Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 11/24/24 in all areas
-
De ieri avem o nouă jucărie in familie, un X1 30e xDrive, plugin-ul cu motor de 1.5 (3 cilindri) + o baterie de 16 kwh si un motor electric pe spate. Simtitor mai mare decat versiunea precedenta de X1, are fix 4.5m si spatiu suficient atat pentru pasagerii din spate, cat si in portbagaj (480L). 320 CP in cartea tehnica, se simte rapida (sub 6 secunde 0-100 in cartea tehnica), multumita si unui cuplu de cca 470 nm, dar aici este de explorat si revenit cu opinii. Are pachet M interior/exterior si ceva dotari de bun simt: -scaune sport si electrice + masaj/volan incalzit -audio HK cu 11 incinte -asistenta parcare cu 360 si self-parking - head-up display - pilot automat adaptiv - Android Auto/CarPlay wireless - sasiu adaptiv - faruri led adaptive -keyless entry, hayon electric.. Luata cu garantie extinsa si service inclusiv (5 ani, 100k)..am avut si la serie 3 si a fost ok. Va fi masina sotiei, care merge preponderent urban si de aici optiunea plugin. Am incarcat-o peste noapte (cam 10h) iar range-ul electric aratat acum este 70 km. Oficial este 85...real cred ca va fi pe la 50-55.9 points
-
Cand ai bmw mai multi ani, asta e martorul care însoțit de gong iti zice "am glumit, nu m-am stricat iar, da' ce față ai făcut!" La fel ca ala care iti zice ca tre sa completezi lichid de parbriz. In timp te obisnuiesti cu ptsd-ul.7 points
-
4 points
-
So, my friends, am facut cont pe bimmertool.com, adaugati masina voastra, mergeti la sectiunea Downloads si de acolo cumparati OEM FSC Repair Kit, costa 10 lire/12e. In pachetul descarcat o sa gasiti fisierul FSC____01559912.fsc de 319bytes, fisier pe care-l copiati pe stickul cu harta in folderul FSC pe care-l creati, bagati usb in masina si voila! Enjoy!4 points
-
Ti-au scos borna de la baterie, s-a resetat consumul, si au miscat-o pe distante mici. Primesc o bere?3 points
-
2 points
-
Din ciclul desfacem una , schimbam alta - bucse punte spate distruse ( schimbate in 2015 daca nu ma insel Meyle) drept razbunare am luat ceva powerlex .Motorul e pe stand il face bucati ne-am amintit ca si lantul de distributie e cel original2 points
-
Te stresezi degeaba. Asa ii si la a mea. Dar dispare dupa o perioada. Sa vezi ce fain ii iarna cand ninge si iti ingheata zapada pe faruri. Nu mai vezi nimic.2 points
-
Nu vreau sa te alarmez, dar Pitestiul e celebru pentru multitudinea de tepe si masini manarite care vin de acolo..2 points
-
Niciun fel de legi si regulamente nu ajuta aici. Pe grupurile de moto sunt gramezi care merg cu motoare care au taloane de A2, si de fapt nu au nicio limitare. Pe strazi sunt atatia imbecili care merg fara carnet, bauti sau drogati. Si toate astea pentru ca politia nu face nimic. Ar trebui mult mai multa politie pe strazi, care sa amendeze pentru orice: de la parcare neregulamentara la facut stanga de pe banda de inainte. Plus camere de luat vederi, cu amenzi si luari de permis bazat pe filmari. Alta solutie nu e.2 points
-
In momentul de fata conduc un A6 55 tfsi-e, imi place sa o conduc. Nici o masina nu imi place sa o conduc mai mult de 5-6 ore , poate sa fie si bugatti. Am mers cu seria 5, seria 4, x3, x5, glc, c class, e class etc. Niciodata nu mi-a placut feeling de condus dintr-un SUV, nu am putut pune egal intre SUV si dinamic , dar asta e parerea mea. M-am jucat mult pe multe tablete, pentru unele am si lucrat in trecut, cu ce ar fi mai buna generatia noua de la BMW fara de generatia veche de la Mercedes ? @ckh Pe partea de plastice, nici nu vreau sa mai aud de ele ca sunt praf peste tot dar interiorul la acest x3 mie unul mi se pare ciudat rau: fata de Dar na gusturile nu se discuta2 points
-
Trebuie sa fii un model special de idiot sa faci liniute in oras, cand e frig si ud pe jos..2 points
-
Incepand din 1.11.2024, toate BMW-urile cu navigatie CIC, CIC-Mid, Champ2, NBT, NBTEvo, EntryNav, EntryEvo, MGU18 si MGU22 au update gratuit la harti lifetime (pana in 2099). Tot cu aceasta data BMW nu mai vinde coduri FSC pentru update de harti. Singura regiune pentru care mai exista coduri FSC de update este USA si asta pana cand sunt rezolvate probleme de licentiere. Atasat documentul BMW. Pentru update aveti nevoie de "kitul de reparatie FSC" din SGATE>ENCS care acum contine pentru toate BMW-urile codul lifetime. Update-ul cu coduri "fake" sau contra cost devine de acum total neproductiv.2 points
-
Trebuie sa instalezi BMW download manager și sa faci un stick USB pe care il folosestin in masina.2 points
-
E un X5, un SUV mare, nu ai ce sa vrei sportivitate din asa caroserie. A mea are suspensie pe aer si vireaza si spatele si ma bucur doar ca pluteste si nu simt denivelari, gropi.2 points
-
Off-topic: Eu pe F25 am xenon adaptive si pe G01 am led adaptive. Mie mi se par mai luminoase cele de pe F25 in conditii de asfalt uscat (pe ploaie nu am prea circulat cu masina noua pana acum, noaptea). Asta e impresia mea. On-topic: Frumoasa masina si dotata! Sa o folosesti sanatos!2 points
-
Salutare. La trei luni dupa ce am vandut fostul F10, a venit momentul sa prezint ultima achizitie, respectiv noul membru al familiei Evident ca am ramas in familia BMW si in aceeasi gama, adica seria 5, doar ca generatia imediat urmatoare si anume, G3x. Este vorba despre un touring in primul rand, fiind primul model in aceasta caroserie in ceea ce ma priveste, deci un G31, este benzina de aceasta data, motorizarea 30i, este alba, Alpine Weiss si este cu pachet M, interior cat si exterior. Pe langa toate cele enumerate mai sus, dpdv al dotarilor sta destul de bine zic eu, ar fi peste medie. Mai jos puteti regasi si o lista mai exacta conform bmw vin decoder. In cazul meu, de aceasta data am bifat cateva premiere daca le pot zice asa, principalele fiind cele legate de motorizarea pe benzina, dar si prin prisma caroseriei. Dupa doua diesel-uri, acest benzinar este cu totul altceva. Este multa liniste de aceasta data, este rafinat, nu tu vibratii. Desi am fost dupa ea in Deutschland acum o saptamana, inca am nevoie de timp sa o cunosc, desi cumva vin tot de pe un seria 5, mi se pare totusi un salt destul de mare intre cele doua generatii. Sincer nu m-am asteptat, iar asta intr-o nota pozitiva in mare. Desi am cautat si verificat f multe masini in tot acest rastimp, iar in cazul uneia destul de asemanatoare cu aceasta m-am razgandit cred de doua ori, de mi-au zis respectivii nemti ca nu mai vor sa faca business cu mine Pana la urma m-am oprit asupra acesteia, posibil si pt ca era f asemanatoare cu cea de mai sus. Era tot alba, tot touring, 530i evident, M-Packet si in mare aceleasi dotari. Am mai scris pe alte thread-uri despre diverse aspecte de care incerc sa-mi dau seama, deci sper ca si prin aceasta prezentare sa reusesc sa inteleg si celelalte aspecte care sunt inca neclare la aceasta data. Ca si dotari din cele care mi-as fi dorit sa le aibe, as enumera webasto-ul si poate cluster-ul full digital, optiunea 6WB ori de ce nu Digital Cockpit-ul, desi optiunea asta a venit pe G30 undeva pe final de 2019. Desi nu ma uitam la cele fara clusterul full digital, mi-am dat seama ca nici acesta, cel semi-digital nu arata rau in realitate. La F10 am avut aceeasi optiune de cluster, 6WA-ul. Pe parcurs probabil ca o sa-i fac retrofit si o sa am si aceasta optiune. Mai rau imi lipseste parca mai tare Auxiliary Heating-ul pe care il aveam pe F10, iar acum iarna ar fi fost o bucurie nemaipomenita. La drumul inapoi spre casa, masina fiind achizitionata de undeva la vreo 100km de Frankfurt, masina s-a comportat exemplar, a fost cumva ca si un fel de test cei 1300Km parcursi in decursul a doua zile. La achizitionare, masina a avut 91 465Km, deci un rulaj mai redus care imi vor permite sa o pastrez poate o perioada mai indelungata in functie si de nevoile din urmatorii ani. In momentul de fata incerc sa activez CarPlay-ul si incerc sa-mi dau seama care ar fi cea mai buna optiune. Am reusit sa fac cont de ConnectedDrive si am observat ca pot achizitiona din My BMW optiunea de CarPlay pe langa alte optiuni. Acum nu stiu daca am facut bine ca mi-am facut cont pe Romania, desi din ce am mai citit, unii vorbeau ca ar trebui sa-ti faci cont pe server de Germania ca sa ai acces la mai multe functii. Poate ma lamuriti cei cu mai multa experienta. De asemenea, nu mi-am dat seama de ce BMW Apps este greyed-out, prin urmare n-am acces la vreme si nici la News. Am dat restart azi la HU, dar degeaba, nu s-a activat. Optiunea de CD este activata pe timp nelimitat, deci n-ar trebui sa fie de aici problema. Cineva imi zicea ca ar trebui achizitionat pachetul de Connecte Booster, dar nu sunt sigur. Cred ca am scris deja destul de mult, va las mai jos niste poze, dar si optiunile. 1CA Selection Of Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 223 Adaptive Suspension 230 Eu Specific Additional Equipment 248 Steering Wheel Heating 258 Runflat Tyres 2NH M Sportbrake 2PA Locking Wheel Bolts 2TB Sport Automatic Transmission 2VB Tyre Pressure Indicator 2VH Integral Active Steering 302 Alarm System 322 Comfort Access System 337 M Sport Package 3AC Trailer Tow Hitch 3DS Bmw Display Key 3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L 402 Panorama Glass Roof 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 441 Smokers Package 453 Active Seat Ventilation, Front 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 4HA Seat Heating Front And Rear 4LF Fi.wood Tr.fin.ri.w.h.t.f.pe.chrom 4NE Blow-by-heater 4T8 Expanded Exteriror Mirror Package 4UR Ambient Light 534 Automatic Air Conditioning 548 Speedometer With Kilometer Reading 552 Adaptive Led Headlight 5A1 Led-fog Lights 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AL Active Protection 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus 5DV Remote Control Parking 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 650 Cd Player 654 Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6AP Remote Services 6NW Telephony With Wireless Charging 6WD Wifi Hotspot 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 775 Individual Roof-lining Anthracite 7R7 Innovation Package 7XP Connecteddrive Navigation Package 801 Germany Version 851 Language Version German 879 German / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TF Active Protection For Pedestrians 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh 9BD Business Package2 points
-
Intre timp am mai schimbat una alta pe la asta micu , pompa benzina, caseta directie , revizie, acum e in pending pentru fuzete , rulmenti , planetare spate si cireasa de pe tort toate garniturile baie de ulei, distributie, din pacate pentru a putea schimba "corect" o garnitura va trebui data jos si chiulasa, mai am 4 gume noi all season care trebuie montate plus ca as vrea sa merg la cineva sa reinoiasca stratul de "vopsea" de sub masina asa ca sta pe dreapta de ceva timp si cel mai probabil va mai sta 2-3 luni .2 points
-
Dai jos torpedoul/cutia de acte si in spatele ei se gaseste panoul de sigurante. Iti faci loc pe acolo eliberand toate modulele si te apuci de treaba. Logic prima data deconectezi bateria. O varianta este sa inlocuiesti un segment de cablu cu mufa noua sau "reconstruiesti" prinderea in panou.2 points
-
In ultima perioada am fost foarte suparat si trist oarecum pentru ca aveam tot mai des impresia ca masina nu mai trage asa tare, adica vorbim totusi de 380cp si 800nm, n are cum sa nu traga... dar obisnuit fiind cu atata cuplu, singurul instrument de masurare era oarecum vitezometrul, care iti da senzatia ca masina fuge... si dupa ceva vreme mi am dat totusi seama ca prostul sunt eu, si senzatia de mama ce urca vitezometrul s a diluat odata cu noul bord pana la 330kmh adica, fiind mai comprimat, ca de la 260 a sarit la 330, acul vitezometrului nu mai urca asa repede... Ma gandesc sa trec inapoi la bordul vechi sa "traga mai tare"2 points
-
Probabil ai vreo centură pușcată (care se înlocuiește)și calculatorul airbag care se poate rescrie,șters crash-ul.Nu e ceva grav.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Și a mea face la fel, o ușoară mișcare inainte-inapoi dar la mutarea din P in D, sau la dezactivarea ASS, sau la dezactivarea DTC. I-am făcut toate verificările, nu au știut sa-mi spuna de ce face asa și de ce unele fac și altele nu, dar concluzia a fost ca este normal. Nu mi se pare un raspuns profesionist, adică nu stim de ce face asa dar e normal..., dar am decis sa nu mai pierd timpul cu asta, dacă apar alte simptome vad atunci.1 point
-
BMW g20 330i sport line 110.000 km, 2019 Serie : WBA5R11010FH12286, luata de pe openlane. Dotari: -Trapa -sunet Harman Kardon -active Guard Plus -lumini ambientale -scaune sport -volan pachet M -navigatie mare -ceasuri digitale -jante 18 style 780 -transmisie automata (ZF 8hp) -senzori presiune anvelope -Alarma -carlig electric -scaune spate rabatabile -senzori parcare fata-spate -cruise control cu functie de franare -lumini de ceata led -connected drive Services -plafon individual anthracite -protectie activa pentru pietoni Revizie facuta recent, baterie si placute spate schimbate. Pe viitor: placute fata si bujii de schimbat. Pret 31750 euro negociabil Las si anuntul de autovit. https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/bmw-seria-3-330i-at-ID7HsfFY.html?isPreview=11 point
-
@emilion știu că a trecut ceva vreme de când ai postat, dar o să las informațiile în cazul în care se mai lovește și alt utilizator de BMW X3 F25 de această problemă. De curând am avut aceeași situatie, nu funcționau luminile în portbagaj și nici haionul nu se închidea în ultima treaptă. Personal am comandat un set (modul soft close + broască) pentru a rezolva ambele probleme. Responsabil de luniminile din portbagaj este un "senzor" care se află în broască și nu se poate repara, se schimbă borasca cu totul. Ulterior am montat și becuri led iar totul este funcțional. În concluzie dacă siguranțele sunt ok și becurile nu sunt arse trebuie schimbată broasca pentru a avea lumina în portbagaj !1 point
-
1 point
-
Mersi, o sa verific și dau comanda și de punte impreuna cu relee. Astept și alte păreri1 point
-
pentru asta as verifica puntea redresoare de pe alternator sau cel putin alternatorul, sa nu dea varfuri de tensiune pentru ca puntea redresoare e "impuscata". De ce e impuscata? Pentru ca se poate ca masina doritoare de curent a avut nevoie de asa mult curent care nu a venit doar din bateria masinii tale fiind probabil destul de descarcata si a tras curent sa porneasca cealalta masina de oriunde inclusiv de pe puntea redresoare de pa alternator distrugand diode redresoare.. Alternatorul fiind pe incarcare in momentul in care s-a dat curent.1 point
-
1 point
-
Peste tot este simplu de "implementat", nu cred ca intr-o electrica ar fi mai usor fata de un ICE. Eu doar spuneam ca aici am fi putut sa ne remarcam si noi, car ar fi un domeniu care ne putea da un fresh start. Mai ales pe partea asta de baterii electrice, reciclarea lor, etc. Pare ca incep sa devin nationalist de fel, as vrea ca fondurile europene sa se invarta in europa.1 point
-
1 point
-
Poate este tarziu pentru un raspuns, eu as lasa-o asa, pierderea este atat de mica incat este destul de greu sa o depistezi, fiind fierbinte se evapora lichidul si nu vezi locul unde pierde, in timp se va accentua si o vei gasi, pana atunci complectezi, este deranjant dar decat sa dai motorul jos, ceea ce consider o tampenie,ca sa gasesti o banala pierdere de lichid.Personal asa am facut de fiecare data cand am avut pierderi, in timp se vor arata singure.Bafta!1 point
-
"fluiditatea imaginii" e foarte importanta cand tu privesti un ecran de 10'' sau 12'' a carui sursa video este un semnal FBAS analogic de 576 linii......ce sa zic, succes cu instalarea tunerului TV, opinia mea care am avut tuner TV pe aproape toate masinile de pana acum, inclusiv prima generatie DVBT, este ca e inutil, receptia in Romania este foarte slaba mai ales in mers iar selectia de canale este inexistenta, sunt 8 canale pe MUX-ul din Bucuresti TVR1, 2 si 3, TVR Info si niste canale regionale Craiova, Mures, Iasi, Timisoara care 90% din timp au acelasi program cu TVR3.1 point
-
@skypeeMultumesc! Am sa contactez un dealer sa vad ce reprezinta codurile respective. Singura rechemare ce am avut-o la masina a fost pt racitorul EGR in 2019 parca . Mi-au schimbat atunci racitorul si galeria de admisie. Oare daca ai reparat ceva pe recall, codul respectiv n-ar trebui sa dispara din sistrem cand verifici masina iar ?1 point
-
@sskkaa 1. E90 LCI 330xd - 3.0 diesel single turbo, 245hp, fabricata 11/2009, am luat-o la ~108.000 km, am vandut-o la ~170.000km 2. F30 non-LCI 335xd - 3.0 diesel biturbo 313hp, fabricaat 08/2014, am luat-o la ~120.000 km, am vandut-o la ~160.000 km 3. F30 LCI 340xi - 3.0 benzina single turbo 360hp (avea MPPSK - m performance power and sound kit), fabricata 06/2017, am luat-o la ~52.000 km, am vandut-o la ~110.000 km (l-am postat si aici): 4. G20 non-LCI m340xi - 3.0 benzina single turbo 374hp mild-hybrid, fabricata 07/2021, am luat-o la ~29.000 km, am vandut-o la ~63000 km. Fun fact: consumul dupa ~5700 km in concediu (un tur prin Europa - mers in toate ritmurile posibile) a fost de 7.2L/100km: Aveam range cu un plin ~900 km. 5. G20 LCI m340xi - 3.0 benzina single turbo 374 hp mild hybrid, fabricata 09/2023, am luat-o la ~6500 km, sa vedem cand o sa o vand1 point
-
Bună ziua. Mașina a fost scoasă de la vânzare. M-am convins, nu este o perioadă bună pentru înstrăinare. Și din păcate, faptul ca sunt mașini doar importate spre vânzare de către samsari sau scoase la vânzare în număr mare de către proprietari afectează de cele mai multe ori percepția celor care vor să le cumpere despre ce înseamnă o mașină “bună”. i-am cumpărat jante și anvelope de iarnă, chiar dacă aveam all season pe jantele cu care a venit echipa din fabrică. Bineînțeles, cu senzori de presiuni originali BMW. Atașez cateva poze. Sunt style 152, mi le-am dorit mereu.1 point
-
azi, dupa prima ninsoare am constatat ca stergatoarele sunt bune iar de aruncat. al 3-lea set in mai putin de 2 ani. n-am gasit pe stoc "originale benve" cum au fost primele seturi, nu ca ar fi ceva magices, am pus Bosch de 99lei, pentru ca imi trebuiau urgent, maine am un drum mai lung de facut si jumate de parbiz nu era sters calumea de alea vechi, si am innebunit azi dimineata.1 point
-
Din ciclul "boala lor" de ceva timp aveam impresia ca miroase a benzina in masina, am verificat vizual tot ce se putea si nimic evident, la un moment dat am sesizat si ceva vibratii la relanti, check engine nema am zis o fi benzina proasta .Dar treaba a inceput sa se repete asa ca, m-am pus pe studiat si am dat de acest video schimbat valva si totul ok relanti mult mai ok si miros benzina disparut .As zice ca valva era pe moarte de mai mult timp dar simptomele erau minore si ca orice posesor adevarat de BMW le-am ignorat. Daca tot sunt la capitolul boala lor am comandat si un capac nou la vasul de expansiune ca sa fiu sigur desi solutia e cea de aici Problema cu fuel ventilation valve poate fi si la B48-uri , din fericire se schimba usor , trebuie mare atentie la cuplele din plastic .1 point
-
masina este cu tractiune fata si la nevoie intra spatele. nu invers. relax, nu conteaza stelutele. nu conteaza nici profilul diferit intre cele 2 punti. esti un sofer normal cu o masina normala, de putere mica. daca conduceai M5 vrand sa faci o ora intre bucursti si constanta, da, conta faptul ca cele 2 punti au anvelope diferite. condu masina asa cum e, uzeaza anvelopele, iar la urmatorul set de anvelope cumperi ce trebuie.1 point
-
1 point
-
Iti recomand sa faci un schimb de ulei si filtre, apoi uleiuri diferentiale si cutie transfer - astea sunt ieftine si te scapa de multe dureri de cap. La cutie, daca nu ai pb , nu as umbla, mai ales ca probabil nu s-a schimbat nimic in trecut. La distributie la fel, nu schimba daca nu ai sunete dubioase. Verifica/schimba fulia de vibrochen si cureaua de accesorii ca sigur sunt uzate la km aia. Service iti recomanda colegii din zona ta cel mai bine. Si fa recallurile ca sa nu ai pb cu Egr/incendiu etc. Pe de alta parte, eu nu inteleg de ce oamenii prefera sa cumpere o masina ieftina (sau mai ieftina d3ct media) si sa repare la ea, in loc sa cumpere una intretinuta, cu mai putini km, fara alte costuri extra. Una peste alta tot acolo iesi ca buget.1 point
-
1 point
-
Va salut ! Am rezolvat problema. Am demontat rezervorul. La fiecare pompa are cate un filtru/sită. Se pare ca cea de la parbriz era cea mai incarcata. Toate erau incarcate cu o mazga verde...probabil de la lichid prost... Am curatat sitele si am spalat in cada rezervorul cu dusul...maine dimineata ma apuc de remontat torul la loc ca acum s-a lasat intunericul si am lumina slaba....si ochii nu ma ajuta deloc. Atasez poze ! Multumesc ! Stima !1 point
-
Pe prima poza, ce ai acolo jos la Vehicle order, verifica cu ce ti-am dat aici, ce ai modificat: 1CA,1CB,216,230,24B,258,2PA,2TB,2VB,302,320,3AC,3AG,3BE,3DZ,420,423,431,465,481,493,494,4AE,4LV,507,521,534,544,548,563,575,5A1,5A2,5AC,5DC,609,610,698,6AC,6AE,6AK,6NW,6WA,6WD,710,7AC,7CG,7LD,868,886,8KA,8R9,8S3,8SM ce ti-am scris e de fabrica , ce lipseste/adaugat e retrofit/modificat. Daca ai vreo intrebare, in legatura de vreun cod ce inseamna, o sa dau edit la postare.1 point
-
1 point
-
da de viitor peste vreo 15 20 de ani, pana atunci mai discutam. Spui asta cu "incarca acasa bateriile" de parca reteaua electrica e pregatita sa ia inca cateva sute de mii de consumatori.. 15 minute in benzinarie?!? cine naiba a facut studiul ala? A si tu zici ca in 15 minute incarci bateria sau cum ? Man mai sus se plange colegul ca sta dupa Spring-uri... Banuies ca nu mai trebuie sa iti spun ce a fost asta vara prin California cand se rugau de lume sa nu mai incare masinile. Oricum admir si la tine "pasiunea" . Da e viitor dar nu cel apropiat.1 point
-
Iau mașina, bag PETROM, omv, crapa injectoarele imediat după alimentare, le reconditionez, bag numai de la mol. Au trecut 4 ani, totul perfect. poate a fost o întâmplare, am mai zis, însă băgați de oriunde in afara de LukOil, acolo nu mai sunt coincidente :)))1 point
-
Pai asta e si ideea! Sunt cam pe acolo toate! Diferentele tin mult de statia de unde alimentam (in unele statii se mai dilueaza carburantul sau nu se adauga aditivi in cantitatea optima), zona geografica a tarii de unde alimentam (asta tine de depozitele din acea zona si barterele dintre companii, care se imprumuta intre ele cu combustibilul standard, asta ca sa scada costurile) si mult, mult muuult placebo!1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00