Jump to content

Stire tare :D !


Wilson

Recommended Posts

Ma invarteam astazi pe la AutoAlcarria dadeam ture langa un M5 si am vazut niste baieti care plecau sa puna reclame despre un anumit program ''Nostalgia'' si am intrebat un domn de acolo si mi-a spus ca BMW se pregateste sa fabrice 100 bucati M3 E30 si 100 bucati M5 E28 (deci noi, acu ies pe poarta fabrici) pretul a zis ca nu mi-l dezvalui si mi-a mai spus ca singura diferenta intre cele de atunci si astea care le vor face acum e ABS de generatie mai nou deoarece fara el nu ar putea sa le vanda.

Nu stiu ce procent de adevar ar chestia asta dar cred ca destul de mare venind de la un angajat al lor...O sa ma uit maine dupa reclamele alea prin oras.

Edited by Wilson
Link to comment
Share on other sites

CTS - Auto Alcarria, Guadalajara, Paseo de la EstaciĂłn 23, 19004 Guadalajara,Tel.: 94 921 09 60,Fax: 94 921 63 53 info@autoalcarria.net.bmw.es.

 

comprendes ?....

 

daca au luat asa hotarare, m-as mira sa nu fie toate 200 vandute deja.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Ciudat ca ai dat de AutoAlcarria guadalajara (e un oras de vreo 70k locuitori si e la cam 50km madrid) si nu de altele mari de prin spania. ( cei drept eu in guadalajara am fost la reprezentata deoarece e un roman care lucreaza acolo si vorbesc mai lejer cu el). As dori sa-mi cer scuze de pe acum pt dezinformare s-ar parea ca info e falsa pt ca nu gasesc nimic pe net despre chestia asta (cei drept baiatu ala vorbea ceva de martie) deoarece site-uri gen automarket ar fi scris deja... Edited by Wilson
Link to comment
Share on other sites

Nu se mai fabrica masinile deja retrase din productie . Cred ca ar costa ceva sa puna la punct o linie de asamblare , de productie doar pentru 100 de modele .

 

In schimb pot sa ia 100 de masini deja existente si sa le reconditioneze pana la ultimul surub dar si asta foarte putin probabil , deoarece au alte lucruri mai interesante si productive de facut .

Link to comment
Share on other sites

Ce lovitura sa dea, ar iesi sigur in pierdere chiar daca ar vinde cele 200 de presupuse masini la pret de seria 7 full si cu piele :twoup: .

 

In plus, nu ar cumpara nimeni o masina care datorita motorului nu ar putea fi inmatriculata decat in bulgaria :) .

Link to comment
Share on other sites

Pai oare n-ar putea sa le incadreze la categoria masini de epoca? Adica sa dea un certificat ceva, care sa le poata incadra asa?

 

Sau daca pur si simplu ar reconditiona masinile vechi, practic ar avea acte de masina de epoca.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Ce lovitura sa dea, ar iesi sigur in pierdere chiar daca ar vinde cele 200 de presupuse masini la pret de seria 7 full si cu piele :twoup: .

 

In plus, nu ar cumpara nimeni o masina care datorita motorului nu ar putea fi inmatriculata decat in bulgaria :) .

Nu ies in nici o pierdere. BMW de exemplu inca face motoare S38b36, unul nou e cam 16000-17000 de euro parca. Livrarea dureaza vreo 2 luni. La banii astia nu cred ca ies in nici o pierdere.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel parca mai exista in Germania pe stoc e36 noi dar costa mai bine de 20.000 de euro. Iar stirea asta poate sa fie falsa dar in aceeasi timp adevarata. In ziua de azi orice se poate. Cea mai plauzibila varianta ar fi de masini reconditionate. Hai ca 100 de ursuleti mai gasesti dar 100 e28 mai greu... :twoup: Dupa cum spunea Paul cam greu sa fie facute de la A la Z pe linie de ansamblare.
Link to comment
Share on other sites

BMW are un centru specializat in restaurari si reconditionari de vehicule, deschis anul trecut. Iti poate reconditiona pana la ultimul surub sau face unele adaptari pe care modelul initial nu le-a avut.

 

As da un link, dar nu stiu daca am voie.

Link to comment
Share on other sites

Foarte fain ar fi sa mai vedem asa ceva noi....app,cine ar mai da 20 si ceva de mii de €uroi pe un e36 fie el nou,cand la banii astia gasesti masini mult mai performante si cu tehnologii de ultiima generatie.

Daca ai merge cu unu e36 nou probabil ca ti-ai schimba parerea..

Ce ai impresia ca poti cumpara acum cu 20k nou ? ceva gen skoda yeti, un Focus mai dotat, un golf cam astea..

Link to comment
Share on other sites

M-urile pana la E39 erau facute de mana, deci asa ar fi facute si cele 200 masini. Ar fi foarte interesant daca e adevarat. Sunt sigur ca se gasesc foarte repede clienti pentru o masina clasica... noua. :twoup: Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

eu de exemplu am ramas cu pata pe e34, pentru ca in 96 am mers mult cu unul, la vremea aia masina avea fix 2 ani vechime si ~60.000 de km. era un 525TDS,

care avea aproape toate dotarile posibile, foarte putine ii scapsera. NU avea interiorul ala smecheros, doar cu 2 locuri pe spate si perdele electrice pe spate, keyless entry, in rest avea cam de toate, inclusiv oglinzi electro - chrom.

Aproape 10 ani dupa, nu cred ca mai mersesem cu o masina care sa imi dea aceasi senzatie. Unele mai performante da, dar nu o sa uit cum mergea masinuta aia fiind aproape noua si in stare tehinca perfecta, cum mirosea interiorul ala, cum arata, cum se comporta suspensia etc..nu se mai auzea decat scartaitul pielii sub fund cateodata.... era marfa.

Stiind cam ce poate un e34 in stare buna.. de asta imi bat eu capul acum si ma tot chinui sa o restaurez pe a mea..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.