Jump to content

Eugen B

Members
  • Posts

    1506
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Eugen B last won the day on October 18

Eugen B had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    undeva

Previous Fields

  • Masina
    E46 316ti

Recent Profile Visitors

20045 profile views

Eugen B's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.3k

Reputation

  1. Mie mi se pare absolut decent costul la schimbul de ulei....si ce filtru mai schimba ei acolo; imi strarnesti nostalgii...am fost la wuppertal..mie mi-a placut orasul. Pentru condus normal, iarna vara anvelopele all season sunt perfecte...ca si cost, dar ca si confort.
  2. Acum sa fim sinceri, greu de gasit un mediu mai toxic si ipocrit cum este linkedin...fiecare prezinta versiunea lui si incearca sa isi faca imagine....oricum si producatorii isi protejeaza retelele de dealeri, nu ofera documentatia atat de usor unor reparatori independenti. Cat despre lipit, in industria electronica se foloseste de mult timp adezivul, ACP, deci nu ma surprinde ce vad acolo....nu e dracul atat de negru pe cat se prezinta. Bonus piesele respective sunt produse de niste furnizori, deci culpa este comuna.
  3. Spor la lectura : In alta ordine de idei,incearca sa cauti pe forum- ai functia search, e extraordinar sa intampini o problema ce nu a fost discutata; idem, alege si tu un titlu mai clar ce descrie problema ta.
  4. Fiecare stie ce cauta pe bugetul lui, insa daca tot esti pornit pe asa ceva, eu as cauta in zonele cu mai putina umezeala https://www.milanuncios.com/bmw-de-segunda-mano/bmw-serie-5-520680406.htm
  5. Eugen B

    Noul seria 2

    Eu sper sa ramana consecvent si sa continue in directia asta, in cateva luni sa o filmeze in bikini cum spala cu spuma masinile prezentate; daca masinile nu mai sunt ce erau inainte, macar sa fie o consolare.
  6. Eugen B

    Noul seria 2

    De curiozitate ,la un pahar, am aratat masina catorva cunoscuti, care nu au detinut niciodata bmw, posesori de dacia pana la tesla....pe nimeni nu soca designul, femeile preferau culoarea...deci cred ca pe forum e o bula, genul cine se aseamana se aduna; iar la cocalarii aia in china si alte tari cu mare avant in parvenitism asa ceva e parfum. Nu il cunosc pe autogefuhl...nu l-am urmarit pana acum....m-a enervat cu reciclabilitatea si alte aberatii (am vazut si alte prezentari la alte modele), dar il iert ca are o prietena piesa ce mai apare meteoric prin prezentari ce face toti banii.
  7. Partea buna e ca pare sa fie in armonie cu natura, daca o vad vacile sigur musca din ea; pe de alta parte, sa nu uitam ca aici pe forum utilizatorii au o varsta, au mai detinut automobile; va invit sa aratati imaginea respectiva unor tineri de 16-18 ani, o sa vedeti ca reactiile sunt total diferite.
  8. Haideti sa nu generaliam si sa aruncam cu pietre in pagubiti: era vorba de niste camere de hotel,clientul era proprietar, Nordis le administra si contra unei taxe platite de proprietar pe care Nordis a promis in fata notarului ca le va livra clientilor intr-un termen prestabilit, nu e vorba de niste contracte semnate pe capota masinii langa o caserol cu mici si bani latiti cu sacosa.Cristian Muntean, dentistul din zona Orleans e plecat de peste 12 ani in Franta din cate stiu, si nu a avut dureri de cap nici cand a preluat un cabinet, nici cand si-a cumparat o casa in Franta , tocmai pentru ca actele semnate in fata unui notar au avut valoare. Chiar daca la momentul semnarii imobilul nu exista, se putea inscrie promisiunea de vanzare pe cota parte din teren din CF, ceea ce bloca tranzactii ulterioare, dar aici legiuitorul, cat si notarul ar trebui sa apere si interesele cumparatorului, deoarece pe final acesta plateste taxe si comisioane. Multi sugerati sa se consulte un avocat: pai va invit sa contactati pe cei ce vand locuinte in statiul de proiect, cat si avocati, si veti vedea ca peste 80% functioneaza pe modelul Nordis, si anume nu se inscrie promisiunea de vanzare pe cota parte din teren macar, si vi se va spune ca asta e practica, ca e scump, ca dureaza la CF, etc. Vina este a parlamentului, ce nu legifereaza acest domeniu (cine, stoarfa aia de Vicol) si a notarilor care sunt complici la toate sarlataniile.
  9. Hidroelectrica nu a fost deloc teapa, adica actiunile au crescut, randamentul este corect (singurul defect poate fi la u moment dat o prabusire a leului/burseri). Nordis, ca si alti tepari, profita pe de o parte de vidul legislativ (asa-zisii dezvoltatori vand pe o firma, construiesc pe alta, etc.), dar si de naivitatea si lipsa de educatie a cumparatorilor; orice avocat mai spalat si cu bun simt ar trage un semnal de alarma la un asemenea contract, mai ales faptul ca promisiunea de cumparare nu se inscrie in cartea funciara- o clauza obligatorie.( anno domini 2022, din toti ce construiau la Brasov, doar10-15% acceptau acest lucru, restul nu, dar vindeau in draci, de unde rezulta faptul ca are balta paste- am intrebat, chiar accepta clientii asa ceva, unii cu jumatate de gura recunosc ca multi dintre clienti vad contractul 10 minute, inainte de semnatura la notar). Notarii sunt niste obositi duplicitari ( cu uimire vad in reportaj ca si parasuta aia de cosma e notar), care nu verifica mare lucru (au niste secretare); in alta tara, de exemplu, la cumparare eu am fost reprezentat de un notar, vanzatorul de al lui; ei au redactat contractul, notarul meu mi-a prezentat riscurile, avantajele si dezavantajele, s-a mai negociat pe ici colo, am primit copia finala inainte de semnatura, daca aveam intrebari puteam sa cer explicatii, pai la semnatura a fost doar o formalitate. Banii au fost transferati de banca in contul notarului meu, in momentul semnaturii s-a facut transfer catre contul notarului vanzatorului, am primit cheile, am avut 2 zile sa verific ca proprietatea este in aceeasi stare ca in timpul vizitelor, apoi banii s-au transferat in contul vanzatorului. Mai sunt contracte in care clientul se obliga sa renunte la a actiona in instanta vanzatorul, si accepta medierea la camera de comert si industrie.....pentru cine are timp si rabdare, sa rasfoiasca contracte, pe langa faptul ca diacriticile au devenit optionale, mai apar si greseli de ortografie, asta pe langa clauzele abuzive si nefavorabile clietului.
  10. Parerea mea este ca dpdv economic scroafa e de mult moarta in cotet, o combinatie de calicie, profit imens (SUA initial, apoi si Europa), ecologism (Europa ipocrita ce crede ca poluarea in China sau Africa e pe alta planeta) au transferat cam toata productia si know-how-ul in zona China/Asia; respectivii, in caz de razboi economoc, sunt mult mai pregatiti , fata de UE. Pe de alta parte, modelul economic respectiv a garantat o pare relativa, in sensul in care SUA/China isi incordeaa muschii, dar dpdv economic sunt interconectate; mai sunt cretini ca si Putin sau retardatii aia islamisti din secolul 14 ce cauta razboi; Africa deocamdata nu conteaza, ei doar sunt sursa de materii prime si imigratie, dar in 25 de ani vor deveni si ei un concurent la masa bogatilor. Europa????saraceste si isi inchipuie ca va redobandi gloria apusa, insa din pacate pentru noi...viitorul este gri.
  11. Europa nu e miezul universului....se vor produce ICE pentru multe alte zone, de altfel mai este interes in zona asta: https://www.evo.co.uk/porsche/207179/porsche-patents-cleaner-more-powerful-six-stroke-engine-design nimanui nu ii pasa de poluare, ci doar sa aiba ocazia sa inlocuiasca flota existenta cu vanari noi, Stellantis a fost printre pionierii Made in China, asta abia asteapta sa umple Europa cu chinezarii: https://www.bnnbloomberg.ca/investing/2024/09/15/stellantis-opposes-any-delay-in-eu-rules-on-vehicle-emissions/ Cat despre calitate, eu nu stiu cati dintre clienti merg prin show-roomuri sa le bata obraul la vanzatori pentru plasticurile si tabletele propuse...e oarecum si profilul noului tip de consumator, mult mai sensibil la influencing-ul online, si mult mai usor de sedus cu promisiunea unei tehnologii inovatoare.
  12. Evaiunea fiscala, coruptia si risipa bugetara sunt doar o parte a problemei, dar eu nu cunosc un stat functional, cu servicii decente pentru cetateni, cu invatamant si sanatate decente care sa functioneze cu o fiscalitate apropiata de cea a paradisurilor fiscale, cum este Romania; exceptand taxele pe salarii, care sunt mari, restul taxelor sunt mici in Romania, si este normal sa asistam la o ajustare la nivelul altor tari din Europa.
  13. Departe de mine sa fiu un expert, insa cred ca ori nu ai inteles ce oferta ai primit, ori respectivii nu stiu ce sa faca: -s-a mentionat montarea unui amplificator? -boxele respective sunt dimensional compatibile? idem pt subwoofer ? se face insonorizarea portierelor? -cred ca sistemele performante transmit sunetul prin fibra optica, nu cabluri clasice( unde si acolo sunt diverse variante, mai mult sau puti performante) Cred ca o varianta mai buna ar fi retrofit la un sistem performant G30, de pe o masina donatoare.
  14. Ar fi bine sa o consideri o intamplare nefericita, sa te bucuri ca poti circuka in continuare, si sa nu mai visezi tu nu stiu ce servicii mirobolante in alte tari, ca poate fi mai distractiv: - intra Rachid in parcarea subterana, iti freaca masina, ii faci semn, agasat se opreste, mai si sare la scandal, ca e doar o bara julita si sa iti vezi de treaba, el e ocupat, are copii de crescut (mai exista o varianta la situatia asta, completeaza fff rapid constatarea, ca sa afli ca a completat intentionat aiurea, o cifra sau litera aiurea, semneaza rapid si iti zice ca se grabeste, tu om de buna credinta nu stai sa verifici de zece ori) -te duci la politie sa reclami incidentul, le dai numar de inmatriculare al celui implicat, politistul-functionar te indeamna sa depui doar o plangere cu autor necunoscut sa iti repari masina mai repede, ca altfel daca depui plangere impotriva cuiva iti trebuie martori, dureaa, etc....hai ca e doar o bara - pleci dupa o ora cu hartia in mana cu autor necunoscut si plin de sentimente antimigratie si suni la asigurare -constatatorul asigurarii iti explica ca masina are deja 3 ani, si ca erau ceva ciupituri de bara, deci nu noua, asa ca el va trimite raportul asa cum e in realitate -asigurarea te informeaza ca ai de platit o mica parte, ca nu era bara noua, sau daca nu mai astepti 2 saptamani alta expertia -esti programat de asigurare la un service (unul din cele multimarca, ce face prestari pentru reprezentante, ca aia au externalizat serviciile), toata lumea de asigura ca o sa fie bine -preiei masina peste 1 saptamana cu bara nealiniata, si ceva vopsea scursa, pai ei au facut ce scria in raport, de ce nu a vazut expertul sau tu ca era si ceva suport stramb -adreseaza-te asigurarii, care iti poate face o programare la un expert in 3 saptamani, sau un mediator ...dar sa nu uiti ca e doar o bara - anul urmator ai o mica crestere la prima de asigurare, ca ai avut incidente(valoarea asigurara scade, dar ai avut incidente) -te consolezi ca toate masinile sunt lovite, ca Occident ce visam noi in anii 90 nu mai exista, si ca pana la urma e doar o bara
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.