-
Posts
802 -
Joined
-
Last visited
About benarcis
Contact Methods
-
Website URL
http://www.redzonetuning.ro/
-
Yahoo
benarcis
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Piatra Neamt
-
Interests
BMW
Previous Fields
-
Masina
E36 M3 EVO
Recent Profile Visitors
11919 profile views
benarcis's Achievements
Newbie (1/15)
7
Reputation
-
Pentru M3 folosesc V300 15w50, iar pentru E60 5w30 LL04...uleiul Motul mi se pare mult peste Castrol, Mobil 1 sau altele aparute peste noapte! LM nu am folosit si deci nu ma pot pronunta, insa din cate stiu este un ulei destul de apreciat...ramane la aprecierea ta ce ulei o sa folosesti!
-
Uleiurile BMW din comert sunt in mare parte contrafacute...iti spun din proprie experienta! E greu de crezut ca un ulei original poate sa coste 30/35 ron litrul! De ceva vreme eu folosesc doar ulei de motor, cutie si grup Motul si sunt foarte multumit! Asta nu inseamna ca tot uleiul BMW din comert e fake...
-
Va rog sa-mi spuneti ce anume va intereseaza ca '' date tehnice''? Putere, capacitate,in cat face suta,cand am schimbat uleiul? Din cate stiam eu, mai aveai o cutie manuala...sau a ramas in Anglia? Btw: o cutie manuala in cel mai rau caz costa 1000 euro, in rest nu vad ce alte probleme ar mai putea ridica aceasta masina, in conditiile in care motorul functioneaza in parametri normali...vor fi multe discutii legate de aceasta masina, insa cel care o va cumpara nu o sa regrete! Inca odata bafta la vanzare!
-
Bafta la vanzare! Pacat ca vrei sa scapi de ea... Uiti de impozit(care mai nou a sarit de 5000ron) cand mergi cu asa ceva :twoup:
-
caseta de directie e o problema des intalnita la E60...si de ar fi singura!! Trebuie sa gandesti pozitiv! :twoup: In cel mai rau caz trebuie schimbata, pana atunci bucura-te de masina!
-
Daca zici tu...probabil ca cei de la Trado Motors mi-au dus masina la un ''meserias'' din zona care a rezolvat problema!!! Repet...eu am facut asa ceva doar la reprezentanta! Asa am considerat ca e mai sigur! Initiatorul acestui topic e liber sa aleaga o cale...eu recomand ca totul sa se faca de catre persoane calificate si care ofera si garantie!
-
Am facut si eu aceeasi operatiune acum putina vreme, insa la reprezentanta, dupa ce am incercat sa le montez singur si nu-mi recunostea mai multe optiuni ale masinii... Ceea ce stiu e ca trebuie ca ccc-ul sa fie codat pe masina, asta daca ai noroc sa fie compatibil...o vizita la una din reprezentante e mai mult decat necesara! Daca crezi ca te mai pot ajuta cu alte informatii, ai id-ul de messinger la profilul meu!
-
new pics... Intre timp am montat doar o bara stabilizatoare Weichers din aluminiu, un facelift la aripile fata luate tot de pe un M3, in rest cateva mici retusuri!
-
Daca vrei sa cumperi acel M3, negociaza cu el si spune-i sa-ti dea si cutia manuala in 6 trepte...stiu sigur ca are una la vanzare! O cutie de 3,2 in 6 trepte nu prea o gasesti sub 1000 euro... Din cate stiu, M3-ul e36 cu SMG are acelasi kit de ambreiaj si volanta ca si M3-ul de 3.0 286cp si pe care poti sa pui cam orice cutie in 5 trepte de pe 320i , 325i sau 328i...am spart o cutie la motorul M3 de 3.0 si am pus una de 320i la KOE Cluj si a mers fara probleme!
-
Ms! Bandourile le-am vopsit cu un spray texturat KENT si am inlocuit toate clipsurile! Am fost nevoit sa mai si cumpar cateva bandouri pentru ca marginile unde se prind clipsurile erau ruginite.
-
Offtopic: Din semnatura vad ca ai o intreaga colectie de Bmw-uri, nu ni le prezinti si noua? :twoup: Parca aveai si un 325i, nu? :twoup: Am avut motorul de 2,5 pe un coupe care acum e un proiect de drift in desfasurare... Am mai avut un Compact cu motor de M3 E36 ,cel de 3,0 l, cu care am participat la KOE Cluj anul asta si care din pacate a suferit mari daune, astfel ca acum am pe el motorul stock de 1,6 l...sunt multe de povestit despre fiecare in parte!! :) P.s.: ms mult pt ajutor...
-
impozitul nu conteaza ca baga masina pe Bulgaria. M3-ul cabrio in cauza se dezmembreaza...astept si eu cateva piese de pe el! :twoup:
-
Eu am cumparat masina din Romania si am fost constient ca nu era in cea mai buna stare tehnica(si pretul de achizitie a fost cam cat e acest cabrio)... Am schimbat kitul de ambreiaj cu tot cu volanta si am optat pentru unul sport pt ca l-am luat cam in aceeasi bani, aproximativ 3000 ron, asta daca optam pt un ambreiaj Sachs sau LUK nu oem, unde doar volanta e 3500 ron. Deasemeni am schimbat discurile si placutele de frana unde am ales oem, totul fiind 3900 ron. Bujiile NGK Iridium 77 ron buc, 3 bobine de inductie la 300 ron buc, un senzor nivel ulei 520 ron...am mai luat o mie de plastice si clipsuri, chedere si alte nimicuri oem care au fost peste 2000 ron(multe din ele au fost si ''mofturi'' insa eu cred ca si necesare daca vrei sa ai o masina in stare f buna tehnic si optic). Un schimb de ulei ajunge la aprox. 600 ron(dor uleiul Castrol Sport 10w60 e 65 ron l). Anvelopele pe 17' Marangoni Zeta Linea au fost in jur de 500 euro setul. In plus fata de toate astea se mai adauga manopera, drumuri la reprezentanta, multe fara nici un rezultat, toate acestea nefiind de neglijat. Toate acestea intr-o luna de la achizitie...probabil ca nu vor mai fi aceleasi cheltuieli lunar! sa nu uit cireasa de pe tort: impozitul este 4900 ron pe an!
-
Daca vrei sa stii ce costuri de intretinere ai la masina asta da-mi un pm cu nr tau de telefon si iti detaliez! Eu am un M3 E36 Evo cu acelasi motor de 3,2l de aproximativ o luna si te sfatuiesc sa te gandesti bine inainte sa faci o alegere gresita...contrar multor pareri postate pe acest topic, nu e simplu si ieftin de intretinut!
-
Nu aveam de ce sa ascund faptul ca masina a fost vopsita integral sau doar o oglinda...daca cineva vrea detalii despre anumite aspecte, poate sa ma contacteze pe pm sau telefonic si se rezolva! Back ontopic...M3-ul a primit un set de jante OZ Ultralleggera 18' 8j fata si 9j spate, stopuri oem, faruri cu lupa Bosch, am renuntat la angel eyes, bandourile reconditionate... !