub bancheta din spate corespunzatoare pasagerului dreapta spate.

 

Faza cu releurile nu am incercat-o.. cred ca nu e valabila, avem masini diferite : facelift vs a mea

Salut! Ai rezolvat problema pana la urma?

 

pai cum ai probat pompa de sub scaunul soferului ? arunca motorina la punerea contactului?

 

 

m-am exprimat gresit mai sus cand am zis concluzia : la masina mea nu exista pompa de inalte, vroiam sa zic pompa de injectie.

 

Eu deasemenea nu am pompa sub scaunul soferului, doar cea din rezervor, sub bancheta din spate corespunzatoare pasagerului dreapta spate.

 

Faza cu releurile nu am incercat-o.. cred ca nu e valabila, avem masini diferite : facelift vs a mea

Salut! Ai rezolvat problema pana la urma?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.